შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლეა და კახა (თავი 5)


10-11-2015, 23:42
ავტორი Maiaabuladze
ნანახია 3 387

-რა ხდება ირაკლი აქ რატომ მომიყვანე? ისევ დეაა?
-არა კახა მოდი რა დაჯექი.
-გისმენ მითხარი მალე აღარ შემიძლია ისეთი სახე გაქ.
-შენც რომ გენახა და მოგესმინა ასე იქნებოდი.
-რა ნახე ასეთი ამოღერღე.კახა მოთმინებას კარგავდა.
-გურამი და თემო,ნიკას და ჩვენ ყველას მახეს გვიგებენ.დღეს გურამთან ლეას მიერ მომზადებული პროექტი მიმქონდა მისი კაბინეტიდან თემოს ხმა გავიგონე და გავჩერდი მოვუსმინე გურამმა თემოს უთხრა რომ ყველაფერი ისე უნდა გაეკეთებინა მასზე ეჭვი მხოლოდ ნიკას კიარა ჩვენც არ უნდა მიგვეტანა ფრთხილად უნდა მოვეშორებინეთ ყველა და ყველაფერი ნიკას უნდა დაბრალებოდა.შენ ნიკა გძულდა და ყველაფერს მას აბრალებდი გურამი კი ამით სარგებლობდა.
-რააა ღადაობ ტოო?
-კახა ასეთ თემაზე ვიღადავებ.ნიკას უნდა ველაპარაკოთ და გავერთიანდეთ.
კახამ ლეას შეტყობინება მიიღო "სახლში რომ მოხვალ ჩემთან შემოდი სასწრაფო საქმე მაქ უნდა გელაპარაკო"
-ლეამ მომწერა საქმე აქვს უნდა წავიდე ვიფიქრებ ნიკასთან დალაპარაკებაზე.
-ხო მართლა გუშინ შენს მოსვლამდე ლეას კაბინეტიდან თემო გამოვიდა ლეამ რამე გითხრა?
-არა ალბათ მაგაზე უნდა მელაპარაკოს წავედი.
..……………………………
-ჰა რა ქენი შეაშინე ლეაა?
-კი თემო დავემუქრე ლეას შენ მართალი იყვაი ლეას ძალიან შეეშინდა და ალბათ კომპანიიდან წავა.
-ხოო იმედია თორემ დაგვერხევა. ნიკა ნერვიულობდა ეტყოდა თუ არა ლეა კახას სიმართლეს,აღარ შეეძლო უკვე თემოს ატანა მაგრამ მოკავშირეები ჭირდებოდა.
-რატომ არ მითხარი შენც თუ დაემუქრე ლეას?
-საიდან გაიგე?
-ჯერ მე გკითხე.ლეამ მითხრა როცა მეჩხუბებოდა.
-მე მეგონა ვერ გაბედავდი და ამიტომ მე დავემუქრე.
………………………………
-ლეა მოვედი რა უნდა მითხრა.
-ნიკაა...….
-რა ნიკა რამე დაგიშავა? კახას სისიხლი გაეყინა.
-არა არაფერი დამშვიდდი ნიკამ შეხვედრა მთხოვა მე...მე მას შევხვდი ისეთი რამე მითხრა რომ კიდე შოკში ვარ ვერ ვხვდები როგორ შეიძლება ადამიანი ასეთი ბოროტი იყოს მართლა არ მესმის.კახა რატომ იღიმი გიჟი ხაარ? მე გული უნდა გამისკდეს შენ კი იღიმები სულელივით.
-გურამი ხომ. ირაკლიც მაგას მიყვებოდა რომ თემო და გურამი ნიკას ზურგს უკან ინტრიგებს ხლართავენ. ნიკას უნდა ველაპარაკო.
-ნიკამ ყველაფერი იცის შენთან დალაპარაკება მთხოვა იმიტომ რომ მას არ უსმენ.შენ ყველაზე მთავარი არ იცი მაგრამ ეს ჩემგან კი არა სხვისგან უნდა გაიგო ეს ნიკას ასეთი ცვლილების მიზეზია.
-და ვისგან?
-ჩემგან. უთხრა ოთახში ახლად შემოსულმა ნიაკომ.
-მოდი.ანიშნა კახამ რომ ჩვენს შორის ჩამჯდარიყო.ნიაც მოვიდა დაჯდა და თავდახრილმა დაიწყო.
-კახა მაპატიე ვიცი სულელი ვარ არ უნდა მომხდარიყო ასე მაგრამ შემიყვარდა და რა გავაკეთო.ნიკა სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს მთავარი ისაა რომ მასც ძალიან ვუყვარვარ და ჩემს გამო სიცოცხლესაც დათმობს.
-ნია ჩემო პატარა დაიკო მაპატიე რომ ბრმა ვიყავი ვერ დავინახე როდის გაიზარდე და როდის შეგიყვარდა ასე ძლიერ.რატომ აქამდე არ მითხარი ყველაფერი?
-შემეშინდა.....შემეშინდა რომ ვერ გამიგებდი და ნიკას რამეს დაუშავებდი.
-მესმის შენი ნიაკო მესმის მინდა ნიკას დაველაპარაკო და დავასრულოთ ეს მტრობა სამუდამოდ.ხომ იცი ჩემთვის მთავარი შენი ბედნიერებაა.
კახა მეორე დღესვე შეხვდა ნიკას მარტო და ელაპარაკა მათ ყველა უთანხმოება მოაგვარეს ლეამ და ნიაკომ კახას არ დაუჯერეს და ოფისში მივიდნდე.
.……………
-თემო ნია დეა და ლეა უნდა გააქრო.
-რატომ ბატონი გურამ.
-იმ სულელ ნიკას გონია რომ ჭკვიანია და თავისზე სულელ კახასა და ირაკლის გაურიგდა.
-ლეა და დეა რა შუაში არიან?
-იდიოტოო ირაკლის დეა უყვარს კახას კი ლეა,ირაკლი დეასთვის ყველაფერს გააკეთებს კახა კი მეგობრისთვის და საყვარრელი ქალისთვის ყველაფერს გააკეთებს ნიასთვის კი საერთოდ აღარ ვლაპარაკობ უპრობლემოთ დათმობს ქონებას.
-ყველაფერი ისე იქნება როგორც თქვენ მიბრძანებთ.
.....……………………….…
-დეა ჩვენი კლასელი ალექსი ხომ გახსოვს?
-ხო და ეხლა ეგ რატომ გაგახსენდა.
-გამომძიებელი გამხდარა.ვიცი კახას ნიკას და ირაკლის არ უნდათ რომ საქმეში პოლიცია ჩავაყენოთ მაგრამ მე მეშინია ჩვენთვის ძვირფასი ადამიანების სიცოცხლეს საფრთხეს ვერ შევუქმნია ამიტომ ალექსი მოვა 10 წუთში.
-მართალი ხარ ლეა.ერთხმად თქვეს ნიამ და დეამ....
-ვაააა რა გოგოები რა გოგოები...
-ალექს საერთოდ არ შეცვლილხარ.
-არც შენ დეაა ისევ ისეთი ლამაზი ხარ.
-ალექს გაიცანი ეს ჩემი დობილია ნია ბაგრატიონი.
-სასიამოვნოა..თქვენ ბატონი გუგა ბაგრატიონის შვილი ხართ?
-კი მე ვარ.ჩემთვისაც სასიამოვნოა.
გოგოებმა ალექსის ყველაფერი უამბეს ალექსი დახმარებას დაპირდა ამ საქმემ მართლა დააინტერესა.ალექსის წასვლის შემდეგ გოგოები კიდე ცოტახან დარჩნენ კაფეში.……………….………
-ალო ირაკლი დეა ხომ არ იცი სადაა?
-არა მე უნდა მეკითხა ახლა ლეამ ხომ არ იცის?
-არც ნია და ლეა არიან სახლში მე მეგონა რომ დეას ეცოდინებოდა რამე.
-არა ბიჭო ტელეფონიც გათიშული აქ.
-ნიას და ლეასაც გათიშული აქვთ.
-ნიკას დავურეკავ და გამოდით ჩემთან და მოვძებნოთ გოგოები.
თხუთმეტ წუთში ბიჭები ირაკლის ბინაში ისხდნენ და ყველა შესაძლო ვარიანტს განიხილავდნენ სად შეიძლება ყოფილიყვნენ გოგოები.უცებ კახას ტელეფონმა დარეკა.
-კახა როგორა ხარ?
-რა გინდა შე ?
-წესიერად თორემ შენს ლამაზ დაიკოს და ლეას დაემშვიდობები,ხო ვიცი რომ ირაკლიც და ნიკაც მაქ არიან და ირაკლის გადაეცი რომ დეა ძალიან სექსუალურია.თემომ გადაიხარხარა.
-რამე არ დაუშავი თორემ არ გაცოცხლებ. კახა გაცეცხლებული იყო ნიკას და ირაკლის ვერ გაეგოთ რა ხდებოდა.თემომ ტელეფონი გათიშა.კახამ ძლივს მოახერხა ამის თქმა.
-გოგოები.....გაიტაცეს.
-რა? როდის? ვინ? გიჟივით ყვიროდა ირაკლი.
-თეკომ და გურამმა.მშვიდად უპასუხა ნიკამ
-როგორ შეგიძლია მშვიდათ იყო.მივარდა კახა.
-და ვინ გითხრა რომ მშვიდად ვარ.
-ბიჭებო ჩხუბით რამეს გამოასწორებთ დამშვიდდით და მოვიფიქროთ რა გავაკეთოთ.
-ნიკა გაიხსენე თემოს ყველა სახლი აგარაკი ან რაიმე ადგილი სადაც გოგოებს გადამალავდა.
-არა თემოს ასეთი არაფერი არ აქ გოგოები გურამს ეყოლბა.
-მართალია.დაეთანხმა კახა..ბიჭები გურამის მფლობელობაში მყოფ ყველა უძრავ ქონებას ეძებდნენ როცა კახას ტელეფონმა დარეკა.
-გამარჯობათ კახა ბადრატიონი ბრძანდებით?
-დიახ თქვენ ვინ ხართ?
-მე ალექს მღებრიშვილი ვარ,ლეას და დეას კლასელი და მეგობარი ვერცერთს ვერ ვუკავშირდები და ამიტომ თქვენ დაგირეკეთ.
-გოგოებს ვერც ჩვენ დავუკავშირდით.
-ბატონო კახა თქვენთან შეხვედრა მინდა სასწრაფოდ,ტელეფონით ვერ გეტყვით.
-მისამართს მოგწერთ.
ნახევარ საათში ალექსი უკვე ირაკლის ბინის კარებთან იდგა.ზარი დარეკა კარი ირაკლიმ გააღო და ალექსის დანახვაზე გაშეშდა.
-შენ მერე მოგხედავ ირაკლი არ გეგონოს დამავიწყდა,ახლა კახასთან მაქვს საქმე.
-ახლა მეც არ მცალია შენთვის.შეუბღვირა ირაკლიმ.
კახამ და ალექსიმ დითხანს ილაპარაკეს ალექსი კახას დაპირდა რომ გოგოებს დააბრუნებდა,გურამსაც დაიჭერდა რადგან მისი უფროსი კახას მამის მეგობარი იყო და როცა ყველაფერი უამბო დათანხმდა დახმარებაზე.
………………………
ბნელი და ცივ სარდაფში იყვნენ გოგოები ჩაკეტილი ლეა სიძლიერეს იჩენდა და ორივეს ამშვიდებდა ჯეროდა რომ კახა გადაარჩენდა იმედს არ კარგვდა მართალია ყველაზე მეტად მას ეშინოდა მაგრამ გოგოებს არ აჩვენებდა თავის შიშს.
-გოგოებო ხომ არ გეშინიათ?
-ვისი თემო შენი? ცინიკური ღიმილი მიაპყრო ლეამ.
-ხო ჩემი.
-არ გვეშინია თემო იმიტომ რომ მამაკაცი რომელიც კაცს ვერ უპირისპირდება და ქალს იყენებს ლაჩარია.ჩვენ კიდე ლაჩრების არ გვეშინია.
-გოგო ფრთხილად იყავი არ გამაბრაზო თორემ....
-თორმ რაა? ერთხმად წამოიყვირეს გოგონებმა.
-არაფერი ისეთი რაც არ მოგეწონებათ.
-იცი თემო რომ გაგიცანი მომეწონე ვიფიქრე რომ სიმპატიური ბიჭი იყავი და შეიძლებოდა რაღაც გამოსულიყო მაგრამ დღეს შენს მიმართ მხოლოდ ზიზღს ვგრძნობ,მძულხარ თემო გესმის მძულხარ.იმიტომ რომ ლაჩარი ხარ სხვისი მონა,რომელსაც საკუთარი აზრი არ გააჩნია და სხვის მოწყალებას ელოდება სხვისი სათამაშოა.....თემო მწყობიდან გამოვიდა და ლეას გაარტყა ლეა ძირს დავარდა გოგოები თემეოს მიცვივდნენ და რტყმა დაუწყეს თემომ ორივე მოიშორა.ლეა ფეხზე წამოდგა და თემოს უთხრა: შენ გგონია მატკინე ამ დარტყმით? ცდები ამით შენი სისუსტე დაამტკიცე ქალზე ხელის აღება ვაჟკაცობა არაა შენ ვაჟკაცი არ ხარ სუსტი ხარ სუსტიი.
…………………….…...
მაპატიეთ ვიცი ძალიან დამაგვინდა და არც კარგი გამომივიდა მაგრამ სტუდენტის ცხოვრება რთულია ამ შუალედურების გადამკიდე ვეღარ მოვახერხე მოთხრობაზე კონცენტრირება....❤



№1 სტუმარი teo...

Kargia,gelodebi gtxov male dade shemdegi.ukvemomwonxar,kargad wer....

 


განვითარდი ახლა უფროკარგია ,მაგრამ უკეთესი იქნება ცოტა უფროდიდი თავი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent