შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უშენოდ ჰაერიც მეზედმეტება (2)


22-01-2016, 01:09
ავტორი anuki-ano
ნანახია 2 301

გავუღიმე და ყავის გაკეთება დავიწყეე.. -ანუკააა როგორ ხარ? -კარგად ლაშუ შენ როგორ ხარ? -რაც შენ ჩვენზე ხელი აიღე და აღარ გვნახულობ დეპრესია დამეწყო..(იცინის) -მასხარა ხარ ჩვეულებრივი.. -ჰეე ახლა მოდი ჩაგეხუტოო..ძალიან მომენატრეე ქალბატონოო.. -მეც მომენატრეე.. -გიო გაიცანი ეს ანუკაა ტასოს მეგობარი.. -გავიცანი უკვე ლაშა მქონდა მაგის ბედნიერებაა ძალიან გამაბრაზა გიორგის ხმაში გარეულმა ირონიამ და გავიბუსხე.. -კაი ანუკ მე და გიო გავდივართ და არ მოიწყინოთ.. -მერწმუნე არ მოვიწყენთ.. გავაცილე ბიჭები და მეც ეზოში გავედი ტასოსთან.. -აუუ ანუკა იდეა მაქვს.ძალიან ცხელა და მოდი მდინარეზე წავიდეთ თუ ესენი ერთობიან ჩვენც გავერთოდ.. -კაი ავირბენ სახლში კუპალნიკს ავიღებ.. მდინარეზე მივედით..ისეთი სიმშვიდე სუფევდა ცოტა რთულია ამის გადმოცემა..სიწყნარეს დროდადრო ფოთლების შრიალი და ჩიტების ჟღურტული არღვევდა... -ანოო მე უნდა გავცურო და ჩამო რა შენც.. -მაცადე გოგო ვისიამოვნო ამ სიწყნარით,ცოტა განვიტვირთო თორე ისე ვარ გადაღლილი თბილისის ხმაურითა და მძიმე ჰაერით შეიძლება გადავიწვა.. ზოგადად ყოველთვის ასე ხდება როდესაც სიმშვიდე და სიწყნარეა შენს გარშემო თვითნებურად გიტაცებს ფიქრები და მეც ამ სიწყნარის მსხვერპლი გავხდი(ვიცინი) ჩემდაუნებურად დავიწყე ფიქრი გიორგიზე..თავიდან ვცადე წინააღმდეგობის გაწევა საკუთარ თავთან არ მინდოდა დამეჯერებინა,რომ მომეწონა..ეს იქიდან გამომდინარე ხდებოდა,რომ ერთხელ უკვე გამიცრუვდა იმედი სიყვარულთან დაკავშირებით და მას შემდეგ რთულად ვენდობი ადამიანს და რა თქმა უნდა ურთიერთობასაც რთულად ვიწყებ.. ახლა რაც შეეხება გიორგის.. მაღალი და შავგვრემანია,თუმცა მისი თვალები რაღაც სასწაულია.მუქი ჭაობისფერი თვალები აქვს და დიდი ტუჩები რომლისაც ბევრ გოგოს შეშურდება იმდენად მკვეთრად გამოხატული კონტური აქვს.. -ანუკააა!!ანოოო! -ხო ტასოო -რაზე ფიქრობ ასე გამწარებული?ერთი საათია გეძახი.. -არაფერიი..ჩამოვალ მეც.. გული ვიჯერეთ ცურვით და მერე ამოვედით რუჯის მისაღებაად.. პირადად მე "ზაგარი" ყველაფერს მირჩევნია.. -უი ლაშას ურეკია...(ტასო) დავურეკავ აბა რა უნდაა..ალბათ სახლში მოვიდნენ და გავახსენდით ჩვენც.. -ხო ლაშა რა ხდება? -სად ხართ გოგო? -მდინარეზე ვართ.რა იყო? -გოგო გადაირიეთ თქვენ?მარტო რამ წაგიყვანათ მდინარეზე?სოფლის ბიჭებს მეტი კი არ უნდათ გასართობი მიეცემათ -პანიკებში ნუ ვარდები რაა..არავინაა ჩვენს მეტი.. -კაი მოვალთ მე და გიოც ლაშამ მე და გიოც მოვალთო.. გიოს ხსენებაზე გული შემიფართხალდა,მაგრამ ვეცადე არ შემემჩნია,თუმცა საუკეთესო მეგობარს რა გინდა,რომ გამოაპარო.. -ანუკა ხო კარგად ხარ?ფერი დაკარგე უცებ -არაფერიაა.კარგად ვარ.. -მატყუებ!! -კაი ხოო..მგონი გიო მომწონს.. -რააა?ღადაოობ?(იცინის) -ასე რატო გაიკვირვე? -მისმინე გიორგი ცოტა ბაბნიკია და ამიტომ ფრთხილად იყავი მახეში არ გაება,რადგან მოსმენილი მაქვს გიოსი და ლაშას დიალოგი გოგოებთან დაკავშირებით..გიორგი ამბობდა კიდევ დიდხანს არ მექნება გოგოსთან სერიოზული ურთიერთობა.გართობა უკეთესიაო..ერთდროულად ყველაზე მინიმუმ ორი გოგო ყავდა..არ მინდა გული გეტკინოს და ამას იმიტომ გეუბნები ხო გესმის? -მესმიის ამას აუცილებლად გავითვალისწინებ.. ამასობაში ბიჭებიც ამოვიდნენ.. -ტასო შენმა ძმამ ნინა და ლანა მოიყვანა?( ამ გოგოებს ვერასდროს ვიტანდით ჩვენ..ჩვენი მეზობლები არიან) -ამ ბიჭმა სულ გაუბერა უნამუსო ვიყო..საიდან მოათრია ესენიი.. -გამარჯობათ როგორ ხართ გოგოებო?(ნინა) -კარგად მადლობა (ირონიულად გავუღიმეთ) ხასიათი იმან უფრო გამიფუჭა რომ დავინახე კისერზე როგორ ეკიდებოდა ნინა გიოს.. -აუ ტასო სახლში წავალ მე რა ბებას მივეხმარები საქმეში -მეც არ მინდა აქ ყოფნა მარა ლაშა არ გამომიშვებს -კაი არაუშავს ავდექი მე და წამოვედი და უცებ ვიგრძენი რომ მიწაზე აღარ ვიდექი და აზრზე მოსვლაც ვერ მოვასწარი ისე აღმოვჩნდი წყალში გიოსთან ერთად..საშინლად გავბრაზდი რომ დავინახე როგორ იცინოდნენ ნინა და ლანა.. -შენ ნორმალური თუ ხარ?იდიოტო -კაი რა გჭირს?რა უჟმური ხარ -ეგ შენ არ გეხება. მე როგორი ვარ.. -მაპატიე არ მეგონა ასე თუ გაბრაზდებოდი.. პაასუხიც აღარ დავუბრუნე და წამოვედი.. საღამოს ტასო გამოვიდა ჩემთან და ეზოში ბალახზე მოვიკალათეთ.. -ანუკა გიგამ დამირეკა... -რაააააა??რა მინდაო? -შენი ნახვა მინდა არ მინდა ჩვენი ურთიერთობა ასე დამთავრდესოო..ყველაფერი არასწორაად იცი და გულს მტკენ რომ არ მიჯერებ მეო.. -ტასო იქნებ სიმართლეს ამბობს გიგა და მართლა არაფერი ქონია იმ გოგოსთან და ის გოგო გატყუებს.. -აუ ანო აღარ ვიცი არაფერი..მისი ხმა რომ გავიგე დავრწმუნდი რომ ისევ ისე მიყვარს არა უფრო ძლიერად.. -ხოდა შეხვდი,დაელაპარაკე რას კარგავ.. -ხო ვუთხარი,რომ თანახმა ვარ მოვუსმინო..ხვალ ჩამოვა აქ მმისი ძმაკაცი ცხოვრობს და მასთაან.. -ეე რა მაგარიაააა..მეც მომენატრააა გიგაა..დაუვიწყარი ზაფხული გველის.. -კაი ანო გავალ ახლა ბიჭები მარტოები არიან და...შენ წამოდი ჩვენთან მაჯნც არაფერს აკეთებ... -არა ხვალ გნახავ რაა.. -შენი ნებააა.. ვაკოცე ტასოს და მე დასაძინებლად ავედი,მაგრამ როგორ შეიძლება დაიძინო ასეთი დღის შემდეგ...თავში მხოლოდ ერთი სახელი მიტრიალებდა და მერე ამ სახელთან დაკავშირებული ყველაფერი..როგორც იქნა დავაღწიე ფიქრებს თავი და ჩამეძინა... დილით ადრიანად გამომეღვიძა.საწოლში დარჩენაც აღარ მინდოდა რადგან შემდეგ აუცილებლად გამიტაცებდნენ ფიქრრებიი..წამოვხტი ფანჯარა გამოვაღე და მთელი ძალით ჩავისუნთქე სუფთა ჰაერი თითქოს ფილტვებიც გაიხსნა..კიბეები ჩავირბინე და ეზოში გავვარდიი -ბებააა -უი შენ შემოგევლოს შენი ბებაა როგორი ადრიანად ამდგარხარ. -აღარ მეძინებოდა და გადავწყვიტე დაგეხმაროო..ბეე წიწილებს ვაჭმევ რაა მე.. -მოდი შვილოო..აი ეს მოხარშული კვერცხი აიღე, პატარა ნამცეცაბად დაყავი და ისე აჭამე.. პატარა ბავშვივით დავხტოდი ეზოში ძალიან მიყვარდა ბებას დახმარება თან ეს პატარა წიწილები ისეთი საყვარლები არიან..ხელზე დავიყარე საჭმელი და ჩემი ხელიდან ვაჭმევდი ისეთი სასიამოვნოდ მეხებოდა ხელის გულზე მათი პაწუკა ნისკარტები რომ საოცარი სიხალისით ავივსე.. -სოფლის პატარა ქალბატონი ხარ. ეს ის ხმა იყო რომლის გაგონებაც მე ასე მიჩქარებდა გულის ცემას..ავიხედე და აივანზე იდგა სიგარეტს მთელი ძალით ექაჩებოდა და თან იცინოდა.. ირონიულად გავუღიმე და სახლში შევედი...როგორც თვალს მოვეფარე ხელები ამიკანკალდა იმდენად ავივსე ემოციებით მისი დანახვისა და ხმის გაგონების შემდეგ.. ანუკა ნუ გავიწყდება,რომ გიორგის შენთან მხოლოდ გართობა უნდა.დაეშვი ძირს...ვცდილობდი საკუთარი თავის კონტროლს.. -ტასო ერთი წუთით გცალია? -კი,რა ხდება? -მე ანუკას რამე ვაწყენინე?თავს რატომ მარიდებს? -გიო მისმინე შეიძლება სხვა გოგოებთან ერთობი,მაგრამ ძალიან გთხოვ ანუკას ამ ამბავში ნუ გარევ.ისედაც გული აქვს ნატკენი და მეორედ ვეღარ გადაიტანს იმედის გაცრუებას.. -მეღადავები???მე ვიცი ვისთან რა ურთიერთობა უნდა მქონდეს..ანუკა მართლა მომწონს...
====================================================
ბავშვებო ბოდიში რაღაც ამერია ტექნიკური ხარვაზებია და მაპატიეთ..იმედია მოგეწონებათ და თქვენს მოლოდინს გაამართლებს <3



№1 სტუმარი mancho arsagishvili

love ვაიმე დზაან მაგარია მალე დადე შემდეგიი... wink love love love

 


№2 სტუმარი მარეეე:)

დიალოგების წერის წესის აზრზე არ ხარ:დდ უინტერესო და მშრალი ისტორიაა,განავრცე ცოტა და მეტი ემოცია შეიტანე.

 


№3  offline წევრი natia-natia

აუუ მალე გააგრძელწ

 


№4  offline წევრი anuki-ano

dialogebis wera merwmune vici ubralod ragac daemarta da airia davwere da bodishic movixade..chemo kargo tu uinteresoa ar waikitxo ki ar gaidzulebs vinnme <3 <3
მარეეე:)
დიალოგების წერის წესის აზრზე არ ხარ:დდ უინტერესო და მშრალი ისტორიაა,განავრცე ცოტა და მეტი ემოცია შეიტანე.

 


№5 სტუმარი A

Magaria dzalian vixalise. Male ganagrdze kargi? Ar gvalodino didxans.

 


№6  offline წევრი anuki-ano

mancho arsagishvili
love ვაიმე დზაან მაგარია მალე დადე შემდეგიი... wink love love love

love love მადლობაა

 


№7  offline აქტიური მკითხველი terooo

ოოო... ესეეე უცეეებ.. გაება ბიჩი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent