შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაწბილებული პირველი სიყვარული (3 თავი)


18-01-2016, 03:01
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 2 032

გზად ბენზინ გასამართ სადგურში შევიდნენ.მანქანა ბოლომდე გაავსებინა.ამ დროს მანქანიდან გადმივუდნენ,ზურამ უთხრა:
- არაჩვეულებრივი ადამიანი ხარ.
- ყოველთვის ასეთი ვიყავი.
- მე მხოლოდ ახლა გაგიცანი.
- შეგეძლო მაშინაც შეგამჩნია ეგ თუმცა შენი ცხვირის იქით ვერავინ ვერაფერს ხედავდი.
- კაი რა ვცდილობ კარგად მოვიქცე.
- ოჰ!ბოდიში გული ხომ არ გეტკინა?!_ირონიით უთხრა გოგომ.
- ცოტათი._ნელა მიუახლოვდა ზურა ლიზას.
- ეს ირონიულად გითხარი.
- ვიცი._უეცრად და სრულიად მოულოდნელად დაეწაფა გოგოს ბაგეებს.ლიზამ მოიშორა.
- ზურა არ შეგიძლია ერთხელ წესიერად მოიქცე?!
- მაპატიე თავი ვერ შევიკავე.
- ზურა შენ ახლა ნუგეშს ეძებ და ტყუილად გგონია ჩემთან იპოვი!_მკაცრად უთხრა.
- რომ გითხრა არ მინდოდა მეთქი მოგატყუებ...
- თქვენი მანქანა მზად არის._უთხრა ახალგაზრდა ყმაწვილმა რომელიც იქ მუშაობდა.
- მადლობა._ზურა საჭესთან დაჯდა,ლიზა რადგან გაბრაზებული იყო უკან დაჯდა.ამის შემდეგ ხმა აღარ ამოუღიათ.თბილისში რომ შევიდნენ პირველივე შუქნიშანთან სწრაფად მიმავალმა უცებ დაარტყა ტორმუზი გოგომ თავი ძლივს შეიკავა წინა სავარძლისთვის არ მიერტყა თავი.
- რას აკეთებ გააფრინე?!_კიდე უფრო გაბრაზდა გოგო.
- შეიძლება.ბენზინ გასამართი სადგურიდან აქამდე ხმა არ ამოგიღია რატომ?
- შემთხვევით იმიტომ ხომ არა რომ გაბრაზებული ვარ?!_უხეშად ირონიით თქვა.
- ასე ძალიან გეწყინა რომ გაკოცე?
- სინდისი არ გაგაჩნია?მთელი დღეა გეუბნები შეყვარებული მყავს მეთქი შენ კი მკოცნი!
- რა ვქნა თავი ვერ შევიკავე უეცრად ძალიან მომინდა შენი მარწყვივით ტუჩები დამეგემოვნებინა თან ძალიან საყვარელი იყავი.
- შემეშვი რა.სწრაფად მიმიყვანე მერე თუ გინდა კისერი იტეხე.
- მადლობა._ზურა მთელი ძალითმიადგა გაზს ფეხი.ხან ერთი მანქანა ჩამოიტოვა უკან ხან მეორე.ლიზას შეეშინდა.
- ზურა რას აკეთებ?!სიჩქარეს დაუკელი ასე შეიძლება დავიხოცოთ?!
- არაუშავს სამაგიეროდ ერთად დავიხოცებით.ნეტა რას იტყვის შენი შეყვარებული როცა გაიგებს "ავტოკადასტროფაში დაიღუპა ახალგაზრდა წყვილი" მერე ერთ-ერთში თავის შეყვარებულს ამოიცნობს.აგორდება უამრავი ჭორი.შენი შეყვარებული გაგიჟდება._გოგო ამ ყველაფერს უსმენდა და თავისთვის გაიფიქრა "ღმერთო მგონი ამან მართლა გაუბერა და გადაწყვეთილებაც მიიღო უკვე.რამე უნდა მოვიფიქრო... არარაჩვეულებრივია იქნებ გამოვიდეს"_რაღაც გაიფიქრა,ეშმაკურად გაიღიმა,ძლივს გადაძვრა წინა სავარძელზე.
- ლიზა რას აკეთებ?_ხან წინ იყურებოდა ხან გოგოს უყურებდა.
- არაფერს ისეთს._კარგად გასწორდა,ღვედი შეიკრა.შემდეგ ერთი ხელი ზურას მხარზე დაადო და ნელა ზემოთ აასრიალა თმაში,შემდეგ კი ლოყაზე მოუთათუნა,ბიჭმა თავი მისკენ მიაბრუნა.
- რა ჩაიფიქრე ქალბატონო?_ლიზამ არაფერი უპასუხა.ცოტა ახლოს მიიწია ბიჭისდა მოულოდნელად ტუჩებში აკოცა იმდენად ვნებიანად რომ ბიჭს ყველაფერი დაავიწყდა გარდა იმ აზრისა რომ სწრაფად მოძაობდნენ და უეცრად შუა ტრასაზე დაატორმუზა.ყველა მანქანამ შეანელა მოძრაობა და გვერდი აუარეს.ზურამაც მოხვია ერთი ხელი წელზე მეორე კი კისერზე და თმაში შეუცურა.დროის შეგრძნებაც კი დაკარგეს.ისეთი კოცნა იყო ზურაც კი შოკში ჩააგდო.
- ზურა ახლა შეგიძლია მანქანა ცოტახნით ტრასისგან მოშორებით დააყენო._აღარაფერი ესმოდა მხოლოდ გოგოს ხმაზე მოახდინა რეაგირება და გადააყენა მანქანა.
- ასეთი კოცნა სად ისწავლე?
- არსად.ხუთი წუთით გავჩერდეთ და გზა განვაგრძოთ.ხომ გეყოფა?
- კი როგორ არა._ლიზა იქვე მაღაზიაში შევიდა 2 ნაყინი იყიდა რომელიც მას უყვარდა და მოვიდა.
- უამრავი გოგოსთვის მაქვს ნაკოცნი და ასეთი მაგარი კოცნა ჯერ არავის სცოდნია._ჩაჯდომის თანავე უთხრა ზურამ.
- მიხარია თუ მოგეწონა.
- შენ აშკარად აღარ ხარ ის გოგო რომელიც ხკოლაში იყავი.
- კარგი თუ იცდი?
- გააჩნია.
- რას?
- ძალიან თავისუფალი ხარ თუ იმ მორცხვი გოგოსგან დაგრჩა რამე?
- მე ისევ ის ვარ.უცხოებს არ ველაპარაკები არც არასად დავყვები მითუმეტეს მის ბინაში.
- მე უცხო არ ვარ.
- ახლა კი მაგრამ გუშინ იყავი,ყოველ შემთხვევაში დავიწყებული ნაცნობი იყავი.
- ეგ როგორ?
- არ მახსოვდა თუ ოდესმე გიცნობდი.
- ახლა ხომ გემახსოვრება
- რა დამავიწყებს.
- ხვალინდელ წვეულებაზე რა მოიფიქრე.
- შეიძლება მეგობარიც წამოვიყვანო?
- კი._საუბრისას თან ნაყინს ჭამდნენ.
- დაწყნარდი?
- კი.
- მშვიდად ატარებ ახლა მანქანას?
- კი.
- მიხარია._დაძრა მანქანა და მომღიმარი სახით წაიყვანა.ისევ შუქნიშანზე მოუწიათ გაჩერება,წამზომზე ეწერა 45 წამი.ბიჭი გოგოსკენ მიიწია.
- კიდევ ერთხელ არ მაკოცებ?
- მხოლოდ იმ პირობით თუ ასე აღარ შემაშინებ.
- გპირდები რომ ასე აღარ მოვიქცევი თუმცა პირობას ვერ მოგცემ რომ აფექტის მდგომარეობაში რაიმე სისულელე არ მომაფიქრდება და მაგაზე პასუხს არ ვაგებ.
- კაი თუმცა არ დაგავიწყდეს ჩემი შეყვარება არ გაბედო მე უკვე მყავს შეყვარებული._კიდევ უფრო ახლოს მიიწივნენ და ისევ ისე აკოცა,დროის შეგრძნება დაკარგეს.მწვანე აინთო, გაგაგრძელეს გზა.



№1  offline მოდერი Eleniko13

ემმ.
დასახვეწია რა
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent