შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემს ქორწილში შენ იქნები პატარძალი! -4-


12-11-2015, 21:09
ავტორი Firefly
ნანახია 3 784

მამასთან საუბრის შემდეგ დარბაზში დავბრუნდი მაკა გავაფრთხილე და ტაქსით სასტუმროში დავბრუნდი.ფეხსაცმელები კარებშივე გავიხადე და შუქი ავანთე.საწოლზე ვარდების უზარმაზარი თაიგული იდო.
უცნაურად ამიფართხალდა გული,თითქოს ვგრძნობდი რომ ის "უცნობი" იყო ავტორი ამ ყვავილებისა.სწრაფად მივუახლოვდი საწოლს და ხარბად შევუსუნთქე ვარდების სურნელი.მათში,ისევ იდო პატრა,თეთრი ბარათი.ხელებ აკანკალებულმა გავხსენი და წაკითხვის შემდეგ ნერვიულად გამეცინა. "ძალიან გიხდება აწითლებული ლოყები" .აკანკალებული ხელი ოფლით დაცვარულ შუბლზე გავისვი და სერიოზულად დავიწყე ფიქრი თუ ვინ შეიძლება ყოფილიყო ამ ყველაფრის ავტორი.ჩემი გუნდიდან ყველა გამოვრიცხე "ვატოს" გარდა.ამდენი ფიქრით გონება სულ გამეთიშა ახლა შხაპი გჭირდება, ცხელი შხაპი! ვესაუბრებოდი ჩემს თავს თან ისევ იმ უცნობისაკენ მივდიოდი გონებით.
აბაზანიდან გამოსულმა საკაიპი ჩავრთე რომ ანასთან მეჭორიკნა.ძალიან მომენატრა ეს საზიზღარი.
-როგორც იქნა მიკადრე-უცებ დამგესლა ანამ.
-რავი არამიშავს.შენ როგორხარ?-მისი კითხვა არ შევიმჩნიე.
-აუ ნიკიტა მალე ჩემოდი რა მენატრები-აზლუქუნდა ანა და მეც ავყევი.
-გაარკვიე ყვავილების გამომგზავნი ვინ არის?-იკითხა სიტუაციით დაინტერესებულმა ანამ.
-ეგ არმიხსენო დღესაც დამხვდა ყვავილები პატრა ტექსტით და გაგიჟებას ვარ!ნეტავ ვიცოდე ვინ არის!-
-რა რომანტიკულია-თვალების ჟუჟუნი დაიწყო ანამ.დიდი ხანი ვჭორიკნობდით მედა ანუშკი მერე კი დავიძიბე რადგან ხვალ მძიმე დღე მელოდა.
მაღვიძარას გაბმულმა ტიკტიკმა და ტელეფონის ზუმერმა გამაღვიძა.გაჭირვებით გაცახილე თვალები და ელდა მეცა როცა საათს დავხედე.სასწრაფოდ წამოვხტი საწოლიდან ტანისამოსი ჩავიცვი და თმის სწორებით გავვარდი ნომრიდან.დაგვიანებულმა შევაღე დარბაზის კარები,რეპეტიცია უკვე დაწყებული იყო ამიტომ სწრაფად ჩავდექი მწყობრში და ბავშვებს შევურთდი გენერალური რეპეტიციის გასავლელად.
-ქარსელაძე!-დასჭექა ვახო მასწავლებლის ხმამ,მეც აკანკალებული შევბრუნდი მისკენ ლექციის მოსასმენად.
-მოიშორე სახიდან ეს მჟავე გამომეტყველაბა!-მითხრა ბატონმა ვახომ დაზურგი მაქცია.მეძინება და იმიტომაა თცალებდაცუჭული რომ ვცეკვავ თორე კიარმიხარია.
ხუთი საათი გაგრძელდა ჩვენი რეპეტიცია.შემდეგ დარბაზი დავტოვეთ და მაკიაჟისა და ფორმის ჩაცმას შევუდექით.მაკამ როგორც თქვა უამრავი ხალხი ელოდა ჩვენს ცეკვას და რომ იმედები უნდა გაგვემართლებინა...ასეც მოხდა,ხალხის ოვაციებს არ ჰქონდა ზღვარი,გახარებული გავედი ბოლო ცეკვის შესასრულებლად და როცა ველოდი ვატოს როდის გამომიცეკვებდა მაშინ შევამჩნიე,მიშო...რაღაც მომენტში ჩვენი მზერა ერთმანეთს შეეჩეხა,გამიღიმა.სასიამოვნოდ ჩატეხა ტუჩუს კუთხე და მეც უცნაურად ამიფართხალდა გული.
ცეკვამ და ზოგადად კონცერტმა გადასარევად ჩაიარა!მაკა აღფრთოვანებული იყო შედეგით,ერთი ორი სიტყვა ვახო მასწაცლებელმაც გვითხრა და შემდეგი რეპეტიციის დროც მოგვახსენა.დაღლილი შევედი გასახდელში და გული უარესად შემიღონდა როცა სარკესთან აღარ დამხვდა ჩემი "უცნობი თაყვანისმცემლის" ვარდები.მოწყენილმა გამოვიხურე კარები და ბავშვების შემოთავაზება წავულიყავით კლუბში დაღლილობით ავიცდინე.მძიმე ნაბიჯებით შევაღე ნომრის კარები და კივილით მივუახლოვდი საწოლზე მიწვენილ ვარდებს.-მგონი გავაფრინე!- ვთქვი ხმამაღლა და ვარდების კონიდან ბარათი ამოვაძვრინე. "უკვე ტრადიციათ მექცა შენთვის ვარდების გამოგზავნა და დღეს როცა ამას არ ვაპირებდი შენმა ნაღვლიანმა სახემ შემაგულიანა." -საზიზღარი თურმე არ გეგმავდა! ან ეს ინიციალები რა არის?-ხმამაღლა ვესაუბრობდი ჩემს თავს.

როცა ოთახში მარტო ჯდომა მომბეზრდა ავდექი და გასეირნება გადავწყვიტე თან,ანასთვის რამე საჩუქარს ვიპოვიდი.
საკმაოდ შეღმებული იყო და მგონი უკვე მეასედ ვურტყავდი წრეს ერთსა და იმამავე სკვერს.არმინდოდა საკუთარ თავთან გამემხილა რომ დავიკარგე!ბამბის ნაყინი ვიყიდე და საქანელაზე ჩამოვჯექი.-ნეტავ ვინ ხარ!-ვინ ხარ!-ვამბობდი ჩურჩულით თან ნაყინს გემრიელად ვილუკმებოდი.ტელეფონის ხმამ გამომაფხიზლა ეკრანზე მაკას ფოტო დაეხატა.
-ხო მაკა-
-სად ხარ ევა?-
-რავი დავიკარგე მგონი-ვუთხარი უდარდელად.
-რასამბობ სად ხარ?-აღელვება შეეტყო ხმაში ნათლიაჩემს.
-სკვერში შენ სად ხარ?-
-მე ნინოსთან ვარ სახლში მერე მოგიყვები მიშო მოგაკითხავს ფეხი არ მოიცვალო მანდედან-მკაცრად ჩაიაპარაკა და ტელეფონი გათიშა.

გამარჯობა ესეც შემდეგი თავი.ბოდიში გუშინ ძალიან ცუდად ვიყავი და სუცხიანმა ვერაფრის დაწერა ვერ შევძელი ახლაც ბევრი წვალების შემდეგ არც კი ვიცი რა გამომივიდა.მადლობა ყველას ვინც მიკომემტარებთ და თბილ სიტყვებს არ იშურებთ.
გამიზიარეთ თქვენი აზრიი



№1  offline წევრი kora

სასიამოვნო წასაკიტხია და საინტერესო ისტორიაა <3
--------------------
kira.G

 


№2  offline წევრი Firefly

kora
სასიამოვნო წასაკიტხია და საინტერესო ისტორიაა <3

გამიხარდა შენი კომენტარი ♥
--------------------
M.T

 


№3 სტუმარი ni

კარგია. მალე დადე

 


№4  offline წევრი teddy))

Araushavs, martalia ar meyo es tavi, magram rac dawerili gaqvs dzalian kargia! Es gogo ubraloa da es momwons dzalian! Misho ugzavnis yvavilebs xxoo? Rogorc mivxvdi asea... Warmatebebi!

 


№5  offline წევრი Firefly

teddy))
Araushavs, martalia ar meyo es tavi, magram rac dawerili gaqvs dzalian kargia! Es gogo ubraloa da es momwons dzalian! Misho ugzavnis yvavilebs xxoo? Rogorc mivxvdi asea... Warmatebebi!

მაბედნიერებს თქვენი კომენტარები♥
--------------------
M.T

 


№6  offline წევრი lamazmani

ძალიან კარგი იყო მომეწონა მელე დადე რა love

 


№7  offline წევრი Firefly

lamazmani
ძალიან კარგი იყო მომეწონა მელე დადე რა love

საღამოს დავდებ
--------------------
M.T

 


№8  offline წევრი tegi

Velodebi moutmenlad

 


№9  offline აქტიური მკითხველი aanamaria

Very goooooodddddd goooddddd

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent