შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯინსები,როკი და ვარდისფერი ღრუბლები (4)


17-12-2015, 03:48
ავტორი Soow
ნანახია 1 621

მათმა ჯგუფმა ჯერ მცირე აუდიტორიით დაიწყო მერე კი დედაქალაქის საუკეთესო კლუბებში გადაინაცვლა,ამ ყველაფერს მოჰყვა გასტროლები სხვადასხვა ქალაქებში პოპულარობა ნაბოლარას ვასკვლავური დაავადებაც კი დაეწყო ოღონდ დადებითი მხრით.იმის რისიც სამირას პირველად ეშინობდა სრული აფსურდი აღმოჩნდა რათქმაუნდა ბიჭები ძალიან აქტიურები იყვნენ მათ ერთობლივ სახლში არ ილეოდა შავგრემანი,ქერა და წითური ლამაზმანების სახეები,მაგრამ მათგან მოძალადე და მითუმეტეს ნარკომანი არავინ იყო.
მხოლოდ ორი ადამიანი იშლებოდა ჭკუიდან ნელნელა,მათი სიამაყის გამო,ერთმანეცს ვერ უტყდებოდნენ,ამიტომ მთელ მათ გრძნობებს ერთმანეთისადმი აგრესიაში გამოხატავდნენ.სენდის და სამირას კატა თაგვობანას თამაში არ ბეზრდებოდათ,ასეთი უცნაური გზით გამოხატავდნენ სიყვარულს.ყველა ჯგუფის წევრს მათი გამონახტომები ყელში ჰქონდათ ამოსული.

-ერთი შეუზარხოშებდეს ეს სენდი იმ გოგოს,იქნებ დაგვასვენონ ყველანი.-უკმაყოფილოდ ქოთქოთებდა პიტი-არა რა იქნება რომ ერთხელ მაიც გაგიწვდეთ ერთმანეთისკენ ხელი?ხომ დავისვენებთ ყველანი? შეხედე პიტბულ რა ელემენტარულ საკითხზე დაობენ!
-ყელში ამომივიდა მოდი იმ ბიჭს ცოტა ვიაგრა შევაპაროთ ამ გოგოს კიდე რამე გამაბრუებელი თან სასიამოვნოდ.
-ამათ არც ეგ არ უშველით არა და უყურე როგორ უყურებენ ერთმანეთს.-გასაწ....ბული ხმით ამოილაპარაკა პიტმა.
-დაფიქრდი რა სიღნაღში ვართ,ცოტა გაერიეთ რომანტიკაში.აუ მუზა მომაწვა ახალი სიმღერა იბადება ნუ შემაწუხებ ძმაო.
-მიდი მიხედე მუზას კარგად მოუარე არ გაგექცეს არსად.
-ეეჰ პიტა! ამ მუზებითაა ჩვენ საარსებო ული რომ გვაქვს,ისე მოდი მარტო დავტოვოთ და იქნებ ამ ყველაფერს ჩვენს დასანახად აკეთებენ?!
-მეც ეგეთი შთაბეჭდილება მრჩება ,მაინც ვერ გვიყურებენ ააბარგე დანარჩენები და უკეთეს ადგილას წაგიყვან სადაც შენი მუზები რიგში დაიწყებენ დადგომას.


*********
-ეს სიმღერა იდეალურია შენთვის!-გაცოფებული იმტკიცებოდა სენდი.
-არ ვიმღერებ მე მაგ სიმღერას,შენ თვითონ შეასრულე ჩერი ბომბი.
-რატომ არ მოგწონს?
-რა აქვს მოსაწონი ტექსტი საერთოდ არ გესმის?
-მერე რა შენს ბუნებას ნათლად გამოხატავს შენც არ ფიქრობ რომ ბიჭებს ასე მოექცე?
-მისმინე ნაძირალა ხარ და მეტი არაფერი.-ახლა უკვე გულ ნატკენი უბღვერდა სამირა სენდის.
-რა იყო ხომ არ გაწყენინე?-ირონიულად შეეკითხა მან.
-არაკაციხარ!-ხმა გატეხილი ცრემლებს ძლივს იკავებდა.
-შენ რა ტირი?
-არა არ ვტირი არც მაშინ მიტირია როცა დედა მახჩობდა,არც მაშინ როცა მამა წავიდა ,არც მაშინ როცა სკოლის მიტოვება მომიწია,არც მაშინ როცა სახლის გარეშე დავრჩი,არც მაშინ როცა დედა საგიჟეში გარდაიცვალა და მითუმეტეს არც ახლა არ ვიტირებ!-უკვე გამწარებული და ცრემლებ მორეული მთელ ხმაზე ყვიროდა.
-მა..პატ..იე ძალიან გთხოვ მე უბრალოდ გაგეხუმრე.არაფერია მაგ სიმღერაში,დასამცირებელი.უფრო მეტიც მე მომწონს ჩერი ბომბი,სექსუალური ქალია.რანავეისებიც ზუსტად ეგეთები იყვნენ.თუ არ გინდა ნუ შეასრულებ.
-სად წავიდა ყველა?-ასლუკუნებულმა შეეკითხა.
-არ ვიცი. პიტი ნაბოლარა !,სად ჯანდაბაში წახვედით გამოსვლა დღეს საღამოსაა.ისე მე არ მეგონა შენ თუ ასეთი გულუბრყვილო იყავი ,მაინც როკერი ხარ და არ მეგობა თუ იტირებდი.
-მე არ მიტირია-ცრემლების წმენდით გაისისინა მან.
-ხო ხო ვხედავ.იცი ჯანდაბასაც წაუღია ჩერი ბომბი ,დაიკიდე რა და მაპატიე.
-კარგი,შევასრულებ მაგ სიმღერას,სულერთია.
-არა ახლა უკვე აღარ არის სულერთი.მოდი "Aerosmith -Crazy" შეასრულე მოგიხდება, შენც ხომ ნაწილობრივ შეშლილი ხარ.
-სენდი როგორ ფიქრობ აუდიტორიას ჯგონია რომ მე ყველა თქვენგანთან ...რომ...ყველასთან ...
-რა ყველასთან?
-რომ ყველა ...
-რა ?
-რომ ბო*ი ვარ.
-რატო უნდა იფიქრონ ასე?-ეშმაკური ღიმილით ჩაეკითხა.
-ერთ სახლში ვცხოვრობთ,ერთადერთი გოგო ვარ,თქვენ შემხედვარე ვერავინ ვერ იტყვის რომ ჰომოსექსუალები ხართ.
-შენ თურმე რა ფანტაზიები გაწუხებს!
-არა ეს უბრალოდ შენმა სიტყვებმა მაფიქრებინა.
-კარგი ახლა არ მითხრა არ დამიგდია ბიჭი ლოგინზეო და მერე ზუსთად ისე როგორც იმ სიმღერის გაგრძელებაშია.
-თავი დამანებე ხეპრე ხარ.
-მოიცა რაა? სასწრაფოდ მსხვერპლ შეწირვა უნდა გავაკეთოთ.ბიჭებო გამოდით! ნაბოლარა გასაბერი აუზი გაბერე და წითელი ჟელატინით გაავსე.
-ადამიანი ვერაფერს ვერ გეტყვის.-უსაყვედურა იმედგაცრუებულმა სამიმ.
-მერე და თუ ასეთი ცუდი ვარ ნუ მეუნები.
-მაგამ მე თქვენს გარდა არავინ მყავს.-ისევ გაბზარული ხმით შეუბრუნა სიტყვა.
-მოდი ჩემთან,ისე რა მაგარია ქალიშვილი პირველად ვნახე ახლოდა.-სამი გულში ჩაიკრა.
-ნუ მაწვალებ.-ჩაეღიმა მასაც.
-მტკივნეულია ?
-რა?
-ქალიშვილობა.
-რა ძნელია შენთან მეგობრობა.
-მეგობრობა?-დაეჭვებით ჩაეკითხა სენდი.
-ხო აბა რა?
-მაშინ მე რატომ ვირევი ჭკუიდან როცე შენ გხედავ?რატომ მაღიზიანებ როცა ასეთ თავისუფალს ფარფატას გიყურებ?რატომ მინდა რომ ხელებში მოგიმწყვდიო და არასოდეს არ გაგანთავისუფლო?-უფრო და უფრო მაგრად იკრავდა მას გულში.
-მაშინებ! ახლა ეგ უკვე ხუმრობა არ არის გამიშვი.-ეწინააღმდეგებოდა გოგონა.
-უბრალოდ ერთი ახსნა აქვს ყველაფერს მინდა რომ ჩემი იყო ნუ მნიძალიანდები.არაფერს დაგიშავებ გპირდები.უბრალოდ ნუ გარბიხარ ჩამეხუტე მე მეტს არაფერს არ გთხოვ.
-თავი დამანებე რა მაგარი გიბერავს.-კიდევ და კიდევ უფრო ცდილობდა თავის გათავისუფლებას მაგრამ არაფერი გამოდიოდა.-გევედრები გამიშვი უკვე მაშინებ!
-მიყვარხარ!მე შენ უზომოდ მიყვარხარ და მინდა იცოდე რო შეიძლება მე გამექცე მაგრამ ამ გრძნობას ვერ გაექცევი .-და ნელნელა ათავისუფლდებდა მას მისი მკლავებისგან.
-ეგ შენი ახალი მუზებია? -ირონიულად და ბრაზით აღსავსე უბღვერდა მას.
-თავში აგივარდა მაგრამ გამოსწორდება ნუ ღელავ ჩემს მუზებს უფრო დიდი ფანტაზიის უნდარი აქვთ,ამ "სიმღერის ტექსტი" ამაზე არ დამთავრდება.-ვნებიანი მზერით უყურებდა სამის და მთელი მისი დაკუნთული სხეული მხოლოდ მის სიახლოვეს სთხოვდა.



*******
-ნაბოლარა როგორ ფიქრობ? ეშველება ამ ორს რამე?
-მმ..ეეე არრრრააფფერი არ ვვიცცცცი.
-კარგი მოკეტე ,ასე თუ გამოგძალეთ აზრი მომავალ წლმადე გაააგრზელებ.
-ეს ყაზილარი გამოუტყდა მაგრამ ქალატონმა სისინამ დაუსისინა.-ჩაიხითხითა პიტმა.
-ამ გგგოოოგგგოოოსსს რრრაააამეეე უუნნდააა გააავუურ..რიოოთ.
-ვაიმე გააჩუმეთ ეს ტრაქტორის მატორი ვინმემ-დაიწუწუნა პიტმა.
-არა მოიცა გენიოსი ხარ ნაბოლარა ერთი ქერა ჩემგან იყოს.
-გიგი,გიგი! აღმაგზნებელი გააძრე რა.


*******
-სამი!? ამას რა ჭირს?ღმერთო ვერ სუნთქავს დამეხმარეეთ!-გამწარებული ბღაოდა სენდი.
- რა მოხდა? -მეზობელი ოთახიდან გამოვიდა გიგი .
-ვერ სუნთქავს!?ღმერთო ვერ სუნთქავს დაგვეხმარეეთ!
-ჯანდაბა მაპატიე ძმაო ,მაპატიე.
-რა, რა! რასჭირს?
-გვინდოდა შენთან დაგვეახლოვებია და მგონი წამალი სემშალა.
-ჯანდაბა,ჯანდაბა შე იდიოტო ეს რამ გაფიქრებინათ უშველეთ ძალიან გთოვთ!
-მმმანნნაააახხხხეეთთთ.-ძლივს ამოიმგმინა "ნაბოლარამ".მოხერხებულად დააკვირდა გოგონას და მიხვდა რომ ეგ არანაირი წამალის ბრალი არ იყო.
-ასსთთმა ააქვს.ყავვვა-ბრძანებლური ტონით ითხოვა მან.ამასობაში ჯიბეები დაუთვალიერა და მიაგნო სამირას წამალს.რამოდენიმე ხანის შემდეგ ის უკვე უკეთ იყო და სენდის გულზე ეძინა.
დილით როცა ერთად გაეღვიძათ.სამირა შეიშმუშნა მაგრამ იმდენად მაგრად ყავდა სენდის ჩაკრული გულში რომ განთავისუფლება ვერ მოახერხა.
-ძალიან შემაშინე!-უემოციოთ გაშეშებულმა წარმოთქმა მისი ხავერდოვამი ხმით.
-მაპატიე იმდენი ხანია შეტევები არ მქონია.ეს ყველაფერი იმ შემთხვევის შემდეგ დამრჩა.იცი მე მეცხრე კლასამდე ვესიერად ვერ ვიზრდებოდი.-უცებ ხასიათი შეეცვალა და ღიმილით დაუწყო მისი თავგადასავლების მოყოლა.
-ჩშშ...ყველაფერი ცუდი უკან დარჩა.
-არა ჩემვის ეს თბილი და სასაცილო მოგონებაა.
-რა ის რომ ვერ იზრდებოდი?
-ხო აბა მეტი სასიამოვნო არაფერი არ მახსენდება.
-ეგ ცუდია... მე დაგეხმარები.
ხელი ნიკაპზე მოჰკიდა და თავი ააწევინა და ნაზად აკოცა,არც გოგო უწინააღმდეგებოდა,ნელნელა ზემოდან გადაიწვინა და მოფერება დაუწყო.
-სენდი მინდა ჩემი და ვინახულო.
-როცა გინდა,მე დაგეხმარები.


P.S
თუ არ მოგწონთ მითხარით და არ გავაგრძელებ,კრიტიკით მაინც შემოიფარგლეთ.



№1 სტუმარი kjdbdskjsdbv

aumemagrad momwons :* dzlaiannkargia gtxovgagrdzelera ^^velishemdeg tavs <33

 


№2  offline წევრი Soow

გავაგრძელებ მაგრამ მგონი შენს გარდა მკითხველი არ მყავს :D

 


№3  offline წევრი buubbuuu)))

მისმინე სულ რომ აფ გყავდეს არცერთი მკითხველი მაინც უნდა გააგრძელო . და საერთოდ წერის დროს არ უნდა იფიქრო ვინ წაიკითხავს . შენთვის უნდა დაწერო შენი სიამოვნებისთვის. ჩემსას არასდროს ყავს მკითხველი არა იმიტომ რომ უინტერესოა... არამედ იმიტომ რომ არავის ვაკითხებ .ე მხოლოდ ჩემთვის ვწერ . და პირველ რიგშინ შენ უნდა გსიამოვნებდეს ვიღაცისთვის არასდროს წერო თორემ კარგად ვერასდროს დაწერ დამიჯერე ♡♡♡
--------------------
♥♥♥♥♥♥

 


№4 სტუმარი არდენი

rakai iyoo❤❤❤❤rogor momwonssss dzaan kai iyo ai martla

es rogor ar unda mogewonos dzaan momewona♡♡♡♡

 


№5  offline წევრი khatia khatia

კაია დზაამმმ
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent