შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული შეჩვევა თუ მუღამი


29-01-2016, 01:00
ავტორი ბრო13
ნანახია 1 480

სიყვარული,შეჩვევა თუ მუგამი ან ორ სიყვარულს შორის გაჭედილი მე , ამყველაფრის მერე შესაძლოა მეძავი ან მექალთანეც მიწოდოთ . თუმცა ისიც მოსალოდნელია,რომ მე ქალიც ვიყო და კაციც ან ორი ადამიანი ერთი ისტორიით. ძალიან ძნელია გიყვარდეს მაგრამ ამავდროულად ძალიან მარტივი.
დღე პირველი ...
როდესაც მოსაღამოვდა მე ჩაცმა დავიწყე და გარეთ გავედი მეგობრები შევიკრიბეთ და სალაპარაკო თემაც ჩამოვაგდე როგორც ზედმეტად მოლაპარაკე მე,ათი წუთი გავიდა და (უსასრულობაც) გამოჩნდა პირველი შეხედვისთანავე გავდებილდი არვიცოდი ვინიყო მაგრამ ერთ რამეს ვცვდებოდი ის ჩვენსკენ მოემართებოდა.მისი თვალები ისეთი ღრმა იყო რომ მიგათრევდა ვნებების მორევში ,მისი ტუჩები იმდონეზე ლმაზი იყო მინდოდა რომ მივსულიყავი და მეკოცნა.ამავდროულად უფრო მოგვიახლოვდა და ჩემი მეგობარი გიორგი ფეხზე წამოდგა და ხელი დაუქნია. წეღანაც ავღნიშნე რომ მებვრი და სწრაფი ლაპარაკი მიყვარდა სანამ ჩვენამდე მოვიდა ყველაფერი გამოვკითხე გიორგის.
მისი სახელია (უსასრულობა)არის 14 წლის ,მაღალი,გამხდარი,შავთმიანი,ყავისფერი თვალებით,მუქი შავი წარბებით და ულამაზესი ტუჩებით. არვიტყვი იმას რომ პირველი დანახვის თანავე შრმიყვარდა რადგან არვარ ისეთი ადამიანი რომელსაც სჯერა ერთი შეყვარების მაგრამ ისე ძალიან მომეწონა რომ რამის გავგიჟდი.გიორგის ვთხოვე გაეცნო ჩემთვის.
იმისგათვალისწინებით რომ მე კონტაქტური ადამიანი ვარ მასთან ურთიერთობაშიც მალე შევედი.
-სალამი მე იქსი ვარ.
-სალამი მე (უსასრულობა)
ყველაფდრი გავარკვიე გოგონა რომელიც იყო ჩემი სოფლელი თუმცა ცხოვრობდა თბილისში ისევე როგირც მე , ზაფხუობით ჩამოდიოდა სოფელში მაგრამ რატომღაც მე არასოდეს მყავდა ნანახი რადგან რომ მენახა აცილებლად დამამახსოვრდებოდა.სამი თვის განმავლიბაში სოფელში უნდა ყოფილიყო და ყოველდღე შეეძლო ნახვა .პირველი დღის მერე სულ მასზე ვფიქრობდი და ყოველდღე ვნახულობდი ორიკვირისგანმავლობაში ყოველდღე ვნახულიბდი,სამი კვირის შემდეგ ნომერი ვკითხე რაზეც პასუხათ მისი ნომერი მივიღე ესეც უკვე წინსვლაიყო ვხვდებოდი რო მასაც მოვწონდი თუმცა იმ ფაწტს თუ გავითვალისწინებდით რომ მე ის უკვე მიყვარდა მიზეზი მქონდა რომ დავლაპარაკებოდი და მეთქვა სიმართლე .. ავდექი და მზადება დავიწყე. სიტყვა მოვამზადე და როდესაც მოსაღამოვდა მის სანახავად წავედი.
-გამარჯობა რაღაცმინდა გითხრა ,მართალია არც თუ ისე დდი ხანი არარის რაც გიცნობ მაგრამ მაინც რაღაც მინდა რომ გითხრა , ბევრი ვიფიქრე და მივხვდი რომ ამისდამალვა არ შემეძლო.მე შენ მიყვარხარ,დაფიქრდი ამაზე და მიპასუხე შენ რას გრძნობ ჩემს მიმართ.
-იქს მე რავიცი რასუნდა ვგრძნობდე არც კი გიცნობ კარგად თუმცა არხარ ცუდი ბიჭი და ვნახოთ რაიქნება მომავალში.
-არც გთხოვ ეხა რამის თქმას კარგად დაფიქრდი თან უფრო კარგად გამიცნობ და იქნებ რამე გამოგვივიდეს :"
-კარგი.
ამ ყველაფრის მერე ყოველდღე ვნახულობდი ვწერდი და ვურეკავდი საათობით ვლაპარაკობდით რადგან მის გარეშე ცხოვრება აღარ შრმეძლო. უკვე თვენახევარი გავიდა და მოვიდა იმის დრო რომ მას რამე ეთქვა ჩემთვის,ასეც მოხდა ერთ მშვენიერ დილასაც ვურეავ.
-როგორ ხარ ჩემო პატარა?
-რავი იქს შენ?
-კარგად ჩემოსიცოცხლე.
_რაგაც მინდა გითხრა.
-მითხარი.
-ბევრი ვიფიქრე და მივხვდი რომ შენსგარეშე სიცოცხლე არშემიძლია.მივხვდი რომ მიყვარხარ და შენთან ერთად მინდა ცხოვრების გაგრძელება.



№1  offline წევრი ბრო13

ეს პირველი თავია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent