შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"ქილერზე შეყვარებული" (თავი 1)


4-12-2015, 01:31
ავტორი )Gio(
ნანახია 2 175

გამარჯობათ,მე ამ WEB-საიტის ერთერთი ახალი მომხმარებელი ვარ იმიტომ,რომ გადავწყვიტე ჩემი ისტორია გაგაცნოთ თქვენც დიდი იმედი მაქვს წაიკითხვავთ,მაინტერესებს,როგორც მკითხველის აზრი ...დარწმუნებული ვარ ბევრი შეცდომა იქნება გრამატიკული და წინასწარ ბოდიშს გიხდით ..იმედია მოგეწონებათ დაა გამოხატეთ თქვენი აზრი კომენტარების სახით ..ძალიან დიდი მადლობა <3
----------------


შუა დღე იყო, სავარძელში ვიჯექი და იარაღს ვწმენდდი, რა დროსაც ერნესტომ დამირეკა, მისი ნამდვილი სახელი ყველამ დაივიწყა და ერნესტოს ნაცვლად ტონი შეარქვეს, მე მახსოვს რადგან ბავშვობიდანვე ერთად ვიზრდებოდით, ყურმილი ავიღე და ერნესტოს (ტონის) ვუპასუხე.
-გამარჯობა, ერნესტო, როგორ ხარ?
-გამარჯობა, ბილ ხომ გითხარი ერნესტოს ნუ მეძახი, მე ტონი მქვია! ტ..ო..ნ..ი..!
-კარგი ტონი.. ახლა ამაზე ნუ ვიკამათებთ, მითხარი რა ხდება რატომ დამირეკე?
-ისეთი არაფერია ბილ, უბრალოდ ბოსს უნდა, რომ ყველა შევიკრიბოთ, მაგრამ არ ვიცი, რის თქმას აპირებს, ხომ იცი, ის შენს გარეშე ჩუმად იჯდება და არაფერს არ იტყვის
-კარგი ტონი სად არის შეკრება და რომელ საათზე უნდა მოვიდე?
-ბოსსის სახლში ვიკრიბებით, ღამით თორმეტ საათზე იქ იყავი.
-კარგი, ტონი, მოვალ.
-კარგი ბილ, და კიდევ ერნესტოს ნუ მეძახი!
-კარგი, ტონი!
ტონის ყურმილი დავუკიდე და სავარძლიდან ავდექი, იარაღი მაგიდაზე დავდე და წასასვლელად მზადება დავიწყე, წყალი გადავილე, ახლადნაყიდი პიჯაკი ჩავიცვი, იარაღი ავიღე და ბოსსთან წავედი. ბოსსის სახლში რომ მივედი, ტონის ძებნა დავიწყე და ვიპოვნე კიდეც, ტონიმ მითხრა რომ შეკრება უკვე იწყებოდა და ყველა დიდ დარბაზში უნდა წავსულიყავით, დარბაზისკენ რომ მივდიოდი, ბოსი შემხვდა.
-როგორ ხარ ბილ?
-არამიშავს ბოს, თქვენ როგორ ბრძანდები?
-არ ვიცი ბილ, ძალიან ცუდი ამბავი მაქვს თქვენთვის და მაგიტომ შეგკრიბეთ ყველა, ემანუელის მკვლელობაზე ახალი ხომ არაფერი გაგიგია?
-არა ბოს, FBI-ის ეგ საქმე ჯერ კიდევ არ გაუხსნია.
-ვერც ვერასდროს გახსნის FBI ამ საქმეს, რადგან მისი შესრულება შენ დაგავლაე და ჩემი იმედი არასდროს გაგიცრუებია.
-რა თქმა უნდა ბოს, იმედებს არასდროს გაგიცრუებთ.
-ვიცი ბილი. ახლა კი წავიდეთ, მნიშვნელოვან საკითხე უნდა დავილაპარაკოთ.
ბოსს ჩემზე დიდი წარმოდგენა აქვსა რადგან მისი იმედებს ყოველთვის ვამართლებ და დაკისრებულ დავალებას ზედმიწევნით ზედმეტი პრობლემების გარეშე ვასრულებ. მაგრამ დღეს არ ვიცი რის სათქმელად დაგვიბარა და რას გულისხმობდა ცუდ ამბავში, შეკრებაზე ყველა ვიყავით გარდა ჯონსონისა, ის არსად ჩანდა,დამაინტერესა და ბოსს ვკითხე თუ სად იყო ჯონსონი.
-ჯონსონი..? ჯონსონი დაიჭიეს, სწორედ ამ თემაზე სალაპარაკოდ შეგკირებთ ყველა. ის ახლა დაჭერილია და უნდა ვეცადოთ რომ FBI-ის თან არაფერი თქვას თორემ პრობლემები შეგვექმნება.
ბოს ჯონსონი როგორ დაიჭირეს? ვინმემ დაასმინა?
არ ვიცი ბილი, მაგას ხვალ გავარკვევ, ტონი! ამას შენ გავალებ, ხვალ წახვალ ჯნსონთან და ყველაფერს გაარკვევ, როგორ დაიჭირეს და მოახერხა თუ არა ჯეკის მოკვლა.
-კარგით ბოს ხვალ წავალ ჯონსონთან და ყვეალფერს გავარკვევ.
-ახლა კი რაც შეეხება მეორე საკითზს რომელიც ნიკთანაა დაკავშირებული, ყველამ კარგად იცით, რომ საფრანგეთში მტერთან ჯაშუშად გავგზავნე მათგან ინფორმაციის მოსაპოვებლად მაგრამ მან გვიღალატა და მტერს შეეკრა ფულის სანაცვლოდ.
-და თქვენ ეს ყვეალფერი საიდან გაიგეთ ბოს? ვინ გითხართ?
-კარგი შეკითხვაა ბილ, ნიკი საფრანგეთში მარტო არ გამიშვია ვიცოდი რომ ადრე თუ გვიან მიღალატემდა მას შანში მივეცი ერთგულების დასამტკიცებლად, მაგრამ მან ეს შანში ვერ გამოიყენა. თავის დაზღვევის მიზნით როჯერი გავაყოლე მალულად, როჯერი გუშინ დაბრუნდა საფრანგეთიდან და ყვეალფერი მომახსენა.
-დიახ ბილ,მე ბოსსის დავალებით გავყევი ნიკს საფრანგეთში და იმის სანაცვლოდ რომ მას მტრისგან ინფორმაცია მალულად მოეპოვებია და ჩვენთვის ეთქვა მტერს შეეკრა და გვიღალატა.
-ამ საქმეს ბილი შენ გავალებ წახვალ საფრანგეთში და იქ რამოდენიმე დღე დარჩები შემდეგ ნიკის ადგილსამყოფელს შეგატყობინებ და ნიკს მოკლავ, რადგან მტერმა ჩვენზე ბევრი რამ არ უნდა გაიგოს, არ ვიცით ჯერ ნიკმა რა უთხრა მათ ამიტომაც სანამ დროა უნდა მოვიშოროთ.
-კარგით ბოს, ხვალ გავემგზავრები საფრანგეთში და თქცენს დავალებას შევასრულებ.
-კარგი ბილ. ვიცი ამ დავალებას თავს მარტოც კარგად გაართმევ ამიტომაც არავის გამოგაყოლებ და მარტო გიშვებ საფრანგეთში ვიცი რომ ამ საქმეს ზედმეტი პრობლემების გარეშე მოაგვარებ.
-ბოს ბილს მე გავყვები, შეიძლება საფრანგეთში დახმარება დასჭირდეს
-რას იტყვი ბილი, წამოვიდეს ტონი შენთან ერთად?
-არა ბოს, ამ საქმეს თავს მარტო გავართმევ, არ გეწყინოს ტონი ხომ იცი მატო ვმუშაობ, თანაც შენ ჯონსონის დაჭერა გავქს გასარკვევი.
-კარგი ბილ, მართალი ხარ მე ჯონსონს უნდა მივხედო.
-კარგით სულ ეს იყო რისთვისაც დაგიბარეთ ახლა დავიშალოთ, ბილ! მოიცადე რაღაც უდნა გითხრა,
-დიხა ბოს.
-ხვალ დაგირეკავ და შეგატყობინებ რომელ სასტუმროში უნდა დაბინავდე.
-კარგით ბოს თქვენს ზარს დაველოდები.
შემდეგ ბოსსის სახლიდან გამოვედი, ტონიმ დამიძახა და მითხრა რომ დასალევად აპირებდნენ წასვლას, მეც მთხოვეს მათ წავყოლოდი მაგრამ უარი ვუთხარი, სახლში მინდოდა წასვლა და დასვენება რადგან ხვალ საფრანგეთში მივდიოდი და წინ დამღლელი მგზავრობა მელოდებოდა. სახლში რომ მივედი
ისევ ჩემს საცვარძელში დავჯექი და ფიქრი დავიწყე როგორ უნდა მომეკლა ნიკი რომელიც ჩემი მეგობარია და წლებია რაც ვიცნობ, თანაც ბოს მოღალატის გამო იმედს ვერ გავუცრუებდი. ამაზე ფიქრში ჩამეძინა და დილით ტელეფონის ხმამ გამაღვიძა, ბოსი რეკავდა, ყურმილი ავიღე:
-გისმენ ბოს თითქმის მზად ვარ საფრანგეთში წასასვლელად.
-კარგი ბილ, საფრანგეთში რომ ჩახვალ სასტუმრო "Hotel Tourne Opera"-ში იქირავებ ნომერს,სასტუმრო პარიზშია სავარაუდოდ ნიკიც მანდ უნდა იყოს.
-კარგით ბოს, თქვენი ბრძანება შესრულებული იქნება. ნიკს რომ მოვკლავ მალევე დავბრუნდე?
-არა ბილ,რამოდენიმე დღე დარჩი ვნახოთ მოვლენები როგორ განვითარდება. მტერი ნიკის მკვლელობას უყურადღებოდ არ დატოვებს ამიტოამც უნდა ეცადო რომ ეჭვის საბაბი არ უნდა გაუჩნდეს მტერს.
-კარგით ბოს, მაშინ თქვენს მითითებებს დაველოდები.
ბოსთან საუბრას რომ დავასრულე ბარგის ჩალაგება დავიწყე, საფრანგეთში დიდიხნით დარჩენა გეგმაში არც მქონდა რადგან ნიკის პოვნა არ იქნებოდა ძნელი, ამსაქმესაც მალე დავასრულებდი. იარაღი კარგად უნდა შემენახა რადგან აეროპორთში პრობლემების შექმნა არ მაწყობდა. საფრანგეთთან კავშირი ადრეც მქონდა რადგან რამოდენიმე წელი იქ ვცხოვრობდი და იქედან წამოსვლა გეგმაში არასდროს მოქნდა, მაგრამ სამწუხაროდ მომიწია რომ წამოვსულიყავი, ერთი გოგო რომელსაც სარა ერქვა ძალიან მიყავრდა და მის გვერდით ბედიერი ვიყავი, საფრანგეთის დატოვება კი მისმა უეცარმა სიკვდილმა გადამაწყვეტინა ის ავტოავარიში დაიღუპა და ამან ძალაინ მატკინა გული, მას შემდეგ დიდი დრო გავიდა, ვიფიქრე წასვლაზე უარი მეთქვა და ჩემს ნაცვლად ტონი გამეშვა რადგან ძველი დროის გახსენება არ მსურდა, მაგრამ ბოსი ჩემს გარდა ამ დავალებაზე არავის გაუშვებდა. ბარგის ჩალაგებას რომ მოვრჩი აეროპორტისკენ წავედი, გაზაში სწრაფად ვიარე რომ თვითმფრინავისთვის მიმესწრო და მიავსწარი კიდეც, აეროპოტში შევედი ბილეთები ვიყიდე და თვითმფრინავს დაველოდე, დიდხანს ლოდინმა არ მომიწია, ფრენა მალევე გამოცხადდა და მე თვითმფრინავში ავედი,ჩემი ადგილზე დავჯექი და გადავწყვიტე რომ დამეძინა რადგან თვითმფრინავით მგზავრობა არმიყვარს, ძალიან დამღლელი არის ჩემთვის, ესეც მოვიქეცი საფრანგეთში ჩასვლამდე დავიძინე, რომ გამეღვიძა თვითმფრინავი უკვე პარიზის აეროპორტში ჯდებოდა, თვითმფრინავიდან რომ ჩამოვედი აეროპორტი უპრობლემოდ დავოტე, კარგი არის იარიღის გამო პრობლემები არ შემექმნა, აეროპორტიდან რომ გამოვედი ტაქსი გავაჩერე და ბოსის ნათქვამ სასტუმროში წავედი. სასტუმრო აეროპორტიდან საკმაოდ შორს იყო, სასტუმროში რომ მივედი პორტიესთან ნომერი ავიღე და ჩემი ნომრისკენ წავედი, ამ დროს ტონიმაც დამირეკა.
-როგორ ხარ ტონი? რატომ დამირეკე ნიკზე ხომ არაფერი ისმის ახალი?
-კარგად ბილ, რა დროს ნიკია.. ჯერ ის მითხარი როგორ იმგზავრე? სასტუმროში მიხვედი უკვე?
-კი.. კი ტონი სასტუმროში ვარ და ნომერიც ვიქირავე უკვე, როგორ ჩამოვედი არ ვიცი რადგან თვითმფრინავიში მეძინა,ხომ იცი რომ მგზავრობა ძალიან მღლის. ახლა მითხარი ნიკზე ახალი ხომ არაფერია გაარკვიეთ?
-არა ბილ. ჯერ არაფერი ვიცით ნიკზე, ვერ დავადგინეთ რომელ სასტუმროში არის შეიძლება არც იყოს სასტუმროში და სადღაც სხვაგან იმალებოდეს, მაგრამ არის ვარაუდები იმისა რომ ის მანდ იყოს პარიზში,
-კარგი ტონი, რომ დააზუსტებთ შემატყობინეთ.
-ბოსი ყვეალფერს შეგატყობინებს და ის მოგაწვდის ინფორმაციას ნიკის შესახებ.
-გასაგებია ტონი, ახლა უკვე ჩემს ნომერთან ვარ ბარგი უნდა ამოვალაგო და დავისვენო ძალიან დაღლილი ვარ.
-კარგი ბილ, ბოსის ზარს დაელოდე.
-გასაგებია მის ზარს დაველოდები.
ტონისთან საუბარს რომ მოვრჩი ჩემს ნომერში შევედი,ნოემრი საკმაოდ დიდი იყო და კომფორტული, აივნიდან ეიფელის კოშკის მცირე ნაწილი მოჩანდა რადგან საკმაოდ შორს იყო ჩემგან, ბარგის ამოლაგებას დიდი დრო არ მოოვდომივარ შემდეგ გამოვიცვალე და გადავწყვიტე რომ სასტუმროდან გავსულიყავი და პარიზი დამეთვალიერებია, წლებია პარიზი არ მინახავს ძალიან შეცვლილია და გალამაზებული. ასევე გადავწყვიტე რომ სარას საფლავი მომენახულებია და იქ წავსულიყავი, მისი ბოლო თხოვან იყო რომ მეპოვნა გოგონა რომელთანაც ძალიან ბედნიერი ვიქნებოდი და ეს მისი დაკარგვის ტკივილს შემიმსუბუქებდა მაგრამ ეს ამ ხნის განმავლობაში ვერ შევძელი. მე სასტუმრო დავტოვე და ნაცნობ ადგილებში წავედი, ძველი მეგობრებსაც შევხვდი,შემდეგ კი სარას საფლავზე წავედი თან ყვავილები წავიღე, ის ყვავილები რომელიც მას ძალიან უყავრდა. მის საფლავთან მივედი ამდენი წლის შემდეგ ძნელი იყო ძველი დროსი გახსენება, შემდეგ მის საფლავთან დავიჩოქე და ვუთხარი რომ ვერ შვეძელი მისი თხოვნის შესრულება. სარას საფლავზე დიდი ხნით გაჩერება ვერ შვეძელი და წამოვედი, გზაში ძალიან მომშივდა და გადავწყვიტე კაფეში შევსულიყავი და ცოტა რამ შემეჭამა, კაფედან რომ გამოვედი სასტუმროსი წავედი რადგან ძალიან დავიღალე და სავენება მართლაც არ მაწყენდა, სასტუმროში მალევე დავბრუნდი, ჩემს ნომერთან რომ მივედი გვერდით ნომრიდან ხმაური გამოდიოდა, მე მის კართან მივედი და შესვლა დავაპირე, ვიცი ეს არ იქნებოდა კარგი გადაწყვეტილება მაგრამ ნომრიდან ვიღაც განწირულად ყვიროდა და შველას ითხოვდა, უკვე ნომრის კარი უნდა შემეღო და შევსულიყავი რა დროსაც კარი გაიღო და შესინებული გოგონან გამოვარდა...


ძალაინ დიდ მადლობას გიხდით ვინც წაიკითხეთ, შენიშვნებს ველოდები კომენტარებსი სახით და ხვალ დავდებ მეორე თავს <3 <3



№1  offline წევრი NataShka()()()

ძალიან კარგი იყო პირველი მცდელობისთვის ...აუცილებლად დადე 2 თავი ...ყველაფერი გამოსწორებადია :-* წარმატებებს გისურვებ :-*
--------------------
ნ.ორბელაძე

 


№2  offline მოდერი წითური გოგონა

სათაური არ მომეწონა!
ამიტომაც წაკითხვის სურვილიც არ გამჩენია, მით უმეტეს შენც აღნინე, რომ ბევრი შეცდომა გექნებოდა!
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№3  offline წევრი LoNdA DM

მომეწონა და ველოდები შემდეგ თავს winked

 


№4  offline წევრი )Gio(

რატომ არ მოგეწონათ სათაური?

 


№5  offline წევრი NataShka()()()

წითური გოგონა
სათაური არ მომეწონა!
ამიტომაც წაკითხვის სურვილიც არ გამჩენია, მით უმეტეს შენც აღნინე, რომ ბევრი შეცდომა გექნებოდა!

დამწყებია ...და ეგეთი ცივი უარი რატო ?მითუმეტეს არც წაგიკითხავთ ...წინასწარ დასკვნების გამოტანა რა საჭიროა ? :: (
--------------------
ნ.ორბელაძე

 


№6 სტუმარი Salo

Dasawyisistvis dzalian kargia. Erts imas getyvi rom gramatikul shecdomebs yuradgeba miaqcie.velodebi meore nawils.

 


№7 სტუმარი ანნა ))

ძაალიაან კარგია .. მომეწონაა **წარმატებებს გისურვეებ :**

 


№8 სტუმარი nana

დასაწყისისთვის კარგია...გრამატიკულ შეცდომებს მიაქციე ყუარდღება ....დანარჩენი კარგია ...წარმატებები ..2 თავს ველი :* winked

 


№9  offline წევრი )Gio(

მეორე თავი უკვე დავდევი <3 დაგვიანებისთვის ბოდიში <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent