შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლეა და კახა (თავი 7)


18-11-2015, 00:39
ავტორი Maiaabuladze
ნანახია 2 834

ოთახში დაბრუნებულ კახას ფერი აღარ ქონდა.
-რა მოხდა შვილო რა გჭირს?
-მამიდა ჩამოდის დედა,გესმის ამდენი წელია არც მოვუკითხივართ და ახლა უცებ ბრუნდება.
-მერე არ გიხარია მამიდაშენის დაბრუნება?
-არა დედა არ მიხარია არ მინდა ვინმე ჩემს ცხოვრებაში ჩაერიოს და შენ კიდევ გატკინოს გული.
-შვილო მე ვერავინ მატკენს გულს,ამიტომ მამიდას თბილად დახვდი და მიიღე.
კახა და ლეა ერთად წავიდნენ სამსახურში კახას მანქნით.
-კახა რატომ არ გინდა მამიდაშენი ჩამოვიდეს?
-რატომ?ტკივილნარევი ღიმილით კითხა კახამ.
-გთხოვ მითხარი არ დამიმალო.
-მამიდა გყავს?
-არა არ მყავს.
-მე მყავს მაგრამ არ მყავდეს ჯობია.
-რატომ?
-ისევ რატომ! რატომ და მამიდამ მამას ქონების ნახევარი წაართვა და უცხოეთში წავიდა მაშინ როცა მამას ყველაზე მეტად უჭირდა მამა რომ ფეხზე დადგა ისევ გამოჩნდა მამამაც აპატია და ცოტახანს ჩვენთან ცხოვრობდა დედას ხშირად ამცირებდა ჩვენი ბოლო შეხვედრისას კი მამიდამ დედაზე გარტყმა დააპირა მე ხელი დავუჭირე მან გვითხრა რომ აღარასოდეს გვნახავდა წავიდა მამას დაკრძალვაზეც არ ჩამოსულა ახლა კი ალბათ ფული შემოაკლდა და ბრუნდება.
-კახა რანაირიც არ უნდა იყოს ის შენი მამაიდაა და უნდა მიიღო გთხონ არ აწყენინო.
-არ მესმის ეს თქვენი ლმობიერება და ვერც ვერასოდეს გავიგებ მემგონი.
-კახააა!
-კაი კაი ამაღამ წყნეთში წავიდეთ დეა და ირაკლიც წამოვიდენ და ნიას და ნიკასაც ვუთხრათ.
-ხო მაგრამ მამიდაშენი?
-ის ზეგ ჩამოდის.
-კაი მაშინ დღეს ვერთობით.
.....................
მთელი დღე ვიმუშავე საღამოს კი ჩემი მანქნით წყნეთისკენ გავეშურე სახლთან რომ მივედი არავინ ჩანდა მეგონა პირველი ჩავედი სახლში შესული კი სანახაობამ გამაოცა იატაკზე ვარდის ფურცლები ეყარა და სანთლებით ბილიკი იყო გაკეთებული. ბილიკს გავუყევი მაგიდასთან რომელიც რომანტიული ვახშმისთვის იყო განკუთვნილი კახა მელოდა.სკამი გამომიწია და დამსვა მერე თვითონ ჩემს პირდაპირ ჩამოჯდა,თავი ფილმში მეგონა ყველაფერი მართლაც ისე ხდებოდა როგორც ფილმებში.ვივახშმეთ,ვისაუბრეთ,მერე მაგიდა ავალაგეთ ჭურჭელი დავრეცხეთ და ბუხრის წინ ჩავჯექით იატაკზე.გარეთ ძალიან წვიმდა მე ჭექა-ქუხილის ბავშვობიდან მეშინოდა ამიტომ კახას მაგრად ვეკრობოდი.კახამ მაკოცა მეც ავყევი კოცნაში მერე ტუჩებიდან ყელზე გადავიდა მე ნაზი კვნესა აღმომხვდა.ხელები ზურგზე მაგრად მოვხვიე ხელში ამიყვანა და ოთახისკენ წავედით.ვერ ვხვდებოდი ჩემზე ასე სასმელმა იმოქმედა თუ კახას სიახლოვემ მაგრამ არაფრის მეშინოდა.კახამ საწოლზე დამაწვინა და წამებში ჩემს ზემოდან მოექცა წამით შეყოყმანდა.
-ხომ იცი არფერს გაძალებ შენ თუ არ გინდა ეს არ მოხდება.
-არა მე მჯერა შენი უბრალოდ ეს ჩემთვის პირველია და ძალიან ვნერვიულობ.......
დილით კახას მკერდზე გამეღვიძა ვუყურებდი მძინარე კახას და ვტკბებობედი მისი ცქერით ვხვდებოდი რომ სიგიჟემდე მიყვარდა.სიცოცხლეს მერჩივნა.
-ჰა ხომ გთხოვე მოიშორე ეგ ბილწი ფიქრები ჩემზე მეთქი.მითხრა და ეშმაკურად გამიღიმა.
-მმმმმმ მართლა გინდა რომ მოვიშორო?დარწმუნებული ხარ?
-არა მინდა რომ ფიქრები მოქმედებაში მოიყვანო.
-ჰმ კარგი მაშინ მოემზადე.
-ნუ მიღიტინებ გოგო თორემ ინანებ.
...........
საღამოს ნია და ნიკა ჩამოვიდნენ ცოტახანში კი დეა და ირაკლიც შემოვიდნენ ხელჩაკიდებული.
-აქ რა ხდება.წარბები აწია კახამ. ოთხივე დეას და ირაკლის მივჩერებოდით.
-არ მოგვილოცავთ.(ირაკლი)
-რა უნდა მოგილოცოთ?(ნია)
-ჩვენ...ჩვენ ჯვარი დავიწერეთ.
-რაა? და ეს ყველაფერი დაგვიმალეთ?დეა ეს მე როგორ დამიმალე შენი ბავშვობის მეგობარს,რატომ არ გვითხარით ერთად ყოფნას ვინმე გიშლიდათ?(ლეა)
-კარგი ლეა რაც მოხდა მოხდა ეხლა ისტერიკების მოწყობას მორჩი და სუფრა გაშალეთ.(კახა)
გოგოები სამზარეულოში გავიდნენ ბიჭები კი ბუხართან იჯდნენ და ლაპარაკობდნენ.
-ლეეააა,მაპატიე რა მართლა არ ვიცი ასე რატომ მოვიქეცი.გუშინ ირაკლი მომადგა ყვავილებით და ბეჭდით ხელი მთხოვა მე დავთანხმდი მერე მითხრა რომ ახლავე მინდა ჩემი ცოლი გახდეო მეც გავყევი და ჯვარი დავიწერეთ.დღეს თქვენ ვერ დაგიკავშირდით მერე ნიას ვკითხეთ სად იყავით და გვითხრა წყნეთში არიან დავადგეთო და ჩვენც ამოვედით.(დეა)
-კარგი ნუ ბუზღუნებ ხომ იცი ჩემთვის მთავარი შენი ბედნიერებაა.ლეა და დეა ჩაეხუტენ ერთმანეთს მერე ნიაკოც მივიდა მათთან და ჩახუტებულებუ იდგნენ სანამ ბიჭების ხმა არ შემოესმათ. თითქმის მთელი ღამე სვამდნენ აღნიშნავდნენ დეას და ირაკლის ქორწინებას...
-კახა მამიდა რატომ აღარ ჩამოდის რამე იცი?(ნია)
-არა ნია დამირეკა და მითხრა ვეღარ ჩამოვდივარ მერე ჩამოვალო და გამითიშა არ ვიცი ნია...…….რამოდენიმე დღე აგარაკზე დარჩნენ ქალაქში დაბრუნების შემდეგ კი ცხოვრება ჩვეულ რიტმში ჩადგა. თავიდან ყველაფერი კარგად იყო მაგრამ მერე კახასა და ლეას ურთიერთობა თითქოს გაცივდა თანდათან შორდებოდნენ მათ შორის აღარ იყო ის ვნება რაც ადრე ერთ საღამოსაც კი კახამ ლეას გამოუცხადა რომ მის დამი ის გრძნობები აღარ ქონდა რაც ადრე...……
-ალო დეა სახლში ხარ?ირაკლიც მაქ არის?
-არა მე და ნიაკო ვართ რა ხდება?
-მოვალ და მოგიყვებით.
ლეამ ზარი დარეკა კარი ნიაკომ გააღო და ნამტირალევი ლეა რომ დაინახა მივარდა.
-რა მოხდა გოგო ხომ კარგად ხარ? შემოდი მალე.ლეაც გაყვა.(ნია)
-ლეა რა გჭირს გვითხარი.(დეა)
-წყალი მომიტანე და მერე მოგიყვებით.დეამ წყალი მოუტანა ლეამ დალია და დაიწყო.
-კახაა...კახამ მითხრა რომ ჩემდამი იმას აღარ გრძნობს რასაც გრძნობდა მითხრა რომ მისი სიყვარული და ვნება სადღაც ქრება,რომ აღარ ვუყვარვარ.
-რა ჩემი ძმა გაგიჟდა?(ნია)
-ყველაზე ცუდი კი ისაა რომ მას შემდეგ გაცივდა მისი გრძნობები რაც.......(ლეამ ღრმად ჩაისუნთქა და ტირილი აუტყდა)რაც ერთად ვიწექით.
-რაა?(დეა)
-რა და სექსი გვქონდა გესმის.
-მას რატომ გვიმალავდი?(ნია)
-მეშინოდა რომ ვერ გამიგებდით,თან მემგონი ფეხმძიმედ ვარ.
-რას ნიშნავს მემგონი?(დეა)
-შენ რა ტესტი არ გაგიკეთებია? და თუ ფეხმძიმედ ხარ რას იზამ?(ნია)
-არ გამიკეთებია ტესტი მეშინია მარტო ამის გაკეთების მეშინია.
-მაშინ ეხლა მე ტესტს მოგიტან შენ კი გაიკეთებ.(დეა) ორ წუთში დეაც გამოჩნდა და ტესტი მიაწოდა ლეას.ლეამ ტესტი გაიკეთა.
-მიდი რა ნია შენ ნახე ან დეა შენ მე არ შემიძლია.
-მე ვნახავ(ნია)
-ნია რა ხდება გულს რატომ გვიხეთქავ?(დეა)
-რა ხდება და მე მამიდა გავხდები შენ დეიდა.შენ კი დედა.
ლეა ერთბაშად ყველაზე ბედნიერი ქალი იყო რადგან დედა ხდებოდა მაგრამ ამვდროულად უბედური რადგან მამის გარეშე მოუწევდა ბავშვის გაზრდა.
-რას იზამ კახას ეტყვი(დეა)
-არა არ ვეტყვი არ მინდა ბავშვის გამო დარჩეს ჩემთან.
-გთხოვ ცხელ გულზე ნუ მიიღებ გადაწყვეტილებას დაფიქრდი.(ნია)
-ბიჭებს არ უთხრათ კარგი? დამპირდით ორივე.
-გპირდებით.
-დეა გთხოვ შენი ბინის გასაღები მომეცი არმინდა კახას ნახვა თან მინდა დავფიქრდე რა გავაკეთო.
-კარგი მოგცემ,მაგრამ თუ რამე დაგჭირდა დაგვირეკრე გთხოვ.
-დაგირეკავთ თუ რამე დამჭირდა..
...………………………
-კახა რატომ გააკეთე ეს რატომ ატკინე ლეას გული ასე ასრულებ მამაშენისთვის მიცემულ პირობას?(ნიკა)
-ნიკა მართალია ის გოგო გენდობოდა.(ირაკლი)
-მართლა არ ვიცი რა დამემართა მის მიმართ იგივეს აღარ ვგრძნობ რასაც იმ ღამემდე ვგრძნობდი.მამას იმედი ვერ გავამართლე.
-ერთი ღამისთვის გამოიყენე?(ნიკა)
-შენ რა კაცი ხარ? ამდენიწელია გიცნობ და დღეს ის კახა ხარ გერმანიაში რომ ცხოვრობდა,მეგონა შეიცვალე მაგრამ არა.(ირაკლი)
-ყოჩაღ თქვენ რა პირი შეკარით ჩემს წინააღმდეგ.თქვენი აზრით მე არ მტკივა გული?
-შენ და გულისტკივილი? (ირაკლი)
-ნუ ცინიკოსობ ირაკლი.კაცას ხმაში ბრაზი გაერია.
-მიდი კახა ბაგრატიონ აჩვენე შენი ნამდვილი სახე დამარტყი თუ ამით ტკივილი გაქრება.(ირაკლი)
კახამ პიჯაკი აიღო და გავარდა....
…………………………
იჯდა ლეა სავარძელში და ტიროდა თან მუცელს ეფერებოდა სადაც მისი და კახას სიყვარულის ნაყოფი იყო.
-ჩემო პატარა შენ არ ინერვიულო მე მეყვარები ორივეს მაგივრად.მამობასაც გაგიწევ,ნეტა პრინცი ხარ თუ პრინცესა თუ პრინცი იქნები სახელის არჩევა გამიჭირდება გუგა დაგარქვა თუ ლევანი.
-კახა. მამის სახელი დაარქვი თუ მამას ვერ გაიცნობ სახელი მაინც ერქვას მისი.
-ნია შენ აქ საიდან გაჩნდი?
-მეც აქ ვარ.(დეა)
-გოგოებო რა კარგია რომ მოხვედით.
-ვიცოდი რომ დაგჭირდებოდით,მაგრამ შენ არ დარეკავდი.(დეა)
-ბიჭებს რა უთხარით რომ მოხვედით?
-ჩვენთვის არ ცალიათ.კახას ეძებენ ჯერ უსაყვედურეს ეჩხუბენ და ახლა რესტორნებში დადიან და ეძებენ.(ნია)
-რესტორანში ან კლუბში არ იქნება სასმელს აიღებდა და სადმე პარკში ჩამოჯდებოდა სასმელად.(ლეა)
-არ გშია ახლა კარგად უნდა იკვებო.(ნია)
-კი რამე გვაქვს?
-ნახე დეა რა ჭკვიანები ვართ რომ მარკეტში შევიარეთ.თორემ დარჩებოდა მშიერი.....…….
-გოგოებო გადაწყვეტილება მივიღე ბარსელონაში ვბრუნდები დროებით ჩემი დანაზოგი მეყოფა,მერე ვიმუშავებ ცოტახანში კი დედასაც წავიყვან და ბავშვს ის მოუვლის.
-მე ვერ ვნახავ ჩემს ძმიშვილს?
-მე კიდე ჩემს დიშვილს?
-მეც მიჭირს გოგოებო მაგრამ აქ რომ დავრჩე კახა გაიგებს რომ ბავშვს ველოდები,მე კიდე არ მინდა რომ ბავშვის გამო იყოს ჩემთან.
-შენ იცი რასც აკეთებ ეს შენი ცხოვრება ისე მოიქეცი როგორც შენ თვლი საჭიროდ........
დილით ადრე ლეამ ბილეთი იყიდა სახლში მივიდა ნელის და ლალის დაემშვიდობა უთხრა რომ სასწრაფო საქმე ქონდა ბარსელონაში და არ იცოდა როდის დაბრუნდებოდა.
……………….……
-ლალი დეიდა რა გატირებს?
-რაღა რა მატირებს შვილო ჩემი ლეა ისევ ესპანეთში დაბრუნდა რაღაც საქმე მაქვსო.
-არ ინერვიულოთ მალე დაბრუნდება გპირდებით.ნია სად არის ხომ არ იცით?
-ჯერ ლეას გავცილებ და მერე დეასთან ვიქნებიო.
-კარგით წყალს გადავივლებ და მეც წავალ.
კახამ ჩქარა იბანავა და დეასთან წავიდა....ზარი დარეკა კარი დეამ გაუღო.
-ვა კახა შემოდი.კახაც შევიდა.
-რატომ არცერთმა არ მითხარით რომ ლეა წასვლას აპირებდა?
-ეხლა გაგხსენდა?(ნია)
-ნია გეყო.(ნიკა)
-რა მეყო ნიკა რა? მე რომ ეგრე მომქცეოდი ჩემი ძმა მოგკლავდა თვითონ კი ლეა როგორც ვიღაც მისი მორიგი ნაშა ისე გამოიყენა და ეხლა კითხულობ რომ რატომ არ უთხარით.
-მესმის ნია შენი მაგრამ ის შენი ძმაა.(ირაკლი)
-მართალი ხარ ირაკლი ჩემი ძმაა რომლის დობისაც მრცხვენია.
-ნია რას ამბობ გესმის?(კახა)
-კი მესმის მე დღეიდან ძმა აღარ მყავს,არ მაიძულო დედასაც მოვუყვე სიმართლე თუ რატომ წავიდა ლეა თორემ დასთან ერთად დედასაც დაკარგავ.
-მართალი ხარ ლეა ნაძირალა ვარ,მაგრამ ლეა მაინც არ უნდა გაგეშვათ.
-კახა ის ახლა მარტო უნდა იყოს და დაფიქრდეს თავის მომავალზე.(დეა)
-კარგი მაშინ ცოტა დროს მივცემ ამ დროში მეც დავფიქრდები.
…………………
იმედია მოგეწონებათ.მალე დამთავრდება.ინტერნეტი არ მქონდა და ვერ დავდე მაიტო ახლა აღარ დავაგვიანებ.



№1  offline წევრი milangirl

ეს კახა ნრვებზე მშლის, არ მეგონა ასეთი არაკაცი. ასე აგარ დააგვიანო რა

 


№2  offline წევრი BUBU_2426

ეხლაწავიკითხე შვიდივე თავი და მართლა ძალიან მომეწონა რაღაც განსხვავებულიცააა ))) მალე დადე შემდეგი თავი რა არ დააგვიანო <3 ამ კახაზე კჯდე ნერბი მომეშალა მარა გამოასწორებ აბა რაიქნება **** ველოდები შემდეგს სულმოუთქმელააად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent