შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარდი(ნაწილი 2)


23-11-2015, 15:14
ავტორი Ninkag
ნანახია 2 181

გოგოები გარეთ გავიდნენ რადგან ჯერ შესვნება იყო და გადაწყვიტეს რომ უნივერსიტეტის კაფე ჩასულიყვნენ ყავა დაელიათ და შემდეგ ისევ ლექციაზე აბრუნებულიყვნენ. კატოს და გვანცას ორი მათი ჯგუფელი ბიჭი გაყვა. მივიდენ კაფეში და დასხდნენ. სიჩუმე იყო მარა ბიჭებმა ეს სიჩუმ დაარღვიეს.
-კატო გვანცა რას მიირთმვთ აბა გვითხარით(ღიმილიანი სახით უთხრა კოკამ გოგოებს)
-შემჩემა რა ჯელტმენი ტიპი გაიჩითე ტოო(ამაზე კოკას გარდა სამივეს გაეცინა)
-ჯელტზმენობა რა შუაშია? მარა ისე არ ვარ როოო?(შეიფერა კოკამ)
-კიიკი აბა რა(დასრიოზულდა უცებ გიორგიო)
-გოგოებო აბა რა გინდათ(ისევ გოგობს მიუბრუნდა კოკა)
-აუუ კატოო ყავა ხო გინდა?
-კი ძალიან თან.
-ხოდა მე და კატოს ყავა გვინდა.
-კაი რა ტო მეტი არაფერი ?
-არაა კოკაა მადლობაა.
-კაი.
კოკა წავიდა ყავის მოსატანად. ოთხი ყავა მოიტანა და დაჯდა ლაპარაკი დაიწყეს ძალიან კარგ ხასიეთზე დადგნნ გოგოები ესე უცებ ამდენი მეგობარი რო გაიჩინეს და ყველა რო გაიცნეს. ლუკას და შაკოს მათი ბიჭებთან ყოფნა არ გამოპარვიათ შაკოს მათ დანახვაზ ძარღვები დაეჭიმა გამწარებული ისთი გაცეცხლებული იყო რო დაეჭირა ისინი და მათი ცემა დაეწყო ხელიდან ვერავინ გამოგლიჯავდა. ლუკას ძალიან უკვირდა შაკოს ასთი რეაქციები ერთი დღის გაცნობილ გოგოებზე არც იცნობდა ნორმალურად მათი სახელბის გარდა არც არაფერი იცოდა. ყოველ შემთხვვაში ლუკა ესე თვლიდა.შაკოს მიუბრუნდა და ეკითხევა ლუკა
-შაკო შენ რაღაც ძალიან შეცვლილი ხარ და რახდება?
-რაზე მეკითხები ?
-რაზე და ერთი დღის გაცნობილი გოგო რო ვიღაც ბიჭთან დაგენახა იმ ბიჭების ცემის სურვილი არ გქონდა ეხლა რა დაგმართა? რაიყო რომელიმე ხოარ გიყვარს?
-შენ ხოარ უბრავ რა მიყვარს. უბრალოდ......(შაკომ თავი ჩაღუნა და ხმას ვეღარ იღებდა)
-ეეეე ბიჭო რაგჭირს? თქვი თუ არ გიყვარს რახდება?
-გაბრო ხო გახსოვს?
-გიო? გიორგი გაბროშვილი ხო?
-ხოხო ეგ კაროჩე რა......(ხმას ვერ იღებდა შაკო)
-ბიჭო რას ლუღლუღებ თქვი რა! რამოხდა(ლუკა გამწარბული კითხებოდა უკვე)
-გაბროს მკვლელობა ალბათ კარგად გახსოვს! გაბრო რო დაჭრეს და საავადმყოფოში რო გადაიყვანეს დამიბარაა პალატაში და მთხოვა რო კატოსთვის ისე მომვლო როგორც საკუთარ დას!
-მოიცა გაბროს რა კატო უყვარდა?
-არა რა უყვარდა შენნ შ..ხოარ გაქვს? კატო და გიორგი და ძმა იყვნენ!
-რაა? მოიცა.......კატო და გიორგი და ძმა? ეგ როგორ?
-კატოს მამამ უღალატა თავის ცოლს ნათია დეიდასთან . ნათიას უყვარდა და შეცდომა დაუშვა და დაორსულდა მარა 8 თვის მერე წავიდა მათი ცხოვრებიდან და დაიწყო ცხოვრება ცალკე თუმცა პირობა ქონდა დადებული რო როცა გიორგი დაიბადებდა და წამოიზდებოდა აუცილებლად გაიგებდა კატოზე კატოს მამაზე და დედაზე! გიორგიმ რო მომიყვა არ მჯეროდა.კატო იგივე ჩემი და არის.
-აუ ტო რა ცოდოაა ეხლა კატო. უნდა მოუყვ კატოს გიორგიზე?
-კი მარა რაღაც დროის შემდეგ იმიტო რო ჯერ მეუნდა მენდობოდს ჩემი ჯეროდეს გიორგის ადგილზე თუ არა მეორე ძმასავით მიმიღოს რაც არუნდა ძნელი იყოს გიორგის თხოვნას შევასრულებ! ნათია დეიდასაც ძალიან უნდა კატოს გაცნობა და ვაპირებ ყველაფერს რო ვეტყვი გავაცნო!
-ანუ შენ გაბროს სიკვდილიდს მერე კატოზე ყველაფერი გაიგე და აქაც ერთ ჯგულფში იმიტო ხართ ხო ?
-ეგრე გამოდის გაბროს სიკვდილის მერე კატოზე ყველაფერი გავიგე დაწყბული იქიდან ფეხი როდის აიდგა , რა ფერი უყვარს, რას ვერ იტანს ყველაზე ძალიან, სადაქალო, ვის მოწონს კატო, ვინც ავიწრეობად ყველას თავის ადგილზე ვსვავდი, რავიცი შეყვარებულები დ(არ დაამთავრებინა ლუკამ შაკოს სიტყვის დასრულება და ეგრევე კითხა)
-მოიცა კატოს შეყვარებული ყავს??(სახე მოეღუშა ლუკას)
-არა არყავს(გაუღიმა შაკომ) კაროჩე შენნ არავისთა არაფერი წამოგცდეს და ეს ორი რო მოშორდება კატოს და გვანცას მივალ და დაველაპრაკბი
-მეც წამოვალ.
გოგოები აუდიტორიისკენ წავიდნენ და ბიჭბიც რათქმაუნდა მათ გაყვნენ ლუკამ და შაკომ დაინახეს რო წავიდნენ უკან გაყვნენ. ყველა აუდიტორიაში იყო როცა ლუკა შვიდა კოკას და გიორგს გამოსაყვანად თუმდა მისი მზერა კატოსკენ იყო. გამოვიდნენ ბიჭები გარეთ. კატო და გვანცა გაკვირვებულები იყურებდოდნნ. კატო თავისი ფიქრებით ისევ ლუკასთან იყო. ვერხვდებოდა რატომ მარა სულ ლუკაზე ფიქრობდა. ლექციის დამთავრებისთანავე კატო და გვანცა სახლში წავიდნენ.გვანცა კატომ წაიყვანა მანქანით სახლში შემდეგ კი თვითონ მივიდა სახლში. კარებზე დააკაკუნა და დედამ გაუხსნა კარები. ჩაეხუტა მთლი დღის ამბები მოაყოლა სალომემ კატოს ისიც კითხა ვინმე ხოარ მოგეწონაო თუმცა ჯერ არაფერი უთქვია კატოს ლუკაზე. ავიდა თავის ოთახში სწრაფად გამოიცვალა და საწოლზე გადავარდა. ცოტა ხანი დაიძინა რო გაეღვიზა უკვე 8 საათი ხდებოდა. ტელფონს დახედა უამრავი ნარეკი იყო თავისი გოგობისგან და ერთი უცხო ნომერიც იყო თუმცა ყურადღბა უცხო ნომრისთვის არც მიუქცევია . კატომ ვეკოს დაურეკა..
-გოგო მირეკავდით?
-............
-კაი და სად ხართ?
-...........
-ამოდით რა ჩემთან ბევრი მაქ მოსაყოლი
-...............
-კაი ათისთვის მანდ ვიქნები.
კატომ გაითიშა ვეკოს და სანამ ადგებოდა გადაწყვიტა facebook-ი შეემოწმბინა ვინმემ უნივერსიტეტიდან ხოარ დაამატა. რათქმაუნდა ნახევარ უნივერსიტეტს უკვე მეგობრობა ქონდა გამოგზავნილი თუმცა მხოლოდ თავისი კურსლები დაამატა. ლუკაას აშკარად არ ქონდა მეგობრობა გამოგზავნილი ამიტომ გადაწყვიტა ლუკას პროფილზე შესლა.შევიდა და ფოტოებს ათვალირებს თან ხმამაღლა ფიქრობს რა სიმპათიურიაა , რააო ჩემი ყველაფერიო ხარო???? ჩემი სიცოცხლო? რამდენი გოგოა რა ჯანდაბაა ეს!! ეეჰ კატო კატო შენ ბედი არ გაქ რა. წამოზლაზნა კატო საწოლიდან და დაიწყო ფიქრი რა ჩაეცვა.ნუ ბოლოს გადაწყვითა მოკლე შავი ტანზ მოყვანილი კაბა, ფეხზე ქუსლებზე შესკუპდა, თმები გაიშალა, ძალიან მკრთალი მაკიაჟი გაიკთა და მივიდა დედამითან.
-დედიკოო მე მივდივარ და ცოტა დამაგვიანდება და არ ინერვიულო ხო ?
-სად მიდიხარ კატო?
-დე გოგოებთან ერთან კაფეში რა დღევანდელი ამბები უნდა მოვყვეთ
-კაი დედიკო წადი ყველა მომიკითხე და ჩამიკოცნე დედიკომ მოგიკითხათთქო.
კატომ აკოცა დედა და მანქანაში ჩაჯდა და წავიდა.მაქნქანა გააჩერა და გადმოვიდა. შევიდა ACADEMY LOUNGE-RESTAURANT ში. გოგობი უკვე იქ გახვდნენ. შუკვთეს დასალევი გოგობი ძალიან გართნენ თან მთელი დღიის ამბები ერთმანეთს მოუყვეს და ძალიან გახარებულბი იყვნენ. კატო ჩაფიქრებული იჯდა როდესაც უკნიდან ნაცნობი ხმა მოესმა და ტანში ჟრუანტელმა დაუარა
-მეცეკვები?
-მე...შენ?მოიცა ლუკაა შენ აქ რაგინდა?
-როგორც შენ მოხვედი შენ დაქალბთან ერთან ის მე ვარ ჩემ ძმაკაცებთან ერთად.არ მეცეკვები ?
-კი.
კატო ადგა და გაუღიმა . ლუკამ ერთი ხელი წელზე შემოხვია მეორე ხელზე მოკიდა კატომ თავი მხარზე დადო და ისე ცეკვავდნენ ხმას არ იღებდნენ. კატო გაინაბა ვერაფერს ამბობდა ან რაუნდა ეთქვა სანდროზ პირველი დღეს გაგიჟდა.მის მკლავებში თავს კარგად გრზნობდა და უცებ მათი სიჩუმე ლუკამ დაარღვია
-კატო მე და ჩემი ბიჭები რომ შემოგირთდეთ უარს ხომ არ იტყვით?
-როგორც გინდა ჩემთვის სულ ერთია.
-კაი მაშინ თუ სულ ერთია შემოგიერთდებით.ისე დღეს ძალიან ლამაზი ხარ, მარა კაბა ძალიან მოკლეა და მეორედ აღარ ჩაიცვა.
-შენი საქმე არაა მოკლეს ჩავიცვავ თუ გრძელს
-ზუსტადაც რომ ჩემი საქმეა.
სიმღერა დამთავრდა ლუკა და კატო ერთმანეთს ჩამოშორდნნენ ორივე თავის სამეგობროს დაუბრუნდა კატომ გოგობი გააფრთხილაა რომ ლუკა და მაგის ძამმაკაცები შეიძლება ჩევანთან დაჯდნენნო და იცოდეთო გოგოებს გაუხარდათ იმდია კაი ბიჭები იქნებიან თორე გავიქცევით აქედან.ბიჭებიც მოვიდნენ გოგოებს პირი ღიია ქონდათ ისთი ბიჭები მივდიდნენ თუმცა კატო ჩუმჩუმად უყურებდა ლუკას.ლუკა დაჟინებული მზერით კი კატოს უყურებდა ეს არავის გამოპარვიაა. ბევრი დალიეს გაერთნენ აშკარათ ლუკას ძმაკაცებს და კატოს გოგოებს ერთმანთი მოწონათ. მოეწონათ თან როგორ უკვე გვიანი იყო კატო ძალიან დაღლილი იყო
-მე სახლში წავდი ძალიან დავიღალე(კატო)
-მე წაგიყვან ნასვამი ხარ შენ(ლუკა)
-არა მადლობ იყოს ჩემით წავალ მანქანა აქვ მიყენია არვარ ძალიან ნასვამი.
ადგა კატო და უცბ მოწყვეტიც დაეცა ძირს. ლუკა მივარდა და სიცილი დაიწყო ააყენა კატო და უთხრა
-რო გეუბნევი ხო შეიძლება გაიგო. ეხლაც არ გინდა რო წაგყვანო ხო ?
-კაი ხო (დაიწყო ბუზღუნი კატომ გოგოებს დაემშვიდობა ბიჭებსაც და გამოვიდნენ და ლუკას მანქანაში ჩასხდნენ კატოს საყვარელი სიმღერა ჩაირთო რამაც ძალიან გაახარა კატო. ფანჯარას თავი მიადო და ჩაძინა. ლუკა თვალს გამოაპარებდა ხოლმე და მძინარე კატოს უყურებბდა რაზეც ბედნირად ეღიმბოდა)
-კატო მოვედით.(ნელა უსმევდა ხელს სახეზ და თან თმებზე ეფრბოდა ლუკა კატოს რო როგორმე გამოეღვიძებინა. თვალბის ფშვნეტით გამოეღვიძა კატოს)
-მადლობა ლუკა დიდი( და გადავიდა მანქანიდან ლუკა იქამდე იდგა იქ სანამ კატო სახლში არ შევიდა)
კატო ავარდა თავის ოთახში გაიხადა ყველაფერი მხოლოდ საცვლის და ლიფის ამარა დარჩა. დაწვა უკვე უნდა ჩაძინებოდა რო ტელეფონის ხმა გაიგო. აიღო და გახნა მესიჯი: ძილინების ჩემო ფერია იმედია სიზმრებში ჩემს გარდა არავინ შეგაწუხებს. ხვალამდე. კატოს ძალიან გაუხარდა მარა იმდენად დაღლილი იყო პასუხის დაბრუნებაც ვერ შეძლო.



№1  offline წევრი Ninkag

იმედია ძალიან ცუდი არ გამომივიდა. ვცდილობ კარგი გამომივიდეს

 


№2  offline წევრი anuka^_^

კარგიაა.^)^
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№3  offline წევრი Eka Eka

მომეწონა თან ძალიან ყოჩაღი გოგო ხარ :3 და ცოტა თავები გაგვიზარდე თორე წამებში მოვრჩი ამის წაკითხვას გაზარდე რა გთხოვ და დღეს კიდე დადე 1 თავი გამიხარდება ;3 <3 <3

 


№4 სტუმარი lana

jer meore tavia da ukve magijebs es istoria magaram es mewyina rom katos dzma mokvda de exla gagigebs gadaireva an misma dzmam andeni xani ver naxa sanam cocxali iyo fu amis ann am mishomacc droze utxras tore damarttya gulma da ega

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent