შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარდი(დასასრული)


8-01-2016, 03:53
ავტორი Ninkag
ნანახია 2 743

კატო შიშმა აიტანა, კანკალი დაიწყო, რაღაცის თქმა უნდოდა დაქალისთვის თუმცა სიტყვებს ვერ აბავდა და ვერ ეუბნებოდა იმდენად განადგურებული იყო ამ სიტყვებით.
-კატო მე ყველაფერი ვიცი რაც იმ არაკაცმა გაგიკეთა! ძალიან გაბრაზებული ვარ რო ეს ყველაფერერი მე დამიმალე! თუმცა ვიცი ამდენი წელი როგორ იტანჯებოდი გთხოვ ეხლა დაწყნარდი რა ნუ ტირიხარ! (ვეკო)
-ვეკო..მე...ბოდიში შენ რო დაგიმალე მაგრამ არმინდოდა რო ეს ...(კატო)
-კატო არ მაინტერესებს რატო დამიმალე ეს ყველაფერი ვიცი რო ამას უბრალოდ არ დამიმალავდი. (ვეკო)
-ვეკო ბოდიში!(კატო)
-ნუ მიხდი ბოდიშს რა!(ვეკო)
-როდის ჩამოვიდა? ან საიდან გაიგე შენ ? (კატო)
-შენ რო წახვედი იმ კლუბიდან 15 წუთის მერე ეგ შემოვიდა რო დავინახე გამიკვირდა აქ რაუნდოდა მერე გარეთ გამიყვანა ყველაფერი მომიყვა მითხრა რო უყვარხარ და შენთან ყოფნა უნდა! არაკაცი ვარო რო მივატოვეო და გთხოვ უთხარი მნახოსო. კატო არ ვიცი შე როგორც გადაწყვიტავ ისე ქენი გინდა ნახე და დაელარპაკე გინდა არა.(ვეკო)
-ჯობია დაველაპარაკო და ამით ყველაფერი დავამთავრო!(კატო)
-როგორც შენ გინდა. (ვეკო)
-კაი ვეკო დავყწნარდები ცოტა და ჩამოვალ ჩადი შენ.(კატო)
-კატო კიდე ერთი რაღაც უნდა გითხრა.(ვეკო)
-რაიყო რა სახე გაქ ამაზე უარესი რაუნდა მითხრა?(კატო)
-მაშინ იმ ღამეს რაც იმ არაკაცმა გაგიკეთა, ნუ დააპირა გაკეთება ვინ გადაგარჩინა გახსოვს?(ვეკო)
-არა ვიღაც ბიჭი იყო ძალიან დიდი მადლობელი ვარ იმ ადამიანის თუმცა სიბნელე იყო და არ ჩანდა ვინ იყო. ერთადერთი სანამ გონზე ვიყავი მახსოვს რო ვკითხე სახელი და გიორგი მითხრა შუბლზე მაკოცა თუმცა იმის მერე არ მახსოვს და იმ ადამიანის ესეთ საქციელს ვერ მივხვდი შუბლზე რატო უდა ეკოცნა უცხო ადამიანისთვის (კატო)
-ის...არიყო უცხო მითუმეთეს შენთვის(ვეკო)
-აუ ვეკო მაგით რისი თქმა გინდა? (კატო)
-რისი და იმის რო ვინც გადაგარჩინა იმ არაკაცისგან შენი ძმა იყო, შჲბლზეც იმიტოგაკოცა გიორგი ხო გიორგი ზუსტად შენი ძმა ! (ვეკო)
-რაა? მართლა?საიდან იცი?-კატომ ცრემლები ვეღარ შეიკავა
-საიდან ვიცი და იმ არაკაცმა მითხრა გავიგე რო გაბროს ეძახდენენო ნუ მოკლედ რა დაწყნარდი და ჩავედით დღეს მნიშვნელოვანი დღეა(ვეკოს სიტყვეს კატო თავიდან ვერ მიხვდა მნიშვნელოვანი დღეაო რო უთხრა თუმცა არაფერი უთხრა შემდეგ დაფიქრდა და დასკვნა გამოიტანა რო ალბათ რადგანაც ყველა ერთად შევიკრიბეთ ეს მიზეზია მნიშვნელოვანი)
-კარგი მართალი ხარ ჩავიდეთ ქვემოთ გველოდებიან სირცხვილია(კატომ თქვა და ფეხზე ადგა ცრემლები მოიშორა მსუბუქი მაკიაჟი გაიკეთა რო არ შემჩნეოდა ნამტირალები თვალები და გავიდნენ ოთახიდან. კიბებს ნელა დაუყვა ორივე კატო ცოტა არ იყოს დადუნებული იყო იმ ამებით რაც ცოტა ხნის წინ გაიგო და ხმას ვერ იღებდა სახეზე ნაძალადევი ღიმი აიკრა და მივიდა მაგიდასთან სადაც ლუკა ელოდებოდა. გოგოები მიხვდნენ კატოს სახე რატო ჩამოსტიროდა სალომეც ძალიან განერვიულებული იყო თუმცა არ უნდოდა შემჩნევა. ლუკა კატოს მიუბრუნდა და ყურთან უჩურჩულა:
-კატო რა გჭირს?
-ლუკა არაფერი უბრალოდ დავიღალე.
-კატო მატყუებ სახეზე გეტყობა რო რაღაც მოხდა, რა გითხრა ვეკომ? შენთვითონ მეტყვი თუ მაინცდამაინც შენი ყველა დაქალი უნდა გამოვკითხო?
-გთხოვ გაჩერდი დაღლიილი ვარ და არ მინდა ამაზე ლაპარაკი გთხოვ მარტო რო დავრჩებით მერე ვილაპრაკოთ ეხლა სირცხვილია(კატო ნაზად შეეხო ლუკას ბაგეებს და უჩურჩულა რო უყვარდა)
-მეგობრებო ძალიან გთხოვთ მომისმინეთ რამდენიმე წუთი.(ფეხზე წამოდგა ლუკა და დაიწყო ლაპრაკი)
- ალბათ ყველამ კარგად იცით რო მე და კატოს ერთმანეთი გვიყვარს! ხოდა ისიც იცით რო ძალიან მინდა კატო ჩემი ცოლი გახდეს მინდა ჩემი შვილბის დედა იყოს მინდა მთელი ცხოვრება რთად გავატაროთ მინდა რო მარტო ლუკას გოგო ერქვას გოგო არა უკაცრავად ცოლი! ნუ მოკლდ არ გამომდის ეს რომანტიკოსობა ამიტომ პირდაპირ საქმეზე გადავალ კატო ცოლად გამომყვები ? იმედია არავინაა წინააღმდეგი! (კატო გაოგნებული უსმენდა ლუკას არა იცოდა რო უყვარდათ ერთმანეთი ყველაფერი წარმოედგინა მარა ეს ესე უცებ რაღაც არ წარმოედგინა ეგონა რო უბრალოდ რამდენიმე დღე იქნებოდნენ ესე და მხოლოდ შეყვარებულების სტატუსი ექნებოდათ არ იცოდა რა გაეკეთებინა ისეთი ბედნიერი იყო)
-ლუკა...ლუკა..არ...არვიცი რა...მე..(კატო)
-რა არ იცი გოოგო არ გამაგიჟო!!! პასუხი უნდა მითხრა ან კი ან კიდე კი. სხვა გზა არაა (თქვა ლუკამ და ქვედა თუჩი გადმოაგდო)
-ლუკა რათქმაუნდა თანახმა ვარ!!(ყველამ ერთხმად შეყვრიდა ქორწილიაო. ლუკამ ბეჭედი გაუკეთა კატოს ყველა ძალიან ბედნიერები იყვნენ უკვე ძალიან გვაინი იყო ამიტომ სალომე და სანდრო წავიდნენ თან წაიყვანეს ბავშვებიც მხოლოდ გვანცა და შაკო დარჩნენ დანარჩენი ყველა წავიდა. შაკომ როგორც იქნა აუხსნა გვანცას სიყვარული როცა ლუკა და კატო დაინიშნენ მაშინ გამოაცხადა მანაც. ეს ორი წყვილი ძალიან ბედნიერი იყო გოგოებმა დაალაგეშ ყველაფერი და ოოთახში ასვლა დააპირეს როცა ბიჭებმა გასძახეს)
-გვანცა სად მიდიხართ შენ და ჩემი დაიკო?(შაკო)
-არა ჩემი ცოლი სად მირბის ძალიან მაინტერესებს(ლუკა)
-ვაიმე იყავით რა ქვემოთ ცოტახანი გვაცადეთ ჭორაობა მე და გვანცუს ბევრი გვაქ მოსაყოლი ამდენი ხანია არ მინახია ბოლოს და ბოლოს(კატო)
-კაი მარა მალე ქენნით დაღლილები ვართ და გვეძინება მეც და შაკოსაც(ლუკა)
-ვაიმეე დაგიძახებთ(გვანცა)
გოგოები მაშინვე ზემოთ ავიდნენ და შევარდნენ ოთახში რომელიც როგორც ლუკამ თქვა მათი შვილისთვის იყო სპეციალურად მომზაებული ყველანაირი სათამაშოებით. უნდოდა რო გვანცასთვის ეჩვენებინა ოთახი. გოგოები ჩუმად იჯდნენ როცა სიჩუმე კატომ დარღვია:
-შენც იცი ხო ყველაფერი?
-კატო რა ყველაფერი?
-თავს ნუ ისულელებ იმ არაკაცზე ვამბობ.
-ა ხო ეგ კი. ძალიან ვწუხვარ არ ვიცი როგორ უნდა განუგეშო ამდენი წელი ეს რო დამალე და ამდენს გაუძელი.
-გვანცა რაღაც უნდა გთხოვო.
-მთხოვე რაიყო?
-რა იყო და იმ ნაგავის ნომერი უნდა გამიგო ეხლავე.
-ნომერი მაქ როცა ვეკომ მომიყვა მაგის ტელეფონიდან ნომერი ჩუმად ამოვიწერე ვიცოდი რო დაგჭირდებოდა.
-ვაიმე ჩემი ჩკვიანი მიდი ამიკრიფე და მომაწოდე.
-ეხლავე კატო.
-აიგავიდა და იმედია აიღებს გვანცუ კარები მიხურე შენ. ალო
-დიახ? რომელი ბრძანდებით?
-რა იყო ისე შემეცვალა ხმა ვეღარ მცნობ ?
-კატოო?
-ხო კატო
-როგორ ხარ? კატო მომენატრე კატო გთხოვ მნახე ბოდიში რა ყველაფერი მაპატიე მნახე სალაპრაკო მაქ
-მეც მაგას ვაპირებ ზუსტად შენი ნახვა მინდა მეც მაქ სალაპარაკო. მომისმე ზუსტად ხვალ 4 საათზე კაფე Discovershi მოდი ოგონდ ვაკეში.
-კაი მადლობა ხვალამდე
სიტყვა დამთავრებული არ ქონდა კატომ რო გაუთიშა და საოცრად თრთოდა არ იცოდა რა ჭირდა მას ხო ის აღარ უყვარდა ახალა ხო მის გვერდით ლუკა იყო რატო აღელვებდა ძველი სიყვარულის ნახვა თვითონაც ვერ გაეგო რა ჭირდა ამ ფიქრებიდან გვანცამ გამოიყვანა.
-კატო რა გჭირს?
-ვაიმე(კატო ფეხძე წამოხტა და საპირფარეშოში შევარდა აღებინა გამოვიდა თუ არა მაშინვე კარებთან სამივე დახვდა ლუკა შაკო და გვანცა სამივეს სახე ალეწილი ქონდა განსაკუთრებით კი ლუკას ძარღვები ქონდა დაჭიმული და მაშინვე კატოს მივარდა და ჩაეხუთა)
-კატო ჩემო სიცოცხე რა მოგივიდა? ცუდად ხარ? ექიმს დაურეკო ?(ლუკა)
-ვაიმე ლუკა რა ექიმს უბრალოდ ეტყობა საჭმელმა მაწყინა ან რამემ გამივლის რა წამოდი დავწვეთ ესენიც დაღლილები არიან.(კატო)
-აუუ ძაან შეგვაშინე ჩემო პატარა(შაკო)
-არაუშავს დიდი ამბავი ცოტა რო შეშინდეთ არაფერი მოგივათ(კატო)
-აუუ კატუსი გცემთ ეხლა სმაივე, სამი ერთზე ასე რომ მოგერევით(გვანცა)
-ჰაჰაჰა ამასაც ვნახავთ მიდი მიდი დაწექით და დილით გნახავთ რა მეძინება მეც ძალიან და ლუკასაც ხო ლუკა?(კატომ გახედა დაღლილი მოწენილი სახით ნიკას და პასუხს დაელოდა)
-რათქმაუნდა მეც მეძინება მაგრამ რახანც ჩემ ცოლუკას ეძინება დროა წავიდეთ(ლუკა)
-აბა მიდით გვრიტებო(შაკომ თქვა და გავიდნენ ოთახებში დაბინავდნენ ორივე წყვილი დაწვა ერთმანეთს მიხუტებულებს ჩაეძინეთ ძალიან მშვიდად)
უკვე ზამთარი იყო დრო მალე მიდიოდა დღე დღეს მისდევდა სადაცაა ახალი წელიც მოვიდოდა 2 კვირაში ახალი წელი იყო ყველა ემზადებოდა რათქმუნდა კატო და ლუკაც მხიარულად ემძადებოდნენ. კატო ყოველდღე გულის რევა აწუხებდა თუმცა ცდილობდა ლუკასთან არაფერი არ შეემჩნია. გადაწყვიტა ერთ დღესაც ეკიმთან წასულიყო თან თათია გაყვა რადგან თათია ორსულად იყო და ისიც ეკიმთან აპირებდ წასვლას და ბარემ ერთად წავიდნენ კლინიკაში როცა ანალიზები გაიკეთა კატომ ეკიმის კაბინეტში დასხდნენ და ელოდებოდნენ პასუხს ამ დროს ეკიმიც შემოვიდა:
-ექიმო მითხარით რა მჭირს სულ გული რატო მერევა სულ თავბრუ რატო მეხვევაა ?(კატო)
-თქვენ 2კვირის ორსული ხართ, გილოცავთ
-რაა? ორსულად ვარ? ვაიმეე ჩემი პატარააა(კატო)
-კატოო ჩემო ლამაზო გილოცავ(თათია)
-ექიმო თუ 2კვირის ორსული ვარ რატო არ მეტყობა მუცელი? რატო ვერაფერს ვერ მივხვდი აქამდე? (კატო)
-ჯერ პატარაა ნაყოფი ნელ-ნელა გაიძრდება და მუცელიც დაგეტყობათ, თავბრუს ხვევა და გულის რევა ამის შედეგია.
-მადლობა ექიმო ძალიან დიდი მადლობა(კატო)
-არაფერს გენაცვალე
-კარგით ნახვამდის.
გოგოები კლინიკიდან გამოვიდნენ თუ არა მაშინვე ვეკოს დაურეკს რო გოგოები შეეკრიბათ და ყველა სალომესთან ოსულიყვნენ სახლში. როდესაც კატო და თათია სახლში მივიდნენ ყველა იქ დავხვდათ შეშინებული სახეებით იყურებოდნენ. ყველა უკლებლივ იქ იყო: ლიზა, ვეკო, ტასო, გვანცა, კესო, სალომე, თათია და ქეთაც. გოგოები ამ დროის მანძილზე ძალიან დაახლოვდნენ და სულ ერთად იყვნენ.
-ვაიმე ვინმე ამოღერღავს ყველა აქ რატო შეგვკრიბეთ ესეთი მიშვნელოვანი რა არი რო ლექციებიდან გამომიყვანეთ?(ლიზა)
-აუუ ხო რა ხდება თქვით რა ძალიან ვნერვიულობ(კესო)
-დედიკო მითხარი რამე მოხდა?(სალომე)
-აუუაუა თქვითთ(გვანცა)
-ვაიმე ვინმე დამაცდით რო გითხრათ?(კატო)
-ხო მიდი თქვი ყველა გისმენთ(ტასო)
- მოკლედ ტასო, ვეკო, გვანცა, ლიზა, ქეთა, თათია, კესო მალე თქვენ ნათლიები და დეიდები გახდებით სალომე შენ რაც შეგეხება ჩემო ტკბილო და ახალგაზრდა დედიკო მომზადე ბებია უნდა გახდე(კატო ბედნიერი სახთ უყურებდა ყველას)
-რააა? ბებიაა? მოიცა შენ დედიკო? შენ ორსულად ხაღ?(სალომე)
-კი დედიკო ორსულად ვარ 2 კვირის ორსული ვარ!(კატო)
გოგოები მივარდნენ კატოს და ჩაეხუტა ყველა სალომე ტიროდა სიხარულისან ძალიან უხაროდათ ყველას კატოს ბედნიერება, ყველა ძალიან ბენდიერი იყო .
-დედიკო ლუკამ თუ იცის?(სალომე)
-არა დედა და მომისმინეთ ყველამ არავინ არაფერი თქვათ თორე ენას ამოგაცლით იცოდეთ არმიდა ეხლა გაიგოს მინდა ახალ წელს საჩუქარი გაუკეთო(კატო)
-ვაიმეე რა საყვარელი ხარ გოგო(ქეთა)
-მოკლედ წავედი მე თქვენ რაც გინდათ ის ქენით საქმეები მაქ ბევრი (კატო)
კატო გამოვიდა დედამისის სახლიდან და მაშინვე ლუკას და თავის სახლში წავიდა. სახლში შესულს ლუკა არ დახვდა მიხვდა რო ლუკა მშობლებთან იყო წასული. სახლში შევიდა თუ არა მაშინვე ჭამა დაიყო ძალია შიოდა შემდეგ იბანავა, დაწვა და ჩაეძინა ტკბილად.ლუკა გვიან მივიდა სახლში როცა ოთახში შევიდა ნახა მძინარე ცოლი მივიდა პრთხილად აკოცა გამოიცვალა სპორტული შარვალი ჩაიცვა ზემოდან არაფერი ჩაიცვა და კატოს მიუწვა ისიც. ხელი წელზე შემოხვია და მისკენნ მიიზიდა კატოს გაეღვიძა ლუკასკენ გადატრიალდა და მკერდზე მიეკრო. ლუკა მაშინვე კატოს ვარდისფერ გემრიელ ტუჩებს დაეწაფა ჯერ ნელა სემდეგ კი გაშმაგებით დაუწყო კოცნა. ლუკა კატოს ზემოდან მოექცა მაიკის შიგნიდან ხლი შეუცურა ბიუსჰალტერის გახსნა დაიწყო მაიკა გახადა შემდეგ თუმცა მის ბაგეებს არ შორდებოდა ნელ ნელა ლუკა უფრო მონდომებულად კოცნიდა კატოს თუმცა კატო გამოფხიზლდა და გაახსენდა რომ ის ორსულად იყო მაშინვე მოიშორა ლუკა და ჩუმად უჩურჩულა
-მოგიწევს ცოტახანი მხოლოდ ტუჩებით დაკმაყოფილება ჩემო სიცოცხლე(კატო)
-რასქვია მხოლოდ თუჩებით შენ ხომ მთლიანად მე მეკუთვნი?(ლუკა)
-ეგ რა საკითხავია უბრალოდ არ მინდა და მემგონი წინააღმდეგობას არ გამიწევ ხო?(კატო)
-კაი როგორც გინდა მოდი ჩამეხუტე და დავიძინოთ(ლუკა ჩაეხუტა კატოს და ორივემ მშვიდად დაიძინეს)
დილით როდესაც გაიღვიძეს მაშინვე სამზარეულოში ჩავიდნენ მიირთვეს და უნივერსიტეტში წასვლა გადაწყვიტეს ბოლო დღე იყო და მათ არდადაგები ეწყებოდათ. მივიდნენ თუ არა ყველა ულოცავდა მათ გაბედნიერებას. რასაკვირველია მეგობრები იქ დახვდნენ. კატომ როცა დაინახა გვანცა მაშინვე მისკენ წავიდა ლუკას ჲტხრა მე მივდივარ სახლი მიდი და მოვალ მაღაზიებში მინდა გავიაროვო:
-კატო რაშვები?(გვანცა)
-მიდი მიდი წამოვდი დროზე ჩაეგდე მანქანაში(კატო)
-რახდება?(გვანცა)
-რა რა ხდება დამარეკინე იმ ნაგავთან გუშინ სუ დამავიწყდა ნახვაზე რო ვიყავი შეთანხმებული(კატო)
-აიი აიღე გადის(გვანცა)
-ალო
-კატო გუშინ რატო არ მოხვედი?
-დამავიწყდა. მომისმინე ნახევარ საათსი ისევ იმ კაფეში გელოდები არ მალოდინომალე მოდი.
-კარგი მოვდივარ
-მომისმინე ეხლა გვანცა წავალთ ჩვენ ეხლა კაფეში შენ მანქანაში იჯდები მე დაველაპრაკები და მოვალ გაიგე? (კატო)
-კი ქალბატონო (გვანცა)
ნახევარ საათში კაფეში შევიდა მაშინვე იგრძნო მისი იქ ყოფნა ბოლო მაგიდასთან იჯდა და სიგარეტს ეწეოდა როცა კატო მივიდა
-სიგარეტი ჩააქრე სუნი არ მიყვარს!
-კატო შენ? რა ლამაზი და შეცვლიილი ხარ! ძალიან მომენატრე
-არც გაბედო მოახლოება იცოდე!
-კატო რა გჭირს?
-შენ მეკითხები კიდე? მოომისმინე ეხლა კარგად და მეროედ არ დავინახო ჩემ დაქალებს უსატკაო და ჩემზე ინფორმაცია სადმე მაინც მოიკითხო! მე არ მიყვარხარ! აღარ მიყვარხარ გესმის მეზიზღები შენ არაკცი ხარ! ძალიან გთხოვ არ დაიწყო ეხლა ვიცი მართალი ხარ რაც გინდა ის მეძახეო! მოკლედ შემეშვი ჩემთან მოახლოებასაც თუ გაბედავ იცოდე ჩემი ხელით მოგკლავ! მე ლუკა მიყვარს! მე ვთხოვდები! შეხედე ბეჭედს! ხო ხედავ? ხოდა ვსიო!
-კატო მომისმინე ბოდიში ყვეალფრისთვის მე მივხვდი რო არაკაცივით მოვიქეცი
-არაკაცივით არა! არაკაცი ხარ!
-ბოდიში რა! ძალიან გთხოვ მაპატიე გთხოვ
-კაი მიპატიებია უბრალოდ შემეშვი
კატო ფეხზე ადგა და წამოვიდა მანქანაში ჩაჯდა ბედნიერი სახით და საშოპინგოდ წავიდნენ ეგ და გვანცა. სახლში გვიან დაბრუნდა ძალიან დაღლილი მაშინვე მაცივარს მივარდა და ჭამა დაიწყო
-ჩემი ცოლი ფიგურაზე არ ზრუნავს?(ლუკა)
-არა იმიტო რო ძალიან გვშია!(კატო)
-მრავლობითში რატო?(ლუკა)
-რავი შენ არ გშია?(კატო ეცადა სიტუაციიდან თავი დაეხსნა)
-კი მეც ძალიან თან(ლუკა)
-ხოდა მოდი და ჭამე(კატო)
დღეები ერთმანეთს მისდევდა უკვე 31 იყო დადგა ეს სანატრელი დღე როცა ლუკა გაიგებდა სიმართლეს! გაიგებდა რო კატო ორსულად იყო.ყველა მზადებაში იყო შეთანხმდნენ რო კატოს და ლუკას სახლში შეხვდებოდნენ ყველა ახალ წელს. ლუკას მშობლებიც სამეგობროც და რათქმაუნდა კატოს მშობლებიც. ყველაფერი მზად იყო სუფრა გაშალეს კატომ მომზადება დაიწყო ძალიან ლამაზი იყო ყველა ქვემოთ იყო უკვეროცა კატო ჩავიდა. და აი გახდა 12 საათი ყველა ერთმანეთს ულოცავდა.როდესაც ყველა დაჯდა მხოლოდ კატო და ლუკა იდგნენ ფეხზე რადგანც ლუკა სიყვარულის სადღეგძელოს სვსვდა.
-ჩემო სიცოცხლევ მადლობა რო არსებობ და კიდევ ერთხელ გილოცავ ჩემო ლაამაზო ცოლო(ლუკა)
-მადლობა მამიკო(კატო)
-მამიკო?(ლუკას პირი ღია ქონდა და გაშტერებული იყურებოდა)
-ხოხო მამიკო გახდები მალეე(კატო)
ლუკამ უცებ ხელში აიტაცა მისი საყვარელი მეუღლე. მოკლედ ყველას ძალიან უხაროდა მათი ეს ამბავი ყველა ბედნიერად იყო. ასეთი სითბო და სიყვარული რომ არა ალბათ ასეთი ბედნიერებაც არ იქნებოდა.
.................
-აუუ კატო დროზე ჩაიცვი და გამოდი ძალიან მინდა ვნახო ჩემი ღიპუცა საცოლე საქორწინო კაბაში(ლუკა)
-აუუ დაიცადე რა ვიცმევვ(კატო)
მალევე ჩაიცვა კატომ და გავიდა ლუკამ რო დაინახა დიდი სითბო ჩაეღვარა გულში მას ხო ძალიან უყვარდა კატოც და მსი პატარაც რომელიც უკვე ძალიან მონდომებული იყო რო მალე დაბდებულიყო. ქორწილმა მშვენივრად ჩაირა. ყველაფერი ისე იყო როგორც კატოს უნდოდა. ქორწილიდან 4 დღის მერე დაიბადა პატარა სოფი. სოფის დაბადებამ საერთოთ ყველა და ყველაფერი შეცვალა . ყველა ბედნიერად ცხოვრობდა. შაკო გვანცა ოიყვანა ცოლად,თორნიკე და თათიაც რათქმაუნდა დაქორწინდნენ, ვეკო და დათო კი შეყვარებულები იყვნენ. მოკლედ ყველა ძალიან ბედნიერი იყო.



№1  offline წევრი anushka123

კარქია კარქია კარქია <3 ბევრი ასეთი ისტორიაა რაა <33
--------------------
პლანეტა ე.მ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent