შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მგონი მართლა ვამპირია –4–


26-11-2015, 21:34
ავტორი anuchiaaaa
ნანახია 1 842

დამიანს ხანდახან თვალები უწყლიანდებოდა ისე თითქოს სადაცაა ცრემლი გადმოვარდებაო მაგრამ მალევე წყნარდებოდა.თითქოს ტირილი უნდოდა მაგრამ ვერ ტიროდა.
ამბობდა ერთ დღესაც ყველაფერს გაიგებ და შემიძულებო.მე ვამშვიდებდი და გუში მაგრად ვიხუტებდი.
დამიანთან ურთიერთობამ სემცვალა აღარ ვიყავი ის გოგო რომელიც ყველას შხამავდა.
ერთ დღესაც ძალიან უცნაურად იქცეოდა მითხრა სიმართლე უნდა გაიგოო და მაგრად ჩამეხუტა თითქოს მემშვიდობებოდა.გული მეტკინა მეგონა მართლა მიდიოდა და თვალები ამიცრემლიანდა.
მან მითხრა არ იტირო ჩემო პატარაო და მეც არ მიტირია შემდეგ სადღაც წამიყვანა ძველებური სახლი იყო.
შიგნით შევედით.
-ქეით გთხოვ არ შეგეშინდეს
ეს თქვა და ძალიან სწრაფად თვალის დახამხამებაში მომიახლოვდა.
გავვოცდი.
-ქეით მე ვამპირი ვარ. ამდენი ხანი ამას გიმალავდი.ადრე ბევრი ხალხი დავხოცე .მაგრამ ახლა გამოვსწორდი.გთხოვ ჩემგან არ წახვიდე არ დამტოვო.
დამაცადა რომ გამეანალიზებინა.
-ხომ არ მიკბენ?
მხოლოდ ეს ვთქვი
-შენ არასდროს არაფერს დაგიშავებ ჩემო პატარა.
-იცი რაც არ უნდა გიჯურად ჟღერდეს მე მაინც მიყვარხარ.ჩემი ერთადერთი სიყვარული ხარ.
-არ გეშინია?
-არა შენი ვერასდროს შემეშინდება.მიყვარხარ
-იცი ეს პირველად მითხარი
-მართლა?ყურადღება არ გამიწევია.
დავსხედით და ვისაუბრეთ აღმოჩნდა რომ ნიორი და სარკე ასევე ჯვარი და წყალი მითები იყო.
მზე მართლა მოქმედებდა უბრალოდ ჯადოქრების შელოცვების გამო აღარ იწვებოდნენ.
მათ ჰქონდათ იდიალური ყნოსვა და სმენა ასევე მხედველობა.იყვნენ მიმზიდველები რომ მსხვერპლი მათთან მისულიყო და შემდეგ თავიანთი შხამით მოეკლათ.
თურმე ამიტომაც მიზიდავდა მისი ხმა,სურნელი და გარეგნობა მასთან ასე.
მე ეს ყველაფერი მოვისმინე და ვუთხარი შენნაირი ლამაზი ამ ქვეყანაზე არ არსებობს თქო
-დარწმუნებული ხარ?? (დამიანი)
-სრულებით(ქეითი)
-იმედი უნდა გაგიცრუო
და ამ დროს კარისკენ მიმატრიალა ზუსტად დამიანის ასლი დავინახე.უკან მოვიხედე და იქ მედგა.
-ეე იმას რომ სწრაფად დარბიხარ ჩემს გასაგიჟებლად ნუ იყენებ
მან ამოიოხრა.
-კარგი თუ არ გჯერა უკან დაიწიე და ორივეს შემოგვხედე.
დავიწიწე და ორი დამიანი დავინახე.
-ვაა დამიან მემგონი გავრეკე ხო იცი შენ ორად მეჩვენები (ქეითი)
ორივე დამიანმა გაიცინა.
-ოჰ კარგი რრა ქეით ჩემს ძმაზე სიმპატიური ვარ.
თქვა მეორემ.
-გაიცანი ეს ჩემი ძმა ალეკია.და იმ ხესთან ზუსტად მას შეხვდი.
-გამარჯობა.
ეს თქვა ალეკმა და დამიანის ღიმილით გაიღიმა.
-შე შე შე კინაღამ სახე აგახიე ისე გამაბრაზე და კნაღამ შენი ძმა გამოვლანზღე კაფეში.(ქეითი)
-მოდი ეგ შემთხვევა დავივიწყოთ ხომ? (ალეკი)
არაფერი არ მითქვამს.
-ძმაო უკვე ყველაფერი უთხარი??
-კი
-ემილის და ბრის ჩათვლით?
-არა
-მან ყველაფერი უნდა იცოდეს (ალეკი)
-კარგი მოვუყვები
-მოგეხმარები ძმაო ბოლოსდაბოლოს ამ ამბავში ორივე ვართ გარეული.
-კაი დაიწყე
-ხოო ნუ მოკლედ შუა საუკუნეებში დამიანი ერთ ჯადოქარს შეხვდა იმ ჯადოქარს შეუყვარდა.ხოდა ამას (დამიანისკენ მიმითითა) სხვა უყვარდა ბრი ერქვა.
ემილიმ ეს გაიგო და გაბრაზდა ჯადო გაგვიკეთა მეც და დამიანსაც ერთი გოგო გვიყვარდა ანუ ბრი გვიყვარდა მერე თავი გამოვიჩინე და ბრის ვუკბინე ზედმეტი მომივიდა და მოკვდა.
ასე მოვკალი ჩვენი სიყვარული.
ბრი მოკვდა თუ არა აღარ მიყვარდა.მერე შევამჩნიე რომ ჩემს გემოვნებაში არ ჯდებოდა და მეც მივხვდი რომ მომაჯადოვს.
მერე დამიანი გადამემტერრა ბრი შენსგამო მოკვდაო.რა გინდა მართალი იყო მე შემომაკვდა და.
ცოტახნის შემდეგ ჩემი ცხოვრების სიყვარული ქეთნისი ვიპოვე და ახლა ვცხოვრობთ ტკბილად და ბედნიერად.აჰა ესეც შენი ჰეფი ენდი.
ხო და დამავიწყდა ცოტახნისწინ შევრიგდით(ამ დროს მივიდა და ხელი გადახვია
-აჰაა ესეიგი სენ ხარ მხიარული ძმა (ქეითი)
-წარმოგიდგენტ ჩემს თავს მისტერ ალეკ ჯონსი
და თავი დამიკრა.
მეც და დამიანსაც გაგვეცინა.
ყველაფერი გავიგე.და გაავანალიზე კიდეც.
მთლიანობაში დამიანი და მისი ძმა სულ არ ჰგავდნენ ვამპირებს ისინი მხიარული ადამიანები იყვნენ




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent