შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე და მამა


23-11-2015, 02:12
ავტორი black kiler
ნანახია 2 235

მე ვარ თაკო 13 წლის უბრალო გოგონა ყველას აქვს ან ჰქონდა ოცნება მეც მქონდა რომლის არულებამ ჩემი სიცოცხლე ჯოჯოხეთად აქცია მე ვოცნებობდი 4 წლიდან რო მამა გამოსულიყო ციხიდან 26 წელი ჰქონდა მისჯილი 2014 წლის 27 ნოემბერს გაანთავისუგლეს დიახ იგი 8 წელი იჯდა ციხეში მე მასთან მთელი 8 წელი დავდიოდი ციხეში ხან გეგუთში ხან რუსთავში ხანაც ქუთაისში ჩვენს შორის იდგა დიდი შუშა ამ დიდ შუშას მივადებდით ორივენი ხელებს და ათას სისულელეებზე ვლაპარაკობდით როგორ მიყვარდა ეს წუთები ის თვალაცრემლიანებული მეუბნებოდა თუ როგორ ვუყვარდი მეუბნებოდა რო ერთადერთი და განუმეორებელი ვიყავი მეუბნებოდა რო სიცოცხლეზე მეტად ვუყვარდი ამ სიტყვების მოსმენისგან ვტიროდი ისე რო არ დაენახა ჩემი ცრემლები ვცდილობდი რო არ ენახა ჩემი წითელი თვალები საიდანაც ცრემლები მომდიოდა მაგ დროს ჩემთვის ცრემლი იყო სირცხვილი როცა გამოვიდა მამა მე ძალიან გამიხარდა მას მობილურიც დავახვედრე პატარა საჩუქარი ჩემგან მე ხშირად ვიყავი დედის ოჯახში საბურთალოზე იქ დავდივარ სკოლაში დიღომში კი შაბათ-კვირას გავდიოდი ან არდადეგებზე მამის ოჯახში დედ-მამა გაშორდნენ როცა 4 წლის ვიყავი დედა დაქორწინდა ძალიან კარგ კაცზე რომელსაც მგონი მამად ვთვლიდი ისინი წავიდნენ ლონდონში სწავლის გასაგრძელებლად და დარჩნენ დედა 7 წელია არ მინახავს მას ჩემს გარდა 3 შვილი ყავს მე ისინი მიყვარს ყველაზე მეტად იმის მიუხედავად რომ მე ისინი ნანახიც არ მყავს დედას ვეხმიანები სკაიპით და ვუყვები სკოლაზე ამბებს მთელი ეს დრო ბაბუა მზრდიდა მართალია ბებიაც მაგრამ ბაბუა ჩემთვის დედაც იყო და მამაც ის მე ყველაზე მეტად მიყვარდა სამწუხაროდ ის გარდაიცვალა მამა რო გამოვიდა ეგრევე გავვარდი დიღომში რათა მენახა ის მეგონა რო სანამ დიღომში მივიდოდი ვფიქრობდი ჩვენი შეხვედრისას რა მეთქვა მისთვის მეგონა რო მივიდოდი მაგრა ჩამიხუტებდა და არ გამიშვებდა მეგონა ყურში ჩამჩურჩულებდა რო ვუყვარდი მაგრამ შევცდი ჩვენი შეხვედრა იყო ძალიან ცივი მან პირველივე დღიდან დაიწყო ლოთობა სახლში მოყავდა საეჭვო გარეგნობის ხალხი მე მათი მეშინოდა ის მე სკოლაში არ მიშვებდა რის გამოც ძალიან ჩამორჩენილი ვიყავი მასალას თეფშებს მატეხავდა თავზე ერთხელ ჩემი საუკეთესო დაქალის წინაშე დამატეხა სიგარეტებსაც მაწვავდა პირში მტენიდა ნაჭრებს რათა არ მეყვირა და მაწვავდა ხელებზე და ტანზე მე როგორც შემეძლო ვყვიროდი სახლში ჩვენს გარდა კიდევ 8 ადამიანი იყო ჩემი ბებიები მამიდები მამიდაშვილები და ბიძები მეგონა ვინმე შეაჩერებდა ამ მონსტრს მაგრამ სიჩუმე არავინ აჩერებდა ბიძაჩემი ჯარის უფროსია ის სულ ტრაბახობდა თუ როგორ ვუყვარდი და არავის დააჩაგვრინებდა ჩემს თავს იმ დღიდან ჩემს თვალში კაცი აღარ დარჩა მე ტკივილისგან გული მიმდიოდა და როცა ძირს დავვარდებოდი მარტო მესმოდა მამაჩემის ხმა სასაფლაოზე დაგმარხავ მე მისი ძალიან მეშინოდა იგი სულ მაგინებდა ერთხელ დედაჩემი და ჩემი და-ძმა გალანძღა ყვიროდა დედაშენმა მიგატოვა გაბოზდა 9 ლეკვი დაყარა ისინი შენი და-ძმები არ არიანო მე გავბრაზდი და შევეეწინაღმდეგე რის გამოც სკამი მესროლა მას ღამის 5 ან 6 დავყავდი თავის ლოთ მეგობრებთან სადაც ჩემი ლანძღვის მეტი არაფერი მესმოდა შემდეგ ჩემი მეგობრების და მათი მშობლების წინაშე მლანძღავდა ერთხელ ღამე ვთხოვე რომ ხელი მოეწერა საბუთებზე რათა დედაჩემთან წავსულიყავი ნეტავი არ მეთქვა ღამის 4 საათზე ფეხზე წამომაყენა და 20 წუთი მამეორებინებდა ერთ წინადადებას ეს იყო ჩემი საყვარელი ბაბუას ლანძღვა თუ ამას არ გავიმეორებდი სასაფლაოზე დამმარხავდა მეორე დღეს ღამის 3 საათზე ჩემს თვალწინ ცემა ადამიანი ძალით მაყურებიებდა ამ ყველაფერს არ თქვენ ალბათ გაგიჩნდათ კითხვა თუ რაზე ჩასვევ მამაჩემი ციხეში ის ნარკომანი მორფინისტი და ყაჩაღი იყო და არის კიდეც მე არ ვიცოდი ამის შესახებ ჩემს დაბადებისდღეზე 12 ნოემბერს ვიპოვე საბუთები და გავიგე რომ 11-ჯერ იყო ნასამართლევი მე მისი ძაან მეშინოდა ამ ამბავზე არც ბებიაჩემმა იცოდა და არც დედაჩემმა არაფერი დამწვარი ხელებით გავდიოდი გარეთ რო შემეკითხებოდნენ თუ რა მჭირდა გავუღიმებდი და იგნორს გავუკეთებდი რის გამოც ძალიან ბევრი მეგობარი დავკარგე ერთხელაც ბებიამაც მკითხარ რა გჭირსო მე მოვიტყუე რო ტაფაზე მიმედო და დამეწვა მაგრამ მას არ სჯეროდა მე ამ ყველაფრის გამო მათ აგრესიულად ვექცეოდი რის გამოც სასმელებში რაღაცა ფხვნილს ყრიდნენ და რო ვსვავდი ვითიშებოდი და მეორე დღეს სუსტად ვიყავი სანამ მამაჩემი გამოვიდოდა ბებიები მამიდები და ბიძები თავზე საჭმელებს მასხავდნენ მცემდნენ ტვალეტში მკეტავდნენ და შუქს მიქრობდნენ მე მყავდა 15 წლის მამიდაშვილი რომელმაც ჩემი გაუპატიურება სცადა მაგრამ არ გამოუვიდა იმიტომ რომ გავექეცი ის კედლებზე თავს მარტყმევიებდა და სულ მცემდა ერთხელ გზაზე რო გადავდიოდი ხელი მკრა და კინაღამ მოვკვდი მამაჩემი ისევ დაიჭირეს ბაქოში და 9 თვეში გამოვა მე ამ ყველაფრის გამო შევიშალე სულებს ვხედავდი ვერ ვიძინებდი აგრესიული და გაბოროტებული ვიყავი ყველა მეკოთხებოდა თუ რა მომივიდა მაგრამ არავისთვის ამ ამბის მოყოლა არ შემეძლო ერთ დღესაც მამოდაჩემმა თქვა რო წამიყვანდა ფსიქოლოგთან მაგრამ მომატყუა და ფსიქიატრთან წამიყვანა სადაც ჩემს დატოვებაზე თანახმა იყო ის მე ტანსაცმელებს მახევდა და მართმევდა სულ მჩხრიკავდა ფული თუ მქონდა და ჩემო დაბადებისდღის ფულებს ეგ მპარავდა მე მას ვერ ვიტან მამაჩემი გამოსული რო იყო ძალით დამალევინა არაყი მე ის გავაფრთხილე რო ცუდად გავხდებოდი მაგრამ არ დამიჯერა როცა დავლიე ცუდად გავხდი პირიდან თეთრი ქაფი გადმომივიდა და 3 დღე ძლივს ძლივობით ვლაპარაკობდი მე მეტი აღარ შემეძლო და გადავწყვიტე წერილი დავტოვე ლეპტოპში სადაც ჩემი ამბავი მოვყევი და ბოდიშს ვუხდიდი დედას და ბებიას რომ თავი მოვიკალი სანამ თავს მოვიკლავდი ბებიაჩემი ამ წერილს წააწყდა და ტირილი დაიწყო დედაჩემსაც აჩვენა და დედაჩემი გაგიჟდა ბებია ჩემთან ოთახში შემოვარდა ატირებული და მითხრა რო ყველაფერი კარგად იქნებოდა და მთხოვა რო არ მომეკლა თავი მაგრამ მე მაინც ჩემსას ვაგრძელებდი 5-ჯერ ვცადე მერე ჩემს ცხვირს მუშტებს ვურტყამდი იმ იმედით რო სასუნთქები ჩამეკეტებოდა როცა გავიგე რო მამაჩემი დაიჭირეს ძალიან გამიხარდა და დიღომშიც აღარ გავდივარ მე ჯერ კიდევ დეპრესიაში ვარ ყოველდღე მირეკავს და მის ხმის გაგონებაზე შოკში ვვარდები თან ვიცინი თან ვტირი და ყველაფერს ვლეწავ რაც ხელში მომხვდება მალე სასამართლო იქნება სადაც მამაჩემთან პირისპირ დამალაპარაკებენ და ვიცი რო მერე დეპრესიიდან ვერასოდეს გამოვალ დიღომში რო ვიყავი სულ ვტიროდი სულ ჩაკეტილი ვიყავი ოთახში შუქს ჩავაქრობდი და ვკიოდი გაგიჟებული ვიკავი მე დაზუსტებით ვიცი რო მამაჩემი 9 თვეში გამოვა და მომკლავს მაგრამ ჩემს სიკვდილამდე მე გავერთობი და დავტკბები ყოველი წუთით როგორ მინდა რო ერთი დღე დედასთან ერთად გავატარო ჩემი ბოლო დღეც რომ იყოს ის ბოლო დღეც მინდა რო მასთან გავატარო მამაჩემი დედაჩემსაც ჩემსავით ექცეოდა და მიკვირს თუ რა დავუშავეთ მე და დედამ მას რატო მატყუებდა რო ვუყვარდი მე ვიცი რომ ის მომკლავს მაგრამ მე არ შემეშინდება სიკვდილის არ ვიყვირებ არავის დავუძახებ რო მიშველოს არ ვიტირებ რადგან ცრემლი ჩემთვის სირცხვილია ცრემლი არის ბრძოლა და ტკივილი მე სიკვდილს ღიმილით შევხვდები.



№1 სტუმარი elene

ტაკო როგორ მინდა დაგეხმარო , რაიმეთი თუ შევძLებ მომწერე რა და გაგვააგებინე ეხლა როგორ ხარ ვისთან ხარ? გთხოვ ვნერვიულობ უკვე შენზე

 


№2 სტუმარი ..

მოიცა ეს რა მართალია? U_U

 


№3  offline წევრი black kiler

ki es ambavi martalia netav ar yofiliyo namdvili :(

 


№4  offline წევრი blue jeans

საშინელებააა ეს უბრალოდ სადისტობაა უჩივლე რამე ქენი დედაშენს მაინც უთხარი იქნებ რამე გააკეთოს.დედა მაინც როგორ გტოვებს ამ სადისტ ნაბიჭვართან შვილს რომ ეგრე მოექცევი წარმომიდგენია სხვებს რა უნდა გაუკეთო ეს სულით ავადმყოფობაა რომელსაც არასდროს არაფერი ეშველება.მითხარი თუ შემიძლია დახმარება დაგეხმარები ეს ბავშვზე ძალადობაა და ამაზე თვალი არავინ არ უნდა დახუწოს.შეშფოთებული ვარ იმ ყველაფრით რაც წავიკითხე

 


№5  offline მოდერი ლილიანა

ეს თუ რეალობაა ამ ღამით დარდით ვერ დავიძინებ.ჩემო პატარავ დედამ ეს,რომ გაიგო როგორ გტოვებს ამ მტსრვალთან,მითუმეტეს იცის როგორია და გამოუცდია კიდეც მისი მოპყრობა? როგორ არ მიყავხარ? ან რატომ არ შეგაქვთ სარჩელი მამის წინააღმდეგ? ან ბებიას ან ვინმეს? ან დედას იქედან? მიმართე რომელიმე უფლებათა დაცვის ორგანიზაციას,რომ დაგეხმარონ,თუ სხვისი იმედი არ გაქვს თავად იბრძოლე, არც იფიქრო, გული მეწვის ამ ამბის წაკითხვის გამო.

ლილიანა
ეს თუ რეალობაა ამ ღამით დარდით ვერ დავიძინებ.ჩემო პატარავ დედამ ეს,რომ გაიგო როგორ გტოვებს ამ მტსრვალთან,მითუმეტეს იცის როგორია და გამოუცდია კიდეც მისი მოპყრობა? როგორ არ მიყავხარ? ან რატომ არ შეგაქვთ სარჩელი მამის წინააღმდეგ? ან ბებიას ან ვინმეს? ან დედას იქედან? მიმართე რომელიმე უფლებათა დაცვის ორგანიზაციას,რომ დაგეხმარონ,თუ სხვისი იმედი არ გაქვს თავად იბრძოლე, არც იფიქრო თავოს მოკვლაზე, გული მეწვის ამ ამბის წაკითხვის გამო.
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№6  offline წევრი black kiler

საჩივარის შეტანა არ შემიძლია თუ შევიტან მამაჩემის მეგობრები ბებიაჩემს ისე ცემენ რო ბებიაჩემი აზრზე არ იქნება თუ რაზე ცემეს დედას კი ვერ მივყავარ მაგრამ სასამართლო იქნება

 


№7 სტუმარი Nia

Normaluri xar amdens rogor itmen, an ese rogor ver xvdeboden rom gcemden. Dedas rogor dzinavs game. Rit dagexmaro shokshi var patarav

 


№8  offline წევრი black kiler

მე ვერავინ დამეხმარება :) ერთხელ მითხრეს რო დედაჩემი მატყუებდა რო ვუყვარდი მითხრეს რომ მას მე ხელა ვუშლიდი მეუბნებოდნენ რო ჩემს გამო წუხდებოდა ამის გამი შოკი მქონდა და დედას მივწერე რო ჩემთვის აღარც დაერეკა და აღარც მოეწერა საერთოდ დაევიწყა რო ყავდა მეოთხე შვილი ამის გამო ცუდად გახდა და საავადმყოფოში წაიყვანეს :)

 


№9  offline წევრი black kiler

არაგინ მეხმარებოდა ყველას ფეხებზე ვეკიდე მის შემდეგ მე ჯერ კიდევ დეპრესიაში ვარ ყოველი ღამე ჩემთვის არის ტკივილი ყოველ ღამეს მახსენდება ის დღეები რაც გადავიტანე დედას კი თვალებში ვერ ვუყურებ ალბად აქ ბებია რო ვახსენე ყველას ეგონა რო ვუღაც თავწაკრული ქალია მაგრამ არა 49 წლისაა ძალიან ახალგაზრდა ყველას დედაჩემი ჰგონია და მთელი თბილისი ყავს ნაცემი მამაჩემს მისი ეშინია მაგრამ მამაჩემის მეგობრებს არა მე რო პოლიციაში მოვყვე ეს ამბავი მას მოკლავებ

 


№10 სტუმარი black

W.T.F....es raxdeba??AR mjera gadaob??0o0

 


№11  offline წევრი black kiler

ro vgadaobde kai iqneboda :)

 


№12  offline წევრი Teo85

De chemo lamazo, chemo ertaderto, chemo tkivilamde monatrebav, kvelaperi ukan darcha, daimaxsovre, verasdros veravin mogekareba, verc tits dagakarebs, verc xmas aucevs daverc dagemukreba. Es kvelaperi ar moxdeboda shen rom chemtvis tavidanve mogekola, me arc mag arakacis meshinia da arc magisi megobrebis, roca sakme shen gexeba pirikit eshinodes kvelas chemi. Kvela zomebi migebulia da cxovrebashi ver gagekarebian siaxloveze da dzalian male, dzalian male shen chemtan iknebi.
Kvelas minda didi madloba gadavuxado kvemot komentarebi cavikitxe da dzalian didi nugeahi da mxardachera vigrdzeni tkveni sitbodan. Albat ggoniat rom am bavshvs arc patroni kavs da dedamissac pexebze kidia, mercmunet egre ar aris, tu rames vaketeb da vaketebdi akamde, kvelaperi imistvis gavakete rom chemi shvilistvis is momavali da cxovreba mimeca rac me ar gamachnda da bevr sxvas. Me dzalian kargad mesmis dedi sheni, da zustad vgrdznob da viziareb I'm tkivils rac gadaitane da rasac ganicdi, isic mesmis rom ver idzaxdi am kvelapers radgan imati mukaris vakuumshi ikavi chapluli da gkonda shishi shemdgomi shedegebis. Ar akvs mnishvneloba me sad var dges, me koveltvis shens gverdit var da koveltvis dagicav sanam pirshi suli medgmeba. Dzalian dzlieri xar rom am kvelapers xalxs uziareb, es imas nishnavs rom shen es shishi gadalaxe da ukve mogonebad akcie es sashineleba, kvelapers mivcemdi imistvis rom shentvis es ameridebina tavidan, unda mivmxdarikavi chemit rom ragaca ver iko kargad, ise saechvod mevlebodnen da mtaplavdnen pirshi im vajkacis ojaxi rom bednieri vikavi, metki xelis gulze uzittko, ras carmovidgendi rom kvirashi or dgeshi axerxebdnen amdens.
Tako daimaxsovre, shen xar chemi, mxolod chemi, nugar axseneb tvitmkvlelobas, isini aketeben magas vinc cxovrebas ver udzlebs da sustdebian, me da shen dzlierebi vart da eseti problemebi mxolod gvadzliereba da cxovrebis ckirvils gvigvivebs. Me marto sheni mshobeli ar var, me sheni megobari var romelsac endobi da romlis rchevebsac itvaliscineb, mgoni esea xom?
Mikvarxar, skolidan rom moxval damireke. Tkbili dzili da upali gparavdes chemo patara feriav. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 


№13  offline წევრი black kiler

დე მეც ძალიან მიყვარხარ ჩემი ერთადერთი იმედი ხარ შენს გამო ვცოცხლობ თორე აქამდე ვენებს გადავიჭრიდი :))

 


№14  offline წევრი Teo85

venebs ara ixvi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent