შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქტიური (ნაწ.2 თავი 3)


23-11-2015, 21:51
ავტორი daiana
ნანახია 4 143

ანას მოთხოვნისდა მიუხედავად ბავშვები მაინც აეროპორტში დახვდნენ.არ უნდოდა წასვლა,მაგრამ იძულებული იყო.
-მარიამ გთხოვ რაა აკო თვალებს რომ გაახელს შემატყობინე ძალიან გთხოვ - მუდარით გახედა გოგონას და აცრემლებული თვალებით ბავშვებს გახედა - ისიც მეყოფა მისგან კილომეტრების დაშორებით რომ უნდა ვიყო - მეგობარს გადაეხვია და რეგისტრაციის გასავლელად წავიდა.
ანა წავიდა.
აკო ისევ კომაში იყო.
ყველაფერი ისევ ისე იყო.
არაფერი იცვლებოდა...სამწუხაროდ.
...
ანა რაც წავიდა თითქმის ორი კვირა გასულიყო და აკო ისევ იმ მდგომარეობაში იყო.
-ვიცი იმედები თქვენ გაქვთ მაგრამმ ჩვენ უკვე აღარ - პალატიდან გამოსულმა ექიმმა ამოილაპარაკა - ჯობია აპარატი გავთიშოთ და სადამდეც გაძლებს ...
-თქვენ კარგად ხართ ?! - ექიმს ლაპარაკი ნატამ არ აცადა - გამაგებინეთ თქვენ კარგად ხართ? რას ამბობთ თუ ხვდებით მაინც ? რამდენი ადამიანი ელოდება მის გამოჯანმთელებას ვერ ხედავთ თქვენ ? თქვენ ის მაინც თუ იცით რომ ამერიკაში ერთი გოგო სიცოცხლეზე მეტად ამ ბიჭზე არის შეყვარებული ? იცით რომ თქვენ ახლა მე მეუბნებით რომ ძმა შეიძება აღარ მეყოლოს? მის თავს გეფიცებით - ხელი პალატისკენ გაიშვირა - მის თავს გეფიცებით,იმ დასაწვავ აპარატს ერთი მილიც რომ მოცილდეს მთელს სავადმყოფოს გადაგიწვავთ,ჩემი ხელით.საუკუნის დანაშაულს ჩავიდენ და ამ სავადმყოფოს ჩემი ხელით გადაგიწვავთ,გეფიცებით! - გაბრაზებულმა დაიყვირა და გარეთ გავარდა.და არის და აბა როგორ? აკოს აღმერთებდა! ნუ არ ამბობდა და სულ ეუბნებოდა მძულხარომაგრამ ქვეყანაზე მის მსგავასად არავის ყვარებია აკო.
და ალბათ მთელს სამეგობროში მსგავსი ბედნიერება მარიამის და თორნიკეს შერიგების შემდეგ არ უგვრძნიათ,როცა ექიმმა გაღიმებული სახით ახარა ბავშვებს რომ აკო კომიდან გამოვიდა.ბედნიერებისგან დედამიწაზე არ დააბიჯებდნენ.ანას მაშივე დაურეკა მარიამმა და ახალი ამბავი ამცნო.ბედნიერებისგან ტირილი დაიწყო.ჰო გაუხარდა მერე რა რომ აკო მაინც არ შეიყვარებდა,ყველაფრისდა მიუხედავად...
...
-ო როგორ გვანერვიულე აკო - როცა ყველა უკვე კარგად მყოფ აკოს პალატაში ვიყავით კესომ ამოილაპარაკა და გაღიმებულ აკოს გახედა.
-ხოდა ეგრე! გაიგებთ ჩემ ფასს! - კმაყოფილმა უთხრა და ნატას თმაზე მოქაჩა.
-უფ იცოცხლე კი გავიგეთ შენი ფასი - თორნიკემ ჯერ აკოს გახედა მერე მე გამომხედა - ჰე ქორწილი როდის გვინდა? - მეგობრებს გადახედა.
-მე აქედან როგორც კი ავდგები ეგრევე მაწყობს!
-ჩვენ გვაწყობს ნებისმიერ დროს - გოგონებმა ერთმანეთს გახედეს და კმაყოფილებმა გაიღიმეს.
-ანა როდის ჩამოდის? - ნინომ იკითხა და ყველა გაჩუმდა,მომღიმარი აკო სწრაფად დასერიოზულდა.
-ჩამოდის? - გაკვირვებულმა იკითხა.
-ჰო ანა ამერიკაში დედამისთან არის
-როდის წავიდა?
-ორი კვირის წინ.
-აააჰ.
ეს იყო და ეს მის შემდეგ აკოს ანა არ უხსენებია.
...
აკო.
ნინომ ანა როცა ახსენა გამიკვირდა.მარიამმა რომ მითხრა წავიდაო ეგ უფრო გამიკვირდა.არ უყვარდა ამერიკა,ნუ მე ასე ვიცოდი და...მერე რომ თქვა ორი კვირის წინო და ჩემი კომაში ყოფნის დრო გავიხსენე...თურმე მაგ დროს წასულა.ეე ანა.
სავადმყოფოდან ძლივს გამწერეს.მარიამის და თორნიკეს ქორწილის თარიღიც მალევე დაითქვა.ანას შესახებ არაფერი ვიცოდი.არ ვკითხულობდი და არც სხვები ყვებოდნენ რამეს ანაზე.თორნიკეს მეჯვარე მე ვიყავი.დავფრინავდი „ტიპი“,მე მოვნათლავდი მათ შვილსაც და მთელი ცხოვრება ერთადვიქნებოდით.ერთ საღამოს მარიამთან ვიყავით და ქორწილზე ვსაუბრობდით.
-ეგ კაი მარა მარიამის მეჯვარე ვინ იქნება ? - დაინტერესებულმა ვიკითხე და გოგონებს გავხედე.
-ანამ თუ მოასწრო ჩამოსვლა ანა იქნება თუარადა ნინო - ღიმილით მიპასუხა მარიამმა და ნინოს გახედა.დამიარა.ვინ ? ანა? - რა სისულელეა.! მღუპავთ ხალხო?
-ანა? როდის ჩამოდის? - გაკვირვებულმა ვიკითხე და თორნიკეს ფეხზე მუჭი დავაჭირე,გამომხედა,მიმიხვდა.
-არვიცით აკო,ხო გეუბნები თუ მოასწრო ჩამოსვლა შეიძლება საერთოდაც ვერ ჩამოვიდეს - ეშმაკურად გაუღიმა გოგოებს მარიამმა და მეც დამაეჭვა...რაღაცას ჩალიჩობენ!
ბიჭებს ვანიშნე აინავზე გავიდეთთქო.გავედით.
-ბიჭო შენ შ.გ ხო არ გაქ? რა ანა უნდა იყოს მეჯვარე ? - გაბრაზებულმა გავხედე თორნიკეს და რაც შემეძლო ხმადაბლა ვთქვი,გოგონებს რომ არ გაეგონათ.
-ბიჭო დაწყნარდი ახლა ... მარიამს უნდა და იქნება,ანდა ვაფშე შენ რა რო მერე? - კაკის გახედა და მერე მე გამომხედა.დავბრიდავ ამათ.
-ხოდა მე არვიქნები შენი მეჯვარე ...
-ააა ახლა მე მაქ თუ ამას შ.გ?
-ვსო დაწყნარდით ახლა - ჩუმათ მყოფმა კაკიმ ამოიღო ხმა და ორივე გაჩუმდა - შენ ვაფშე რაანასთან? არც არაფერი ხოდა იმ ბავშვმა თუ ჩამოსვლა მოასწრო იქნება მეჯვარე თუარა და იქნება ვინმე სხვა აი შენ კიდე - აკოს მიანიშნა - ხმის ამომღები არ ხარ! როცა საჭირო იყო მაშინ ამოგეღო ხმა.!
...
გამარჯობათ! ვიცი ისევ პატარა თავია მაგრამ ... ესეიგი იმედია ხვდებით ვინ როდის საუბრობს არ მინდა აგერიოთ ამიტო ვაწერ სახელებს როცა არ იქნება ესეიგი მე ვსაუბრობ :დდ აბა კარგად! ხვალ ისევ ავტვირთავ!



№1  offline წევრი anuka^_^

კარგია ^_^ მომეწონა^_^
--------------------
დრო არ კურნავს. ის გვაიძულებს შევეგუოთ...)

 


№2  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

კაი იყო ძაან იმედია ეშველებათ რამეე♡♡
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№3  offline წევრი Ce Ce

ჩემი აკოო
ვგიჯდები ამ ბიჟზე

 


№4  offline წევრი BUBU_2426

მაგარა მაგრამ არმეყო ძაან პატარა თავია მალე ატირე და დიდიიიი თავ მინდააა <3 <3 <3

 


№5 სტუმარი რიტა

პატარა იყოოო. მალე დადე და დიდი თავი.

 


№6  offline წევრი nini namicheishvili

რა კარგიააა love მადლობაა ასეთი მაგარი ისტორიისთვის მოუთმენლად ველოდებიი რა იქნება შემდეგში wink რაოო აკოსაც ეწვიაა სიყვარულიიი ? wink love

 


№7 სტუმარი Lana

ყველა თავი ერთად წავიკითხე ^_^ ძალიან კარგიმოთხრობაა <3 ძალიან შემიყვარდა ^_^ ერეკლეს და ანას იმედია ეშველებათ რამე -_- <3 გააგრძელე აუცილებლად.

 


№8 სტუმარი tako

ert dgeshi wavikitxe es istoria da unagresia, saocari, Chemi favoriti. sauketesoa, male Dade raaa :) <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent