შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები (თავი 5)


13-12-2015, 00:21
ავტორი aleqsandra
ნანახია 4 477

თვალებზე თითქოს რაღაც სველი დიდი ტომრები მეკიდა,ქუთუთოოებს ვერ ვახელდი,იმასაც ვერ ვხვდებოდი გათენდა თუ არა....ღმერთო ჩემო როგორ მტკიოდა თავი.
-დაგწყევლოს ღმერთმა!...ძლივს ამოვთქვი,თავსაც ვერ ვწევდი,ღმერთო ჩემო თითქოს...უუუფ,გაჩერდი რა გთხოვ! ევედრებოდა თავის გაუსაძლის ტკივილს გედენიძის ქალი,მაგრამ ის არაფრის დიდებით არ ჩერდებოდა.
დიდი ხნის წვალების შემდეგ როგორც იქნა გაახილა თვალები და ტელეფონი მოძებნა მაშინვე,ჩართო, საათს დახედა და ჰოი,საოცრებავ,შუადღის 2 საათია.
-ფუუ,შენი, 9-ზე ნაკაშიძესთან უნდა ვყოფილიყავი,უეჭველი მომკლავს,ამ ფიქრებში იყო როდესაც სმს-ი მოუვიდა 37 გამოტოვებული ზარი,და კიდევ „სად,ხარ?“ „სად ხარ მეთქი“?!...და ასეთი შიანაარსის მქონე კიდევ მრავალი,ბოლო სმს-ში - კი ეწერა,“დღეს თუ არ მოხვალ კაცობას გეფიცები,რაც მოხდება იმაზე პასუხს მე არ ვაგებ,შენს კორპორაციაში“! ღმეერთო ჩემო ის ჩემზე გამწარებულია და უეჭველი რაღაცას ისე გააკეთებს,რომ მატკინოს და ნელ-ნელა გამანადგუროს,დამცეს,მაგრამ მე ამის საშუალებას არ მივცემ,არა! და თავი წამოვწიე,მაგრამ თითქოს „ურო“ მომხვდა თავში,ისევ უკან დავაბრუნე,ბალიშზე,თავს ვერ ვწევდი.
-ამდენი ძილის წამალი არ უნდა დამელია სასმელთან ერთად,მაგრამ ღვინო ხომ მხოლოდ 1 ჭიქა დავლიე,ალბად რეაქციაში შევიდა. მისკდება თავი,მაგრამ აუცილებლად უნდა წავიდე,უნდა... 1,2, და 3,არ ვიცი რამდენჯერ თქვა და მრავალი ცდის შემდეგ წამოდგა,ყველაფერი ტრიალებდა,მაგრამ კედელ-კედელ სიარულით მაინც გაიკვალა გზა აბაზანამდე,ცივი შხაპი მოუშვა და თითქოს ოდნავ უკლო თავის ტკივილმა, სულ ოდნავ,პირსახოცი შემოიხვია შიშველ სხეულზე და კარადამდე მიხოხდა.
პირველი რაც ხელში მოხვდა ის აიღო და ჩაიცვა,მოკლე შავი სადა წელში გამოყვანილი მთლიანი კაბა რომელსაც გული საკმაოდ ამორებული ჰქონდა და მეტ სექსუალურობას სძენდა,ნინუცას სხეულს მოეტმასნა კაბა და ის იმდენად ლამაზი იყო,რომ მაგრამ ეს ნინუცას არც შეუმჩნევია და არც აინტერესებდა.სველი თმა გაიშალა და უსწორმასწოროდ დაეყარა მხრებზე,მისმა ხუჭეჭა თმამ მეტი სილამაზე შესძინა.,ფეხები შავ მაღლებში ჩადგა,როგორ არ ქონდა მაღლებით სიარულის თავი,მაგრამ...წითელი პალტო მოისხა,დიდი წითელი შარფით და შავი პანამის სტილის ქუდი დაიფარა,მაკიაჟი იმდენად მსუბუქი გაიკეთა ეტყობოდა,წუხანდელი ღამის ნიშნები. სარკეში ჩაიხედა და ნელა შეახო მის თვალებს ხელები.
-მეზიზღები ნაკაშიძევ ყველაფერი შენი ბრალია! ცრემლით გაევსო თვალები და სათვალე გაიკეთა.
სირბილით მივიდა გაჩერებამდე და ძლივს გააჩერა ტაქსი.ფართხა-ფურთხით შევარდა ჰოლდინგშიც.ძლივს ავიდა მერვე სართულზე თავბრუ იმდენად ეხვეოდა თავი ისე ტკიოდა,თითეული გატოკება რად უჯდებოდა ვინ იცის,მაგრამ ეს არც არავის აინტერესებს.
ალექსის კაბინეტს მივაჭერი და კარი შევგლიჯე.უდიდებულესობა სავარძელში იჯდა,ფეხი ფეხზე შემოეწყო,ხელში ყავის ფინჯანი ეჭირა და ყავას წრუაპავდა,რომ დამინახა,კინაღამ გადაცდა,ფინჯანი დადგა როდესაც დამანაშავესავით ავიტუზე კართან და თვალებ დააწვრილებულმა გამჭოლად შემომხედა.
-ყველაფერს აგიხსნი გეფიცები ალექს,ყველაფერს! და სავარძლისკენ დავიძარი რათა დავმჟდარიყავი.
-ოჰო,იკადრე მოსვალა გედენიძის ქალოო? მშვიდობა თქვენს გამოჩენას.დილის 9 საათსადა შუადღის 4 საათს შორის დიდი განსხვავებაა იცი შენ?
-ვიცი ალექს და აგიხსნი ყველაფერს...წუხელ,გვიან დავიძინე და ჩამეძინა.
-თავს ნუ იმართკრინტი და ხმაა!!! იმხელა იღრიალა,კინაღამ დამემსხვა ნაწილებად თავის ქალა...
-გთხოვ,ოღონდ ნუ ყვირი,თორემ გამისკდა თავი იცოდე.
-ააა,გაგისკდა?ეგრე მისკდება მეც ეს დღეებია და ახლა კიდევ უარესი... უნდა ეთქვა გულიცო,მაგრამ თავიშეიკავა.
-რატომ დაიძინნე გვინა ქალბატონო?არ მითხრა ახლა სინდისი,მაწუხებდაო,არ გინდა ამხელა ტრაგიკიზმიც,მთლად...
-ალექს,არავითარი ალექს,ვიცი რაც გჭირს და მაგის გამო აღარ გეეუბნები კიდევ უარესს,10 წუში შეხვედრა გვაქვს,მომზადე და ძილის პრობლემაც თუ გაქვს,მოვაგვაებთ,ნხაზი მაქვს გსაკეთბელი და გამიკეთებ.
-რაა?!...შენ გ....
-ენა!ისევ იქუხა ნაკაშძემ.
-კაი ოღონდ არ იყვირო და ყვლეაფერზე თანახმა ვარ!,,,დანანებით თქვა ნინუცამ და ფეხზე წამოდგა კარისკენ გაემართა.
*** *** *** ******** ***********
შეხვედრაზე,ერთ-ერთ ჰოლდინგში მივიდნენ,,მიყვებოდა გვერდით ამაყად მხრებში გამართული,ალექსანდრე,გედენიძეების ასულs და გული სიამაყით უძგერდა.
-მოგესალმებით ბატონო ალექსანდრე,ქალბატონო ნინუცა ხელი ჩამოართვა გაბუნიიების ვაჟმა ხოლო ნინუცას ხელზე ემაბორა და ურცხვად ჩააშტერდა თვალებში,მისი ტუჩები ამ დროის განმავლობაში არ მოშორებია მის ხელის მტევანს,ისევ ნინუცამ იგრძნო უხერხულობა და თვალები დახარა,ხელიც შეანძრია და აგრძნობინა რომ ზედმეტი მოუვიდა გიორგის. ეს ყოველივე მხედველობიდან რათქმაუნდა არ გამოპარვია ალექსანდრეს და თალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა,ეჭვიანობის ცეცხლი წაეკიდა მის გულს,თანაც ისეთი სიძლიერის რომ.... წამში ასს დარტყმას ასწრებდა.
-წამობრძანდით,ქალბატონო ნინუცა,ბატონო ალექსანდრე...გაუძღვა წინ გიორგი საკონფერენციო დარბაზისკენ.
-მე ცოტახანს დაგტოვებთ რაღც საქმე მაქვს და მალე დავბრუნდები,თქვენის ნებართვით. განაცხადა გიორგიმ და კარი მიიხურა.
პალტოები გაიხადეს წყვილმა,ნინუცამ ჯერ შლიაპა მოიხადა და მისი ხვეული თმა უხვად მიეყარა ალექსს სახეზე.მისი თმის სურნელმა გააბრუა ალექსი,წამით მოუნდა ამ თმას შეხებოდა,მაგრამ თავი ხელში აიყვანა და თმისკენ გაწეული ხელები ჯიბეში ჩაიწყო.მერე პალტოც გაიძრო ნინუცამ და აი,საოცრება,მამაკაცს სუნთქვა შეეკრა,მისი დეკოლტე,მისი კაბის სიმოკლე და გამოყვანილობა აგიჟებდა როგორც სილამაზითა და სექსუალურობით ასევე სიკეკლუცით. ნერწყვი ძლივს გადაყლაპა ალექსმა და ისე მიაშტერდა ნინუცას მკერდს გეგონებოდათ მკერდის უნახავია.
-რამე მოხდა ალექს?
-შენი აზრით?
-როგორც ვატყობ ჩემი კაბა მოგეწონა. და ეშმაკურად გაუცინა გედენიძემ.
-ხო იმდენად,რომ მინდება შემოგახიო ტანზე და....აქ სულ სხვა რამის თქმას აპირებდა კიდევ მაგრამ გადაიფიქრა.
რა გაცვია გოგო ნორმალური ხარ?! რა არის ეგ?! მეტი მოკლე და ამოგლეჯილი ვერაფერი ნახე?! შეხვედრაზე მოდიოდი თუ წვეულებაზე,დაცვითურთ.
-ვერ ვნახე თორემ უფრო ამოღებული ნამდვილად მინდოდა. სხეული ჩემია და რასაც მინდა იმას ვუზამ. არხეინად აიქნია მხრები გედენიძის ქალმა და თვითონვე უკვირდა ასე ურცხვად რომ ელაპარაკებოდა ნაკაშიძეს.
დაცვას რაც შეეხება კი აქ არ მყავხარ?! მაინც სულ კონტროლს მიკეთებ და...აქ გადაიკისკისა ქალმა.
-დამცინი კიდეც?! თვალები აწკიპა ნაკაშიძემ. შენი დაცვობაღა მაკლია,შენ ჩემი თანამშრომელი ხარ და როგორც შეეფერება ჩემს ჰოლდინგს ისე ჩაიცვი,თუ არა და მე შეგირჩევ რა ჩაიცვა და რა არა...
-მართლა,ახლოს მიიწია გედენიძემ და სავარძელში მჯდომ ნაკაშძისკენ დაიხარა. ტუჩები ენით გაილოკა და თავი შეარხია,რათა მისი თმა სახეზე მიებნია ნაკაშიძისთვის.
მამაკაცი უფრო გახელდა და ხელი შეახო მის თმებს და მუჭში მოიქცია და ხარბად დაყნოსა,შემდეგ კი აკოცა.
-არ მეგულება ქალი ვისაც შენისს მსგავსი თმა აქვს..საოცრებააა....მერე ხელი ნელ-ნელა გათამამდა და მხარზე დაუსვა,ხელსვე მიყვა ტუჩებიც და სველი კოცნა დაუტოვა მკლავზე ის,ის იყო ტუჩებს ტუჩები უნდა მოეძებნა როდესაც ხმაური შემოესმათ კარს იქით და სასწრაფოდ მოშორდა გედენიძე ნაკაშიძეს.
-ნინო გთხოვ პალტო ჩაიცვი და თმა წინ გადმოიყარე,რათა ეგ დეკოლტე დაგიმალოს.
-მცხელაა...ქალმა ისე თქვა ვითომაც მართლა ცხელოდა.
-ნინო,მაშინ გიბრძანებ ან პალტოს ჩაიცმევ ან...სათქმელი ვეღარ დაამთავრა ალექსმა,კარი შემოაღო გიორგიმ.
-უკაცრავად გალოდინეთ და მისი სკამისკენ კი არა წავიდა ნინუცას გვერდით დაიკავა ადგილი,მასვე შემოყვნენ კიდევ რამდენიმე სხვა თანამეწილე და თანამშრომელი და მასსავით მოძებნეს სკამები.
-კი მაგრამ გიორგი,შენი სკამი ხომ აქ არის?გაკვირვებულმა შეხედა ზურამ შვილს.
-მამა ეგ სკამი ყოველთვის შენ გეკუთვნოდა და დღემე შენია,ასე რომ...
-ოხ,გიორგი თავის გულში წარმოთქვა ზურამ იცოდა რის გამოც დაუთმო ადგილი,მაგრამ ხმა არ ამოუღია.
პირისპირ ისხდნენ ნინუცა და ალექსი და თვალებით ჭამდა მას,ნაპერწკლები იმდენად უკიაფებდა თვალებში რომ გულიც კი ეპარებოდა ნინუცას,მაგრამ მაინც იღიმოდა და არ იმჩნევდა ამ ყოველივეს.
-გიორგიც არანაკლებ დღეში იყო,განაკი ადვილია ასეთი ლამაზი ქალი გყავდეს გვერდით,ასე გამომწვევად ჩაცმული და ხელს ვერ ხვევდე,ვერ კოცნიდე და მკლავებში ვერ იქცვდე?! არა მაგრამ ეს სამსახური იყო და აქ ამაზე მეტს ვერაფერს იზამდა გარდა იმისა,რომ გვერდს იმშვენებდა მისით.
ალექსმა რამდენჯერმე ცადა შეხვედრის მალე დასრულება,მაგრამ გიორგი ამის საშუალებას არ აძლევდა. ბოლოს როგორც იქნა დასრულდა და რომ იტყვიან სულ სირბილით ჩაატარა საფეხურები,მძღოლს უბძანა და დაცვას სახლში წასულიყვნე ნინუცა კი ძალით შეტენა მანქანაში,სიჩქარის პედალს მიაჭირა ფეხი და მანქანა მოწყვიტა ადგილს წამში.
სიჩქარეს ნელ-ნელა ზრდიდა და თან ნელ-ნელა თვალს აპარებდა ნინუცასკენ,იცოდა სიჩქარის,როგორ ეშინოდა.
ფერები გადამდიოდა სახეზე,გული მეპარებოდა,მაგრამ ხმას ჯიიბრზე არ ვიღებდი.....მაგრამ ასე დიდხანს ვეღარ გაგრძელდებოდა.
-ალეექს,გთხოვ გააჩერე მანქანა...ჩამქრალი ხმით ვუთხარი,და ვიგრძენი ისე საშინელი გულის რევა და თავბრუს ხვევა.
-ჩუმად იჯექი მანდ!...გამაფრთხილებლად მაღალი ტონით უთხრა ნაკაშიძემ.
-ალექს გთხოვ..აქ უკვე ბლუკუნით ამოვთქვი სათქმელი.
მისი მუდარა ჩამდგარი ხმა თითქოს გულზე ესობოდა ნაკაშძეს,ერთი გადმოხედა და მის სახეს როგორც კი შეხედა გული უცნაურად გაუტოკდა,მაშნვე დაამუხრუჭა მანქანა და გადმოხტა ძირს,გააღო ნინუცას კარი და მოჰყვა თავადაც მუდარას.
-ნინ,ნიიი,თვალები გაახილე გთხოვ,გემუდარები! სახეზე ხელებს უსვამდა მერე სველი ხელებით განაგრძო მისი მოსულიერება. თვალები ნელ-ნელა გაახილა და თვალებში შეხედა ნაკაშძეს.
-ამას რატომ მიკეთებ,რატომ ალექს?მანაც მიბაძა ნაკაშიძეს და ხელი სახეზე შეახო.
-მე კი არა შენ რატომ მიკეთებ ამ ყოველივეს გოგო?
თვალები ისევ მიელულა გედენიძეს,ამაზე ნაკაშიძე გადაირია.და ნჯღრევა დაუწყო.
-გაახილე თვალები,მეჩხუბე,მიყვირე,მცემე ოღონდ არასდროს დახუჭო შენი საოცარი ფერის თვალები გთხოვ,გემუდარები გედენიძის ქალო!
-ისევ ისეთი ხარ ახლა,როგორიც ადრე იყავი ალექს,აი ისეთი მე,რომ....სათქმელი აღარ თქვა ნინუცამ თვალები დახუჭა და ცრემლის ერთი წვეთი გადმოუგორდა თვალიდან.ნაკაშიძემ მხურვალე ტუჩებით ამოუშრო ცრემლი თვალებზე.ცოტახანს ასე იყვნენ მერე კი...
-ალექს ცუდად ვარ,დამეხმარე რომ ძირს გადმოვიდე...
უმალ დაავლო ხელი ნაკაშიძემ და ჰაერში აიტაცა გედენიძის ქალი და იქვე ახლოს მდგარ ქვაზე შემოსვა
ცივმა ქარმა დაუბერა ცოტა შვება იგრძნო გედენიძის ქალმა,თმა გაუფანტა,სახეზე ეყრებოდა თმები ნაკაშიძეს და ტაო აყრიდა მთელს სხეულზე ბუძგავდა. ცოტაც და ვეღარ გაუძლებდა,რომ რამე არ მოემოქმედებინა.
-ნაბახუსევზე ხარ?! ხმა დაბლა მაგრამ მკაცრად თქვა ალექსმა.
-არასდროს არ მიყვარდა ტყუილები,კი ნბახუსევზე ვარ.
-რატომ სვამ? როდის აქეთ დაეცა ის ქალი,რომელიც ასე განსხვავდებოდა სხვებისგან?! ჰაა,ნინო როდის აქეთ?
-მასშემდეგ რაც შენ ჩემი განადგურება გადაწყვიტე ანუ 3 წელია უკვე.
-წუხელ დალიეე?მარტომ?
-რაში გაინტერესებს მარტო დავლევ თუ სხვა ვინმესთან ერთად?
-პირველი;ტონს ნუ უწევ ჩემთან, მეორე;ჭკუა დაატანე შენს ქმედებებს,მესამე;ზუსტად ჩემი საქმეა,მეოთხე; არ გაპატიებ მეტჯერ ასეთ მდგომარეობაში მოსვლას სამსახურში და კიდევ ადექი რაღაცეები გვაქვს გასარკვევი დღევანდელ დღესთან დაკავშირებით! შენს გარდა რატომ არავის შეუძლია ჩემი წყობიდან,გამოყვანა რატომ?!...ჩაიბურტყუნა და ზურგი აქცია ქალს.
**** **** **** **** **** ****
ისე მივიდნენ ოფისამდე ხმა არცერთს არ გაუღია,კაბინეტის კარი შეაღო თუ არა,ნაკშიძემ მაშინვე ვისკი დაისხა, წამში გამოცალა ჭიქა,მერე მეორეს დაავლო ხელი,მესამე როდესაც შეივსო ნინუცამაც გაიღო ხმა.
-მეც დამისხი. პალტო გაიხადა და სკამის სახელურზე გადაკიდა.
ამას არ ელოდა ნაკაშიძე და თვალები დაუმგვალდა...
-რა გოგოოო? რა მითხარი? თვალებ დამგვალებულმა და გაოცებულმა კითხა.
-დამისხი მეთქი რა ვერ გაიგეე?!
-შენ სულ გააფრინე გოგო და სულ აუშვი ხომ?! მგელს სახარებას უკითხავდნენო იმ დღეში ხარ შენ! რა გითხარი მე შენ რომ წვეთს აღარ დალევ მეთქი ხომ გითხარი,ხოომ?
-შენ ვინ ხარ რომ მე რამეს მიკრძალავ?
-ვინ ვარ?! შენ სულ დაკარგე მგონი ჭკუა სულ გოგო სულ. ჯერ შენი დღვანდელი საქციელი და კიდევ იმ ს***ი გიორგისი რას გევდა? რას? იღრიალა ნაკაშიძემ.
-შენ ამ 3-მმა ჭიქამ დაგათრო მგონი და რას ბოდავ არ იცი. პალტოს ხელი დაავლო ნინუცამ და კარისკენ გასწია როდესაც მკლაავით დაიჭირა ნაკაშიძემ.
-ვერსად ვერ წახვალ და ყველა კითხვაზე გამცემ პასუხს.უფრო და უფრო უჭერდა ხელს ნინუცას,თან სმასაც არ წყვეტდა,ეჭვიანობის პიკი ჰქონდა.
-რატომ ჩაიცვი ასე,რატოომ?! ან კიდევ რომ გითხარი არ გაიხადო ეს დედა მო****ი პალლტო თქოო რატომ გაიხადე? ან რატომ არ ჩაიცვი რომ გითხარი ჰაა?! ხომ „გცხელოდა“ ხომ „გცხელოდა“ ჰაა?! და ნჯღრევაც დაუწყო ქალს. ნინუცას ტკივილისგან ათასნაირად ეცვლებოდა სახე.
-გამიში მტკივა,ცხოველოო,მტკივა!!! ევედრებოდა ქალი მამაკაცს.
-იმიტომ გიჭერ რომ უნდა გტკიოდეს,ძაალიანაც კარგი რომ გტკივა. იცი როგორ მტკიოდა მე ის რომ ისეთი მშიერი თვალებით გიყურებდა იცი?! იცი იქ რამდენჯერ გაგაშიშვლა ყველას თვალწინნ თვალებით,ჰაა იცი? არ იცი,იმიტომ რომ ერთი უტვინო გოგო ხარ და რით გაამწარო ვინმე და მოუშალო ნერვები იმაზე ფიქრობ. მოგეწონა ხომ შენც?მოგეწონა ხოომ?!
-შენ გაგიჟდი ბიჭო სულ,ჰაა სულ გაგიჟდი და გამოთაყვანდი! რა მომეწონა მე გიორგი მომეწონა?! ვერ ხარ რა შენ. მართლია ძაალიან სიმპატიურია,მაგრამ ............შეაწყვეტია ნაკაშიძემ ღრიალით.
-რა არის გოგო? ახლა მოგკლავ,მოგკლავმეთქი! და რა მაგრამ,რა მაგრამ?!...
-ჯერ ეს ერთი ნუ მიყვირი და ხელი გამიშვი და გეტყვი მერე რა მაგრამც! გამიში მიდი.მეტკინა ძაალიან და თან გამილურჯდა მკლავი ხომ ხედავ! თვალები მისი მკლავისკენ გადაიტანა ალექსმა და მაშინვე გალურჯებული ჰქონდა და წარმოიდგინა ხვალ როგორ ექნებოდა და დააჟრიალა,უეცრად უშვა ხელი.
-ახლა თქვი რა „მაგრამ“ რა და თუ შემომთავაზებს მის შეყვარებულის რანგში ყოფნას უეჭველი დავთანხმდები! და ტუჩები გაუწკლაპუნა და თვალი ჩაუკრა ალექს!
-რააა?! ენას ამოოგაძრობ,ხელებს მოგამტვრევ და ფეხებსაც მიგიყოლებ თუ მაგას კიდევ ერთჯერ გაიმეორებ! და ხელზე ისევ სტაცა ხელი.
-გამიშვი რა გთხოვ ძაალიან მტკივა,ძაალიან! აკივლა რაც შეეძლო ქალი და მთელს ოთახში აპრონწიალა მკლავით დაჭერილი.
-მოგატყუე,მოგატყუე გეფიცები! სიმართლეს გეტვი ოღონდ გამიშვი.
-რა სიმართლეზე ლაპარაკობ ქალბატონო?
-აი გაიმიშვი და გეტყვი...
-ჯერ თქვი და მერე...გაუსაძლისი იყო ნინუცასთვის ეს ტკივილი და ამოღერღა.
-იცი რა „მაგრამ“ და მე საერთოდ არ მომწონს გიორგი საერთოს...კია სიმპატიური მამაკაცი მაგრამ მე არ მომწონს გეფიცები,ახლა გამიშვი.
ნაკაშიძემ ერთი ორჯერ კიდევ გადაუგრიხა ხელი,ააკივლა გოგო და გაუშვა.
-ნაგავი ხარ,ნაგავი მძულხარ,ნაკაშიძევ მძულხარ!
-მე ხომ ვაფრენ რა შენზე. წესიარად მოიქცევი ამის მერე,აღრაფერს მიქარავ დაა მეორედ ეგრე რომ ჩაიცმევ ტანზე შემოოგახევ მაგ ტანსაცმელს ტანზე, კაცობას ვფიცავ! ამის მერე ჩაიცმევ დახურული გულიან ზედებს და მუხლზე კაბებს და შარვალსაც რათქმაუნდა და ერთი ზედმეტად არ მომეწონოს რამე და თუ აქვე არ შემოგახიო შენ მიყურე მე! გიორგიმ რომ რამე გაკადროს მაგ უაზრო ქცევით ღირსი ხარ,იმიტომ რომ უტვინო ხარ,მაგრამ მაინც დედას მო*****ვ იმ გამ****ს! და კიდევ ერთი დღევანდელი შენი საქციელით იმაზე მეტად შემაზიზღე თავი ვიდრე გუშინ,ამაზრზენი ქალი ხარ სინდისი არ გაგაჩნია ახლა გაეთრიე აქედან,დროზეეე!


---------------------
ძაალიან დიდი ბოდიში რომ ასე დაგიგვიანეთ ჩემო შოკოლადებო :( <3 მაადლობა ამდენი თბილი სიტყვისთვის,ამდენი კომენტარისთვის და სმს-ისთვის და ყველა ძაალიან უყვარხართ თქვენს ალექსანდრასაც.
ცუდად ვიყავი და საავადმყოფოში ვერ დავწერე აქამდე,მერე დავწერე გუშინ წინ და ხან ვინ მოვიდა სანახავად,ხან ვინ და ვეღარ ავტვირთე.
არც წამიკითხავს არ ვიცი რა გამომივიდა,მგონი ჩემი ცუდად ყოფნა დაეტყობა ამ თავს :( მომიტევეთ შეცდომებისთვის :*
კიდევ ერთხელ დიდი მაადლობა ამხელა სიყვარულისთვის. გამიკეთეთ გთხოვთ პროგნოზები,როგორ განვითარდება თქვენი აზრით ისტორიაა?!
ისიამოვნეთ.
პ.ს.მაბედნიერებთ და მავსებთ.
თქვენი ალექსანდრა. <3



№1  offline წევრი Lana Tomlinson

აუ როგორ ცუდად გავხდი ამ თავის წაკითხვისას მხოლოდ მე ვიცი sad რას მიკეთებ ალექსანდრა,რას? ამ ორ ერთმანეთზე უარეს ჯიუტ ადამიანებს არვიცი რა ეშველებათ.ან ერთმა უნდა დათმოს ან მეორემ.ნინოს საქციელი არაა გასამტყუნებელი.რასაც უნდა იმას ჩაიცვამს,მართლაც რომ სხვისი საქმე არაა.მითუმეტეს ალექსანდრესი.არვიცი რა ვთქვა.დიდი იმედი მაქვს რომ ბოლოს მოტყდებათ ორივეს რქები და დათბებიან ერთმანეთისადმი. შენ რაც შეგეხება,საავადმყოფოში რატომ იწექი?რამე სერიოზულია? no sad რაც არუნდა იყოს გამოჯანმრთელებას გისურვებ love

 


№2 სტუმარი nini

აუუუუ რამდენი ხანი ველოდი ამ თავსსს უჰუუუ რა კაიააა რო დაიდოო მაგრამ ზოგჯერრ კარგადაც მლექცნენ რა ერთმანეთს სუ ნუ ჭამენნ

 


№3 სტუმარი darina

Zogadad ar mesmis iseti adamianebis vinc tavisi sijiutit yvelafers anadgureben da amitom ninos da aleqsac vet vugeb adamiani aseti amayi ar unda iyo, eseni yavianti sijiutita da siamayit tavsac itanjaven da chvenc gvtanjaven.imedia didxans ar gaagrdzeleben taviant sisuleleebs.

 


№4 სტუმარი tatuka

Uuf magariaa dzalian raa.dzaan minda rom mtlianad cavikitxo.Imedi maqvs dadebitad danvitardeba movlenebi.moutmenlad velodebi axl tavs.shen ki gamojanmrtelebas gisurveb aleqsandra

 


№5  offline მოდერი aleqsandra

Lanas Statusebi
აუ როგორ ცუდად გავხდი ამ თავის წაკითხვისას მხოლოდ მე ვიცი sad რას მიკეთებ ალექსანდრა,რას? ამ ორ ერთმანეთზე უარეს ჯიუტ ადამიანებს არვიცი რა ეშველებათ.ან ერთმა უნდა დათმოს ან მეორემ.ნინოს საქციელი არაა გასამტყუნებელი.რასაც უნდა იმას ჩაიცვამს,მართლაც რომ სხვისი საქმე არაა.მითუმეტეს ალექსანდრესი.არვიცი რა ვთქვა.დიდი იმედი მაქვს რომ ბოლოს მოტყდებათ ორივეს რქები და დათბებიან ერთმანეთისადმი. შენ რაც შეგეხება,საავადმყოფოში რატომ იწექი?რამე სერიოზულია? no sad რაც არუნდა იყოს გამოჯანმრთელებას გისურვებ love

ისევ სისხლი და თავის ტკივილები მტანჯავს ჩემო გოგო no მიხარია რომ კითხულობთ და მოგწოს,მაბედნიერებთ მე თქვენ,თქვენი თბილი და ტკბილი სიტყვებით <3

Lanas Statusebi
აუ როგორ ცუდად გავხდი ამ თავის წაკითხვისას მხოლოდ მე ვიცი sad რას მიკეთებ ალექსანდრა,რას? ამ ორ ერთმანეთზე უარეს ჯიუტ ადამიანებს არვიცი რა ეშველებათ.ან ერთმა უნდა დათმოს ან მეორემ.ნინოს საქციელი არაა გასამტყუნებელი.რასაც უნდა იმას ჩაიცვამს,მართლაც რომ სხვისი საქმე არაა.მითუმეტეს ალექსანდრესი.არვიცი რა ვთქვა.დიდი იმედი მაქვს რომ ბოლოს მოტყდებათ ორივეს რქები და დათბებიან ერთმანეთისადმი. შენ რაც შეგეხება,საავადმყოფოში რატომ იწექი?რამე სერიოზულია? no sad რაც არუნდა იყოს გამოჯანმრთელებას გისურვებ love

ისევ სისხლი და თავის ტკივილები მტანჯავს ჩემო გოგო no მიხარია რომ კითხულობთ და მოგწოს,მაბედნიერებთ მე თქვენ,თქვენი თბილი და ტკბილი სიტყვებით <3

nini
აუუუუ რამდენი ხანი ველოდი ამ თავსსს უჰუუუ რა კაიააა რო დაიდოო მაგრამ ზოგჯერრ კარგადაც მლექცნენ რა ერთმანეთს სუ ნუ ჭამენნ

მოიქცევიან,მოიქცევიან შენ მაგაზე არ იჯავრო ჩემო ტკბილო wink love

darina
Zogadad ar mesmis iseti adamianebis vinc tavisi sijiutit yvelafers anadgureben da amitom ninos da aleqsac vet vugeb adamiani aseti amayi ar unda iyo, eseni yavianti sijiutita da siamayit tavsac itanjaven da chvenc gvtanjaven.imedia didxans ar gaagrdzeleben taviant sisuleleebs.

ბევრს ვიცნობ მე ასეთ აამაყს და გეთანხმები რომ თავიანთი სიამაყით და სიჯიუტით თავისსავე ბედნიერებას ანადგურებენ sad მაადლობა რომ მოგწონს და კითხულობ ჩემო გოოგოო love

 


№6  offline მოდერი bibo

Chemi shokoladi gogo exa vnaxe ise gamixarda kinagam gavikvandze haershi sixrulisgannn ux au udzanmgrsi tavi iyo saswauli xar es ori utvino adamiani maceminebs tavs tavianti siamayis gamo rebs aketebennn ingreven cxovrebas ux ra es .au magram maimc momwons es dampali aleqsandre da ra vqna kargebi arian eseni ertad ukargesebi arian vgijdebi amatze.chemi shoki moki da tapli xar shen

 


№7 სტუმარი Mariami

აიი ძალიან მაგარიიია შენი მოთხრობა,ძალიან მომწონსსსს და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს. love wink smile winked

 


№8 სტუმარი nini

bibo
Chemi shokoladi gogo exa vnaxe ise gamixarda kinagam gavikvandze haershi sixrulisgannn ux au udzanmgrsi tavi iyo saswauli xar es ori utvino adamiani maceminebs tavs tavianti siamayis gamo rebs aketebennn ingreven cxovrebas ux ra es .au magram maimc momwons es dampali aleqsandre da ra vqna kargebi arian eseni ertad ukargesebi arian vgijdebi amatze.chemi shoki moki da tapli xar shen

გოგო ასეთი სიტყვები მეც მიტხარი ხოლმეე და ვარ შენი თუ რა ვარრ :D :D ხოო ისე ძაან მაგარიიი იყოოო კიმდე მინდააა კაეებიიი მინდა სუუ კაებიიი :D

 


№9  offline მოდერი bibo

nini
bibo
Chemi shokoladi gogo exa vnaxe ise gamixarda kinagam gavikvandze haershi sixrulisgannn ux au udzanmgrsi tavi iyo saswauli xar es ori utvino adamiani maceminebs tavs tavianti siamayis gamo rebs aketebennn ingreven cxovrebas ux ra es .au magram maimc momwons es dampali aleqsandre da ra vqna kargebi arian eseni ertad ukargesebi arian vgijdebi amatze.chemi shoki moki da tapli xar shen

გოგო ასეთი სიტყვები მეც მიტხარი ხოლმეე და ვარ შენი თუ რა ვარრ :D :D ხოო ისე ძაან მაგარიიი იყოოო კიმდე მინდააა კაეებიიი მინდა სუუ კაებიიი :D

შენ რასაც გეუბნები ეგეც ზედმეტია :D :დ :დ : დ ყველგან უნდა მომაგნო ბავშვს ვერ დამიწერია ვერაპერი wink lol lol lol შენც ხო იცი როგორ მიყვარხარ ვიროოო

 


№10  offline წევრი difference

ვგიჟდები ეს ისტორია ძალიან მიყვარს მაგრამ ამდენიხანი დაგვიანება რა არიის recourse

 


№11 სტუმარი Girls

Ratom ar agrdzeleb?

 


№12 სტუმარი tatuka

აუუ გააგრძელე რაა გადავირიე უკვეეე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent