შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის... თავი №1


4-01-2016, 21:21
ავტორი Tox IKo))
ნანახია 2 442

მე მქვია კესი, ვარ 18 წლის. არ ვარ მაინცდამაინც ანგელოზი. მაქვს შავი თმა და ნაცრისფერი თვალები. დავდივარ სროლაზე და მაქვს იარაღი. ალბათ გაგიკვირდებათ მაგრამ ასეა. ვიცმევ ბიჭურად. არ მყავს შეყვარებული. სამაგიეროდ მსოფლიოში ყველაზე მაგარი დაქალები სულ ჩემს გვერდით არიან! ისინი ბაღში გავიცანი, გადავწყვიტეთ ერთ სკოლაში გვეარა და ასეც მოხდა. ბავშვობიდან ერთად ვართ: მე, რიჟა, სალი და ლინა ^^ ოთხივე სროლაზე დავდივართ. გაკვეთილები საღამოს 7ზე გვეწყება. ერთნაირი გემოვნება გვაქვს, არ გვევასება „ძერსკები“, ვერ ვიტანთ რასაც ჰქვია რაა...
დედას ნონა ჰქვია, მამას გიორგი. ოფისი აქვთ გახსნილი და დილის 9 საათიდან ღამის 10 საათამდე მუშაობენ. სახლში მარტო ვარ ხოლმე, მაგრამ დაქალები მოწყენის საშუალებას არ მაძლევენ!
აი სწორედ ერთ სუსხიან დღეს, როდესაც მარტო ვიყავი სახლში და კომპიუტერთან ვიჯექი, რიჟამ დამირეკა შენთან ამოვდივართო. 5 წუთში ჩემთან იყვნენ. დავჯექით მისაღებ ოთახში და „დავიქოქეთ“.
-კესი, აუ გარეთ „ის“(ჩვენი მეზობელი, ლუკა) ვნახე გოგოოო! (სალი)
-ვინ ის იდიოტი?! (მე)
-რატოა იდიოტი?!!! რას ერჩი მაგას შენ თუ არავინ გევასება იმას არ ნიშნავს რო იდიოტია! (ლინა)
-კაი რაა ჰო ხედავთ რო მე და კესი ბიჭურები ვართ და ბიჭები არ მოგვწონს! (რიჟა)
-კაით გეყოთ რას ჩხუბობთ!! (მე)
-კაი გოგო დღეს მე, რიჟა და სალი კლუბში მივდივართ და ხო წამოხვალ? (ლინა)
-კი აბა რაა (მე)
-დღეს ყველაზე მაგრად უნდა გავერთოოთ! (სალი)
-და მაინცდამაინც დღეს რატო ყველაზე მაგრად? (მე)
-ლინას ერთი ბიჭი მოსწონს რომელიც სულ იმ კლუბშია საღამოობით!! ^^
-კარგიით რაა :დდ (მე) ვთქვი და სიცილი მოვრთე :დ
-ოოო. (გამიბრაზდა ლინა და თვითონაც ჩაეცინა) :დ კაი წავედით და საღამოს შევხვდებით. (სალი)
-მე კესისთან დავრჩები (რიჟა)
-კაი პაკაა (ლინა, სალი)
მე და რიჟა ჩემს ოთახში გავედით. რიჟას ყავა და შოკოლადი შევთავაზე და ყველაფერი მოვამზადე. მე და რიჟა სულ იმაზე ვფიქრობდით კლუბის წინ „საბირჟაო“ზე „მობირჟავე“ ბიჭებისთვის რა გაგვეკეთა! სალის შეყვარებულს ზურას მათი ვალი ჰქონდა და გადაცემით დაუბრუნა. სამწუხაროდ გადასაცემად გაგზავნილმა პიროვნებამ ფული არ გადასცა იმ საზიზღრებს და ახლა ჩვენ ყველას გვერჩიან. იმ დღეს კლუბიდან მაღაზიაში „სიგარეტის“ საყიდლად გავედით მე და რიჟა და ერთერთმა ბიჭმა რიჟას ხელი ჰკრა. ამის გამო ერთი ამბავი ატყდა. მე და ჩემი სამი საუკეთესო მეგობარი პრესს „ვაკაჩავებთ“, ვვარჯოშობთ იმისთვის, რომ თავი დავიცვათ. ცემაც გვეხერხება :დდ იმ დღეს ის ბიჭები მე და რიჟამ ვცემეთ და გამოვიქეცით! მანქანაში ჩავსხედით და იქიდან ელვი სისწრაფით ჩემთან მივედით.
დღეს მივდივართ კლუბში და იმედი მაქვს არ შეგვხვდებიან....
უკვე დადგა 10 საათიც. ამ დროს მობილურზე სმს მომივიდა სალისგან:
გოგო, რას შვებით ემზადებით? მალე მოდით ^^ (სალი)
კი, კი მალე მოვალთ ^^ (მე)
ჩავსხედით მანქანაში. რიჟამ მანქანა მთელი სისწრაფით დაძრა და „წამში“ იქ აღმოვჩნდით. სალი მართალი იყო, მაგრად გავერთეთ! დავლიეთ კიდეც :დ მერე ვიცეკვეთ. რიჟას როგორც ყოველთვის სიგარეტი მოუნდა! გააწყალა რაა.. :დ წავიდა და 5 წუთის შემდეგ გაოცებული და შეშინებული სახით შემოვარდა კლუბში, ეგრევე ქალების საპირფარეშოში შევარდა ...


გავაგრძელო? ახალი ვარ და ჯერ შეიძლება ბევრი რამ არ მოგეწონოთ, :( მაგრამ ვეცადე და იმედია მოგეწონებათ. ^^ თუ მოგეწონათ გავაგრძელებ, მაგრამ იცოდეთ რომ თავიდან ჩხუბი იქნება მტრობა და შემდეგ ბედნიერება და ჰეფი ენდი :დდ ვეცდები ბევრი თავი დავდო და ყველა ერთმანეთზე საინტერესო იყოს. request



№1 სტუმარი ნინკა

მიყვარს ბიჭური გოგოები. რამდენ ხანში დადბ? მესმის რომ ახალი ხარ და შეცდომებიც გაქვს მაგრამ გამოასწორებ ერთი დაიმახსოვრე სმაილებს ნუ წერ ტექსტში . გარემოება აღწერე მაგ. რომ შევიდნენ ბარში რა ხდებოდა, ნუ გარემოება რაა. დანარჩენს ნელ-ნელა დახვეწ. წარმატებები.

 


№2  offline წევრი cancara

Cudo patara tavia male dade

 


№3  offline წევრი Tox IKo))

cancara
Cudo patara tavia male dade


ვეცდები მაგრამ ალბათ ზეგ დავდებ

 


№4  offline წევრი Sofy^^

Mec axali var ... momewona wavikitxavdi shemdegebs… vici sheusabamo iqneba magram.. ninkas vetanxmebi mgoni ar unda iyos smileebi motxrobashi … mara sainteresoa ^^

 


№5  offline წევრი Tox IKo))

Mec axali var ... momewona wavikitxavdi shemdegebs… vici sheusabamo iqneba magram.. ninkas vetanxmebi mgoni ar unda iyos smileebi motxrobashi … mara sainteresoa ^^

დიდი მადლობა! request

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent