შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე 3


4-02-2016, 14:27
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 591

მალე მივიდნენ კლუბთან.ბესომ კარი ფრთხილად გამოღო და ხელი შეაშველა გადმოსვლისას კიტის.რა ჯენტლიმენია გაიცინეს ბიჭებმა.საკმაოდ მშვიდი გარემო სუფევდა, წყნარი მუსიკა კიდევ უფრო ალამზებდა იქაურობას.ბესო თვალ ვერ აშორებდა კიტის,ასეთი ლამზი არსება ჯერ არ ენახა.გრძნობდა რაღაც სხვა ემართებოდა, ეს არ იყო ის რაც სხვის მიმართ განუცდია.აბა რა შევუკვეთოთ? წამოიძახა გიგიმ.კიტიმ თვალები დახარა მისი მწვანე სევდიანი თვალები კიდევ უფრო არა ამქვეყნიურს ხდიდა მას.
-კიტ რას დალევ?
-კოლას
-მეტი არაფერი?
-კიტიმ გაიღიმა.
კლუბში კარგად გაერთნენ, მხოლოდ კიტი იყო ნაღვლინი. ეს არ გამოპარვია ბესოს როგორ არ სცადა მაგრა ვერ გააცინა.-არ გინდა ვიცეკვოთ ლამაზო ფერია? (ხელი ნაზად გაუწოდა ბიჭმა...)-ბოდიში ახალა არა.სახლსი უნდა წავიდე და მის თვალებზე ცრემლმა დაწყო დენა.-რამე არასწორად გავაკეთე? შეწუხდა ბესო.-შენ არაფერ შუაში ხარ კლუბთან ლამაზი და მწარე მოგონებები მაკვშირებს.ჩემი ბრალია არ უნდა წამოვსულიყავი.მე წავალ აქ მეტი ვეღარ გავჩერდები.-კარგი კიტ ბიჭებს გავაფრთხილებ და გაგაცილებ.-გარეთ დაგელოდები.
ბესო მალე გამოვიდა.კიტი მანქანასთან იყო ჩამუხლული და ტიროდა.-რითი შემიძლია დაგეხმარო?(სევდიანი ხმიტ კითხა ბესომ.)ახლოს მოიზიდა და ჩაიხუტა.ისეთი უსუსური იყო კიტი შეშინდა არაფერი დავუშავოვო და სწრაფდ გამოაღო მანქანის კარი.გზაში არც ერთს ამოუღია ხმა.კიტი დამშვიდდა.
-ბოდიში თუ რამე გავაფუჭე!ნაღვლიანი ხმით წარმოთქვა ბესომ.
-შენი რა ბრალია.რაც არ გინდა არ უნდა გაკეთო და მორჩა.გოგოებმა ამიყოლიეს და უარი ვერ ვუთხარი:)
-რამით შემიძლია დაგეხმარო?
-კი.ამოხვალ ცოტახნით ჩემთან?ყავა დავლიოთ.ახლა მარტო ყოფნა ნამდვილად არ მინდა.-
-დიდი სიამოვნებით.
სახლი სადათ და უბრალოდ იყო მოწყობილი.მისაღებ ოთახში სავარძელში ჩაჯდა ბესო კიტი კი ყავისთვის გავიდა.ნელ ნელა შევლო თვალი ოთახს და არ გამოპარვია წიგნების თაროზე ლამაზი ბიჭის სურათი.ახლოს მივიდა ბიჭი კიტისთან იყო ჩახუტებული,ძალიან არ მოეწონა ამ დროს კიტიც შემოვიდა ყავით ხელში -აი ყავ....სიტყვა შუაში შეუწყდა და სავარძელში ჩაეშვა.თვალები ისევ ცრემლებით აევსო.გიპოვია ჩემი ტირილის მიზეზი და ეგაა.


ღმერთო როგორ ძალინ მენატრება და აქვითინდა.ნაზად მიკრა ბესომ და დამშვიდება სცადა.-რა გჭირს კიტ გიყვარდა?სად არის ეხლა მიგატოვა? კიტის გაეღიმა მიხვა ცოტაც და ბესო ეჭვიანობისგან გასკდებოდა.ნაზად შეხედა თვალებში თავი გაიაინთავისუფლა და სავარდძელში დაეშვა.სამუდამოდ,სამუდამოდ დამტოვაააა...-ნაძირალა გაბრაზებულმა წამოიძახა ბესომ.შენაირ ნაზ და ლამაზ არსებაზე როგორ თქვა უარი?-მეორეთი მასე აღარ თქვა.მართლაც ვიყავი მისი ლამაზმანი და განებივრებული არსება,ჩემი ბრალია ის დღეს ჩემთან რომ არ არის.-ძალინ გიყვარდა?ბესოს სახე შეცვალა, ეს არც კიტის გამოპარვია.-სიცოცხლეზე მეტად.მისი სიკვდილით დამთავრდა ჩემი ოჯახის ცხოვრება.ჩემი ლამაზი ძამიკო და კიტის თვალებიდან ისევ ცრემლა დაიწყო დენა.ამ სიტყვების გაგონებამ დიდი ლოდი მოხსნენ ბესოს გულიდან დამშვიდდა, მაგრათ ჩაიკრა კიტი გულში და ყურში ჩუმათ ჩასჩურჩულა:მე მას ვერასოდეს სეგიცვლი,მაგრამ გპირდები ჩემთან ძალინ ბედნიერი იქნები.მე შენ მიყვარხარ!-შენ ხომ გუშინ აღმომაჩინე?-შეიდძლება უცნაურია, მაგრამ როგორც კი დაგინახე ....ნახე კიტ რა ნაზია დღეს ღამე.დიდხანს იყვნენ ასე გარინდულები სიმშვიდე კიტიმ დარღვია.შენი წასვლის დროა. მადლობა საღამოსთვის და კიდევ ერთხელ ბოდიში .ბოდიში მიღებულია თუ ხვალაც, ასე გამილამაზებ საღამოს! -არ გამოვა სხვა დროისთვის,2 კვირაში სახელმწიფო გამოცდა მაქვს და უნდა მოვემზადო.სხვა დროს იყოს:) -კარგი ქეთ უფ კიტ გამოცდის მერე მაშინ.მომენატრები მწვანე თვალება და შუბლზე ნაზად აკოცა.-ბესო იციი შენ...-კარგად კიტ შეხვედრამდე კიბებიდან მოადძახა და ჩაირბინა.კიტი კარებში იდგა და ფიქრობდა:რა მემართება მე ხომ ასე არვისთან ვიქცევი. კარი მიკეტა და ფანჯარასთან მიირბინა.ბესო უკვე მანქანაში ჯდებოდა ამოიხედა მწვანე თვალები დაინახა ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა და მანქანა დაძრა.კიტის ბედნიერს ჩაეძინა ,ვერც კი გაიგო გოგოები როდის მოვიდნენ.

ახელმწიფო გამოცდის დღეც მოვიდა.ბესომ სთხოვა უნივერსიტეტამდე მე მიგიყვანთო და უარი ვერ უთხრა.(საწყალი ბესო ყოველ დღე წერდა ლამაზ ესემესებს მაგრამ პასუხს ვერ ეღირსა.)
მოვიდნენ! წამოიყვირა ნინიმ.(ნინი გიოს ხვდებოდა ქეთა გიგის)და გოგოები სიახრულით გაიცნენ ბიჭებთან შესახვედრად, კიტიმ კი ზლაზვნით ჩამოიარა ორი სართულის კიბეები.ბესოს თვალები გაუბრწყინდა კიტის დანახვაზე უნდოდა ჩახუტებოდა და ყველას გასაგონად ეყვირა რომ უყვარს,მაგრამ გრძნობას მოერია- სალამი მწვანე თვალება ძალინ ლამაზი ხარ, როგორც ყოველთვის.
-მადლობ ცისფერ თვალება.როგორ ხარ?(და ნაზად გადაკოცნა)
-წავიდეთ და გზაში გეტყვი.
-ბეს მე გიო და გოგოები ჩემი მანქანით წამოვალ და შევხვდებით.--



№1  offline წევრი tatushki1995

Kargia momwons magari xar

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent