შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანგელოზი გავლით - 2


15-12-2015, 19:52
ავტორი D-roni
ნანახია 6 958

მინდა გთხოვოთ , რომ როცა ისტორიის კითხვას მორჩებით ქვემოთ ჩემი წარწერა ყველამ წაიკითხოთ სათითაოდ! <3

- რა გინდა გოგო ? - სიცილით გაატრიალა თავი და

- ფეთხუმი ხარ , მაგიტომ არ გიძლებს არც ერთი მობილური დიდ ხანს - დანანებით დახედა მიგდებულ მობილურს მარიამმა - მართალია აკო , რომ გეუბნება ფარნიანი ნოკია უნდა გიყიდოო - გაიცინა და საზურგეზე გადაწვა , მუცელზე გაშლილი ხელები დაიდო და ტუჩები გაამაცმაცუნა - მშია .
ანას მობილურის ხმამ ყველა გამოარკვია , უცებ დსტაცა სიცილით ხელი კიკნაძემ და აკოსგან მოსული მესიჯი უცებ გახსნა.
- ვინ არის ასია ? - ანამ და მარიამმა გაოცებულებმა გადახედეს დაქალს , რომელმაც გაოგნებულმა აიფარა მარცხენა ხელის მტევანი თვალებზე და უაზროდ ბედნიერი გაიკრიჭა - ვითომ არ დამინახავს რა - აწუწუნდა და უაზროდ მორთო კისკისი .
- რა ხდება ქალო - დასვრილი ხელები იქვე მიგდებულ მაგიდის ტილოზე გაიწმინდა და მობილური ხელიდან წაართვა დაქალს , მარიამთან ერთად ჩაიჭყიტა მობილურში და სახე წაეშალა - ახლა ამან , რომ გაიგოს ეს შენ წაიკითხე იცი რას მიზამს ? - საცოდავი ხმით ამოილუღლუღა და უაზროდ დაიწყო მარიამთან ერთად სიცილი.
- რათ უნდა ამის ნომერი ? - მარიამმა კმაყოფილი სახით დაიკავა საწყისი ადგილი და მესიჯი კიდევ ერთხელ გადაიკითხა ... " ასიას ნომერი მომეცი , წიომნად არ დამწვა ზედმეტი კითხვების გარეშე"
- მივცე ? - ქვედა ტუჩის წვალება დაიწყო უმცროსმა გაზდელიანმა.
- აბა რა უნდა ქნა - სიცილით ერთად თქვეს მარიამმა და ასიამ.
- ოჰ , ოჰ ! ეს კიდე მესმის მეზობლის გამოჭერაზეა - თავით ანიშნა აწითლებულ მარიამზე - შენ რაღამ გადაგრია ?! - თავი გადააქნია ხარხარით.
- ნუ გადმოყარე ეგ ღოჯები , ძმამ გთხოვა წიომნად , არ დამწვაო , ზედმეტი კითხვების გარეშეო , რანაირად იქცევი ? - სიცილით აიქნია ხელი და თონის პური გაიქანა ყბაში - საჭმელი არ მაღირსეთ და - თავი იმართლა და ისევ სკამზე დაჯდა.
- კარგი მივცემ - დაზეპირებული ნომერი ძმის ნომერზე გაგზავნა და ზემდეტი კითხვების გარეშე გაანაგრძო სამი კუჭის დასაკმაყოფილებლად ვახშმის მზადება.
- მომწერა - კისკისით გადაწვა საზურგეზე და ხტუნვა ხტუნვით აიკლო მთელი სახლი.
- მოიცა ჯერ არ თქვა ! მარილი არ გვაქვს - სიცილით აიჩეჩა მხრები ანამ - არ გინდა მარიამ მეზობელთან გახვიდე ? მარილი გამოართვი - ეშმაკური ღიმილით აათამაშა წარბები უმცროსმა გაზდელიანმა.
- მინდა კი არა , ისე მინდა - ფეხზე წამოხტა და მოხარხარე დაქალებს გადახედა - ნახეთ , მასტერ კლასი თუ არ ჩავუტარო რაა - გაიჯგიმა და თაროდან სამარილე ჩამოიღო - წარმატებები მისურვეთ.


^^^
კარზე ფრთხილად დააკაკუნა და , რომ გაიაზრა რომელი საათი იყო და ვის კარზე აკაკუნებდა უკან შემობრუნდა და დაქალების ლანძღვით წავიდა მოპირდაპირე კარისკენ ასეთი რამ , რომ გაუჩალიჩეს.
კარის ჩხრაკუნიც კი არ გაუგია ისე იყო თავის სტიქიაში .
- საით ? - მოესმა , ბოხი და აშკარად ნამძინარევი ხმა.
გული აუჩქარდა და უკან ძალიან ნელა მიბრუნდა .
- მე ... - (მასტერკლას ვუტარებ კი) გაიფიქრა და სიმწრის ღიმილით ისე ასწია სამარილე ზემოთ , გეგონება აქეთ მოუტანა რაღაც .
- შენ ? - ღიმილით გაუქნია თავი და ხელებიც მიაყოლა მამაკაცმა.
- მარილს ვერ გვასესხებთ ? - ტუჩი მოიკვნიტა და სიცილით აეყუდა კედელს ცალი მხრით.
- უიმე ვერა - მისმა სერიოზულად ნათქვამმა ორმა სიტყვამ შოკში ჩააგდო ბლიაძე.
- ღმერთო მომეცი გაძლება - ჩაილაპარკა გაოგნებულმა და ოდნავ შეჰკივლა , როცა ძლიერი ხელი იგრძნო მაჯაში , მიხვდა მამაკაცმა სახლში , რომ შეათრია და დახურულ კარს , რომ ააკრო - რას ნიშნავს ეს ! - დაჰჭყავლ ყვავით .
- შენ მარილი მიგაქვს , მე კი შაქარი მინდა , ახლახანს აღმოვაჩინე , რომ ... ყავისფერი შაქარი გამთავებია - ყურთან დაიჩურჩულა და წამებში წაეტანა ბლიაძის სავსე ბაგეებს.
იმდენად ესიამოვნა მამაკაცის ტუჩების გემოს შეგრძნება , რომ გააზრებულდ ააცურა თლილი თითები მის თმებში და თამამად აყვა ალერსში.
სამარილიანი ხელი უფრო კომფორტულად დაადო მამაკაცის შიშველ მხარს და როგორც კი ძლიერი ხელები თეძოებზე იგრძნო სიამოვნებისგან გააკანკალა.
- ასე ბევრად გემრიელია - ტუჩები გაილოკა მამაკაცმა და ორი თავით დაბალ გოგონას მოწყვეტით აკოცა ტუჩებზე - გემრიელი ხარ პატარა - შუბლი შუბლზე მიადო და ტუჩები ამჯერად კურსნოა ცხვირის წვერზე შეახო - გემრიერლი მაგრამ არა მსუყე ! რაც უფრო დიდი ხანი გკოცნი მით უფრო მეტად მინდები - ვეღარ მოითმინა და ამჯერად კბილებით წაეტანა გოგონას ტუჩებს.

როგორ მოხვდა , მარილით სავსე სამარილით სახლში გოგონებთან და როგორ დაუდეს საჭმლით სავსე თეფში გონზე ვერ მოვიდა .
- ამას ახლა რამეს ვხევ თავში - გაბრაზებულმა აუქნია ჩანგალი ცხვირწინ დაბნეულ დაქალს ანამ.
- რა გინდა ქალო დააცადე იქნებ რა გამოიარა ამ საცოდავმა - სიცილით გადააქნია თავი ასიამ.
- იქნება მთხარო ახლა ეგ ჩანგალი თვალში - გაბრაზებულმა დაუტია მარიამმა და თავით მაგიდაზე დაემხო - ვგიჟდები ! მგონი თუხთუხებს ჩემი ჰორმონები - ტუჩებდაბრეცილმა ასწია თავი და გაოგნებულ ანას და მოხარხარე ასიას ნერვებმოშლილმა გადახედა .
- რას შვება ? - ჩანგალი თეფშზე ხარხარით მიაგდო კიკნაძემ და მოკეცილი ჩაიკეცა კედელთან - ექიმი ! - ხარხარებდა და უკვე წელის ტკივილს გრძნობდა ამდენი სიცილისგან .
- კარგით რა ისე , რომ ეკოცნა ასეთ სექსუალურ კაცს თქვენთვის მერე ვნახავდი რისი თავი გექნებოდათ - ნაწყენმა მობრიცა ტუჩები და ჩანგლით დაიწყო საჭმლის ჩიჩქვნა.



^^^
- შენ რა მოგწერა აკომ ? - დაქალის მკერდზე დაიწყო თითებით თამაში მარიამმა და ფეხი ანას მუცელზე გადადო.
- ჯეოსელი ყოფილა - აკისკისდა ბოლო ხმაზე კიკნაძე.
- აუ ძალიან მეცინება - ახარხარდა უმცროსი გაზდელიანი და თავი ბალიშზე კომფორტულად მოაკალათა.



^^^
დილით ერთმანეთზე გადაწოლილებს გაეღვიძათ .
ვინ სად იწვა , ვის რომლის სხეულის ნაწილზე ედო თავი და ვინ სად იჭდებოდა გარტყმაში არ იყვნენ.
მარიამს ანას ორ ფეხს შორის ედო თავი , ამავე პოზაში იწვა ასიაც , ოღონდ მას მარიამის ფეხებშუა ედო თავი.
ანა კმაყოფილი იყო გადაწოლილი მთელს ლოგინზე და მშვიდად ფშვინავდა.
პირველს ასიას გაეღვიძა , სიცილით გადახედა დაქალებს და ვერაგულმა აზრმა გაუელვა.
ვიდეო კამერა ჩართო და სარკისკენ მიატრიალა , საცვლების ამარამ დაიწყო ვიდეოს გადაღება და სარკეში ჭყნვა , ფოკუზი დაქალებს გაუსწორა და ხმადბლა ჩაახველა , ხმა დაინაზა და კულმინაციის მომენტიც დადგა.
- მეზობელი აკაკუნებს , მარია გააღე - ჩაჰყვირა ბოლო ხმაზე დაქალს ყურში და თვალებდაჭყეტილს , რომელიც საცვლების ამარა გავარდა კართნ და კარი გამოაღო ხარხარით გაადევნა კამერაც .
თვალები შუბლზე აუვიდა , სპორტულ ფორმაში გამოწყობილი მეზობელი მართლ , რომ დაინახა მოპირდაპირე კართან , გასაღებით ხელში.
- ვ ა ი მ ე - გაპარული ხმით ჩაილაპარაკა და ანს მიეყრდნო - დამერხა ამ ტყულისთვის - გადაიკისკისა და კამერა გაასწორა , თავისკენ შეაბრუნა და შეშინებული სახე მიიღო - დაგვერხ ხალხო , გვიყვარხართ !

თვალებდაჭყეტილმა გამოაბრუნა თავი მოფხუკუნე დაქალებისკენ და სხეულზე დაიხედა.
ნეწყვი ძლივს გადაყლაპა მამაკაცის ცინიკური ღიმილი , რომ დაინახა .
კარი მთელი ძალით მიაჯახუნა და გაბრაზბეული მირუნდა გოგონებისკენ.
- გამარჯობა უთხარი ქალო - მობილური კარგად დაიჭირა ხელში კიკნაძემ.
დაბნეულმა ბლიაძემ კარი ისევ გამოაღო და იგივე პოზაში მდგომ მამაკაცს გაეკრიჭა.
- სალამი ღვთისაო - უცებ ჩაილაპარაკა და კარი ისევ მიაჯახუნა - კიკნაძე ასია , გიქეცი - დაიკივლა და დაქალსკენ გაიქცა . - კიკნაძემ მობილური გაზელიანს მიაწოდა და თვითონ სახლის ბოლოსკენ გაიქცა ყვირილით .
"ვიხუმრე ქალო ვიხუმრე"-ს ძახილით.



^^^
- ახალაძე ნაზად ცოტა - ვიდეო გაკვეთილის გადაღებისას (სკეჩისთვის) შეჰკივლა ნოზაზე მასწავლებელმა.
- ნოზაძე მას ჯარში ვართ ? - წარბი ასწია ჯარჯიმ.
- მარცხნისაკენ - სიცილით გადადგა გვერდით ერთი ნაბიჯი კიკნაძემ და , რომ არა დარბაზში ახლად შემოსული პარალელური კლასელი ლევანი.
- მადლობა - უხერხულად გაიღიმა და სცენაზე გასწორდა.
- არაფერს - ღიმილით დაუკრა თავი გაგნიძემ და გზა გააგრძელა - ნონა მას - "ნოზაძე მასს" მიუტრიალდა ბიჭი - შეგიძლიათ ორი წამით ? - თავით დარბაზის გარეთ ანიშნა და ქალიც ნებას დაყვა.
- მშვიდობა შვილო?
- კი კი მას ნუ ნერვიულობთ , პატარა საქმე გვაქვს - გასვლის წინ კიდევ ერთხელ აათვალიერა კიკნძე და იქაურობას გაეცალა.
- როგორ გიყურებდა - ჩაიფხუკუნა მარიამმა.
- ყეყეჩი - ყელი მოიღერა ანამ და დაქალების სახეზე სიცილი ატეხა - არ იცოდეთ მაინც , რომ ნარცისებს ვერ ვიტან !




^^^
- მარიამ არ გინდა დღეს ჩემთან დარჩე ? - ეშმაკურად აათამაშა წარბები და ბოლო იმედს მოეჭიდა , ანას არ ეცალა ნათლიის დაბადებისდღეზე მიდიოდა.
- ნუ ახლა ... - ტუჩები გააწკლაპუნა ბლიაძემ.
- მარწყვივით ბიჭი მყავს მეზობლად - გადაიკისკისა და ახლად მოსულ აკოს და ძმაკაცების დანახვაზე აწითლებულმა გაატრიალა თავი.
- მმმ ... მარწყვივით და შოკოლადივით არა ? - საუბარში ანა ჩაერთო სიცილით.
- რა ხდება ? - ნიკომ წარბწეულმა გადმოხედა გოგონებს - გოგო არ გყავს მარწყვის და შოკოლადის ნაზავი ? - წარბები აათამაშა და მომლოდინე მზერით მიაჩერდა კინნაძეს.
- მასეთი გოგო მარტო მე ვარ ნიკოლოზ - სიცილით ჩაუკრა თვალი და სიცხსის გამო შეწუხებულმა ამოგმინა .
- დნება შოკოლადი - ახარხარდა მიშო.
- ძალიან მცხელ , აუზზე არ წავიდეთ ? - დაქალებს გადახედა - ხო კარგი ვიცი , რომ ნათლიაშენის დბადბეიდღეზე მიდიხარ , ეგოისტი ხარ და ისიც ვიცი , რომ შენს გარეშე გასართობად არ წავალთ არსად - ჩამოარაკრაკა ბავშვურად , რითაც აკოს ჩაღიმება გამოიწვია.
- მგონი თანდათან ხვდები ჰორმონების ათუხთუხება - ყურში ჩასჩურჩულა მარიამმა და დაქალს მხარი გაჰკრა , რომლის წეღანდელი ვნებისგან დამწვარი სახე გაბრაზბეულ სახეს შეეცვალა.
- შემომაკვდები - შეუბღვირა და გაიცინა - ჰა ახლა რას იზამ წამოხვალ ჩემთან ?!
- წამოვალ აბა რას ვიზამ - გადაკისკისა და წინ გახტა.
- წავედით ბიჭებო , კარგად - ჰაეროვანი კოცნა გაუუგზავნა ყველას კიკნაძემ და მარიამის მსგავსაც ყველას გადაკოცვნას მოერიდა , ისინი , რომ გადაეკოცნა აკოსთანაც უნდა მისულიყო ეს კი არ აწყობდა , ისედაც იწყებდა ძველი გრძნობები გამოღვიძებას .
ანას ჩაეხუტნენ და სიცილით ჩასხდნენ გაჩერებულ ტაქსში.

- გოგო - ჩაფიქრებულმა გადახედა კიკნაძეს მარიამმა.
- ხო - თავი მიატრიალა მისკენ და ტელევიზორს ხმა "ჩაუწყვიტა"
- იცი რა მაინტერესებს ? იმ დღეს მანქანაში ვიღაცას , რომ ელაპარაკებოდი ვინ იყო ?
კისკისით გადაადო თავის ფეხები მაირამის ბარძაყებს და თავქვეშ ამოიდო გადაჯვარედინებული ხელები.
- დედაჩემი - ახარხარდა ბოლო ხმაზე .
- ნორლური არ ხარ ! - კბილები სიცილით გააღჭრიალა ბლიაძემ. - და რატომ გააკეთე ეგ ? - ეშმაკურად აუწია წარბი .
- აკო მომწონს - ტუჩი მოიკვნიტა ნერვიული სიცილით - თანაც უკვე ორ წელზე მეტია .
- ისე მეუბნები ვითომ რამე ახალს მაგებინებდე - აგდებით ჩაილაპარაკა ცინიკური ტონით ბლიაძემ - რა გგონია ჩემი ბავშვობის დქალს ვერ მივუხვდები ვინ მოსწონს ? - წარბი აუწია ჰაერში - ანაც ხვდება დიდი ხანია მაგრამ მითხრა არ მინდა რამე ვუთხრაო , თვითონ როცა გაეკვევა იტყვისო.
- მაგიტომ მიყვარხართ - კისკისით მიუჯდა გვერდით და ლოყაზე აკოცა.
- როდის ეტყვი ანას ?
- რომ ვნახავ დავილაპარაკოთ .
- კარზეა - თავით კარისკენ ანიშნა კიკნაძეს და ამდგარი , რომ დაიგულა ფეხები დაიზილა.
- გოგო მეზობელია - ჩურჩლით გამოხედა კართნ მდგომმა - მოდი შენ გააღე.
- არ მინდა , შენ გააღე - თავი გაქნია და ფეხები მაგიდაზე ააწყო , პულტი ნიკაპზე მიიბჯინა და გაკრეჭილი მიაჩერდა ხმაჩაწეულ ტელევიზორს.
კიკნაძემ მხრებისჩეჩვით გააღო კარი და ღიმილით მიაჩერდა მამაკაცს , რომელიც ასევე რწფელი ღიმილით უღიმოდა.
- შუადღემშვიდობისა - ბოხი ხმით მიესალმა და თვალი გრძელფეხება ბლიაძისკენ გააპარა - იცი ... - ბლიაძე ნერვებზე თამაშს არ წყვეტდა , ამჯერად ფეხზე ფრჩხილები აასრიალა და ოდნავ ჩაიღიმა ლამაზი ღიმილით . - ჯანდაბა ! - შეიკურთხა და ხელი ოდნავ მიკრა კარს - არაფერი , ბოდიში - უცებ შევარდა სახლში და გაავებულმა მოიკეტა კარი.
- რა უნდოდა ? - გაოცებულმა ასწია თავი ბლიაძემ.
- რა უნდოდა კი არა , ბარემ სახეში გაგერტა ეგ ფეხები , მერე მიხვდებოდი რა უნდოდა - ჩაიფხუკუნა და კარი ჩაკეტილი , რომ დაიგულა გვერდით მიუჯდა დაქალს.
- რა ? - გაიკვივა უცებ - კოღომ მიკბინათქო , რომ გითხრა არ დამიჯერებ ხო ? - ნიკაპზე საჩვენებელი თითი სიცილით მიიდო .
- ნწ - თავი გააქნია და გაიცინა .
- ხო აი ნიკო დამიჯერებდა - გადახარხარა ბლიაძემ.
- მოიცა რა - ხელი აიქნია და გადაიკისკისა - ნაყინი მინდა - ტუჩები გააწკლაპუნა კიკნაძემ.
- მეძინება , დავიძინოთ რა ? ხვალ კერძო მყავს დ გათიშული ვიქნები - შუბლზე მიიდო ხელი და დაღლილი გაწვა ტახტზე .
- დავიძინოთ , ხო მეც მეძინება - თავი დაუქნია და თავი მკერდზე დაადო - გემრიელი ბალიშია - გაიცინა და დაქალის თავში ხელის წამორტყმას ხელების აღმართვით შეხვდა.



^^^
- მობილური აიღე - მძინარემ კრა კიკნაძეს მუჯლუგუნი მარიამმა.
- ალიო - ყურზე მიიდო და გაბრუებულმა დააბრუნა ბალიშზე თავი.
- გააღე ქალო კარი , აგაფეთქეთ ! - მოესმა ანას გაბრაზებული ხმა და თვალები ჭყიტა .
- ახლავე , ახლავე - უცებ წმოხტა და კართან მიირბინა. - შემოდი - განზე გაიწია და ნაყინებით სავსე პარკი ხელიდან ააგლიჯა დაქალს.
- გცხელა არა ? - სიცილით კითხა და ხელჩანთა იქვე სარკესთან მიდო.
- ახლა გავიღვიძე თან და წარმოიდგინე - დასიცხულმა ჩამოისვა სახეზე ხელები - კარი ჩაკეტა და პარკით ხელში მიყვა მისაღებისკენ ანას.
- სადაა მარიამი ?
- აქ ვარ - თვალების ფშვნეტით გამოვიდა ოთახიდან ბლიაძე და პირველივე სავარძელში ჩაესვენა - უთხარი ? - კიკნაძეს მიუტრიალდა და პარკიდან ვანილის ნაყინი ამოიღო - გაგახარებს მიშო - გადაკისკისა და დაბღვერილ დაქალს გაუცინა .
- რაო რაო ? - ცალი წარბი ასწია ჰაერში კიკნაძემ.
- რა - გულუბრყვილოდ ამოილუღლუღა გაზდელიანიმა - გიჟია ეს მეღადავება რაღაცეებს - თვალები უბრიალა მარიამს.
- და როდის აპირებდი მაგ ღადაობის გამხელას ჩემთვის ? - გაბრაზებული ჩამოჯდა დაქალის წინ.
- როცა დავაზუსტებდი , რომ მართლა მიყვარს - თავი ჩახარა დამნაშავესავით .
- კაი რას შეაშინე ქალო - სიცილით მიკრა მოკისკისე დაქალს მხარი მარიამმა - შენც უნდა უთხრა რაღაც - წარბების თამაშიც მოჭამა ნაყინს ვაფლი.
- რა ? - გაიკრიჭა გახარებული გაზდელიანი.
- რა და ... - თითები ერთამენთში ახლართა კიკნაძემ - მოკლედ აკო მომწონს .
- ჩემი ძმა აკო ? - გაიკრიჭა ანა - ისე მეუბნევა ვითომ ცხელცხელი ამბავი იყოს - ხელი აიქნია და საზურგეზე გადაწვა.
- ვიცი კაცო , რომ ხვდებოდით მაგრამ ...
- აუ , რა მაგარი იქნება შენ თუ დამირძალდები - აღბროთავანებულმა და აჟიტირებულმა შემოკრა ხელები ერთმანეთს.
- კაი გოგო ბარემ სტენკაზე მტვერი გადამწმენდინე , ვერაა ეს - გაიცინა და ნაყინს დაწვდა ხელით - გაგახარებს მიშო - გადაიხარხარა და ყბაში გაიქანა შოკოლადის ნაყინი .
- დავაი რა - ორივეს უთხრა და გაბუტულ/მოკისკისე დაწვდა მობილურს.
- თვითონ ?
- არ ვიცი ... მგონია , რომ აკოს გამო მიყურებს ისე როგორც დას ... მაგრამ ეს მხოლოდ ცოდვილობაა , ვგრძნობ როგორ უჭირს ჩემთან სიახლოვის დროს თავის და გრძნობების მოთოკვა , არ არის ეს ჩემი ფანტაზიის ნაყოფი.
- კარგი დამშვიდდი - შუბლზე აკოცა გვერდით მჯდომს და კიდევ მოაჭამა ვაფლი ნაწყინს - მაინც გაგახარებს მიშო - გაიცინა და გვერდით გაიწია ხელი , რომ აეცილებინა.



^^^
- აბა ? რა ვქნათ ახლა ? - მოწყენილობით შეწუხებულმა მობილური მიაგდო და დაქალებს გადახედა.
- მოდი ... თხა დავკოდოთ მარიამ - ანამ კარგად იცის ( მარიამის "რა ვქნათ "- თს რა უპასუხოს )
- შენ დაკოდე , მე უკეთესი მყავს პერსპექტივაში - წარბები ეშმაკურად აათამაშა ბლიაძემ.
- ის აქეთ დაგკოდავს გული მიგრძნობს - ჩაიფხუკუნა და ხელები აიფაარა ბალიში , რომ აეცილებინა.
- მართლა რა ვქნათ ? - დიალოგში მოცინარი ასია ჩაერთო.
- ჩემს ბიჭებს , რომ დავურეკო და სადმე წავიდეთ ? - ცალი თვალი მოჭუტა უმცროსმა გაზდელიანმა.
- ხვალ რეპეტიცია მაინც არ გვაქვს და ჩემთან ავიდეთ აგარაკზე - წყნეთის აგარაკი , პატარა სახლი , მაგრამ დიდი ეზო შესთავაზა გოგონებს .
- შენ კერძო არ გყავს ? - ცალი წარბი აუწია ჰაერში ასიამ.
- რა იყო კიკნაძე კერძოები არასდროს გაგიცდენია ? - გაიცინა ბლიაძემ.
- აუ კიი რაა , წავიდეთ ! - აჟიტირებულმა აკრიფა აკოს ნომერი - ჰაე ძმაო - ჩასძახა მობილურში და სპიკერზე ჩართო.
- ჰოუ - საყვარელი ხმის გაგება ასიასთვის დოზაზე მეტად სასიამოვნოც კი აღმოჩნდა , ისე ესიამოვნა განაბულმა გადააკონწიალა კისერი და გაიკრიჭა.
- ვაი შე უბედურო - ტუჩების მოძრაობით ანიშნა მარიამმა და გადაიკისკისა ბოლო ხმაზე.
- ჩუ ! - ტუჩებზე საჩვენებელი თითი აიფარა ანა - აკო მისმინე გცალიათ ?
- რატო მეკითხები ?
- როდის ამთავრებთ სამსახურს ?
- დღეს 8 ისკენ ასე რა იყო ?
- წყნეთში გვინდა მარიამთან ასვლა და ვიფიქრე წამოვიდოდნენთქო.
- აბა თქვენი აზრით მარტო იქ წახვალთ ?! - მოესმა საგრძნობლად გაბრაზეულ/დაბოხებული ხმა.
- ნუ მკაცრობ ძმობას გაფიცებ - გადაიკისკისა ანამ - რას იზამთ ? რომელზე გამოგვივლით ?
- ადრე თუ გამოვედი 7 ისეკენ და თუ თავის დროზე 9 ის ნახევარზე მზად იყავით.
- კაი ველოდებით შენს ზარს - მობილური გათიშა და ფეხზე წამოხტა - ახტი მარიამ და წავიდეთ ახლა მოვემზადოთ თან რაღაცეები ხომ უნდა წავიღოთ ?
- აუ ჩემები , რომ წაიღოთ ? -საცოდავად შეეხვეწა გოგოებს და ფეხზე ნელი მოძრაობით წამოდგა.
- არა , არა თან სახლში ვარ მისასვლელი გაგიჟდება ნატო - დედამისი გაიხსენა ანამ და გაიცინა - თან ისე , რომ გიგიც ვერ დაამშვიდებს - მამის გახსენებაზე თვალები აუკიაფდა , უყვარს თავის მამიკო და რა ქნას.
- ხო მეც უნდა წავიდე , ჩემი მშობლებიც ინერვიულებენ , ასე მობილურში ვერ ავუხსნი , თან გასაღები ხომ მინდა არა ?
- ხო კარგით წადით უიმეე - მარტო დარჩენა საშინლად არ უნდოდა.



^^^
- არ დაურეკავს აკოს ? - ბინის ნახევრად ღია კარში მარიამი და ასია პირველი კითხვით შეეგებნენ.
- კი და გამოგვივლიან ახლა , ადრე ვერ გამოვიდნენ შეხვედრა უნდა ჰქონდეთ ზეგ ან მაზეგ და გეგამვდნენ .
- შემოდი ახლა მანდ უნდა იდგე ? - წარბი აუწია კიკნაძემ.
- გაჩერდი იქნებ გამოვიდესო ფიქრობს - თავის მსუბუქი მოძრაობით ანიშნა ბლიაძეზე და შემდეგ რკნის კარზე.
ასია კისკისით შევიდა სახლში და დაქალებიც გაიყოლა.
- მოვა ახლა შენი მიშო და ვნახოთ ერთი როგორ იჭიკჭიკებ რა - შეაშინა გარაზებულმა ანა.
- მიჩვეული ვარ მე მაგასთან გულამოვარდნილი ჭიკჭიკს და ნუ გეშინია - დაამშვიდა და გაიცინა.



^^^
აკოს ზარის შემდეგ სამივე ქვემო ჩაცუნცულდა და მანქანაში ჩასხდა.
- ეს რა ახალი მანქანა იყიდე ? - ფანჯარასთან მჯდომა და ნაწყენმა იმით რომ ადრე უფრო კარგი მანქანა ყავდა მაგრამ გაურკვევლობაში მყოფმა იმის გამო , რომ ესეც ძალიან მოსწონდა ამოიბუზღუნა.
- აარა , მიშომ იყიდა და აიტეხა ამით წავიდეთ თან უფრო დიდიაო - არც გამოუხედავს ისე დაძრა მანქანა.
- მმ რა კარგი სურნელია - ამოილუღლუღა და გათიშულმა დაადო თავი შუაში მჯდომ ასიას.
- შენ უნდა დაგეძინოს ახლა ? - წარბაწეულმა დახედა დაქალს და შუბლზე აკოცა ღიმილით - ჩემი თოთო ბავშვი , ექსკურსიებზეც ასე გეძინებოდა - უთხრა და დაქალებთან ერთად აკისკისდა.
- შენ ვისზე რას ამბობ ? გახსოვს ახალაძემ მესამე კლასის ექსკურსიაზე რა გიქნა ? რომ ჩაგეძინა და ძილში გაშიშვლებული თორნიკე , რომ მოგისვა გვერდით ? - ახარხარდა ბოლო ხმაზე მარიამთან ერთად ანა და აწითლებულ დაქალს ნიშნისმოგებით ჩაუკრა თვალი.
- კარგი რა - საწყლად , ძლივს გადააგორა ნერწყვი და მარიამის კისერში ჩამალა თავი .
- ვუაიმე ჩემი პატარა ანგელოზი , შენ რომ გათხოვდები მგონი ქმარს ინდოელებს , რომ აცვიათ ღამე იმ პიჟამოებით დაუწვები - ახარხარდა ბოლო ხმაზე ანა.
- გოგო - მუჯლუგუნი გაჰკრა ხელზე და ახურებულ ლოყებზე ცივი ხელის გულები მიიდო.
- ანა გეყოფა - აკომ გადმოხედა და სანდომიანი ღიმილით გადახედა ასიას - ნუ მიაქცევ ყურადღებას , იცის ხოლმე აჟიტირება - ნამიოკი ჩაურტყა მიშოზე და გადაიხარხარა ბიჭებთან ერთად.
გაოგნებულმა წამოყო თავი და დაქალების მსგავსად თვალებგამოკარკლული მიაჩერდა სამ წყვილ თვალს.
- რაიო ? - ირონიული ღიმილით მოუტრილა თავი მიშომ.
- მიშო ! - თვალები ფხუკუნით უბრილა ნიკამ.
- დავი რა - ნიკას ხელი აუქნია და აკოს სიცილს ღიმილით შეხვდა , ანა ისევ გაოგნებული აცმაცუნებდა ტუჩებს.
- რა - დაბნეულმა , პირველ კლასელი პატარა ბავშვივით ამოილუღლუღა და ყველას ხარხარს გაბრაზებული შეხვდა - ახლა აქედან გადავალ და ამ მანქნას სათითაოდ ყველას გიტყავთ თავში - აცრემლებულმა მიადო მიშოს სავარძელს თავი უკნიდან და ასლუკუნდა.
- გეყოთ - გაბრაზბეულმა დაუტია ყველას ასიამ და დაქალი მიიხუტა - ჩემო სიცოცხლე , ნუ მიქცევ ყურადღებას რა - საფეთქელზე აკოცა და ეშმმაკური იდეებით დახუნძულლმა გაიცინა - ასე გიოს რომ დაშორდი მაშინ არ გიტირია
- რაო ? - სამი წყვილი ბოხი ხმა გაიგო და გულში ახარხარდა.
მიშომ თვალებჩაწითლებულმა გაიხედა უკან , ყველამ დაინახა როგორ მოეჭიდა მხრზე აკო ძლიერი ხელით .
- ვიხუმრე ხალხო - ხელები ასწია ჰაერში და გოგონებთან ერთად აკისკისდა კიკნაძე.



^^^
- ეზოში გავიდეთ რა - ეზოში მხოლოდ ერთი ჰამაკი ეკიდა.
აკომ და ასიამ ერთმანეთს გადახედეს და თავქუდმოგლეჯილები გაიქცნენ ჰამაკისკენ.
- რა სწრაფი ყოფილხარ პატარა - ხარხარით ახედა მის ფეხებზე მოკალათებულ ასიას , რომელიც მუცელზე შემოჯდომოდა ნახევრად და სახეში უყურებდა პირდაპირ.
გადმოფოფხება სცადა აწითლებულმა მაგრამ მაგრად ჩაავლო თეძოებზე ხელები გაზდელიანმა.
ტუჩი ნერვიულად მოიკვნიტა და ახარხარებულ აკოს მხარში მუჯლუგუნი უთავაზა.
- ააა , მეტკინა გოგო - დაიყვირა სიცილით უფრო აიკრა სხეულზე კიკნაძე.
ოდნავ გაშლილ მოკლე ტოპის ქვეშ , შიშველ წელზე შეუცურა ხელები და მის დავლილ ჟრუანტელზე , ზუსტად ისე გაიცინა როგორც კიკნაძე გიჯდება , მეცხრე კლასიდან მოყოლებული.
- სად მიმეპარები ? - სახეზე დასჩურჩულა და ნიკაპზე გახურებული ტუჩები მიაწება.
დაბნეულმა კიკნძემ ვერც ერთი სიტყვა ამოიგლიჯა , რომ პასუხი გაეცა.
- პასუხს არ გამცემ ? - ცალი წარბი ჰაერშია ასწია გაზდელიანმა და ყურთან ჩასჩურჩულა - თუ არ გამიმეორებ არც ეგაა პრობლემა - კმაყოფილება შეერია ხმაში , გახურებული და ცხელი ტუჩები ყურის ქვეშ მიაწება და ხელები ბარძაყებზე მოუჭირა - ესეც გაირკვევა დასჩურჩულა და ...



მოკელედ ახლა რა მინდა გითხრათ ...
გთხოვთ თავის მოცულობაზე ნუ გამიმახვილებთ ყურადღებას , მე მართლა გულით ვცდილობ დიდი თავი გამომივიდეს , ისეთი რომ რომელიმემ არ მითხრას პატარააო , იმედია პატარა არ არის :დ იმიტომ , რომ როგორც კი სახლში მოვედი , უჭმელად დავჯექი და დავიწყე წერა , გუშინაც მქონდა ცოტა დაწერილი და ასე გამოვიდა ეს , მართლა არ მაქვს მეტი დრო , რომ უფრო დიდი დამეწერა .
აუცილებლად შევეცდები , რომ გავზარდო თანდათან , რა თქმა უნდა ყოველ დღე დაიდება თავი ! ამაზე საუბარი ზედმეტია ჩემგან ! <3
რაც შეეხება პერსონაჟ ( ასია კიკნაძეს) ხალხო :დდ წინა თავში ხარატიშვილი დამიწერია მის გვარად და არ გაგიკვირდეთ :დდ
ხო და დიდი მადლობა , რომ ასე გაგიხარდით <3 მიყვარხართ ყველა და ველი თვქენს კომენტარებს !
ძალიან მიყვარხართ და უდიდესი სტიმული ხართ ჩემთვის !



№1  offline წევრი milangirl

namdvilad araa patara tavi. me dzalian momwons sheni istoriebi, yvela ramdenjerme naqvs wakitxuli. darwmunebuki var rom esec dzaan magari iqneba. dasawyisi namdvilad mimartlebs imedebs

 


№2  offline წევრი Tamuna♥∆♥

ნუუ ნაკლებს არცმოველოდიმე კაიხარკაი love

 


№3  offline წევრი Firefly

პატარა თავინამდვილად არ იყო.ძალიან კარგი გოგო ხარ შენ♥
--------------------
M.T

 


№4 სტუმარი aniii

Magaria dzalian gaagrdzele

 


№5  offline წევრი პოეტის ცოლი

ოხ ეს ბლიაძე , რა ცანცარაა :დდ ❤ სასწაული ხარ ნუუც

 


№6  offline წევრი Xati Zaalishvili

Kargiiaa dzaaliann momwonss ♥♥

 


№7  offline წევრი BiLii

arachveulebrivi gogo xar :-*

 


№8  offline მოდერი sameone crazy girl

ძალიან მაგარი ისტორიაა არაჩვეულებრივი შინაარსით , დიდი მოცულობით და ისეთი როგორიც მიყვარს თბილი ტკბილი ვნებიანი ხალისიანი ნუ მოკლედ სასწაული გოგო ხარ მიყვარხარ wink ყველა წყვილი მომწონს მაგრამ ასია და აკო სუპერ წყვილია love ცოტა მეტს დაწერ ალბატ მომდევნო თავებში მათზე მესმის ახლა სხვა წყვილები უნდა გამოგეჩინა და ცოტა გვერდით გაწიე მათი წყვილი მაგრამ ვიცი არაჩვეულებრივი გამოვა wink love love ველოდები მოუთმენლად

 


№9  offline წევრი lamazmani

ძალიან მაგარია მომწონს ძალიან მალე დადე ველი მოუთმენლად

 


№10 სტუმარი qeti

მომწონს ეს ისტორია :))) კარგი გოგო ხარ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent