შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯინსები,როკი და ვარდისფერი ღრუბლები.(5)


18-12-2015, 09:56
ავტორი Soow
ნანახია 1 327

ყოველ დილას ერთმანეთში ახლართული ორი სხეული პირველ მზის სხივებს ეგებებოდა.მზის სხივები ნაზად აუბზინვარებდნენ შიშველ სხეულებს და დააბრუნებდნენ სიცოცხლეს,ძალაგამოლეულ ხელებში.
-ჩემმა კნუტმაც გაიღვიძა!-კმაყოფილმა წამოიძახა და თავის მკერდზე მიტმნასმნილ გოგოს შეხედა,რომელიც თავის განთავისუფლებას ცდილობდა მისი ძლიერი მკლავებიდან.
-მაპატიე რომ წუხელ არ დაგელოდე და ისე დავიძინე,ძალიან დაღლილი ვარ ხმაც დამეკარგა მთელი ღამე ვმღეროდი.
-არაუშავს,ხომ არ დაგავიწყდა დღეს ინტერვიუს ჩასაწერად მოვლენ და ყველანი უნდა მოვემზადოთ,სამზარეულოს დალაგება ჩვენ გვეკუთნის დამეხმარები?
-მე უკვე დავალაგე ის სანამ შენ ნაბოლარას იმ გოგოდან აცილებდი.-აფხუკუნებულმა გაახსენა წუხანდელი თავგადასავალი.
-მაშინ დრო გვქონია,იმ ყაზირლებს ჯერ არ გაეღვიძებათ ამიტომ ჩვენ შეგვიძლია ჩვენს საქმეებს მივხედოთ.-ვნებიანი ღიმილით ცდილობდა ქალის შეცდენას.
-სანდრო!მაპატიე სენდი.გეყოს უკვე ძალიან გაბატონდი-და ხელები თავისი შარვლიდან ამოაწევინა.
-ასეც უნდა იყოს!-და აგრძელებდა მისი კისრის ტუჩებისა და მკერდის კოცნას.სამიც უხერხულად ცქმუტავდა თან უნდოდა რომ თავისი პრინციპები არ დაეღვია და თან მასაც სიგიჟემდე უნდოდა გადაეგდო საწოლის მეორე მხარეს და დაპატრონებოდა.
-გამიშვი!-უცებ მღელვარე მაგრამ მკაცრი ხმით წარმოთქვა სამირამ.
-რა დაგემართა!?
-არაფერი,უბრალოდ ეგ ყველაფერი ასე არ უნდა ხდებოდეს!-თავი გაინთავისუფლე კაცი ზურგზე დააწვინა და თვითონ ზემოდან მოექცა.
-აჰა,ესეიგი ასე უნდა ხდებოდეს?კარგი დაგითმობ ამ საპატიო ადგილს,დომინანტობა უყვარს თურმე ჩემს გოგოს.-კმაყოფილი ხითხითებდა სენდი.
-არა,საერთოდ არ უნდა ხდებოდეს,წესით არასწორია.
-არ მითხრა რომ მორწმუნეც ხარ!-ხმა დაუსერიოზულდა მაგრამ ის ეშმაკური ღიმილი მაინც არ შორდებოდა ბაგეებიდან.
-ვარ მაგრამ ამას რა მნიშვნელობა აქვს?!მე ჯერ საკმარისად არ გიცნობ არ მინდა შენი მორიგი "ხორცი" ვიყო.
-რა თქვი?!-თავიდან მოიშორა გოგონა და საწოლიდან წამოხტა.-შენ ფიქრობ რომ ჩემთვის "ხორცი" ხარ?შენ ფიქრობ რომ ძალიან განსაკუთრებული ხორცი ხარ რადგან უკვე სამი თვეა რაც სიყვარულში გამოგიტყდი და ჯერ არ გამი*იმიხარ?-ბოლო ხმაზე უყვიროდა საწოლზე მოკუნტულ გოგონას რომელიც ჰაერს ვერ ითქვამდა.სენდიმ სასწრაფოდ მოახდინა რეაგირება და წამალი გაუკეთა.
-საყვარელო?კარგად ხარ? მე არ მინდოდა მაპატიე!-გაბზარული ხმით ეკითხებოდა სენდი.
-თავი დამანებე!-აქვითინდა სამირა.
-მაპატიე მაგრამ ჩემთვის სიკვდილის ფასია ის რასაც შენ ჩემი შენდამი დამოკიდებულებაზე ფიქრობ.მართალი ხარ შენ ხორცი ხარ რომლის გარეშეც ვერ იარსებებდა ჩემი სული.

*******
"რედშეიკ თქვენ შეუდარებლები ხართ!","სენდი ცოლად მომიყვან?",ჩამოაგდეთრა ეგ გოგო სცენიდან ჩემს კალთას უფრო მოუხტდება.","ფუ უნუჭოები","სატანისტები არიან","აუ ის ნაბოლარაა თუ ვინც არის მაგარი სი*ია","რედშეიკ ვგიჟდებით თქვენზეე". და კიდევ უამრავი წამოძახილი ისმოდა აუდიტორიიდან მაგრამ პიპულარობა ასეთი რამაა ზოგს არ მოსწონხარ, ზოგს შურს ,ზოგსაც ძალიან მოსწონხარ.მეზობელ ქვეყნებში გასტროლების შემდეგ რამდენიმე კლიპიც გამოუშვეს და ახლა უკვე დიდი ხანია რაც საკუთარ სიმღერებს წერდნენ და შერჩევაზე აღარ დაობდნენ.

-რა მაგარია ახალი სახლი!-აღფრთოვანებით საუბრობდა პიტი.
-დღეს შენს გვერდით არ გამეღვიძება,და გოგოს თუ ამოვიყვან შენთან საწილადო აღარაფერი მექნება.-გულზე მოეშვა პიტბულს.
-კარგი რა ძმაო თუ კარგი გოგოა ჩემზე უკეთესს ვის უნდა გაუწილადო?-გამოწვევას ცდილობდა პიტი.
-შენ გგონია მარტო მე არ ვეყოფი?-ცალი ხელი ტყავის ქურთუკში ჩაავლო და მთელი ხელის სიგრძეზე აწია და შეათამაშა.პიტბული დაახლოებით ორ მეტრზე ოდნავ ნაკლები იყო დაკუნთული დაახლოვებით 120 კილო იქნებოდა.პიტი კი არც მეტი და არც ნაკლები ჯასტინ ბიბერს გავდა და სცენაზე რომ გამოდიოდა გვრცხენოდა კიდეც.
-თ..თთ..თქქვვ..ენნი ოთთა..ხხი სსსააად..დდ იიქქნე..ბ.ბა?-ძლივს ამოილაპარაკა ნაბოლარამ!
-სად იქნება და ყველაზე ზემოთ ,ალბათ ხმაგაუმტარ კედლებსა და იატაკს გააკეთებენ-ჩაიცინა გიგიმ.
-ჩემი ოთახი სხვენი იქნება მე თვითონ გადავაკეთებ ხოლო სენდიმ მისით აირჩიოს.-ნიშნის მოგებით თქვა სამირამ.
-მეც სხვენი მომწონს კნუტი!-ასე რომ ორივეს ერტად მოკვიწევს დაბინავება.-ახლა უკვე სენდიმ მოუგო სიტყვა.
-ჩემი გარდერობი იქ არ დაეტევა ასე რომ შენ სხვა ოტახის შერჩევა მოგიწევს.
-ნუ ღელავ მე არ მაქვს დიდი გარდერობი.
-სამაგიეროდ მე მაქვს და თავისუფალი სივრცე მჭირდება.
-კარგი ნუ ცქმუტავ მე და პიტი ერთად დავწვებით.-და თან ეშმაკურად გადახედა პიტს.
-მოდი ჩემო სიცოცხლე ხომ გეუნებოდი ეგ გოგო შენი ღირსი არ არის მეთქი,შემომხედე შენი ბედი შენს თვალწინაა!-ხმა დაიწვრილებულმა გააგრძელა შაყირობანას თამაში პიტმა.
-კარგად სამი!-ხელი ჩაუქნია სენდიმ და სემთან ერტად თავისი ჩემოდანი ზემოთ აიტანა.
-არრრ გ..ეწწ..ყ..ყ.ინოს -დაამშვიდა ნაბოლარამ.
-კარგი რა რა უნდა მეწყინოს?-და მხიარულად გააგრძელა გზა ოთახისკენ.
******
-ძმაო დღეს ოთახი უნდა დამითმო!-ლამის უჩოქებდა პიტი სენდის.
-რა მოხდა?
-თათია დამთანხმდა შეხვედრაზე და ტან ოთახში ხომ იცი ეს რასაც ნიშნავს?
-რას?რომ გა*იმავ?
-არვიცი,მაგ გოგოსთან სხვანაირად ვგრძნობ თავს.
-როგორ,სხვანაირად?
-აი სიშველსაც რომ ვუყურებდე კი მიმიზიდავს მაგრამ უფრო ყურება დამევასება ვიდრე ეგრევე ლოგინში ჩაგდება.
-შეყვარებული ხარ?
-აბა მე რავიცი,ნელნელა გამოჩნდება.
-გილოცავ ძმაო მაგარია!იმედია შენი გოგო სამირას ნაირი არ აღმოჩნდება.
-და რა სჭირს სამირას?
-არ მენდობა.
-მერე მოიპოვე მისი ნდობა.
-როგორ,რა გავუკეთო?ხომ იცი რომ სურპრიზები და ყვავილები და ასეთი რაღაცეები შორსაა მისგან?
-კარგი რა ძმაო ყველა ქალს უყვარს ყვავილები უბრალოდ ზოგიერთ კაცს ჰგონია რომ არა.
-ესეიგი ყვავილები ვუყუდო?
-მისმინე უკვე წელიწად ნახევარია რაც ერთად დავრთ,შოკოლადები უყიდო ოღონდ ლიქიორის არ წამოიღო,სასმელს ნუ უყიდი ხომ იცი როგორი დამოკიდებულებაც ააქვს და კიდე ლეკვი უყიდე ან კნუტი.
-მოიცა ეგ რამ მოგაფიქრა?
-რავიცი იმდენი ხანია მინდა მაგრამ არავინ არ ყიდულობს და ისე ვიცი რომ სამირასაც უყვარს ცხოველები და მთელი ცხოვრებაა ჩიხუახუაზე ოცნებობს.
-ჩიხუახუა?ფუ არა მაგას მე სახლში ვერ მოვიყვან.
-მაშინ სიბირული კატა უყიდე ან სიამის.
-არა ძმაო ძან ბოროტ თვალებში იყურებიან ეგენი.არ აჯობებს ლაბლადორის ლეკვი?
-აუ კიი!-ხმა დაიწვრილა და აღფრთოვანებისგან ტაში შემოკრა სენდიმ.-რაღას უცდი წადი სანამ ზოომაღაზია არ დაკეტილა.


********
-სემირა!სამი!.უი მაპატიე ხელი შეგიშალე?-თავი შეყო ოთახში და შიშველ გოგოს მოუბოდიშა.
-ერთი წუთი!...შემოდი!-სწრაფად შავი ატლასის პერანგი გადაიცვა და კაცს კარი გაუღო.
-ეს ვარდები და შოკოლადები შენ!
-რა საყვარელი ხარ მადლობა!სად იშოვე შავი ვარდები?
-რავიცი შენთვის ყველაფერს ვიშოვი.იცი მინდა ერთ საკითხზე დაგელაპარაკო,უი რა მალე დაგილაგებია შენი ოთახი.
-ა ხო ვჩქარობდი,რა საკითხზე?
-იცი გავიგე რომ თურმე ბავშვობაში ....
-რა ბავშვობაში?
-მოკლდე შენი კარადის კარი გამოაღე რა!
-რა დაგემართა?ხა არის კარადაში უნდა შემაშინოთ?
-არა მიდი გააღე.
სამირამ კარადა გამოაღო და იქედან ორიოდე თვის ჩალისფერი ლაბლადორის ლეკვი გადმოხტა.
-სენდი! ვერ გიტან სულ რატო მატირებ!-აქვითინდა სამირა და თან ლეკვი გულზე ყავდა მიხუტებული.
-კარგი დამშვიდდი,ალერგია ხომ არ გაქვს?
-არა!
-ეგ ლეკვი ერთი პირობით მოგიყვანე.
-რა პირობით?-უცებ სახე დაუსერიოზულდა და ლეკვი ძირს დასვა.
-დღეს იატაკზე ვწვები ოჭონდ ამ ოტახში.-ტყვიასავით მიაყარა სენდიმ.
-საზიზღარო ! ჩემზე რატო არასდროს არ ფიქრობ?
-მე არ ვფიქრობ შენზე?გპირდები ეგ ლეკვი იმისთვის არ მიყიდია რომ მომესყიდა შენი თავი და ჩემი გამხდარიყავი.უბრალოდ შენთვის სიურპრიზის გაკეთება და შენი ნდობის მოპოვება მინდოდა.გპირდები დრეს თავს შევიკავებ საერთოდ არ მოგეკარები.
-და მე რომ ვერ შევიკავო თავი?-ეშმაკური ღიმილით წარბები აწსწია სამირამ და შეათამაშა.ბიჭმა ნერწყვი ჩაყლაბა მის თავში დატრიალებული აზრებიდან განსათავისუფლებლად თავი გააქნია და მცირე ნახტომი და უცენ სამირასთან გაჩნდა.მისი ხელები თავისაში მოიქცია და ერთი გულზე მიადებინა.
-ეს გული უკვე 23 წელია რაც ფეთქვას მაგრამ აზრი მხოლოდ შენს მერე გაიჩინა,ჩემთვის სულ ერთია რამდენად ახლოს ვიქნები შენთან მე სულლ მენატრები მაშინაც როცა ჩემს მკერდზე გძინავს.



№1  offline წევრი N7

ისტორიას არ ვკითხულობ, მაგრამ ტეილორის სურათზე დანახვამ სიხარულისგან შემძრა winked
დებილივით მიხარია, სხვაც რომ უსმენს ამ საოცრებას love
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№2  offline წევრი Soow

მეც ძან მიყვარს :)

 


№3  offline წევრი khatia khatia

კაია მართლა კაია
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent