შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მინდა მიყვარდეს თავი 14


18-12-2015, 00:09
ავტორი mako-makako
ნანახია 2 863

მაპატიეთ ბავშვებო შემეშალა ჯერ მეთოთხმეტე თავი უნდა დამედო და მერე მეთხუთმეტე მაგრამ არუშავს ორივეს ვდებ და გაარკვევთ თქვენ თვითონ.
---------------------


ვხედავდი მის თვალებს და მეშინოდა მისი ვნებიანი გამოხედვის.ცეცხლი გიზგიზებდა უკვე და ეს ვნებიანი მზერა ჭკუას მაკარგვინებდა.ნელა დაიხარა გასვიანი ჩემსკენ და და ტუჩებზე დამაცხრა.მკოცნიდა აუღელვებლად და მთელი ვნებით.უნდოდა მთელი მისი სინაზე ამ ერთ კოცნაში ჩაექსოვებინა.მეც გავთამამდი და ავყევი.ვიგრძენი როგორ შემიცურა მაისურის ქვეშ ხელი და ნელა დამისვა ზურგზე.მთელს სხეულზე ცეცხლი მომეკიდა.მწვავდა მისი ალერსი და კოცნა.თითოეული ადგილი მეწვოდა სადაც კი მეხებოდა.მსიამოვნებდა ეს საოცარი შეგრძნება რომელსაც პირველად განვიცდიდი და რომელიც არ მინდოდა დასრულებილიყო.მან ეს ყველაფერი იცოდა და მთელი მონდომებით შეუდგა ჩემი სხეულის შესწავლას.მაისური ნელა გადამაძრო და თვითონაც გაიხადა.მერე მზერა ისევ ჩემს მკერდს გაუსწორა.რაღაც ჩაილაპარაკა მაგრამ მე არ გამიგია ვნების მორევში ვიყავი უკვე ჩაძირული და სულაც არ ვცდილობდი იქიდან გამოსვლას. ეს წუთები ჩემთვის ყველაზე ძვირფასი იყო.ამღვრეული თვალები მოავლო ისევ ჩემს ნახევრად შიშველ სხეულს და მთელი გაშმაგებით დამიწყო კოცნა.წვერი ოდნავ ამოსული ჰქონდა და მისი თითოეული შეხება ჟრუანტელს იწვევდა ჩემში.ჭკუიდან გადავყავდი ამ ბიჭს და არ ვიცოდი რა მეღონა.ვტკბებოდი მის ალერსით და სიახლოვით და ეხლა სულ არ ვფიქრობდი რა შეიძლებდა მოყოლოდა ჩემს ამ საქციელს მაგრამ ერთი იმაში კი დარწმუნებული ვიყავი რომ რაც არ უნდა დავებრმავებინე სიამოვნებას და ვნებას საქმე სექსამდე არ მივიდოდა და ეს არ მოხდებოდა სანამ მართლა ამის დრო არ მოვიდოდა.უბრალოდ ვტკბებოდით ერთმანეთის ალერსით და ამით უსაზღვრო ბედნიერებას განვიცდიდით ორივე. დივანზე ვიწექი,ბექა ზევიდან დამყურებდა და თან მიკოცნიდა მთელს სხეულს.მე კი მის ყოველ მოძრაობას და ქცევას თვალს ვადევნებდი და გულში უზომო სიხარულს განვიცდიდი რომ ეს ბიჭი უკვე სამუდამოდ ჩემი იყო.უცებ ბექას ტელეფონი აწკრიალდა ლევანი რეკავდა.ბექა ისევ გარეთ გავიდა და იქიდან საკმაოდ გახარებული გამოვიდა.
-რა მოხდა ბექა რამ გაგამხიარულა?-ვეღარ მოვიტმინე სანამ თვი|თონ მეტყოდა და დავასწარი.
-ეგრე ძალიან მეტყობა?-გაოცება ვერ დამალა ბექამ და სარკის წინ დადგა.როდესაც ტვალი მოჰკრა თავის გბრწყინებულ და მომღიმარ სახეს რომ თვითონაც არ წარმოედგინა თუ ამხელა ემოციიის გამოხატვა შეეძლო.
-კი თან ძალიან.პირი გაქვს ყურებამდე ღია.-და მეც გამეცინა ჩემს საქციელზე.
-შენც გაგიხარდება ახალ ამბავს რომ გაიგებ.-შემომხედა და ესმაკურად აუციმციმდა გასვიანს თვალები.
-მერე მითხარიი რააა გთხოვ..-ყელი სასაცილოდ გამოვწიე და თითებით მოვიჭირე, ასე გამოვხატე ჩემი თხოვნა.ბექას ჩემს საქციელზე უფრო გაეღიმა და გვედით მომიჯდა.მხლოდ ეხლა დავიხედე რომ მაისური არ მქონდა ჩაცმული ხელი დავავლე და გადავიცვი.სირცხვილისგან ლოყები ამიხურდა.როცა მეალერსებოდა მაშინ სად იყო ნეტავ ჩემი სირცხვილი დამალული?ვკითხე საკუთარ თავს და პასუხის მოლოდინში ყური ვუგდე,მაგრამ ხმის გაცემას არავინ აპირებდა.ბექა ჩემს საქციელს უყურებდა და მხოლოდ ტუჩის კუთხეში ოდნავ იღიმოდა თუ ძალიან არ დააკვირდებოდი ვერც მაგას ვერ მიხვდებოდი.
-ლევანმა დამირეკა დღეს ლექსოს წერენ საავადმყოფოდან.
-აუ რა მაგარიაააა..-გულწრფელად გამიხარა ახალი ამბავი.
-და კიდევ ერთი.-მითხრა ბექამ ისე რომ ჩემტვის თვალი არ მოუცილებია.
-კიდევ რაა?-ჩავეკითხე პატარა ბავშვივით.
-დღეს სასწავლებელი გაგიცდათ და გადაწყვიტეს ყველანი აქ ამოვიდნენ. მოვილხინოთ ამაღამ.
-აუუუ ეგ ხომ საერთოდ მაგარიააა...ყველანი ერთად ვიქნებით.-ამის გაგონებაზე ფეხზე წამოვხტი და ხტუნვა დავიწყე.მიხაროდა რომ ყველანი აქ ვიქნებოდით და ერთად გავატარებდით დროს.ბექა ფეხზე წამოდგა და გულში მაგრად ჩამიკრა.
-მიყვარხარ პატარავ.შენ ჩემი პატარა ბავშვი ხარ...-მითხრა ყურთან ახლოს და მთელი სხეული ამეწვა მისი სიახლოვისგან.ხმა არ ამომიღია მხოლოდ ყელში ნაზად ვაკოცე და მეც მაგრად მოვხვიე ხელები ყელზე.
ბექა
დილით ცივი ტუჩების შეხებამ გამაღვიძა.რა თქმა უნდა ეს ჩემი ანა იქნებოდა. ბენიერი ვიყავი რომ ჩემთან იყო და შემეძლო შევხებოდი,მოვფერებოდი,მეკოცნა და ჩემი ცხოვრება გამეფერადებინა მასთან გატარებული ყოველი წამით თუ წუთით.ორივე ხელი მოვკიდე და ჩემს ქვეშ მოვაქციე.ხელები ოდნავ შევაზე სხეულზე და ღიტინი დავუწყე.ისე გულიანად იცინოდა მინდოდა მისთვის სულ ასეთი სიხარული მომეტანა და სულ ასეთი გაბრწყინებული სახისთვის მეყურებინა მთელი ცხოვრება.მეხვეწებოდა მაგრამ ამაოდ,მსიამოვნებდა მისი მხიარული სიცილის მოსმენა და წვალება.უცებ დავსერიოზულდი და თვალებში ჩავხედე. მინდოდა მასში ამომეკითხა იმ ძლიერი გრძნობის შესახებ რომელიც მის გულში იმალებდა და რომლის გამხელაც მხოლოდ თვალებს შეეძლლოთ.
-შენ სამუდამოდ ჩემი ხარ და ვერავინ ვერასოდეს შეგეხება ჩემს გარდა.ეს დაიმახსოვრე.-ისე ვუთხარი რომ თვალი არ მომიშორებია მისთვის.არაფერი არ უთქვამს მხოლოდ გამიღიმა.ცოტა მეწყინა კიდეც მხოლოდ ღიმილი რომ გამოიწვია მასში ჩემმა სიტყვებმა.
-რაზე გეღიმება?-მეწყინა მისი ასეთი ქცევა.
-არა არაფერი.-მიპასუხა და მზერა ამარიდა.
-აბა რატომ გაგეღიმა რაიმე ისე ვთქვი რაც არაა სიმართლე?-მე უკვე ნერვებს ვეღარ ვთოკავდი ის კი სულ უფრო მეტად იღიმებოდა.
-რა ხდება ანა გსიამოვნებს ჩემი გაგიჟება?-ისევ არაფერი უთქვამს მხოლოდ ყურში ჩამჩურჩულა შეცვლილი ხმით.
-შენ კი ჩემი ხარ და ვერავინ ვერასოდეს შეგეხება ეს დაიმახსოვრე.-მისმა ხმის ტემბრმა და სიტყვებმა ჯერ კიდევ ძლივს მოთოკილი ვნებები უფრო ამიშალეს და გონება ამიმღვრიეს.
-ჩემი პატარა ეშმაკუნა ამისათვის დაისჯები.-მხოლოდ ეს ვუთხარი ვნებამორეულმა და მთელი სხეულით ავიკარი ზედ.არ ვიცი ამ წუთებში ჩემზე ბედნიერი ადამიანი არ არსებობდა დედამიწის ზურგზე.ის ჩემი იყო და მუდამ ასე იქნებოდა.მიყვარდა მთელი სულით და მთელი არსებით.მისი სიყვარული სხეულის ყველა უჯრედში მქონდა გამჯდარი და თითოეული ნერვი მითრთოდა მისი სიახლოვისას.ხელი მისი მოშიშვლებული ადგილისკენ მომიხვდა და ვიგრენი როგორ გააცია ჩემს შეხებაზე ტანში.ამაზე სულ გადამეკეტა ჭკუა.უკვე ვეღარ ვაზროვნებდი.გონებას მირევდა მისი ასეტი სიახლოვე და სითამამე.ხელი მისი წელის ქვეშ ნელა შევაცურე და უმისამართო თარეში დავიწყე მის გლუვ კანზე.მსიამოვნებდა ის რომ პირველად ჩემი ხდებოდა მისი ყველაფერი,გული სსული და სხეულიც.ეს ჩემში სხვა შეგრძნებებს იწვევდა და სურვილი მიჩნდებოდა სულ უფრ და უფრო ნაზად მოვქცეოდი რომ არ დამეფრთხო..მისი ცივი ტუჩემის შეხებისას სხეულში ყველაფერი მოძრაობას იწყებდა და ლამისშემეჭამა იმდენად გემრიელი იყო.ანაც ამყვა კოცნაში.ამაზე სულ გავთამამდი და და იმხელა ვნებიტ ვკოცნიდი რომ მთელი სხეულით ვაგრძნობინებდი სიამოვნებას.მონდოდა მისთვის პირველი შეხება და ყველაფერი პირველი დაუვიწყარი ყოფილიყო. მინდოდა ამ მომენტებს მასში წარუშლელი კვალი დაეტოვებინოთ მთელი ცხოვრება.ანა ჩემთვის იყო ყველაფერი და მე ყველაფერს გავაკეთებდი რომ ის ჩემთან ყველზე ბედნიერი ყოფილიყო.ის უკვე ჩემი იყო მაგრამ დადგებოდა დრო რომ ის მთლიანად ჩემი გახდებოდა და მერე მართლა ვაზიარებდი ჭეშმარიტ სიყვარულს და ვნებას რომელიც ჩემს თვალებში კი არ ცხრებოდა არამედ კოველი მისი შეხებისას ატმაგდებოდა და უფრო მეტ ცეცხლს ანთებდა ჩემს თვალებში.არ მინდოდა მისი სხეულს და ბაგეებს რომ მოვსორებოდი მაგრამ ვიცოდი რომ ტავი უნდა შემეკავებინა და ზედმეტი არ მეკადრებინა ჩემი პატარა გოგოსთვის.ამიტმ თავი ხელში ავიყვანე და გულში მაგრად ჩავიკარი.ვგრძნობდი როგორ უფრთხიალებდა გული.ლამის საგულედან ამვარდნილიყო და მის სხეულს ჯერ კიდევ ეყარა ტაო.მისტვის ეს ყველაფერი პირველი უიყო და მე ბედნიერი ვიყავი რომ ანა მენდობოდა მე კი მის ნდობას მუდამ გავამარტლებდი.
-ისეთს არფერს გავაკეთებ რაც შენ არ გენდომება და შეგაშინებს ჩემო ცხოვრებავ.-ვუთხარი ისე რომ მინდოდა ჩემი ვებააშლილი ხმის ტემბრი როგორმე დამერეგულირებინა მაგრამ ეს ძალიანძნელი იყო.მისი სიახლოვე მაგიჟებდა და ეს ჩემს ძალებს აღემატებოდა.
-ვიცი და მე მჯერა შენი.-მისმა სიტყვებმა გული უფრო გამითბო და სიამოვნება მომგვარა.ოდნავ შემახო ლოყაზე ტუჩები და მაკოცა.მეც კოცნითვე ვუპასუხე და სანამ ჩემს თავს ბოლომდე გავცემდი სააბაზანოსკენ ავიღე გეზი.ცხელი წყალი მოვუშვი და დუშის ქვეშ ვიდექი გაუნძრევლად.ყველაფერი თვალწინ დამიდგა. პირველი დღე როდესაც ანა დავინახე და მოვიხიბლე მისი გულწრფელობიტ და სილამაზით.მაშინ სულ სხვა რამე ვიგრძენი მის მიმართ.მერე ლევანის დაბადების დღე გამახსენდა და ჩვეი პირველი კოცნა,ჩვენი რა ჩემი,მე ხომ მას ძალით ვაკოცე.მაგრამ მესიამოვნა რომ საპასუხოდ სილა არ მივიღე რადგან ჩემტვის ეს ბევრს ნისნავდა.მერე თითოეულ მომენტს კარგად ვისენედი და ხან სახეზე ღიმილი მეფინებოდა ხან კიდევ სიბრაზე არ მაძლვდა გასაქანს.დღევანდელი დღე ყველზე განსაკუთრებული იყო რადგან დღეს ანა უკვე ჩემი იყო და მე ამის თქმა ხმამაღლა შემეძლო.პირსახოცი წელსქვემოთ შემოვიხვიე და ისე გავედი სააბაზანოდან.ანა საწოლის კუთხეში იჯდა და ვხედავდი როგორი გაფართოებული და ვნებიანი თვალებით მიყურებდა.მე კი მის წქცევაზე ღიმილი მეფინებოდა სახეზე.ნელა მივუახლოვდი და მის წინ დავდექი.ვიწვევდი მინტერესებდა სადამდე მოითმენდა ჩემს ასეთ სიახლოვეს.შევხედე და ჩემს დასანახად ქვედა ტუჩზე ოდნავ იკბინა.ადგა და ჩემთან ძალიან ახლოს დადგა.პეხისწვერებზეაიწია და ნაზად მაკოცა ტუჩებზე.ის უკვე საკმაოდ თამამი ნაბიჯი იყო და უკვე მეთამაშებოდა.გრძნობდა რა დღეშიც ვიყავი და სულ უფრო მაგიჟბდა.ამაზე მე საერთოდ გონება ამერია მივუახლოვდი უფრო ახლოს და ყურში ჩავჩურჩულე.
-მაგიჟებ ანა და ძალიან მიჭირს თავის შეკავება.-ეს ვუთხარი და ყურის ბიბილოზე ოდნავ ვუკბინე.ამაზე ანას სასიამოვნო ხმა აღმოხდა უკვე ჩემი სხეული აღარ მემორჩილებოდა მას მხოლოდ ანას სიახლოვე უნდოდა.უნდოდა სულ შეეგრძნო მისი კანის სიმხურვალე და მისი სურნელი ჩაესუნთქა.ხელები მაგრად შემოვხვიე წელზე და ზედ მივიკარი მთელი სხეულით.მაკანკალებდა მისი ნაზი კანის შეხებისას.მინდოდა დამეკოცნა მთელი სხეული მთელი დღე და ღამე,მანაც ფეხები განზე გაშალა და ზედ შემომეხვა.უკვე ჩემი გონება აღარ აზროვნებდა მხოლოდ გული მოქმედებდა და მას არაფერი მოეკითხებოდასაბოლოოდ.რადგან ეს სიყვარული იმხელა იყო რომ არავისი და არაფრის ეშინოდა.ნელა წავედი მუკან უკან.მაგიდაზე შემოვსვი ჩემი გოგო და ფეხები განზე გავაწევინე ოდნავ.მისი კულულა ტმები სახეძე უსწორმასწოროდ დაყრილიყვნენ და მის ლამაზ სახეს ნახევრად ფარავდნენ.ხელები მიკანკალებდა ისე ვეხებოდი მას.თმები უკან გადავუწიე და ნაზად ვკოცნიდი მთელს სახეზე. ჩემს საქციელზე სუნთქვა გახშირებოდა და ძლივს აოკებდა გულის დარტყმებს რომელიც უფრო და უფრო გამალებით სცემდა საგულეში.ნელ ნელა ყელს დავუყევი და მკერდის დასაწყისსსი შევჩერდი მეშინოდა იმის რომ ტავს ვერ შევიკავებდი და მეტი მოხდებოდა მე კი ეს სულაც არ მინოდადა.არ მინოდა განა იმიტომ რომ არ მსიამოვნებდა უბრალოდ ანა მე მენდობოდა და მე ამ ნდობას არასოდეს გავუცრუებდი.მაგრამ სიყვარულმა მაინც თავისი გაიტანა და მაისური გავხადე.იქიდან კი მისი სავსე და მადისაღმძვრელი მკედი მიმზერდა.ტვალთ წამიერად დამიბნელდა როდესაც ამ სილამაზეს ვხედავდი.მინდოდა დამეკოცნა მისი სხეულის ყველა ნაწილი და ყველაფერი დეტალურა შემესწავლა.არ მინდოდა მეტი სითამამმის გამოჩენა ამიტომ ხელი ზევიდანვე მაგრად მოვუჭირე ისე რომ ნახევარი მკერდი სულ მაღლა ამოიწია და ამაყად მიყურებდა.თავი ვეღარ შევიკავე და მადიანად დავუწყე კოცნა.არ ვიცი იმ წუთებსი ეს იყო ნეტარება იმდენად სასიამოვო იყო მისი ალერსი რომ გონებაამღვრეული უკვე ვეღარ ვხვდებოდი ჩემს თავს ამხელა ბედნიერება რომ ტრიალებდა.მეშინოდა მასღან სიახლოვის.არც ერთ ქალთან ამხელა ლტოლვა და სიამოვნება არ განმიცდია სექსის დროს რასაც ანასთან მხოლოდ მოფერებით განვიცდიდი.ის იყო ჩემი ერთადერთი სიყვარული და ბედნიერება.ანაც საკმაოდ გათამამებულიყო და მიბიძგებდა იმ სიამოვნებისკენ რომელსაც ორიევე ვარდისფერ ბურუსში გადავყავდით და ვიცოდი რომ იქიდან თავს ასე ადვილად ვერ დავაღწევდი.ამიტომ დრო იყო შევჩერებულიყავით სანამ ამის ძალა ჯერ კიდევ შეგვწევდა.ანას ტუჩებზე ვაკოცე და მაისური მივაწოდე ჩასაცმელად.
-მაპატიე ბექა.-პატიება მტხოვა ანამ და თვალს ვერ მისწორებდა.
-რისთვის მთხოვ პატიებას?-მაცბდა მისი ასეთი საქციელი რა გააკეთა ისეთი რომ ჩემგან პატიებას ითხოვდა მართლა ვერ ვხვდებოდი.
-რაც მოხდა იმის გამო ყველაფერი ჩემ...-ტუჩებზე ხელი ავაფარე და ამით მივახვედრე რომ უნდა გაჩუმებულიყო.
-ჩუ ჩემო ცხოვრებავ.ხომ იცი რომ უსაზღვროდ მიყვარხარ.-ჩუმად ვუ|თხარი და გულში ჩავიკარი.ჩემი პატარა სულელი გოგო თურმე თავს დამნაშავედ გრძნობდა რომ მე ამხელა სიტბოს და სიყვარულს მჩუქნიდა,ჩემი პატარაა ნამდვიდად ჯერ კიდევ ბავშვია.ჩავილაპარაკე ჩემთცის გულში და ვუთხარი რომ უკვე დრო იყო მომზადების და სახლში წასვლის.მან კი თავისი ეშმაკური გეგმის შესახებ გამიმხილა რაც ჩემი აბაზანაში ყოფნის დროს ჩაუდენია.მისმა ასეტმა საქციელმა ძლიერ გამახარა და ბედნიერეის კიდევ რამდენიმე საათი მაჩუქა.ანა ქვევით გავუშვი.მე მალე მოვწესრიგდი და საუზმეზე ჩავედი.ეს დღეები დაუვიწყარი იყო ჩვენთვის.მთელი დღე სიყვარულის და მოფერების დღედ ვაქციეთ.მსიამოვებდა მისი ალერსი და მისი გაგიჟება.ვხვდებდი ყოვეი ჩემი სიახლოვე რა დღეში აგდებდა და მე ეს უფრო მიწვევდა.მინდოდა რომ ეგრძნო ის სიამოვნება რასაც ქალი საყვარელი მამაკაცის შეხებისას განიცდიდა და ვცდლობდი ყველაფერი ძალიან ნაზად და ლამაზად გამომსვლოდა.კიდევ ბევრი სასიამოვნო წუტი გველოდა წინ დ მე ამის მჯერდა.ანასთან ალერსში ვიყავი გართული როდესაც ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა.არ შემეძლო მას მოვწყვეტოდი და სხვა საქმე გამეკეთებინა მაგრამ როდესაც ზარი არ შეწყდა იძულებული გავხდი მეპასუხა.ლევანი მირეკავდა ამიტომ ბაღში გავედი მასთან მარტოს მინდოდა საუბარი.
-გისმენ ძმა.როგორ ხარ?-ვკითხე მაშინვე როგორც კი ვუპასუხე.
-კარგად ძმა შენ როგორ ხა?-მომიკითხა ზედგენიძემაც.
-მეც კარგად ძმო.-ოდნავ გამეღიმა.
-კაია,და რა ხდება ფრონტზე?-ლევანს სიცილი აუტყდა თავისივე ნათქვამზე.
-სამუდამო მშვიდობაა ძმა.-მეც სიცილითვე ვუპასუხე.
-მიხარია ბექუშ ძმა.ძალიან მიხარია.ოღონდ ჩემი გაფრთხილება ძალაშია ხომ იცი?-გულწრფელად გამოხატა ლევანმა სიხარული და ბოლოს თავისი სიტყვები შემახსენა.
-მადლობა ძმა გაიხარე.კი მაგას რა დამავიწყებს.-გამეცინა მის ნათქვამზე.
-კაი აღარ მოგაცდენთ გვრიტებო,მთავარს გეტყვი რისთვისაც დაგირეკე ძმაო და მერე დაგემშვიდობები.
-გისმენ აბა.-სმენა დავძაბე მაინტერესებდა რა იყო მისი ზარის მიზეზი.
-ხვალ ლექსოს წერენ საავადმყოფოდან და თან გოგოებს ლექციები უცდებათ, გადავწყვიტეთ თქვენთან ამოვსულიყავით მანდ და ერთად აგღვეღნიშნა ამდენი ბედნიერების მიზეზე აბა როგორიაა ძმა მოგეწონა ეს აზრი?-მკითხა ბოლოს ლევანმა როდესც ლაუბარს მორჩა.
-რას ჰქვია მომეწონა მაგარიაა ბიჭო.ე.ი ხვალ ჩვენთან გელოდებით მაშინ.-გამიხარდა ლევანის ახალი ამბავი ძალიან.
-კაი ძმა,მაშინ აბა კარგად და ჩემი გადარეული გოგო არ გამიბრაზო.-დამემშვიდობა ლევან და სილით დაამატა ბოლოს.
ოთხში ძალიან გახარებული შევედი ყველაფერი ანას მოვუყევი და ამ ამბავმა ისიც ძალიან გაახარა.მთელი დღე ანასთან ალერსში გავატარე.ბედნიერი ვიყავი და ყველაფერი დავიწყებული მქონდა მაშინ როცა ანასთან ვიყავი.ანა ჩემი სიყვარულის ფერია იყო და ჩემი ახდენილი ოცნება.დღეს უკვე ჩემი ინიციატივით დავრჩი ანუკის საძინებელში და მის ლოგინში დავიკავე ადგილი.მთელი ღამე გულში ჩახუტებული მყავდა და ისე გვეძინა,მისი კანის სურნელი ისეთი განსხვავებული და სასიამოვნო იყო მაშინვე მთენთავდა და ძილის ბურანში მახვევდა.დილით როცა თვლები გავახილე ანა ჩემს გვერდით აღარ იწვა.ოთახიდან გამოვედი და სასიამოვნო სურნელმა ცხვირში შემიღიტინა.სამზარეულოში ჩემს მაისურში და შორტებში გამოწყობილი ანა რომ დავინახე გულში რაღაც სულ სხვა ვიგრძენი,არ ვიცი ამ ყველაფერს სახელი ვერ დავარქვი,მაგრამ ყველაზე განსხვავებული იყო იმ შეგრძნებებისგან რაც კი ოდესმე მიგრძვნია.ნელნელა მივეპარე და უკნიდან ჩავეხუტე.



№1 სტუმარი darina

Dzalian tbili tavi iyo, miyvaran me eseni magram beqa mainc chemtvis minda :-D :-D

 


№2  offline წევრი mako-makako

darina
Dzalian tbili tavi iyo, miyvaran me eseni magram beqa mainc chemtvis minda :-D :-D

მადლობა დარინა და ვეტყვი აუცილებლად ბექას რომ შენთვის გინდა იქნებ სერიოზულად დავაფიქრო ამ საკითხზე:დ:დ
--------------------
,,ცხოვრება ტალღაა რომელსაც თუ არ ჩაჰყევი აუცილებლად ჩაგითრევს.''

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent