შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"Jack Daniels"-ი თუ ის. 2


23-01-2016, 19:39
ავტორი Soow
ნანახია 1 563

საყვარელ ადამიანთან ცხოვრების მიუხედავად,ლუკა მის სისუსტეზე ვერ იმარჯვებდა.ვინ იცის რამდენჯერ შეპირდა ვიკას რომ შეეცდებოდა ,და რამდენჯერ შეუსწრო ვიკამ მისი სიტყვის დარღვევას,მაგრამ იმის მაგივრად რომ ესაყვედურა კიდევ უფრო და უფრო მაგრად იკრავდა გულში და ეუბნებოდა "შენ შეძლებ"!
ერთ დილას როდესაც ლიკა ავსტრალიაში იყო კლიპის გადასაღებლად.ლუკამ ყველაფრის გამოსწორება მოინდომა მისი ძველი მენეჯერი შეირიგა,და ნაკლებად ცნობილ პროდიუსერთან მოაწყო მოსმენა.ყველაფრის თავიდან დაწყება უნდოდა,თითქოს ისე 17 წლის იყო და კარიერას ახლა იწყებდა.მოსმენაზე სამჯერ ააცდინა იმ ნოტს რომელიც მისი "სავიზიტო ბარათი" იყო.მას აღარ შერჩენოდა ის რამაც წარმატებული გახადა.მან დაკარგა ხმა ესეიგი დაკარგა ყველაფერი.
მეორე დღეს ვიკა დაბრუნდა ავსტრალიიდან.მთელს სახლში ბოთლები იყო მიმოფანტული,ყველგან ვისკისა და არყის სუნი იყო გამეფებული.ყველა კუთხეში ბოთლები ეყარა.მეზობელი ოთახიდან ლუკა გამოვიდა,ვიკას ყურადღება არ მიაქცია,ისე გაექანა ურნისგენ ამოქექა ბოთლები ნახა რომ რამდენიმე წვეთი დარჩენილიყო და გადაცალა.ვიკას ყურადღებას არ აქცევდა ყველა ბოთლს ამოწმებდა და თან გაიძახოდა "ყველაფერი დამთავრა".
-არა ნუ ამბობ ასე არაფერიც არ დამთავრებულა!-ვიკა ცდილობდა რომ წაქცეული ლუკა წამოეყენებინა.
-ვიკა ყველაფერი დამთავრდა,ყველაფერი არაფერი აღარ დარჩა!
-დამშვიდდი მე აქ ვარ!არაფერიც არ დამთავრებული გამოფხიზლდი!მოითმინე წყალს მოვიტან.
სანამ ვიკა წყალს მოიტანდა მანამდე მისი ჩანთიდან საფულე გადმოვარდა.ლუკამ აიღო და დააშტერდა.ამ დროს ბიკა შემოვიდა წყლით ხელში მაგრამ როცა ეს სურათი დაინახა მიხვდა ის გაკეთებასაც აპირებდა და ჩუმათ გაბრუნდა სამზარეულოში.
-მე წავედი-მიაძახა მისაღებიდან ლუკამ და თან საფულე ჯიბეში ჩაიდო.
-წყალი არ გინდა?-უკვე კარებ გახურულს მიაძახა ცრემლებ მორეულმა.
იმ საღამოს ვიკა მნიშვნელობან წვეულებაზე იყო მისასვლელი,სადაც ყველაფერი კამერებით და პაპარაცებით იქნებოდა ავსებული.ლუკა კი საღამომდე ბარში იჯდა და საცოლის ჰონორარით სასმელს უკვეთავდა,სანამ არ მიხვდა რამდენაც არასწორად მოიქცა და რამდენად უყვარდა ვიკა.ლუკამ გადაწყვიტა რომ წვეულებაზე თვითონაც მისულიყო, გადამღებების უკან დადგა და ადევნებდა თვალს მის გოგოს.მისი გოგოს კი სახე ჩამოსტიროდა ვერანაირმა მაკიაჟმა და ბრჭყიალა კაბამ ვერ დამალეს მისი სევდა,იფიქრებდა რომ მისი გამოჩენა გაამხიარულებდა,მაგრამ დაცვამ გადამღებების ტერიტორიის ხაზის გადაკვეთის უფლება არ მისცა!
-მოიცათ მეხუმრებით!მე იცით ვინ ვარ ? მე ვარსკვლავი ვარ მე მასზე მეტი მაგარი ვიყავი ! ყველა მაღმერთებდით და ახლა ამ ფარჩაკ წვეულებაზე აღარ მიშვებთ!ამას ინანებთ!-ყვიროდა გამწარებული.
ყველა მხრიდან დაესია დაცვა და ყველა კამერა მასზე იყო ორიენტირებული!ვიკა სცენიდან ჩამოვიდა და მისი შეჩერება სცადა ,მაგრამ როცა ახლოს მივიდა ლუკამ მუჭი აიქნია და შემთხვევით ვიკას გაარტყა სახეში.ვიკამ თავის შეკავება სცადა მაგრამიმდენად ძლიერი იყო დარტყმა ძირს დაენარცხა.ლუკამ უხმოდ დატოვა წვეულება,ხმას ვერ იღებდა ,არ იცოდა რა გაეკეთებინა რით გაემართლებინა მისი საქციელი.ვიკას კი მისმა პროდიუსერმა არ მისცა ნება რომ ლუკას გაკიდებოდა.
დილით ვიკა სახლში მივიდა,ახლა ის ბოთლები ნამსხვრევებად გადაქცეულიყო.ლუკას იატაკზე ეძინა და ფეხში რამდენიმე ადგილას ბოთლის ნამსხვრევი ჰქონდა შერჭობილი.ვიკამ შეეცადა რომ ჩუმად ამოეღო, მაგრამ შედეგად ლუკა გააღვიძა.
-მაპატიე,მაპატიე ძალიან გეტკინა?!
-ამას რატომ აკეთებ?!
-მე უბრალოდ შენი დახმარება მინდოდა.
-არ უნდა გინდოდეს ,თავი დამანებე წადი ,წადი ხომ უყურებ ცუდი ადამიანი ვარ .შეგიძლია წახვიდე და აღარ დაბრუნდე მომწყინდი, უკვე მომბეზრდი , არ ვარ შექმნილი დიდხნიანი ურთიერთობებისთვის!-ხელში წვდა და გასასვლელი კარიდან გააგდო და კარები მიუხურა თვითონ კი კარებთან მოიკუნტა და ტირილი დაიწყო,კარის მეორე მხარესაც ისეთივე სურათი იყო!
-ლუკა! ვიცი რომ ჩემი გესმის!გააღე თუ ღმერთი გწამს.ჩვენ იმდენი რამ გადავიტანეთ ერტად ახლა არ უნდა დანებდე.შენ არ გაქვს უფლება რომ მიმატოვო,მე შენ არ გტოვებ მე შენთან ვარ ახლამეც მიჭირს,არ მიმატოვო.მე მოგეხმარები,მე ვიქნები შენი "Jack Daniels"-ი .მე დაგეხმარები უბრალოდ შენ უნდა მოინდომო.
კარი გაიღო და ატირებული ლუკა გამოვიდა მიწაზე დაენარცხა და ვიკას ფეხებზე დაადო თავი,და მხოლოდ და მხოლოდ ერთი სიტყვა თქვა "დამეხმარე".




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent