შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე 2


2-02-2016, 10:13
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 632

გამოცდა წარმატებით ჩააბარეს.კიბეზე რომ ჩამოდიოდნენ, ნინი უნებლიედ შერტიალდა კიტისკენ:-ქალბატონოო არ გინდა იმ ლამზი ბიჭის შესახებ მოგვიყვე დღეს რომ მოგაცილა?
-ვინ ლამაზი ბიჭი გაგიჟდით,ბესო ჩემი დიდი ხნის ნაცნობია ერთად ვისვენებდით წლების წინ ზღვაზე.
-მერე და რაო რა მინდაო?რატო გნახა?
-შემთხვევით შევხვდთ ბუკიაზე ძმაკაცს ელოდებოდა და გამომაცილა. :)
-უფ დაგიჯერეთ რაააააა
-მე მითქვია და.სხვათაშორის დღეს საღამოს დამპატიჟა, მეგობრებთან ერთად გამოცდის წარმატებით ჩაბარება ავღნისნოთო.მე არ ვაპირებ წასვლას და თქვენ თუ კარგად მოიქცევით გაგიშვებთ. :)
-კაი რა კიტ რა საზიზღარი ხარ ეგეთ მაგარ ბიჭზე როგორ იძახი უარს?
-გოგო რით ვერ გაიგე, არავითარი ბიჭი უბრალოდ დიდ ხნის ნაცნობია ცისფერ თვალება ბესარიონა.
მაგიდასთან შემომსხდარი გოგოების ჟრიამული ტელეფონის ზარმა დაარღვია.-ალო ნაზი ხმით უპასუხა ნინიმ (კიტის მაგივრად)
-გამარჯობა ქეთი მინდოდა? კიტ ტელეფონზე ვიღაც ბიჭი გკითხულობსს.ბესო იქნება 2 წუთში გადმომირეკოს სთხოვე.
-კარგით ზუსტად 2 წუთში დავურეკავ.
აუუ რა ხმა აქვს ,ისეთივე მაგარი როგორიც თვითონ არის.ქეთო კიტის უთხარი უარი არ უთხრას, თორემ მე შევაბამ და ხმამაგლა გადაიხარხარეს გოგოებმა.ნიი რა იცი იქნებ ძმაკაცებიც მასავით სიმპათიურები არიან? ოოოო ეგეც მართალია.მორჩით ეხლა მაიმუნობას და მითხარით რომელზრ დავიბარო სადაცაა გადმორეკავს.7 საათი მგონი კარგი დროა მომზადებას ხომ მოასწრებთ? კიიიი გაისმა გოგოების მხიარული ხმები ამასობაში ბესომაც დარეკა.-ალო!(მხიარული ხმიტ უპასუხა კიტიმ)
-ქეთ შენ ხარ?
-კი ბესო როგორ ხარ?
-რახან შენი ხმა მესმის ესეიგი კარგად.და გაიცინა.პირობაზე როგორ ხარ რომელზე გამოგიარო?
-პირობაზე კარგად ვარ მარა ჩემს გიჟებთან ერთად.
-რა პრობლემა მეც წამოვიყვან ჩემ გიჟ... ესეიგი რომელზე?
-7-ის მზად ვიქნებით.
-კარგი 7-ზე მანდ ვართ.შეხვედრამდე ლამაზო.
შეხვედრის დრო მალე მოვიდა, გოგოები სათანადოდ გამოიპრანჭნენ კიტიმ კი უბრალოდ მაიკა და ჯინსი ჩაიცვა.გოგობს თვალები გაუფართოვდათ: შენ რა ასე აპირებ დღეს წამოსვლა? ხო რა იყო როო? გაგიჟდი პაემანზე ასე ვინ მიდის...ეეეე პაემანზე არა ჟორა უბრალოდ ვერთობით.არა კიტ ასე არ წამოხვალ და მთელი გარდერობი გადმოუწყვეს. ბოლოს სადა ვარდისფერ სარფანაზე და შავ მაღალ ქუსლიან კლასიკურ ტუფლზე შეჩერდნენ.სხვა გზა აგარ იყო მცირე მაკიაჟი და კიტიც მზად იყო.ვაუ კიტ მაგრად გამოიყურები შეაბი და ეგააა.(ერთხმად აგიარეს გოგოებმა.)ტელეფონზე ზარიც გაისმა.
ბესო მანქანის კაპოტზე იყო მიყუდებული, გოგოები სადარბაზოდან გამოვიდნენ.კიტის დანახვაზე ემოცია ვერ დამალა ძალინ ლამაზი ხარ ქეთ და ლოყაზე ნაზად აკოცა.კიტის გაეღიმა.ეს ქეთაა ეს კი ნინი ჩემი გი...მე კი კიტის მეძახის ყველა ცნობისათვის. ბესოს გაეღიმა.კარგი კიტ ესენი კი ჩემი ძმები არიან გიგის შენ იცნობ მეორე კი გიოა.როგორ ხარ ქეთ კიტ ძალინ შეცვლილხარ თბილად მოიკითხა გიგიმ და გადაკოცნა.(გიგი და ბესო ერთად ისვენებდნენ იმ წელს ზღვაზე.) -ნელ ნელა ბუთხუზა მეგობარო შეცვლილხარ!
დანარჩენი გზაში თორემ დავაგვიანეთ წამოიყვირა ბესომ.კიტ-ქეთ შენ ჩემს გვედით, დანარცენები უკან და კარი ნაზად გამოაღო.ღმერთო რა ლამაზია გაიფიქრა გულში და მანქანა დაძრა. ვარდისფერი კაბა,შავი ქუსლინი ფეხსაცმელი,გაშლილი თმა და ნაზი მაკიაჟი მარეთლაც ძალიან უხდებოდა კიტის.



№1 სტუმარი A

Orive tavi magaria.... Imedia gagrdzelebasac male vixilav...

Orive tavi magaria.... Imedia gagrdzelebasac male vixilav...

 


№2  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargia chemo kargo yochag momwons kitis ubraloeba dzalian kargi xar

 


№3  offline წევრი შარლატან

მადლობა ჩემო კარგებოო smile

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent