შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უშენოდ ჰაერიც მეზედმეტება(4)


24-01-2016, 00:15
ავტორი anuki-ano
ნანახია 2 423

სკამზე ვიჯექი და ტასო სპირტით სისხლს მწმენდდა მუხლიდან...
უცებ გიორგი შემოვარდა ოთახში შეშლილი სახით..ჩემს წინ მუხლებზე დაეშვა..ამის დანახვაზე ვენებში სისხლი გამეყინა..
-ტასო გამოდი მარტო დავვტოვოთ ილაპარაკონ..
გიო ფრთხილად დაიხარა, ნატკენ მუხლზე სული შემიბერა და ნელა მაკოცა მუხლზე..მინდოდა მეკივლა იმდენად ავივსე ემოციებისგან,ვგრძნობდი სუნთქვაც როგორ გამიჭირდაა..შემდეგ ადგა და შუბლზე მაკოცა...
-მაპატიე თუ რამე გაწყენინე..უბრალოდ ვერ აგიხსნი რა ვიგრძენი როდესაც შენს თვალზე ცრემლი დავინახე..გული,სული ყველაფერი მეტკინა..
-ვერ ვხვდები რატო?
-ძალიან მომწონხარ.არა კი არ მომწონხარ მიყვარხარ..
-საერთოდ იცი სიყვარული რა არის?
-სიყვარული ეს ნიჭია..რომელიც მხოლოდ რჩეულთა ხვედრია.ეს არის ამაღლებული,სათუთი გრძნობა რომელიც უნდა შეიგრძნო..სიყვარული ჩემთვის არის ღურადღება,სითბო და ზოგადად ყველაფერი თბილი სიყვარულთან ასოცირდება..
ამ პასუხმა ძალიან დამაბნია..ეს არ გავდა "ბაბნიკის" პასუხს...ამ სიტყვების მერე ისეთი გრძნობა დამეუფლა რომ შეიძლება გიორგის მართლა ვუყვარდე ისეთი ემოციებით ამბობდა ყველა სიტყვას..
-მაპატიე,მაგრამ შენი არ მჯერა..წარმოუდგენელია ორ დღეში ადამიანის შეყვარება..
თუმცა მე ვის რას ვასწავლი მეც ორი დღეა გიორგის ვიცნობ და უკვე თითქმის სიყვარულს ვგრძნობ მის მიმართ..
-არც ველოდებოდი შენგან სხვა პასუხს,მაგრამ მეც არ ვაპირებ უკან დახევას.დაგიმტკიცებ რამდენად ძლიეერი სიყვარული შემიძლია..
ხელზე მაკოცა და ოთახიდან გავიდა..
სახლში გამოვედი..ჩემს საძინებელში ავედი,ხელები გავჺლე და საწოლზე დავვეცი..
-მიყვაარსს!!მიყვარსს!!
იმდენად ემოციურად გადატვირთული დღე იყო მალევე ჩამეძინა...
დილით თვალი,რომ გავახილე რაღაც არარეალურ სამყაროში მოვხვდი..
-აშკარად სიზმარია..
ვიპწკინე ხელზე და მალევვე მივხვდი რომ სიზმარი არ იყო და ეს რეალობაში ხდებოდა...
მთელი ოთახი გვირილებით იყო მორთული და საწოლთან კიდევ უზარმაზარი გვირილების თაიგული იდო...
იმდენად გავბედნიერდი,რომ პატარა ბავშვივით საწოლზე დავიწყე ხტუნვაა..გვირილების თაიგულთან მივედი და დავინახე გვერდით წერილი იდო...რაღაც გამიკვირდა ვერ ვიჯერებდი რომ შეიძლება ეს გიორგის გაეკეთებინა თან წერილი დაეტოვებინა მაშინ როდესაც უკვე მობილურები არსებობს...


თუ ამ წერილს კითხულობ ესეიგი გათენდა..დილამშვიდობის ჩემო "სოლნიშკა"..ძალიან მინდოდა გამეხარებინა და დიდი იმედი მაქვს ოდნავ მაინც შევძელი ეს..უბედნიერესი კაცი ვარ მხოლოდ იმიტომ,რომ შენ გაგიცანი...
გეტრფი ჩემო ქალბატონო!!!
p.s მალე გამოდი ჩემთან თორე ჩემი მზე არ ამოვა იქამდე სანამ შენ არ დაგინახავ და მე არ მიყვარს სიბნელეში ყოფნა..

არ მჯერა...ნუ თუ ეს ჩემ თავს ხდება..
თითქოს ახლა უფრო მომინდა,რომ კარგად გამოვიყურებოდე მაშინ როდესაც გიოს შევხვდები და მეც პრანჭიაბაც კი არ დამეზარა...მოვწესრიგდი და ტასოსთან გავედი...
-ტასიკოო!!საად ხარ?მოვედიი...
-დილამშვიდობის საყვარელოო..არ გაგიმართლა ტასო ახლახანს წავიდა გიგასთან ერთად მარკეტში..სახლში მხოლოდ ჩვენ ვართ..(გიო)
-ჩვენ ვიყავით,თუმცა ახლა მარტო მოგიწევს ყოფნა,რადგან მე მივდივარ და ტაასოს უთხარი მნახოს..უი ხო მადლობა გვირილებისთვის,მაგრამ აღარ შეწუხდე არ არის საჭირო ეს ყველაფერი რადგან მე არ მომწონხარ...გაკოცეეე...თვალი ჩავუკარი და აუღელვებლად გამოვედი თუმცა რა იცის გიორგიმ რა რეაქცია მქონდა ეზოს გარეთ.კარი როგორც დავხურე ემოცია ვეღარ მოვთოკე და ლამის ჩავიკეცე...

-ეს გოგო ჭკუიდან შემშლის ტო...როგორ მითხრა არ მომწონხარო?! ჩემთვის უარი არავის უთქვამს და ეს სიფრიფანა გოგო მაგიჟებს...

ცოტა ხანში სმს მომივიდა ტასოსგან,რომ გავსულიყავი მასთან..
-ანუკა ჩვენ აზრი მოგვივიდა,რომ ყველა ერთად წავიდეთ ზღვაზე რამდენიმე დღით..რას იტყვი შენ?
-ეე რა მაგარიაა.თანახმა ვაარ...
-გამარჯობა ბავშვებო..ანუკა შეიძლება ერთი წუთით დაგელაპარაკო?(ნიკუშა)
-გისმენ.
-ბოდიში მინდა მოგიხადო უბრალოდ ძალიან ნასვამი ვიყავი და გავღიზიანდი..არ მინდა შენთან ცუდი ურთიერთობა და მაპატიე რაა.ყველას წინაშე ბოდიშს ვიხდი.ძალიან მრცხვენია...
-კარგი არაუშავს უბრალოდ ამის შემდეგ თავს კონტროლი გაუწიე ჩემთან ურთიერთობისას..
-ყველაფერი მოგვარდა ახლა დავიწყოთ ჩაბარგება და ვაფშე ახლავე წავიდეთ..უცებ ჩავალთ მანქანით აქვეა.. ნახევარ საათში გავიდეთ.ორი მანქანით წავიდეთ ერთი გუგას მანქანით და მეორე გიოსი გადავნაწილდეთ რაა..
ნახევარ საათში ყველა მზად ვიყავით მე ტასოსთან გავედი...
-ანუკა ჩემთან ჯდება!(გიო)
-იქნებ კითხო აზრი ანუკასაც..ირონიულად გავუღიმე..
-ამ მომენტში ასეა საჭირო სადაც ნიკუშა ზის შენ იქ არ ჩაჯდები!!!
-კარგი ახლა წასვლისას ნუ იჩხუბებთ..ანუკა ჯობია მართლა შენ გიოსთან ჩაჯდე..მე ნიკუშა და გიგა ერთად წამოვალთ და ლაშა საქმეზე გავიდა და ის პირდაპირ იქ მოვა..
კამათი აღარ დამიწყვია თან მიდოდა გიოსთან ერთად წასვლა და ბევრი აღარ ვიკაპრიზე..
ჩავსხედით მანქანაში და ზღვისკენ მიმავალ გზას მივაშურეთ...
-ანუკა შეგიძლია მომიყვე რას საქმიანობ?
-არაფერს განსაკუთრებულს..მეც ერრთი ჩვეულებრივი სტუდენტი ვაარ...შენ?
-მეც ასე რა..
-მამიკოს ფულებს ვძარჯავთ?
-არა,ვმუშაობდი უბრალოდ ახლა მოხდა ისე,რომ წამოვედი რაღაც პრობლემების გამო..მოდი ნუ ჩავუღრმავდებით ახლა..
მთელი გზა კარგად გავერთეთ..ჩემდაგასაკვირად კარგი მოსაუბრე აღმოჩნდა..
მივედით ყველა ჩვენს ოთახში გავნაწილდით მოვწესრიგდით და სასეირნოდ გამოვედიით..
-აუ უკვე გვიანია და წამოდით კლუბში წავიდეთ.. თან გავერთობით...
ბოლოს ყველა შევთანხმდით კლუბზე და ისევ ნომრებში ავედით გამოსაცვლელად...
-აუ ტასიკოო მინდა,რომ დღეს ისე მაგრად გამოვიყურებოდე,რომ გიორგიმ პირი დააღოს..
-აუუ რა მაგარიაა რომ ერთმანეთი მოგწონთ..იცი რა ჩაიცვი?ის წითელი მოკლე კაბა,რომ გაქვს...
მოკლედ,მოკლე წითელი კაბა ჩავიცვი.მკერდთანაც თამამად ამოღებული..თმა გავიშალე.ძალიან გრძელი შავი თმა მაქვს ... მხრებზე ჩამომეფინა ჩემი დალალები.. შავი ფეხსაცმელი ჩავიცვი ქუსლიანი რადგან გიორგი საკმაოდ მაღალი იყო და არ მინდოდა ჩამოვრჩენოდი..მაკიაჟიც გავიკეთე დ ა ბავშვებთან ჩავედი ეზოში..
გიორგის მზერას ალბათ ვერასდროს დავივიწყებ..იმდენად გაოცებული მიყურებდა...
-ანუკა ამას ნამდვილად არ ველოდი..თამამად შემიძლია გითხრა "ქალღმერთს" გავხარ!!!!!!
-მადლობა..ბავშვები სად არიან?
-ტასოს მარკეტი უნდოდა და გავიდნენ..
-კარგი წავიდეთ მაშინ ჩვენც და კიდევ ასე ნუ მიყურებ ვკომპლექსდები. უნამუსო..გავუცინე და წამოვედი..
კლუბშიც კარგად გავერთეთ..განსაკუთრებით გიორგის ყურადღება მსიამოვნებდა რომელიც მთელი ღამემზერას არ მაცილებდა..
-შეიძლება ვიცეკვოთ?
-რატომაც არა..გავუღიმე და მის გამოწვდილ ხელს დავეყრდენი..
-სიმღერაც იმდენად რომანტიკული იყო ლამის თავი დავკარგე ცეკვის დროს..
ვგრძნობდი როგორ მეფინებოდა გიორგის სუნთქვა კისერზე..მიაი ძლიერი მკლავები შემოჭდომილი მქონდა წელზე.იმსდენად ძლიერად მიჭერდა თითქოს ვინმეს ანახებდა,რომ ეს გოგო მას ეკუთვნოდა...გული უკვე ამოვარდნას ლამობდა.სუნთქვაც გამიხშირდა..სისხლი ისე სწრაფად მოძრაობდა ვენები დასკდომას ლამობდა...ეს ყველაფერი გიორგისაც არ გამოპსრვია რა თქმა უნდა...
-ქალბატონო თქვენთვის რომ ეკითხათ არ მოგწონდით აბა ასე რატომ თრთით მაშინ როდესაც გრძნობ რომ ასე ახლოს ვარ შენთან..
-არასწორად იგებ ყველაფერს..
ჩვენი სიმყუდროვე დიდხანს არ გაგრძელდა რადგან ჩვენ სუფრას ნინა და ლანა შემოუერთდნენ..
-შენი გოგო მოვიდა საყვარელო.ხელი გამიშვი თორპრობლემები არ აგცდება როცა დაგინახავს..
-ჩემი გოგო დიდი ხანია აქ არის ერთი დს მეორე ნინა არ მაინტერესებს!!!
"ჩემი გოგო" ეს სიტყვები გულში ჩამწვდა იმდენად მტკიცედ თქვა რომ მხოლოდ ამ ორმა სიტყვამ დამაჯერებინა,რომ გიორგის მოვწონდი...



№1 სტუმარი Mancho marsagishvili

ძალიან მაგარია..

ძალიან მაგარია..

 


№2  offline წევრი anuki-ano

Mancho marsagishvili
ძალიან მაგარია..

ძალიან მაგარია..

madloba sayvareloo <3

 


№3 სტუმარი A

Vgijdebi am wyvilze ra kargebi arian....

 


№4 სტუმარი marcho

male dade raa

 


№5  offline წევრი anuki-ano

marcho
male dade raa

dges davdeb gagrdzelebas..

 


№6  offline აქტიური მკითხველი terooo

მგონია რომ მოვლენები სწრაფად ვითარდება. ისე ემოცია ძალიან კარგია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent