შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Christmas holidays (თავი 1)


13-01-2016, 13:51
ავტორი ნინცა
ნანახია 1 546

ბოლოს ამ საავადმყოფოშ სამი ოთხი წლის წინ ვიყავი როდესაც 14 წლისამ აცრა გავიკეთე. მაშინაც ასეთი უსიცოცხლო და უჟანგბადო კედლები იყო,თეთრად შეღებილი,იატაკზე რაღაც საშინელი ფერის მეტლახი ეგო...იდეაში თეთრი რომ უნდოდათ გამოსვლოდათ..აქაურობა : თეთრი კედლები ჭერი და იატაკი,თეთრხალათიანი ექიმები იდიოტური და მათივე აზრით მზრუნველი გამომეტყველებით ძალიან გამაღიზიანებელი იყო..აქ მოსვლისას სულ მიჩნდებოდა შეგრძნება რომ ფსიქიატრიულ საავადმყოფოში მოვდიოდი.ექიმები ყოველთვის საცოდავი ბავშვივით მელაპარაკებოდნენ რომელსაც მშობლები თითქოს მზრუნველობას აკლებდნენ.მაღიზიანებდა ამათი საშინელი მზრუნველობა მაგრამ არვიცი რატომ არასდროს არ შევწინააღმდეგებივარ და არც შევპასუხებივარ.არ ვიცი რა მაჩერებდა 14 წლის გოგოს თავმოყვარეობა,ამათთვის თავი რომ არ გამეყადრებინა თუ რამე სხვა.მაგრამ ერთი ფაქტი იყო,ექიმებთან ან არ ვლაპარაკობდი ან ძალიან ცოტას ვლაპარაკობდი... მაგრამ ეს დღე განსაკუთრებული იყო,ახალი წლის წინა დღეებს მეგობრებთან ერთად ვხვდებოდით ჩემი მეგობრის აგარაკზე გვერძინეთში. თოვლი...გუნდაობა...სასაცილო თოვლის ბაბუები ცხვირის ნაცვლად სტაფილო რომ ქონდა გაყრილი და კენჭებით რომ გვიღიმოდა... შაბათ-კვირა იქ ვიყავით,კვირას საღამოს დალევა გადავწყვიტეთ და გამოვემშვიდობეთ ორ საუკეთესო დღეს..წამოსვლა ორშაბათს გვქონდა გადაწყვეტილი...მაგრამ სასმელმა იმოქმედა თან ვაკომ ყველა დაგვარწმუნა რომ ნასვამი არ იყო და შეძლებდა თბილისში ჩვენს ჩაყვანას..არვიცი რატომ მაგრამ ყველა დავთანხმდით... ჩალაგებულები ვიყავით სასმელი წავიღეთ და ვაკოს მანქანაში ჩავეტენეთ...
olly mursის dance with me tonightს ვუსმენდით, მანქანაში ყველა სვამდა,ცხოვრებით ვტკბებოდით,ვიცოდით რომ 4 თვეში დამპალი გამოცდები შემგვიტევდა ამიტომ დროს ვატარებდით..გვიხაროდა ერთად ყოფნა,ერთმანეთის ყურება. ერთი სიტყვით ბავშვობით და თინეიჯერობით ვტკბებოდით...
თბილისის გზაზე ბერვი არაფერი მახსოვს..მხოლოდ ის რომ ვმღეროდით და...როგორც შეგვეძლო ვცეკვავდით...მაგრამ ისე დამთავრდა როგორც სხვა ყველაფერი...საპირისპიროდ მომავალი მანქანის მკვეთრად ანთებული ფარები,მოყინული გზა,ხევი,ამიტრიალებული მანქანა,გაწყვეტილი უსაფრთხოების ქამარი..ყველაფერი ერთმანეთში ამერია..ბოლოს თვალი საავადმყოფოში გავახილე სადაც ბოლოს 14 წლის ვიყვავი..არვიცი რა როგორ მოხდა,ვინ დაშავდა და ვინ არა,,მსუბუქად მახსოვდა ავარიაც..მხოლოდ ერთმანეთში არეული დეტალები..უმნიშვნელო მაგრამ მაინც..ლოგინზე ვიწექი გადასხმის აპარატს მიერთებული,წვრილი მილიდან წითელი ბლანტი სითხე წვეთავდა და სავარაუდოდ ჩემს ვენაში შედიოდა..თავი და ხელი შეხვეული მქონდა..ვნატრობდი რომ სხვები ჩემსავით თუარა ჩემზე უარეს დღეში მაინც არ ყოფილიყვნენ..ვიწექი გაუნძრევლად, თვალგახელილი, ველოდებოდი როდის გავახსენდებოდი ვინმეს და პალატაში მომაკითხავდა.მერე ჩემმა ტვინმა აზროვნება დაიწყო..იქნებ ვინმე ჩემზე მძიმედ არის და ყველა მას დასტრიალებს თავზე..მერე ისევ რაღაც ამომიტივტივდა გონებაში... ვაკო...ღვედის გარეშე...გაღებული კარი და მანქანის ქვეშ მოყოლილი ვიღაც..რომელიღაც ჩვენიანი...გადასხმის მილი ხელიდან მოვიგლიჯე და პალატიდან გავვარდი..შორს წასვლა არ დამჭირდა..პალატასთან ნათია იდგა,ჩემი მეგობარი,ეტყობა ჩემს გაღვიძებას ელოდებოდა..მაგრამ სად იყვნენ სხვები? რატომ ქონდა ნათიას შეშლილის სახე? სად იყო ვაკო? ნათიამ ამომხედა,თვალები ტირილისგან ქონდა დასიებული...მუხლები მომეკვეთა..ნათია იშვიათად ტიროდა...



№1  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

auuf shemecoda vato ise sainteresoa dzalian da gaagrdzelee ogond cota gaadide ra tavebii♡
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№2  offline წევრი ნინცა

♡EPICLOVE♡
auuf shemecoda vato ise sainteresoa dzalian da gaagrdzelee ogond cota gaadide ra tavebii♡

დასაწყისთვის ვიფიქრე პატარა თვას დავდებ წაკითხვა რომ არ დაეზაროთ-მეთქი...მადლობ winked

 


აწწ *--* მომეწოწა ძაან ველი შემდეგ თავს ^--^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent