შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სანდრო ფილფანის საკუთრება (2 თავი)


4-12-2015, 00:11
ავტორი ანი ანუკა
ნანახია 6 535

დილით ზარის ხმამ გააღვიძა, თუმცა ადგომა არც უფიქრია. თავი საშინლად ტკიოდა. რა გასაკვირია, როგორც ყოველთვის გუშინაც გონისდაკარგვამდე გამოთვრა ფილფანი თავის საძმოსთან ერთად. ბოლოს ის ახსოვს თუ როგორ მიაშურა კლუბის საპირფარეშოს ვიღაც წითურ ნა*ასთან ერთად. ეხლაც ჩაესმის გოგონას კვნესა და ვნებიანი ამოძახილები, თუ როგორ თხოვდა არ გაჩერებულიყო. კმაყოფილს ჩაეღიმა თავისი გმირობების გახსენებაზე. ბოლოს იმდენად შეაწუხა ზარის ხმამ იძილებული გახდა ამდგარიყო. ძირს დაგდებულ შარვალს დაწვდა, ამოიცვა და წელს ზევით შიშველი გაემართა კარისაკენ, რათა ენახა თუ ვინ იყო დილის უსიამოვნო სტუმარი. ათი დაწყებულიყო, როგორც ჩანს ნინიკო უნივერსიტეტში იყო, ბატონი დემეტრე კი, როგორც ყოველთვის ისეა ჩაფლული სამუშაოში, რომ ზარის ხმა არც კი გაუგია. კიბეებზე დაეშვა და თან გაბრაზებული ბურტყულებდა.

-ამის დედაც.. დილითაც არ გაცლიან გამოძინებას. ნანიკო მაინც სად არის ზარის ხმა, რომ ვერ გაიგო.

ნანიკო მათი მზარეულია. სამოც წელს მიაღწია უკვე. ბავშვები შვილებივით შეიყვარა ამ ხნის განმავლობაში. 25 წელია რაც ფილფანების ოჯახში მუშაობს. ოჯახიც დიდ პატივს სცემს ქალს და მათ გულებშიც უჭირავს საპატიო ადგილი.

როგორც იქნა მიაღწია სანდრომ დანიშნულების ადგილს და გააღო კარები, ხელთ კი უფრთო ანგელოზი შერჩა . თავიდან გონს ვერ მოეგო, როგორც ჩანს გოგონაც დაბნეული შესცქეროდა, კერძოდ კი მზერა მამაკაცის დაკუნთულ სხეულზე გაეშტერებინა. როგორც კი მიუხვდა გოგონას ფიქრებს მაშინვე გაუკეთა კომენტარი და მისი აწითლებაც გამოიწვია. გაახსენდა წინა დღით ოჯახის საუბარი, რომ სურდათ ახალი მოსამსახურე აეყვანათ, მაგრამ სანდროს არ გაუმახვილებია ამ ფაქტზე ყურადღება, ეგონა ვინმე ასაკოვან ქალს აიყვანდნენ, მაგრამ აფსუს წინ ნამდვილი სრულყოფილება ედგა. გოგონა კარებში შეატარა და უკან მიჰყვა.

ოხხ როგორი სიამოვნებით გაერთობოდა ამ თოჯინასთან ერთად. ფილფანის გონებაში უმალ გაჩნდნენ უხამსი ფიქრები. რა გასაკვირია მარია საშუალო სიმაღლის იყო, შავი მუხლებამდე მოტკეცილი კაბა ეცვა, რომელიც მისი სხეულის იდეალურ ფორმებს უკეთ გამოკვეთდა. სახეზე ფერიას გავდა. შავი გრძელი თმა მაღლა აეწია. მისმა მარწყვივით წითელმა ტუჩებმა და მწვანე თვალებმა მალევე მიიქციეს მამაკაცის ყურადღება. განსაკუთრებით კი გოგონას წინა და უკანა 'ბურთებმა' გაიტაცეს ფილფანი.

უეცრად გოგონა მოტრიალდა პირდაპირ მამაკაცის შიშველ სხეულს აეკრა. სანდრომ მეტი ვეღარ მოითმინა, მისი სხეული, გული, გონება ვნებას მოეცვა. მარიას წითლად შეფაკლულმა ლოყებმა და კრავივით დაბნეულმა მწვანე თვალებმა, უფრო აღძრეს მასში მისი ბოლომდე შეგრძნებისა და დასაკუთრების სურვილი. სხეულზე მიიკრა, ერთი ხელი უკანალზე ჩაუცურა და მთელი ძალით მოუჭირა, თითქოს ამით სურდა ვნების ჩაცხრომა. გოგონას ბაგეებს მოულოდნელობისა და სიამოვნებისაგან კვნესა აღმოხდა. ჯერ კიდევ ვერ იაზრებდა თუ რა ხდებოდა მის თავს. ოხხ როგორ უნდოდა ფილფანს ეხლავე ამ დივანზე ეჩვენებინა ამ თოჯინასთვის თავისი შესაძლებლობები და ნოტებზე აეკვნესებინა მარიას მადიასაღმძვრელი წითელი ბაგეები. უნდოდა მის საკუთრებად ექცია და სიამოვნების ზენიტში აეყვანა გოგო. იცოდა ნებისმიერ დროს შეიძლება დემეტრე შემოსულიყო და ეხლა მისი თავი ნამდვილად არ ჰქონდა. გოგონას ვნებისგან ჩახშული ხმით ჩასჩურჩულა:

-დიდი სიამოვნებით გაგ*იმავდი ამწამსვე, აქვე მარტონი რო ვიყოთ სახლში პატარა.

სველი კოცნა დაუტოვა იქვე და ოთახიდან თვალისდახამხამებაში გაუჩინარდა. მარია კი დატოვა გაშეშებული და დაბნეული. როდესაც გონს მოეგო სიბრაზისა და სირცხვილის გრძნობამ ერთიანად მოიცვა. თავის თავს ვერ პატიობდა ამდენის უფლება, რომ მისცა იმ თავხედ, მაგრამ ძალიან სექსუალურ ინდივიდს. გადაწყვიტა სახლი სასწრაფოდ დაეტოვებინა, რომ ოთახში ორმოცდაათიოდე წლის საკმაოდ სიმპათიური მამაკაცი შემოვიდა.

-გამარჯობა შვილო. მაპატიე თუ გალოდინე არ გამიგია შენი მოსვლა, ეხლახანს შემატყობინა ჩემმა ვაჟმა. დემეტრე ფილფანი.

თბილად გაუღიმა მამაკაცმა და ხელი გაუწოდა. ანუ შვილი ყოფილა ის უსინდისო ბატონი დემეტრეს უცებ გაიაზრა მარიამ და სირცხვილისაგან პომიდვრისფერი დაედო და გააკანკალა, როდესაც გააცნობიერა თუ ვინ ეხებოდა მის სხეულს უტიფრად ცოტახნისწინ. თუ გაუმართლებდა ბატონის ვაჟთან ხშირად მოუწევდა შეხვედრა, რაც დიდად არ ესიამოვნა.

-ანამარია დოლიძე. რას ამბობთ პირიქით ბოდიში, მე დავიგვიანე ცოტათი.
-თეონამ ისე დაგახასიათა ვიცოდი ,რომ განსაკუთრებულ გოგონასთან მექნებოდა შეხება, შენ კი ყველა მოლოდინს გადააჭარბე! (თეონა-თათიას ნათლია) და სანდომიანად გაუღიმა მამაკაცმა.
-დიდი მადლობა ბატონო დემეტრე.
წაილუღლუღა აწითლებულმა.
-სიმართლე გითხრა გასარკვევი არც არაფერია, შენისთანა კარგი გოგოს ხელიდან გაშვებას არ ვაპირებ, შეგიძლია ხვალიდან შეუდგე შვილო სამუშაოს! ეხლა პატარა წვრილმანებზე შევთანხმდეთ.
-ვაიიმე მართლა? ანუ რა გამოდის, რომ მე.. მე ამიყვანეთ?
უმალ გაუბრწყინდა ანამარიას თვალები და წეღანდელი უსიამოვნო ინციდენტი სულ გადაავიწყდა.
-სწორად გაიგე! ყოველდღე მოხვალ, ზოგრჯერ დარჩენა მოგიწევს. საათებზე მოგვიანებით შევთანხმდეთ, არ მინდა სწავლაში ხელი შეგეშალოს. ანაზღაურება 700 ლარი გექნება. აბა რას იტყვი, თანახმა ხარ?
-დიდი მადლობა! ვერც კი წარმოიდგენთ, როგორი მადლიერი ვარ თქვენი.
-ძალიან კარგი! ეხლა ჩაიზე დამეწვიე შვილო.
-არა გმადლობთ მეჩქარება სხვა დროს იყოს, უნდა წავიდე.
-კარგი, რა გაეწყობა. აბა ხვალამდე!
-ნახვამდის.

სიხარულით გამოფარფატდა ფილფანების სსხლიდან და სულ ღიღნ-ღიღინით მივიდა შინ. ძალიან ბედნიერი იყო ბედმა ესე, რომ გაუღიმა! როგორც ჩანს სახლში მარტო იყო. დაქანცული გაწვა საწოლზე და ხვალინდელ დღეზე დაიწყო ფიქრი. უმალ გაახსენდა სანდრო ფილფანი, თითები იმ ადგილას გადაისვა სადაც მამაკაცმა კოცნის კვალი დაუტოვა და მარიას ბაგეები უნებურად ღიმილმა მოიცვა, მაგრამ როგორც კი წარმოიდგინა თუ როგორ თავხედურად მოექცა მამაკაცი წამსვე მოიღუშა. ფილფანზე ფიქრებში გართულს მალევე ტკბილად ჩაეძინა და გადაეშვა მორფეოსის სამყაროში.
***

მეორე ოთახიდან გამომავალმა ხმებმა გააღვიძა დოლიძეების ქალიშვილი. ტუმბოძე დადებულ ტელეფონს დაწვდა და საათს დახედა, სამი გამხდარიყო. წამოიზლაზნა საწოლიდან და ოთახი დატოვა.

-უი ჩემი ფერია სახლში ყოფილა. რა ქენი შვილომ? ვერ შეგეხმიანე. -მომლოდინე და იმედიანი მზერა მიაპყრო ნინომ ქალიშვილს.
-ამიყვანეს დედიკო! -წამოიყვირა მარიამ და დედას მთელი ძალით გადაეხვია. ქალს ბედნიერების ცრემლები წამოუვიდა. გოგონას სახე ხელებში მოიქცია და დაუკოცნა.
-არ იტირო დეე.. ნახე მალე ყველაფერი ძალიან კარგად იქნება! თან ძალიან კარგი კაცია ჩემი უფროსი.
-უფალმა გისმინოს შვილო!
ამ დროს სააბაზანოდან უმცროსი დოლიძე გამოფრატუნდა.
-მარუუუუს. -მარიას დანახვაზე თვალები გაუბრწყინდა დათოს და დაიკოს კისერზე ჩამოეკიდა.
-ჩემი ტკბილი ბიჭი. მმ.. რა გემრიელი ხარ ნეტა იცოდე. -ბავშვი უცებ აიტაცა ხელში და დაბუშტული ლოყები დაუკოცნა. -აბა რა ქენი დღეს პატარა პარაზიტო? ისევ ხოარ გააბრაზე ლალი მასწავლებელი?!
-გეკადრება? -შეიცხადა დათუჩამ, ეშმაკურად აწკიპა წარბები და ეხლა თავად დაწვდა დის ლოყებს.

ნინო ბედნიერი შეჰყურებდა შვილებს და სიხარულის ცრემლებს იწმენდდა. ბოლოს ისიც შეუერთდა თავის ბარტყებს და ორივე გულში ჩაიკრა.



№1  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

ძაან კარგი და საინტერესოა ყოჩააღ ოღონდ ეს ბიჭი ნერვებს მიშლის რა უზრდელი! :დ ნუ მაგარი ხარ
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№2  offline წევრი ემა.

ძალიან მომეწონა, მაგრამ არ მეყო :D მალე დადე რაა <3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

kargia male dadee cota emocia da intrugac arawyenda :)) velodebi shemdegs

 


№4  offline წევრი kora

ძალიან კარგი და საინტერესო ისტორიაა love
--------------------
kira.G

 


№5  offline მოდერი bibo

Aseti kargi tkbili shoki moki koki rato xar ux ase mawonebt tavs mayvarebt da mere var molodinshiiiii da shemrcha es namceca tavi erti chasuntqvac ar meyo ise wavikitxeee uxxxxx :* :* martla kargi tavi iyo nagram me didze didze didze didze gormucela var da ar myopnis es pawawuka tavi ra chemi bralia ux :*

 


№6  offline წევრი ანი ანუკა

♡EPICLOVE♡
ძაან კარგი და საინტერესოა ყოჩააღ ოღონდ ეს ბიჭი ნერვებს მიშლის რა უზრდელი! :დ ნუ მაგარი ხარ

დიდი მადლობა საყვარელო თბილი კომენტარისთვის❤ უზრდელი და ძალიან სექსუალური ^^ :დდ

 


№7  offline წევრი tatuli)

კარგია ძალან მომწონს და თავები გაზარდე ცოტა :***

 


№8  offline წევრი ანი ანუკა

bibo
Aseti kargi tkbili shoki moki koki rato xar ux ase mawonebt tavs mayvarebt da mere var molodinshiiiii da shemrcha es namceca tavi erti chasuntqvac ar meyo ise wavikitxeee uxxxxx :* :* martla kargi tavi iyo nagram me didze didze didze didze gormucela var da ar myopnis es pawawuka tavi ra chemi bralia ux :*

მიხარია რომ მოგეწონა ❤ ძალიან მესიამოვნა ესეთი ტკბილი კომენტარი ❤ შევეცდები დიდი თავი დავდო!

 


№9 სტუმარი teo...

Dzalian kargi iyo ,cota gazarde tavebi ,isevelodebi axal tavebs da pataraa.guli mwydeba .umagresi xar ,gelodebi gtxov male gagavaxare...

 


№10 სტუმარი ნია

მაგარი იყო ძალიან,, მაგრათწერ ემოციებს კარგად გადმოცემ მაგარამ ტაები გაზრდე გტხოვ wink აი ისე რო წაკიტხავ და დაკმაყოფილდები... მე მსუყე ტავები მიყვარს<3 <3 <3

 


№11  offline წევრი cancara

Kaia kai mara tavebi ro gAzardo ara kai kai Male dade

 


№12  offline წევრი dadeshqeliani

რა კაი ხაარ love როგორნმომწონს ეს ისტორია უკვე love თან სვანზეა და wink ძალიან ძალიან კარგი ხარ love ერთი თხოვნა მაქ,მალე დადე და უფრო დიდები რაა love

 


№13  offline მოდერი Anye-Any

არცერთი თავი არ მაიკითხავს,მაგრამ სათაური იმდენად არ მომეწონა რომ მომინდა ავტორისთვის მიმემართა არავინ არავის საკუთრება არ არის და კიდევ საკუთრებად მიჩნეული ურთიერთობა ხომ სრულიად სისასტიკეა,არვიცი ისტორიის შინაარსი იქნებ კარგია,მაგრამ სათაურს მიაქციე ყურადღება.

 


№14  offline მოდერი წითური გოგონა

სათაური მეც არ მომეწონა!
მაგრამ რადგან top-ებში მოხვდა ეს სიახლე დავინტრესდი და არ იყო ის რასაც ველოდი!
გაუმართავი იყო.
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№15  offline მოდერი D-roni

ძალიან კარგია , მე მომწონს .
რაც შეეხება შინაარს და ისტორიის სახელს , ერთმანეთს უხდება .
არ ვიცი ამას ზოგი როგორ გაიგებს , ყველას შეხედულება სხვადასხვანაირია , და ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი გადმოსცსეც , აი ჩემი აზრით კი სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული , რაც ძალიან უხდება ისტორიას .
ნუ მოკლედ მომწონს ისტორია , მომწონხარ შენ და გელოდები .
არ გვალოდინო და თავები შეძლებისდაგვარად გაზარდე , კარგო ხარ ❤❤ პ.ს მადლობა , რომ ჩემკ ისტორიებო მოგწონს , გამახარა იმ ფაქტმა , რომ შენნაირ ნიჭიერს ჩემი ნაწერებელი მოსწონ , ბოლომდე შენთან მიგულე ❤❤❤

ძალიან კარგია , მე მომწონს .
რაც შეეხება შინაარს და ისტორიის სახელს , ერთმანეთს უხდება .
არ ვიცი ამას ზოგი როგორ გაიგებს , ყველას შეხედულება სხვადასხვანაირია , და ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი გადმოსცსეც , აი ჩემი აზრით კი სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული , რაც ძალიან უხდება ისტორიას .
ნუ მოკლედ მომწონს ისტორია , მომწონხარ შენ და გელოდები .
არ გვალოდინო და თავები შეძლებისდაგვარად გაზარდე , კარგო ხარ ❤❤ პ.ს მადლობა , რომ ჩემკ ისტორიებო მოგწონს , გამახარა იმ ფაქტმა , რომ შენნაირ ნიჭიერს ჩემი ნაწერებელი მოსწონ , ბოლომდე შენთან მიგულე ❤❤❤

 


№16  offline წევრი ანი ანუკა

D-roni
ძალიან კარგია , მე მომწონს .
რაც შეეხება შინაარს და ისტორიის სახელს , ერთმანეთს უხდება .
არ ვიცი ამას ზოგი როგორ გაიგებს , ყველას შეხედულება სხვადასხვანაირია , და ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი გადმოსცსეც , აი ჩემი აზრით კი სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული , რაც ძალიან უხდება ისტორიას .
ნუ მოკლედ მომწონს ისტორია , მომწონხარ შენ და გელოდები .
არ გვალოდინო და თავები შეძლებისდაგვარად გაზარდე , კარგო ხარ ❤❤ პ.ს მადლობა , რომ ჩემკ ისტორიებო მოგწონს , გამახარა იმ ფაქტმა , რომ შენნაირ ნიჭიერს ჩემი ნაწერებელი მოსწონ , ბოლომდე შენთან მიგულე ❤❤❤

ძალიან კარგია , მე მომწონს .
რაც შეეხება შინაარს და ისტორიის სახელს , ერთმანეთს უხდება .
არ ვიცი ამას ზოგი როგორ გაიგებს , ყველას შეხედულება სხვადასხვანაირია , და ყველას აქვს უფლება თავისი აზრი გადმოსცსეც , აი ჩემი აზრით კი სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული , რაც ძალიან უხდება ისტორიას .
ნუ მოკლედ მომწონს ისტორია , მომწონხარ შენ და გელოდები .
არ გვალოდინო და თავები შეძლებისდაგვარად გაზარდე , კარგო ხარ ❤❤ პ.ს მადლობა , რომ ჩემკ ისტორიებო მოგწონს , გამახარა იმ ფაქტმა , რომ შენნაირ ნიჭიერს ჩემი ნაწერებელი მოსწონ , ბოლომდე შენთან მიგულე ❤❤❤

რათქმაუნდა სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული. ყველას თავისი შეხედულებები აქვს და შესაბამიად ყველას ვერ მოეწონება. მაგრამ ამ ისტორიას ძალიან ბევრი მკითხველი გაუჩნდა და ძალიან მახარებს ის ფაქტი რომ სწორად გაიგეთ თუ რისი გადმოცემა მსურს. ❤ რაც შეეხება შენს ისტორიებს ყოველთვის სულმოუთქმენლად ველოები და სათაურითვე ვხვდები ხოლმე რომ შენი ისტორია იქნება :დდ ❤


Anye-Any
არცერთი თავი არ მაიკითხავს,მაგრამ სათაური იმდენად არ მომეწონა რომ მომინდა ავტორისთვის მიმემართა არავინ არავის საკუთრება არ არის და კიდევ საკუთრებად მიჩნეული ურთიერთობა ხომ სრულიად სისასტიკეა,არვიცი ისტორიის შინაარსი იქნებ კარგია,მაგრამ სათაურს მიაქციე ყურადღება.

სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული. ყველაფერი ისე რომ იყოს როგორც ისტორიებში იწერება რა გვიჭირს უვი ცხოვრება დაუნდობელია! შეეცადეთ კარგი დაინახოთ და ისიამოვნოთ. ყველას თავისი აზრი აქვს რა გაეწყობა, სამწუხაროა შენამდე თუ ვერ მოვიტანე ის რისი გადმოცემაც მინდოდა. და კიდევ ერთხელ განვმეორდები ჩემი პირველი ისტორიაა. აქამდე მსგავსი არაფერი დამიწერია არც ფურცელზე არც აქ. ესეც სპონტანურად დავწერე ესე ვთქვათ მომიარა, პირდაპირ აქ ვწერე არანაირი შავი ფურცლიდან არ გადმომიწერია და ძალიან კმაყოფილი ვარ ამდენი მკითხველი რომ გაუჩნდა და 90%-ს მოწონს. ეს ურთიერთობა მისაკუთრებული არ იქნება, უბრალოდ გმირს სურს ეს გოგო მისი იყოს და სხვა არ ეხებოდეს თავის საყვარელ ქალს! ხოლო მარიას თუ არ ეყვარება დემონი არაა ეს გოგო რომ გააუბედუროს და უსიყვარულოდ აიძულოს მასთან ურთიერთობა, თუმცაღა ყველაფერს შეეცდება რომ მისი გული მოიგოს. ვნახოთ როგორ განვითარდება მოვლენები! დიდი მადლობა ვინც კითხულობს და სიამოვნებას ღებულობს <3 ძალიან მიყვარხართ ! <3

წითური გოგონა
სათაური მეც არ მომეწონა!
მაგრამ რადგან top-ებში მოხვდა ეს სიახლე დავინტრესდი და არ იყო ის რასაც ველოდი!
გაუმართავი იყო.

სათაური გადატანითი მნიშვნელობით არის გამოყენებული. ყველაფერი ისე რომ იყოს როგორც ისტორიებში იწერება რა გვიჭირს უვი ცხოვრება დაუნდობელია! შეეცადეთ კარგი დაინახოთ და ისიამოვნოთ. ყველას თავისი აზრი აქვს რა გაეწყობა, სამწუხაროა შენამდე თუ ვერ მოვიტანე ის რისი გადმოცემაც მინდოდა. და კიდევ ერთხელ განვმეორდები ჩემი პირველი ისტორიაა. აქამდე მსგავსი არაფერი დამიწერია არც ფურცელზე არც აქ. ესეც სპონტანურად დავწერე ესე ვთქვათ მომიარა, პირდაპირ აქ ვწერე არანაირი შავი ფურცლიდან არ გადმომიწერია და ძალიან კმაყოფილი ვარ ამდენი მკითხველი რომ გაუჩნდა და 90%-ს მოწონს.
და დიდი სიამოვნებით წავიკითხავ შენს გამართულ ისტორიებს თუ ამის შესაძლებლობა მექნება <3

 


№17  offline წევრი Lana Tomlinson

უზრდელი სანდრო :დდ კარგი მოთხრობაა მომწონს <3

 


№18  offline წევრი BUBU_2426

ძაან საინტერესოჩანს გაარგძელე მალდადე და თვები გაზარდე რა არმყოფნის <33))))

 


№19  offline წევრი masquer

საყვარელი საკითხავია უბრალოდ გთხოვ არ გააბანალურო და ეს ფილფანი რომანტიკულ ბიჭად არ გადააქციო რა wink გაზარდე რა თავები love

 


№20  offline წევრი masu

აუუ ძაან მომწონს <3 გააგრძელე ველოდები ახალ თავს <3 მაგარია <3 შინაარსიც Kაია და სახელიც უხდება <3

 


№21  offline წევრი zoi

უზრდელობს ცოტა ეს ბიჭი ისე კაიააა

 


№22  offline მოდერი წითური გოგონა

ისტორიის წერას სულ რამდენიმე დღეა შევუდექი ანუკი, ვიმედოვნებ ზამთრის დასასრულს მოვახერხებ და დავდებ.
მანამ რაც მოვახერხე ის არის რომ ჩანახტი გამოვაქვეყნე, ვფიქრობ გამართული უნდა იყოს, როგორც მე განათლებული პიროვნებების კომენტარებიდან დავადგინე.
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№23  offline წევრი ანი ანუკა

წითური გოგონა
ისტორიის წერას სულ რამდენიმე დღეა შევუდექი ანუკი, ვიმედოვნებ ზამთრის დასასრულს მოვახერხებ და დავდებ.
მანამ რაც მოვახერხე ის არის რომ ჩანახტი გამოვაქვეყნე, ვფიქრობ გამართული უნდა იყოს, როგორც მე განათლებული პიროვნებების კომენტარებიდან დავადგინე.

ძალიან კარგი )) რო დაწერ შემატყობინე დიდი სიამოვნებით წავიკითხავ ❤

 


№24  offline ადმინი შამანი

მაინტერესებს როგორ განვიტარდება მოვლენები.
ყველაფერი ახლა იწყება,ასე რომ ჩემი ინტერესი ამ ისტორიისადმი ისევ ძალაშია.
ამ თავს არაუშავდა,ზომით ნორმალური იყო,თუმცა ახალი არაფერი მომხდარა,ნუ ჯერ კიდე დიდი ხანი არ მოხდება ალბათ,რაგდნ ეს მხოლოდ მეორე თავია :დდ რა ვქნა,სულსწრაფი ვარ :დ
წარმატებები...
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№25  offline მოდერი X.G

აუუუ ძაააან მაგარიააა მომწოოონსსსსს love love love

 


№26  offline მოდერი niako crazy

კარგია, ძალიან მომეწონა, საინტერესოდ ვითარდება მოვლენები, ასე გააგრძელე love ველი შემდეგ თავს მოუთმენლად, მალე დადე წარმატებები love

 


№27  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Mmmmmmmmm dzalian dzaliann magarii iyooo malee dadeee axalii taviii maimteresebss

 


№28  offline წევრი Soow

საოცრება ხარ <3 ყველას წავიკითხავ სულ მეზარება აქ რამეების კითხვა ხოლმე. მაგრამ მაინც <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent