შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აკრძალული უფრო გემრიელია 5


3-02-2016, 11:16
ავტორი mariami879
ნანახია 2 044

ალექსადნრემ თვალებში შემომხედა ჩემი სახე ხელებშ მოიქცია და შუბლზე ტუჩები მომადო. ცხელმა ჟრუანტელმა დამიარა, ერთიანად ავკანკლადი მისი შეხება იმდენად სასიამოვნო იყო რომ ალბათ არასდროს დამავიწყდება ის განცდები. მისი ცხელი სუნთქვა მთელს სხეულს მიწვავდა. ცრემლები დაუკითხავად მოდიოდნენ, მე კი შეწინააღმდეგებას ვერ ვბედავდი. ალექსანდრემ ერთი ღრმად ჩაისუნთქა თითქოს ჩემი სირნელი შეინახაო და ტუჩები მომაშორა. არ ვიცი რა ხდებოდა ვერაფერს ვიაზრებდი, მხოლოდ ალექსანდრეს თვალებში ვხედავდი ჩაბუდებულ სევდასა და ტკივილს. თავი ჩავღუნე და ბავშვივით ავტირდი.
- ჩუ, ჩუ, ნუ ტირი, გეხვეწები ნუ ტირი..
ცდილობდად დავემშვიდებიე და მაგრად მიხუტებდა გულში.
-ჩუმად გთხოვ, ოღონდ შენ ნუ იტირებ, ოღონდ შენს ცრემლებს ნუდამანახებ. დამშვიდდი გეხვეწები....
ცოტა ხანს აღარაფერი უთქვამს მერე თავი ამაწევინა და თვალებში ჩამხედა.
- გავქრები გეფიცები გავქრები შეი ცხოვრებიდან. ოღონდ შენი ცრემლ აღარ დამანახო და ყველაფერს წავიგებ რაც კი მოგიტანე ყველა ტკივილის. ჯერ ბავშვი ხარ შეხვდები ვინმეს ჩემზე ბევრად კარგს რომელიც თავდავიწყებით შეგიყვარდება. მე წავალ ოღონდ არ იტირო გთხოვ.
ისევ მიმიხუტა სულის შეკვრამდე მიხუტებდა და ტმებზე მკოცნიდა . მისმაა სიტყვებმა გული მეტად მატკინა. ნუტუ შეიძლებოდა მეტად შემყვარებოდა ვინმე.
-არასდროს გესმის არასდროს შენსავით არავინ შემიყვარდება ვუთხარი ცოტა ხნის შემდეგ და ცრემლები ხელით მოვიწმინდე... აღარ ვიტირებ, იცი რატომ?იმიტომ რომ მე სიყვარული ვისწვალე, შენ მასწავლე მაზიარე ამ გრძნობას. ვიცი ვიცი რომ ხშირად არ სრულდება სიყვარული ბედნიერებით და ხშირად ტკივილიანია, მაგრამ შენ მე იმაზე მეტად მიყვარხარ ვიდრე წარმოგიდგენია. ალექსადნრე არასდოს შეგეპაროსეჭვი ჩემს სიყვარულში. მოვა დრო და ჩვენ ერთად ვიქნებით მე ამის მჯერა. უბრალოდ უბრალოდ, ნიკოლოზი. ნიკოლოზი ჩვენს ხელს არ შეგვიშლის გაგვიგებს.
ვხდებოდი ისტერიკა რომ მეწყებოდა მაგრამ ვეღარ ვჩერდებოდი. ალექსადნრებ ჩვეული სიდინჯით შემომხედა გამიღიმა, ერთხელ კიდევ მაკოცა შუბლზე მერე ცხვირზე, თვალებზე, გულში ჩამიხუტა და წამოდგა, არისკენ წავიდა არც შმეოუხედავს ისე მითხრა „მშვიდობითო“ და კარი გაიჯახუნა,
წავიდა, წავიდა, ღმერთო ნუთუ მართლა წავიდა, სმაუდამოდ დამტოვა გაუზარებლად ვიმეორებდი ამ სიტყვებს და ვტიროდი
- სალი სალი დამშვიდიი სალიმორჩი ნუ მაშინებ მიყვიროდა თამო და წყალს სახეზე მასხამდა.
-კარგად ვარ, კარგად ვიქნები რამდენიმე წუთში დავდაჯერებულად ვთქვი. კარგად ავრ თამო
-მეთქვა რა თავდანვე მეთქვა, ჩემი ბრალია ჩემი საოცარი სევდით თქვა თამომ და წყალი მოსვა.
-ეგ აღარ თქვა რა შენი ბრალია, ეგ აღარ გაიმოერო თორე მაწყნინებ. ეს ჩემი ბედია თამო ჩემი ტვირთი .ასე იყო საჭირო, ღმერთი უმიზეზოდ არაფერს გვიგზავნის, ვიცი რომ ყველაფრის დასასრული ახალი უკეთესის დასაწყისია.
თამო ჭამოვიდა და მაგრად ჩამეხუტა
-უმაგრესი გოგო ხარ შენ იცცოდე
მითხრა თბილი ხმით და ლოყაზე ხმაურიანად მაკოცა.
-მიდი დაიძინე მე ცოტა ხანს მარტო მინდა ყოფნა
-რაღა დროს ძილია უკვე უნდა ავდგეთ
-მიდი მიდი დაიძინე მარტო ყოფნა მაცადე გავუღიმე და კარი გამოვაღე.
სახლის წინ ბალახზე ჩამოვჯექი და ცას ავეხედე. მთელი ცა ვარსკვლავებით იყო სავცსე. „რა ლამაზია“გავიფიქრე და ფიქრებმა თავისით მოიცვეს მთელი სხეული. რა უნდა ვქნა, როგორ უნდა დავივიწყო. ღმერთო რა უნდა ვქნა დამეხამრე, დამეხარე რომ ამ ტკივილის გავუძლო.ალექსადნრესაც დაეხამრე ღმერთო იმას შეიძლება ჩემზე მეტად სტკივა.ოღონდ ის იყოს კარგად და მე არაფერი მიდა. გადავიტან , გადავიტან ღმერთო. კიდევ ბევრ რამეზე ვიფიქრე და ვერც კი შევამჩნიე მზე ისე ამოიწვერა. სახლში შევედი და მძინარე თამოს დავხედე. ისე მშვიდად ეძინა მისი გაღვიძება ახლა დანაშაულიც კი იქნებოდა.

---------------------------------------------------------------
პირველად რომ დავინახე სალი მაშინვე რაღაც თბილმა დამიარა სხეულში. რამდნი გოგო მყოლია მაგრამ ასეთი გრძნობა არავის მიმართ გამჩენია. მერე ისე შემიყვარდა რომ საკუთარი თავის მიკვირს როგორ შეიძება ასე მალე შემყავრებოდა მაგრამ ეს ყოფილა ერთი ნახვით შეყვარება. რომ გავიგე ნიკოლოზიო თითქოს ყველაფერი ჩამომენგრა, მეგონა გული დამემსხვა რა ათას ნაწილად გაიფანტა. ნიკოლოზი რომ არ ყოფილიყო კიდევ უკეთ ვინქებოდი მაგრამ ჩემი ღვიძლი ძმა. როგორ ჩავხედავდი თვალებში. უნდა წამოვსულიყავი ეს უნდა გამეკეთებინა. სალის ცრემლები კი, ღმერთო გეხეწები მის ცრემლებს აღარ მომასწრო, ოღონდ ის არ დამეტანჯოს და მე გავუძლებ. ისე გავქრები რომ ვეღარასდროს მნახოს. დამეხმარე რომ დადვავიწყო ჩემი თავი. როგორ მითხრა „სიყვარული შენ მასწავლეო“. ამ ერთი ბეწომ სიყვარულს გემო გაუგო და ისიც ასე სტაჯავს. განუზომელ სითბოს ვგრძNობ, მინდა ვიზრუნო მასზე, მაგრამ არ შეიძლება. როგორ გადავახტე ჩემ ძმას, ძმობას ხელი როგორ ვკრა გოგოს გამო. გაივლის ღმერთო დრო განკურნავს ყველაფერს.
დილით ადრე ადგა ალექსადნრე და თამოს სახლთან ჩავიდა მოშორებით დადგა რადგან ბოლოჯერ შეეხედა და დარწმუნებულიყო რომ კარგად არის. სალი ჩანთით ხელში სახლიდან გამოვიდა. გარეთ ბავშვების ამალა ელოდებოდა გოგონებს რომ დამშვიდობებოდნენ. ყველას თბილად უღიმოდა და ემშვიდობებოდა, თუმცა თაველბით მაინც ალექსადნრეს ეძებდა. მოულოდნელად მისკენ გამოიხედა თვალი მოკრა კიდეც და გაიღმა. ეს მისთვის დიდი ბედნიერება იყო. ალექსადნრემ თვალი ჩაუკრა და წავიდა.


------------------------------------------------
- თბილისში შევდივართ გაიღვიძე
-უი უკვე?? ჩამძინებია
-მთელი ღამე თვალი არ მოგიხუჭავს და აბა რა იქნებოდა
-უფ მომნატრებია აქაურობა თქვა სალიმ და თვალი მოავლო მონატერებულ ქალაქს.
-მეც მეც
-ერთი სული მაქ ჩემები ვნახო
-ჰომ იცოდე არაერი მოუყვე დედაშენს უჩემოდ ერთად ვაცინოთ ვგიჯდები ლალისთან ერთად ჭორაობაზე ხო იცი :დდ
-როგორც ბრძანებთ
-ოჰომ
-აუ მომენატრება ეს ზაფხული
-მეც ძალიან . აი მამაჩვენებიც: მოიცა ერთი ვერ დაგვხვდებოდა ორივე რო მოსულა? :დ
-რა გინდა გოგო რა :დ ვაიმე ჩემი მამიკო როგორ მომენატრა ვთქვი და მარშუტკიდან ჩავხტი მაგრამ მოვეხვიე მამაჩემს და ჭაღარა შეპარულს წვერებზე ხელი მოვუსვი.
-ჩემო პრინცესა როგორ მონენატრე.თამო როგორ ხარ შვილო გაგაიჟა არა ამან
-არა გია ბიძიამაგარი დრო ვატარეთ არა სალი თვალი ჩამიკრა თამომ
-გადარიეთ არა იქაური ბიჭები?
-არა მამა მე არა მე მიცნობდნენ აგე სალიმ დატოვა თააყავნისმცემელთა დიდი გუნდი :დდ
-კიდე კაი იქ არ დაგიტოვეს შვილო:დ
-აუ მამა იცი ვის შეუყვარდა??
-ვის
-გიუთოს
მამა-შვილს ერთად აუტყდათ სიცილი
-მეც გამაცინეთ ჩაერია გია :დ
-გიუთო კაი ბავშვია. მერე კიდევ ბერვი რამ მოვყევით და ჩემს კორპუსთანაც მოვედით
- ამოდით რა ზურა სულით და გულით გეპატიჟებით
-არა არა გია სხვა დროს იყოს წავალთ სახლში
-როგორც გინდა აღარ დაგაძალებ მაშინ
-სალი საღამოს განხავ კაი ?
-ახლა არ დაშორდით ერთმაეთს რაღა გაქვთ სალაპარაკო გაეცინათ მამაჩევნებს
-ქალს სალაპარაკოს რა გამოულევს ვთქვი მე და სადარბაზოში შევედი




ბოდიში დაგვიანებისთვის. ფნალური გამოცდები მაქ და ვმეცადინეობ თან. იმედია მოგეწონებათ. ველი კრიტიკას მადლობა წინასწრ შეფასებისთვის.



№1 სტუმარი lela

Admon male dade ra

 


№2  offline წევრი cancara

კაია კაი გაგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent