შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე მომინდა ..13


30-01-2016, 18:20
ავტორი niako19
ნანახია 3 046

- არასდროს მიტქვამს რომ კარგი ვარ- კუსტბაზე, მანქანაზე მიყრდნობილმა ნიკამ სიგარეტის ღრმა ნაფაზი დაარტყა და ლაპარაკი დაიწყო, მას შემდეგ რაც მოვუყევირა მითხრა გეგამ- ბევრი ცუდი გავაკეთე კატო, მაგრამ ყველაფერს ტავისი მიზეზი აქვს .. ყიფიანი მე მოვკალი, ტყვია ვესროლე, საკონტროლო გასროლით მოვკალი, არ ვნანობ და არც არასდროს ვინანებ, ყიფიანი დედა**** ბარიგა იყო, ნარკოტიკს ყიდდა, სხვებს აძალებდა და მათზე დამოკედუბლს ხდიდა, კოტე ჩემი ძმაკაცია, იცნობ შენც, კოტიკოს- მტკივნეულად გაეღიმა ნიკას მუდამ მოწყენილი ადამიანის გახსეებაზე რომელსაც ჩემმა გნებამ უბრალოდ უჟმური შეარქვა- მასთან ერთად გავიზარდე, კოტემ ბევრი რამ ააკეთა ჩემთვის, ჩემი ძმაა, პატარა ძმა ყავდა, გიგა, 16 წლის იყო ქუჩაში რო ვიპოვეთ ზედმეტი დოზისგან მკვდარი, გადაირია მთელი უბანი, გიგა სხვა ტიპი იყო, ვერავისწარმოდგენა ვერ გასწვდებოდა ნარკომან გიგას, მაგრამ ასე მოხდა, მე ვიტავე ყველაფერი წვრილად გამოვიძიე ყველაფერი და ყიფიანამდე მივედი- მეორე ღერს გაუკიდა ნიკამ- თურმე სადღაც გაუცვნია, თავიდან აბები მიუცია, ხოდზე მოსაყვანი, მერე კი წამალზე შესვა, იცოდა გიგას მშობლებს ფული გადასდიოდათ და გიგას სახით კარგი გამსაღებელი ჰყავდათ, ყველაფერი გააკეტა ყიფიანმა გიგას ნარკოტიკზე შესასმელად, მერე 16 წლის ბიჭის აცერცეტებაზე მარტივი რა არი ? ამას ემსხვერპლა კიდეც, ყველაფერი ნათელი იყო, ყიფიანი უნდა მომკვდარიყო, ან კოტეს უნდა მოელა ან მე, კოტეს ხელები სუფთა იყო სისხლიგან, ჩემთვის კი ერთით მეტს ან ნაკლებს აზრი აღარ ჰქონდა, ვერ დავუშვებდი მასაც ეს ჯვარი ეტარებინა, ვერ დავუშვებდი კიტეც მკვლელი ყოფილიყო, თანაც სიმართლეს გეტყვი ყიფიანის მკვლელობა სულაც არ მაწევს ლოდად, რომ არ მომეკლა, უამრავი გიგასნაირი ახალგაზრდა შეეწირებოდა იმ დამპალ სულს..
- და გოგონები ?- ამოვიჩურჩულე და ნიკას შევხედე..
- თითი არ დამიკარებია, არასდროს არავისთვის ძალდატანებით- გამიღიმა ნიკამ, ამოვისუნთქე, მკვლელობას ვაპატიებდი, წამალსაც მაგრამ ამას ვერა.. დიდი ლოდი მომეხსნა გულიდან და სადღაც გაქრა, არაფერი მჭირდებოდა ესეც საკმარისი იყო მაგრამ ნიკამ განაგრძო- ჩემი სასტავიდან იყო რამდენიმე ს***.. კაიფში იყვნენ, ის გოგოები ვიცი რა კატეგორიას ეკუტვნოდნენ მაგრამ ამას რაა ზრი აქვს, მაშინ ირაკლი იყო დაჭერილი და მაგის საქმეებზე დავრბოდი, ლუკამ ერთერთმა რომ დამირეკა და თავის წყნეთის სახლში მთხოვა მისვლა, მივედი და პოლიციაც მომყვა, ყველა დაგვიჭირეს მაგრამ მე სუფთა ვიყავი, არც კაიფში ვიყავი და არც გოგონებზე აღმოაჩინეს ჩემი ანაბეჭდები, იმ გოგონებმაც თქვეს რომ პირველად მხედავდნენ, ასე რომ გამომიშვეს მაგრამ ხალხმა ვისაც უნდოდა რომ ასე ეფიქრა ეს დაიჯერა და ესეც მამაჩემს მიაწერეს ისევ იმან გამოაძვრინაო...
- და ისინი ? დაიჭირეს ?
- ხო ..
- არაფერი გააკეთე ?
- ისინი არაკაცები იყვნენ კატო, მე კი არაკაცებს ხელს არ ვუწვდი.. ციხეშოი ჩასხდნენ და დამიჯერე იქ იმაზე მეტად დაისაჯნენ ვიდრე გათვალისწინებული იყო, არცერთი გამოსულა ცოცხალი, შენ არ იცი ციხეში რას უშვებიან ეგეთებს..
- შენ რა იცი ? ციხეზე ?
- 3 წელი გავატარე იქ კატო..
- შენ თქვი რომ ყიფიანი არ იყო პირველი და ამიტომ იჯექი ?
- ხო..
- არ მომიყვები ?
- შენ იცი რომ მეც ჩვეულებრივი ვიყავი? აი ასე ჩვეულებრივად მოსწავლე- გაეღიმა ნიკას..- პირველი კლასიდან ვძმაკაცობთ, მე ირაკლი, კოტე და მიშო, კიდევ იყო ერთი, დუდა დემეტრე ახალაია მაგრამ ეგ ცალკე თემაა, მე და კოტე ჩვეულებრივი ბიჭები ვიყავით, სწავლით და ფეხბურთით დაკავებულები, მიუხედავად იმისა რომ ირაკლი, მიშო და დუდა სულ ქუჩის საზოგადოებაში ტრიალებდნენ მაინც ყველაზე მაგრად ვიყავით, მე ნეიტრალური მეჭირა, არ ვერეოდი ქუჩის საქმეებში, ჩემი პოზიცია მეკავა არც არავინ მეხებოდა და არც მე ვერეოდი არაფერში, კოტეც ჩემთან იყო, ერთი გოგო მომწონდა- გაეღიმა ნიკას- მაშინ მეთერთემეტეში ვიყავი, დიდი ბიჭი მეგონა თავი, მისაღებ გამოცდებსაც ვაბარებდი, ნინი გავაცილე სახლში და ჩემიი უბნისკენ წავედი მეზობლის ბიჭმა რომ მოირბინა მიშოს სცემენ ნუცუბიძის აღმართზეო, სწრააფად მივირბინე სახლში და მამაჩემის მანქანით წავედი, დავაგვიანე, თან ძალიან, მიშოს უკვე მესამედ ურტყავდა დანას ვირაც ნაბი***, რეფლექსურად ვაზროვნებდი, ხელში რომელი ქვაც მომხვდა ის ავიღე და თავში ჩავარტყი, გაითიშა, მიშოც გათიშული იყო, მას მერე არცერთს გაუღვიძია, მე კი 20 წელი მომისაჯეს ორი არასრულწლოვანის განზრახმკვლელობისთვის.. მამჩემის ნაცნობობამ გაჭრა ციხიდან სამწელში გამოვედი მაგრამ პირადპირ აეროპორტში ამოვყავი თავი და აქედან წავედი მოსკოვში, მხოლოდ ორი წლით, მეტი არ გავჩერდი, უკვე ეს ნიკა ვიყავი, ან უარესი, ციხეში ბევრი რამის სწავლა და გაკეთება მომიწია, უკვე მეკიდა მამაჩემის სიმკაცრე და ხალხის აზრიც, ვიცოდი რომ აქეთ უნდა შეშინებოდათ ჩემი, და ასც იყო კოტე და ბიჭები ციხეშიც და იქაც ჩემს გერდით იდგნენ, ირაკლი ეს ირაკლი იყო ყოველთვის რაც ახლააა, კოტე გიგას სიკვდილმა შეცვალა მიშო კი დავკარგეთ..
- და დადა ?
- მაგაზე არ ვილაპარაკებთ- ისეთი შეუვალი გაუხდა ხმა ნიკას ვეღარ შევეკამათე- სახლში წავიდეთ, დაიღლებოდი.
- ვიცოდი რომ გეგა ტყუოდა- მასზე მიხუტებულმა ჩავილაპარაკე ძილისწინ და ნიკას ავხედე.
- არ ტყუოდა- გაეღიმა ნიკას- მან ის თქვა რაც იცოდა და სჯეროდა..
- მტავარია ასეთი არხარ ..
- გეგას ნათქვამიდან ერტადერთი ტყუილი გაუპატიურებაა, დანარჩენი ყველაფერი ვარ კატო..
- მაგრამ წამალი გადააგდე უკვე ..
- ხო გადავაგდე- ისევ გამიღიმა ნიკამ- მაგრამ მკვლეი ვარ კატო, ცივსისხლიანი მკვლელი..
- ჩემთვის არ ხარ - გავაპროტესტე.
- შენ ბატი ბავშვი ხარ- გამიცინა და თმა ამიჩეცა..
- ეე..- წამოდგომა დავაპირე მაგრამ ვინ გამიშვა..
- მოსვენე თორემ გიღუტუნებ..
- არაა- წამოვიყვირე და გავშეშდი, მზულს ღუტუნი.
- ხვალ ლაზარე ვნახოთ..
- ვნახოთ ხო მომენატრა - ლაზარეს გახსენებაზე გამეღიმა რა მაგარი ბავშვია, არ იცით თქვენ.
.............................
უნივერსიტეტში შესულს გაღიმებული ნინი მომხვდა თვალში გიოს რომ აკვროდა, ღიმილით მივუახლოვდი, გეგა ისევ დავაიგნორე და ისინი გადავკოცნე, ორი ლექცია მქონდა, გიორგის მაიმუნობაში ისე სწრაფად გავიდა დრო ვერც მივხვდი, ნიკამ მომაკითხა, მანქანა უკვე სავსე ჰქონდა სათამაშოებით და ტკბილეულით..
- ელენე მოგკლავს- ვუთხარი და მუხლებზე სატამაშო ძაღლი დავისვი რომ დარბის და ყეფავს..
ეს ძაღლი ადრეც უყიდა ნიკამ, ლაზარეს ისე მოეწონა სულ მაგას ათამაშებდა, ელენეს და ირაკლის კი ნერვები აღარ ჰყოფნიდა ამ ძაღლის წვრილი ხმის ყეფაზე და ბატარეები ამოაცალეს ვითომ გაფუჭდა, ნიკამ ეს რომ გაიგო ახალია მიუტანა, სპეციალურად ესეთი დამპალია ეს, იგივე მიზეზით კარადაში შედეს ის ცუგოც, მერე ნიკამ ხუთი მიუტანა ეგეთი და ელენეს სახე უნდა გენახა ხუთი ძაღლი ერთად რომ დარბოდა ყეფიტ, იმის მერე ყველა მისვლაზე მიაქვს და ლაზარეც ამრავლეს ძაღლებს..
- ვაიმე რა მოათრიე ეს??- დაუყვირა ელენემ და სასწრაფოდ დამალა ძაღლი.
- კაი ბიჭო რა გაახურე წაიღო ტვინი უკვე, ახალი მანქნა ვუყიდე გუშინ და იმაზე გადართული, ისევ ეგ ზაღლები რომ აიტეხოს მიგაკლავ იცოდე- გაააფრთხილა ირაკლიმ და მისაღებსი გამობანცალებულ ლაზარეზე ანიშნა...
10 იყო სახლში რომ დავბრუნდით.. ფილმი ჩავრთე და ნიკას მივეხუტე..
- კატო არ გინდა ქორწილი გადავიხადოთ ?- ჩამომხედა ნიკამ.
- ქორწილი?- სწრაფად ავხედე, ქორწილი ყველა გოგოს უნდა თეთრი კაბით და საყვარელი ადამაინებით..
- ხო არ გინდა ?- გაეღიმა ნიკას..
- მინდა .. შენ თუ..
- ხოდა ერთ კვირაში გავაკეთოთ..
- ვერა ნიკა ... რა უნდა მოვასწრო..
- დაგეხმარებიან ..
- ოოოო ვერა ნიკა ორი გთხოვ, ორი კვირა..
- კაი იყოს ორი - ისევ გამიღიმა..
...............................................
აი ეს იყო შოკი, თავით ცავყირავდი ქორწილის სამზადისში ელენე და ნინიც ჩემტან ერთად, გიორჰი არ მომხმარებია, ვერც ვთხოვდი, ის პირველრიგში გეგას ძმაკაცი იყო, ნინი ისე მონდომებული იყო, პრაკტიკას გავივლიო ასე თქვა, აი ნიკას და ნინის ურთიერთობა იყო სასწაული დახოცეს ერთმანეთი..
- აი ეს ძაან კაი ფერია- მესამედ გვანახა ნინიმ ხელსახოცები..
- საშინელი ფერია- ისე თქვა ნიკამ არც შეუხედავს და ლაზარეს გართობაა გააგრძელა ვაშლების ჰაერში ტრიალით.
- უგემოვნო, შენ ვინ გეკითცხება ?- შეუბღვირა ნინიმ.
- ხანდახან მგონია ამას მიყვები ცოლად- გადმომხედა ნიკამ - მე ამის ქორწილში არ წამოვალ რა იქნება წარმომიდგენია, ფარშევანგები ეყოლება შესასვლელში- ნიის ზოპარკში ფარშევანგი ისე მოეწონა ნახევარი საათი უყურებდა, ლაზარე გვყავდა წაყვანილი, ნიკამ წაგვიყვანა :D - გიორგის ყვითელი სმოკინგი ეცმევა- ნინის საყვარელი ფერია- უგემოვნო ხელსახოცები ნუ რათქმაუნდა, კაბა ეცმევა ბებიამისი მარგოსი- მარგო ნინის ბებოადა ყოველ საათში ურეკავდა ერთი კვირა ცუდი სიზმარი ვნახეო- ფეხზე ამას ნაღდი ბესელიები, გიორგის ნაღდი სურამლები- სერიოზულად აგრძელებდა ნიკა- მაგრამ ეგ ყველაფერი თუ გაგვიმართლა, მაგრამ მარგომ თუ სიზმარი ნახააა..- ვერარ დაასრულა ნიკამ ისეთი ხარხარი აგვიტყდა ყველას..ნინისაც კი ..
- ფუ რა დამპალი ხარ - ვაშლი ესროლა სიცილით..- შენ ქორწილში არ დაგპატიჟებ- უცებ გაიბუსხა- რომ არ მოვსულიყავით ახლა გიორგი ან იქნებოდა ჩემი სეყვარებული და ან არა, რომ დაგვეგვინა..
- აუ რას გადავარჩენდი ტიპს?- გადაიხარხარა ნიკამ.
- კატო თავი დამანებოს უთხარი- ისევ გაიბუტა ნინი.
- კაი ნიკა რაა- სიცილით გავხედე და ისევ ხელსახოცებს დავხედე..
...........................................
ნიკას ოჯახტან არ ქონდა კარგი ურთიერთობა, ეს ვიცოდი მაგრამ მეგონა წინა დღეს მაინც მოვიდოდნენ ჩვენტან ტუმცა შევცდი, სხვებივით მოვიდნენ ჯვრისწერაზე.. ნიკას მკაცრი გაფრთხილებით დრიფტი ვერავინ გაბედა, წყნარად მივედით რესტორანში, ნიკას და განსაკუთრებით მომხვდა თვალში, ძალიან საყვარელი გოგოა, ნიკას თვალები, ცხვირი და თმა აქვს, მხოლოდ ტუჩები აქვს განსხვავებული, გული ზალიან მეტკინა ჩემები რომ ვრ დავინახე ვერავინ, მაგრამ ეს მამაჩემის პრინციპი იყო, ნიკა მხოლოდ მიესალმა თავისებს, ტასო კი მე გადამეხვია, ისე თბილად ცამეხუტა და მომილოცა, ნიკას მხოლოდ გაუღიმა...



№1  offline მოდერი bibo

Uf dzlivs ar damedo saxeze peri sheqalo :D :D metqi exa aq isetebi ewereba rooo damwydeba gulitqo magram shenc ar momikvde iseti kai iyo chito siyvaruli sityboti savse tavi iyo.vgijdebi me mikaze chemia es bichii gadmovagdo unda aqedan davisva saxshi es vajkaci ^_^ vgijdebi me shenze.saswauli xar saocreba tkbili tbilioi shokoladii vgijdebi shenze me ....meshokolad merafaeloeb metorteb me marwyveb mebaunteb da mealuchebi me shennn :*

 


№2  offline წევრი niako19

bibo
Uf dzlivs ar damedo saxeze peri sheqalo :D :D metqi exa aq isetebi ewereba rooo damwydeba gulitqo magram shenc ar momikvde iseti kai iyo chito siyvaruli sityboti savse tavi iyo.vgijdebi me mikaze chemia es bichii gadmovagdo unda aqedan davisva saxshi es vajkaci ^_^ vgijdebi me shenze.saswauli xar saocreba tkbili tbilioi shokoladii vgijdebi shenze me ....meshokolad merafaeloeb metorteb me marwyveb mebaunteb da mealuchebi me shennn :*

გავწითლდიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიიი.............

 


№3 სტუმარი darina

tbili da tkbili tavi iyo, pirvelad iyo mgoni eseti tavi sadac ar uchxubiat amat, ravqna yvelafris miuxedavad mainc momwons nika.bevri ragac gadautania da arc aris gasakviri aseti rom aris.

 


№4  offline მოდერი sameone crazy girl

ძლივს გავიხარე ამათი ბედნიერებით მე მიყვარს ნიკოლოზი და რა გავაკეთო ? ველი მომდევნო თავს იმედია მალე არ დაასრულებ სიგიჟემდე მიყვარს ეს ისტორია wink love love ყოჩაღ მაგარი გოგო ხარ შენ wink

 


№5 სტუმარი darina

Sad dagvekarge?agar agrdzeleb?

 


№6  offline წევრი (((end)))

აუუუ აღარ აგრძელებ worried

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent