შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლამაზთვალება (თავი 2)


12-12-2015, 20:15
ავტორი კიტკეტა^
ნანახია 2 916

- გამარჯობა (ის)
- გამრჯობა (მე)
- ძაან გინდოდა ეს პანდა?? (ის)
- ეხლა რაღა მნიშვნელობა აქვს? ის უკვე თქვენია და ნახევრად ნაღვლიანი თვალებით შევხედე (მე)
- კითხვა დავსვი (ის)
- კი მინდოდა ეგ პანდა (მე)
- ასეთი ნაღვლიანი თვალებიტ ნუღარ მიყურებ, ძალიან ლამაზი თვალები გაქვთ (ის)
- მადლობა (მე)
- ეს პანდა შენია (ის)
- მართლა? (მე)
- კი გამომიწოდა და თან გამიღიმა (ის)
- ძალიან დიდი მადლობა მაგრამ ეს ხომ ბავშვის იყო? (მე)
- არა მას აქვს ტავისი თოჯინა, ეს მას არც უნდოდა და ისევ გაიღიმა (ის)
- ძალიან დიდი მადლობა (მე)
- ანდრო და ხელი გამომიწოდა
- სალომე და მეც ჩამოვართვი ხელი, შენ რა გვია პატარა ქალბატონო? (მე)
- მაშიკო (მაშო)
- შენსავით ლამაზი სახელი გქონია (მე)
- მადლობა მოუხადე მაშ? (ანდრო)
- მადლობა (მაშო)
- გენაცვალე, თვენი შვილია? (მე)
- არა ჩემი და არის (ანდრო)
- ააა ძან საყვარელი და გყავთ, კარგით ჩემი წასვლის დროა მადლობა პანდისთვის (მე)
- ნახვამდის (ანდრო)
გავექანე ეგრევე გოგოებისკენ ;დდ ესენი პირდაღებულები მიყურებდნენ და კითხვებს მასევდნენ ;დდ
- დამაცადეთ და მე თვითონ გეტყვით ;დ (მე)
- გელით (ანი)
- იქ რო ველოდებოდი დამირეკა გიომ და რო ვუთხარი პანდაზე ეტყობა ამან გაიგო და მერე მე მომიტანა ;დდ ანდრო ქვია ;დ ის მისი და იყო მაშიკო მგონი აღარ გაქვთ კითხვები ;დ (მე)
- ნომერი არ გამოგართვა? ;დდ (მარი.გ)
- რა ნომერი ვერ ხარ გოგო ;დდ ეგრევე ცოლობა მთხოვა ;დ (მე)
- ეე კაი მორჩი ეხლა მართლა არ გამოგართვა ნომერი? ;დდ (ანი)
- არათქო ვა ;დდ (მე)
- ვაიმე რაღაც სხვანაირად ლაპრაკობ შენ ;დდ (მარი.ლ)
- სხვანაირად არა კვახი კიდე ;დ არა ისე კარგი თვალები ქონდა ;დ (მე)
- შენზე უკეთესი? ;დდ (ანი)
- იმის ზღვისფერი იყო ;დ (მე)
- ოჰო ;დდ (მარი.ლ)
- წავიდეთ?? (ანი)
- ხო რა გიომაც დამირეკა სტუმრები უნდა მოვიდნენ ;დდ (მე)
- ვინები? ;დდ (ანი)
- რავიცი მე დათო ყავს ძმაკაცი და იმის შვილები მოდიან კიდე ;დდ იმედია პატარები არ იქნებიან არ მაქ მაგათი თავი ;დდ (მე)
- რატო ხო გიყვას პატარა ბავშვები? ;დდ (მარი.გ)
- ხო მარა დღეს არ მაქ მაგათი თავი ;დდ კაი წავიდეთ (მე)
ჩავჯექით მანქანაში მივივანე გოგოები სახლებში და გავუდექი ჩემი სახლისკენ გზას ;დდ ტან ჩემს დღეზე ვფიქრობდი ;დდ და უფრო ანდროზე ;დდ 18 წლის ვარ და ასეთი რამ ჯერ არავიზე არ დამმართნია ;დდ ჩემს თავზე მეცინებოდა ;დდ გოგოებს დავცინოდი ხოლმე ასეტ სიტვაციაში რომ იყვნენ და მე რა დღეში ვარ ;დდდ ამ ფიქრებში ვიყავი სახლს რომ მივადექი, უკვე ცხრის ნახევარი იყო
- მოვედი (მე)
- იი მოიგე პანდა? ;დდ (გიო)
- არა მაჩუქეს? ;დდდ (მე)
- მართლა? ;დ (გიო)
- ვინ გაჩუქა? (ელა)
- ხო მართლა მაჩუქეს ;დდ (მე)
- ეტყობა ბევრჯერ ააცილე და მერე ისეთი თვალებით შეხედე რომ ვეღარ მოითმინეს და გაჩუქეს ;დდ (გიო)
- ხო ჩემი თვალებიც მონაწილეობდნენ ;დდ (მე)
- ჩემ კითხვას რატომ არ პასუხობ? ვინ გაჩუქა? (ელა)
- ერთმა სიმპატიურმა ბიჭმა და გავუღიმე (მე)
- აჰა გასეგებია და ვინ იყო ის სიმპატიური ბიჭი? (ელა)
- რა ხდება სალომე? ;დდდ ისე თქვი სიმპატიურმა ბიჭმაო ;დდ (გიო)
- ანდრო და მერე შენ რა? არ მინდა ამ დღეებში გუნება გავიფუჭო და აგყვე ელა და ძალიან გთხოვ შენც ნუ გამომიწვევ. და ნუ ცდილობ ჩემს გაკონტროლებას, შენ ჩემი დედინაცვალი ხარ და არა დედა! არაფერი არ ხდება გი, უბრალოდ ძალიან თავაზიანი და კარგი ბიჭი იყო და ტან ძალიან გახარებული ვარ ზღვაზე რომ მივდივარ ;დდ და ისე მე სულ ასე არ ვარ ხოლმე? (მე)
- სალომე მე კი არა შენ მიწვევ. რომ გაკონტროლებ ამაში რა არის ცუდი? მე ვცდილობ დედობა გაგიწიო (ელა)
- ნუ ცდილობ, მე დედა არ მყავს, ის 18 წლის წინ დაიღუპა და ვერავინ გაბედავს გამიწიოს დედობა გასაგებია? და ნუ ცდილობ მისი ადგილის დაკავებას ნურც ჩემს თვალში და ნურც გიორგისაში? (მე)
- სალომე ძალიან გთხოვ დამშვიდდი, შენ ოთახში შედი და მოემზადე მალე სტუმრები მოვლენ (გიო)
- აუ პატარა ბავშვები არიან? (მე)
- ერთი პატარა, გოგო შენი ტოლია ხოლო ბიჭები შენზე უფროსები, რა ხდება აღარ გახსოვს? (გიო)
- რავიცი მამა დამავიწყდა (მე)
- ხო ისე დაგავიწყდებოდა 7 წელია ამერიკაში ცხოვრობდნენ, ეხლახანს დაბრუნდნენ საქართველოში (გიო)
- ხო კაი შევედი მე ჩემს ოტახში რომ მოვლენ დამიძახე (მე)
შევედი ჩემს ოთახში და ცრემლები თავისით წამომცვივდა, აუტანელი იყო უკვე იმ ქალის ატანა. ვერ ვხვდებოდი რა მოსწონდა მასში გიორგის. ტანზე არც გამომიცვლია ხელ პირი დავიბანე და ჩამოვჯექი კრესლოში. გიომ შემოიხედა ჩემს ოთახში და მითხრა რომ გავსულიყავი უკვე მოსულიყვნენ სტუმრები, მეც გავედი
- გამარჯობა (მე)
- გამარჯობა სალომე როგორ ხარ? (დათო)
- კარგად დათო ძია თავად? (მე)
- ძალიან გთხოვ ძიათი ნუ მომმართავ ;დ ბავშვობასიც სულ ამას გეუბნებოდი ხოლმე ;დდ (დათო)
- მახსოვს ;დდდ თქვენ როგორ ხართ მაია დეიდა? (მე)
- მადლობა საყვარელო კარგად, გაიცანი ეს ჩემი გოგოები არიან თეკლა და მაშო, მაშო სად ხარ? (მაია)
- სასიამოვნოა და გავუწოდე ხელი თეკლას და დაველოდე მაშოს, ეს სახელი ჩემთვის ნაცობი იყო, ლურჯთვალება ბიჭის დასაც ხომ მაშო ერქვა, უეცრად ადგილზე გავშეშდი როცა პატარა ბავშვი დავინახე, ეს ეს ხომ ის მაშო იყო ანდროს და. უეცრად თვალიერება დავიწყე ოთახში მეგონა ანდოსაც მოვკრავდი სადმე თვალს მაგრამ უიმედოდ
- ეს ჩვენი პატარა მაშიკოა (მაია)
- სასიამოვნოა შენი გაცნობა მაშიკო ჩემთვის გავიცინე და გავიფიქრე მერამდენედ უნდა გავიცნო ეს პატარა ანგელოზითქო ;დდ ვარჩიე გავჩუმებულიყავი და არ მეთქვა რომ მას უკვე ვიცნობდი (მე)
- ვაჟები სად გყავს რატო არ წამოიყვანე? (გიო)
- რავიცი მონატრებულები ვართ მეგობრებსო და ეს დღეები სულ მათთან ერთად არიან ;დდ სახლშიც იშვიათად ვახერხებ მათ ნახვას ;დდ (დათო)
- პატარები მახსოვან მე ეხლა დიდი ვაჟკაცები იქნებიან (გიო)
- ხო საცოლე ბიჭები მყავს უკვე ;დდ (დათო)
- ხო არ აპირებენ რამეს? (გიო)
- რავი უფროს აქვს ინიციატივა და უმცროსს არა ;დდ (დათო)
- მალე მოგველოცოს ;დდ გამოდით მერე ერთ დღეს და ცავუჯდეთ ძველებურად ;დდ (გიო)
- ბათუმში მივდივართ ხვალ საღამოს და რო დავბრუნდებით მერე იყოს ;დდ (დათო)
- ხოო? სალოც მიდის ზეგ (გიო)
- ვა კაია, იმედია შევხვდებით (თეკლა)
- ხო (მე)
- მარტო მიდიხარ? (თეკლა)
- არა მეგობრებთან ერთად (მე)
- ააკაია (თეკლა)
- ამის მერე ტქვენც მეგობრები ქინებით (მაია)
- რათქმაუნდა და ორივემ გავიცინეთ ;დდ
- გაგაცნობ მერე გოგოებს ;დდ (მე)
- კაი (თეკლა)
- წამოდით ჰა სუფრას შევუსხდეთ (გიო)
ვივახშმეთ ზველი დრო გავიხსენეთ ბევრიც ვიცინეთ, გვიან ანდროს ძმა ნიკა ამოვიდა, სასიამოვნო ბიჭი ჩანდა, მაღალი ქერათმიანი მასაც ანდროსნაირი თვალები ქონდა ;დდ არ მიკვირდა საცოლე რომ ყავდა ;დდ ორივე ერთმანეთზე სიმპატიურები იყვნენ ;დდ ანდროს ველოდებოდი მაგრამ როგორც ნიკამ თქვა ღამის კლუბში იყო. მე და თეკლამ დავტოვეთ ხალხი და გავედით ჩემს ოთახში
- ამერიკაში აბრუნებთ დაბრუნებას თუ სულ ჩამოხვედით? (მე)
- არა სულ ჩამოვედით (თეკლა)
- აა გასაგებია, ავიღე ლეპტოპი ჩართვა და მარის დარეკვა ერთი იყო ;დდ
- აეეე სალექს ;დდ შევრიგდით ეე ;დდ (მარი.გ)
- რა გაყვირებს გოგო ;დ (მე)
- რა იყო ხო არ ძინავთ გიოს და ელას? (მარი.გ)
- არა ;დ უი გაიცანი ეს თეკლა თეკლა ეს მარიამი ჩემი დაქალი. (მე)
- სასიამოვნოა (თეკლა)
- ჩემთვისაც (მარი.გ)
- აღარ იყვირო და წყნარად მომიყევი როგორ შერგდით ;დდ (მე)
- აი შოკში ვარ გეფიცები რა ;დ ესეიგი ხო ვაბშე არც მწერდა და არაფერი და 10 საათი იყო დამირეკა ტელეფონზე ჯერ არ ვპასუხობდი და მერე ვუპასუხო და ნუ მომიკითხა როგორ ხარო რაღაც და მერე მითხრა ფანჯრიდან გამოიხედეო გავიხედე და გული იყო დანთებული და მიყვარხარ ეწერა ;დდ ხოდა ლალიც (დედამისი) შოკში იყო ;დდ თან ისე დებილი ყვიროდა მთელ ხმაზე მარი მიყვარხარო და ლალიმ ჩადი თორე ეს არ გაჩუმდებაო ;დდ ჩავედი დაბლა და მერე რო დათუნიები მიყვარს უკვე მეოთხე მაჩუქა ;დდ დიდი თაიგული და ამ დროს მოვიდა დაჩიც (მამამისი) და გაოგნებული გვიყურებდა ;დდ მერე უთხრა სიძე შენ უკვე აღარ ხუმრობო და გიომ უთხრა საქმე მაქვს ტქვენთანო და დაჩიმ კარგი მაღლა ავიდეთო ;დდ ხოდა ;დდ (მარი.გ)
- ნუ დამტანჯე გააგრძელე (მე)
- ხოდა ავედიტ მაღლა და ლაპრაკობდნენ დაჩი და გიო და უცებ აწია მარჯვენა ხელი და დამანახა ბეჭედი ;დდ (მარი.გ)
- ვაიმე არ არსეობს ;დდ აუ გილოცავ გოგო ;დდ (მე)
- ვაიმე აი შოკში ვარ გეფიცები ;დდ (მარი.გ)
- ვაიმე კაბის საყიდლად მივდივარ ხვალ ;დდ გოგოებს უთხარი? ;დდ (მე)
- არა გოგო ეხლა გავაცილე გიო ;დდ აუ ანის სიფათი უნდა გენახა ;დდ ყვიროდა მეც მინდა ქორწილიო და თან გიო უჩურჩულებდა შენ ძმას უთხარი რამე მეცმთხოვოს ხელიო ;დდ (მარი.გ)
- რა არი გოგო ლალის გაგიჟება გინდათ ტქვენ? ;დდდ (მე)
- ვაიმე ლალი ეხლაც შოკშია ;დდ კინაღამ სასწრაფოს გამოძახება დამჭირდა ;დ (მარი.გ)
- ვაიმე ;დდდ (მე)
- გილოცავ მარიამ (თეკლა)
- მადლობა საყვარელო, შენც გელოდები ჩემს ქორწილში ;დდ (მარი.გ)
- უ დახტიხარ გოგო ფეხი არ მოიტეხო ამ სიკეთის დროს ;დდ (მე)
- აეე ვცეკვავტ ყველა ;დდ (მარი.გ)
- ვაიმე ღმერთო დატვინე ეს გოგო მეტი არაფერი არ მინდა ;დდ (მე)
- გოგო გოგო გიოც მოდის ჩვენტან ერთად ბათუმში ;დდ (მარი.გ)
- და ჩემი დიტუნაც ;დდ (ანი)
- ოჰო ;დდ (მე)
- ეეე დიტომ მომწერა ;დდდ აეე ;დდ (ანი)
- აი გიყურებტ და ვხვდები რო ძან გაკლიათ ;დდ (მე)
- შენ ჩვენზე ძაან ;დდ (ანი)
- რაო დიტომ? (მე)
- რას შვრებიო? მოგეწონა გიოს სიურპრიზიო? (ანი)
- უყუროს გიოს და იყოს მუდოსავიტ ;დდ არაფერი გააკეთოს თვითონ ;დდ (მე)
- ეე ეხლა ;დდ (ანი)
- ეხლა კი არა მუდოა ;დ (მე)
- აუ ეხლა მეც რო მთხოვოს დიტომ ხელი ;დდ ორი ქორწილი და ლალის გასვენება გაიმართება ;დ (ანი)
- უი შე უბედურო ელოდე მაგ დღეს დიტო რო ცოლობას გთხოვს ;დდ (მარი.გ)
- ეე ბოღმა ;დდ (ანი)
- კაი გეყოთ ხო ;დდ უცებ გამახსენდა ანდრო დავავლე ჩემს ტელეფონს ხელი მივწერე მარის “ეს ანდროს და არის და არაფრი წამოგცდს ანდროზეთქო“ (მე)
- აუაუაუ სალო რა მაგარია იცი რო თხოვდები? ;დდ (მარი.გ)
- და თან რა დედამთილი გხვდება ;დდ (მე)
- დედამთილი? შეგეშალა დაო დაქალი დაქალი ;დდ (მარი.გ)
- ხო მე ბოდიშით ;დდ ისე ძაან მაგარი ქალია ია, მეც მინდა მასეთი დედამთილი ;დდ (მე)
- სიძის პრობლემა ხო მოაგვარა უკვე და უკვე დედამთილზე ფიქორბს ეს ;დდ (მარი.გ)
- ოოო მერე რა ;დდ (მე)
- ის რო შინაბერა დარჩები ;დდ ჩემი სიტყვები დაიმახსოვრე ;დდ (მარი.გ)
- შენ რო კაცს ჩაუთქვავ ;დდ (მე)
- აუ ეხლა მწერს გიო დაიძინეო ;დდ რა დამაძნებს მე ;დდ (მარი.გ)
- ვაიმე საყვარლებო ;დდ წავედი მეც გიოს ვეტყვი ;დდ ხვალამდე გოგოშკებო;** (მე)
- აბა კარგად გოგოებო, გამიხარდა შენი გაცნობა თეკლა (მარი.გ)
- მეც (თეკლა)
- მმა ; (მე)
- რა იყო ;დდ რას ყვიროდიტ წეხან? ;დდ (გიო)
- აა გამოდიოდა აქ ხმა? ;დდ (მე)
- კი (ელა)
- ხოდა რა მოხდა გაინტერესებს ხო? ;დდ აბა გამოიცანი ; (მე)
- ჰა თუ ამბობ თქვი ეხლა ; (გიო)
- გიომ ხელი თხოვა მარის ; (მე)
- ეე რა კაია ;დდ ეხლა ხვალიდან უნდა დაიწყოთ კაბის შერჩევა? ;დდ (გიო)
- დღეიდან ვიწყებთ ;დდ (მე)
- ლელა როგორ არის? ; (გიო)
- შოკირებულია ;(მე)
- ხვალ ავიდეთ ; (გიო)
- აუცილებლად ; (მე)
კიდევ ბერვს ვლაპრაკობდით ვიცინოდით მხიარულად გავატარეთ ღამე, მე ნიკა და თეკლაც კარგად დავმეგობრდით. ნიკა ერთი შეხედვით სწერვა ჩანდა მაგრამ ძალიან კარგი ადამიანი აღმოჩნდა ;დდ ბევრი სურათები გადავიღეთ ;დდდ და ამ სურატებიდან ერთი ორი თუ იქნებოდა ნორმალური ;დდ როგორც კი წავიდნენ შევედი და დავეხეთქე საწოლს ;დდ დახეთქება და სიზმრებში გადაშვება ერთი იყო ;დდ დილით მარი მაღვიძებს?:



№1 სტუმარი რიტა

კარგია მალე დადე ძალიან პოზიტიურია.

 


№2 სტუმარი ani aniii

Male dade, kargia dzalian.

 


№3  offline წევრი kantelashvili

ველოდებიახალს <3

 


№4  offline წევრი Lana Tomlinson

დამაინტერესა შინაარსობრივად wink შეცდომები რაც გაქვს იცი მგონი უკვე და არ ასწორებ რადგან უკვე დაწერილი გაქვს ერთი წლის წინ,ხო ? wink wink ველოდები შემდეგ თავს love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent