შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქალი იდუმალი არსება თავი4


5-02-2016, 23:20
ავტორი tikliko
ნანახია 1 848

დღეები ჩვეულებრივ გადიოდა.ისევ დამღლელი სამუშაო.საღამოს დაღლილი ვაგდივარ დივანზე და რაგაც სისულელეს ვიყურებ საშინელებაზე ,თან იქვე ლუდი და ჩიფსების კორიანტელია.-არა რა!რა აგარ ფატრავსს!მიდი რა ...-ამ დროს ტელეფონზე დამირეკეს.-სად ჯანდაბაში წახვედი ვახ !აი,აქ ყოფილხარ!-დივნის კუთხეში შეყუჟულიყო. -ხოოო,გოგო...რა გატირებს?! აუ მიგასიკვდილებ იმ პრინცზე თუ დარდობბ!ქვა თავში უხლია!...-კიდე ვაპირებდი გაგრაძელებას და რაგაცის თქმას,რომ ლიზამ გადაიხარხარა გემრიელად. - საყვარელო ახალი ამბავი მაქვს მე და ლეო ერთად ვართ...-მეღადავებიი?!-არა შენ თავს ვფიცავარ...-დავაი ჩემთან მოდი ცუნცულ ....
ცოტახანში ჩემი ცხოვრება ჩემთან ეგდო.-აბა დაღაჭე ასე უცებ როგორრ?!საიდან ?მიდი დაიწყე,ნუ მტანჯავ!-აუ,არ ვიცი საიდან დავიწყოო...გუშინ საღამოს მთვრალი დამადგა...და იცი?მითხრა ,რომ ვუყვარვარ .ცდილობდა ჩემგან შორს ყოფილიყო,მაგრამ გაება ჩიტი მახეში.მას ვუყვარვარ!ვუყვარვარ!-ისე წამოიყვირა ყურის ბარაბანები გამიხვრიტა.-რა გაწივლებს!ლუდი დალიე ...-და ისე ხვალს საღამოს წვეულება აქვს მაგის რესტორანში და დამპატიჟა ,ხო თან დაქალიც თუ გინდა წამოათრიეოო!
-წამოათრიეოო ხოო?!ხო და არ მოვდივარ!-გაბრაზებულმა ხელები გადავიჯვარედინე.-კარგი რა !მარტო არ გამიშვა!-ხო.შენი გაიტანე ისედაც მე ძაან მეზარებოდა.ხვალ დილით კაბები შევარჩიოთ!
დილა ჩვეულებრივად დაიწყო.რატომღაც ძაან მინდოდა ძილი.თანაც არ მინდოდა სადმე გასვლა,მაგრამ ამ გიჟს რას უზამმ?!სამსახურში არ წავსულვარ .სამაგიეროდ ,სხვადასხვა მაღაზიებში დავყიალობდით.სასწაული!უკვე შევარჩიეთ.ჩემმა დაქალმა წითელი გრძელი უკან ამოღებული სადა კაბა აარჩია.მე შავი უკან სამკუთხედის ფორმის,ბოლომდე თხელი მკლავებით,სწორად დაშვებული და ორივე ფეხის მხარეს ჭრილი ჰქონდა.
რესტორანში როგორც იქნა შევედით.-ლიზ ,წამო წამო ლევანს გაგცნობ.-მალე ერთ დიდ მაგიდას მივუახლოვდით.-ლიზა გაიცანი ეს ლევანია,ჩემი ..ჩემი შეყვარებული..-მომმართა .-სასიამოვნოა!აი,ეს ჩემი ძმაკაცები ბექა,სანდრო და დემეტრე..-მოიცა,მოიცა ..ეს ის იდიოტია არაა,ასეთი დამთხვევებიი?!-სასიამოვნოა ამ მშვენიერი ქალბატონის გაცნობა ..-მომმართეს ბიჭებმა.-ხო,მართლა მე და ლიზა ერთმანეთს ვიცნობთ !საქმეზე ვმუშაობთ ერთად.-ირონირი ღიმილით მომმართა საზიზღარმა.
მალე სხვებიც გავიცანით.შეყვარებულები ერთმანეთს სიყვარულით უმზერდნენ.დემეტრე ჩემი გამოხედვის ყოველ ნაწილს აკვირდებოდა და მინდოდა ეს ღვინით სავსე ბოკალი ზედ გადამეფშვნა.თუმცა რას ვეჩი ამ ღვინოს ,მშვენიერია.ის ვაჟბატონია ხეპრე!-შეიძლება ვიცეკვოთ?!-მომმართა ბექამ.-რა თქმაუნდა!-ვცეკვავდით,ცოტათი მოსაწყენადაც კი .მეკვროდა სადამდეც შეიძლებოდა ,მაგრამ რატომღაც მეკიდა .ვერ ვაცნობიერებდი.მერე დავიღალე და აივანზე გავედი.სიგარეტს მოვუკიდე .საერთოდ არ ვეწევი,მაგრამ დღეს რა მჭირს არ ვიცი. -ოჰო,ქალბატონი აქ ყოფილა!მე მეგონა ვინმესათან ერთად წახვედი და უკვე კარგადაც ერთობოდიი!მაგრამ..-უკნიდან დემეტრეს დამცინაცვი ხმა გავიგონე. -ამას აღარ მოვითმენდი.-იცი ?ბატონო დემეტრე ყელში ხარ .დავიღალე!ნუ გადამაყოლეთ იმ კლუბის ინციდენტი!ვა,რა შეუგნებელი ხართ!მინდოდა დღეს ვინმესთან ერთად გართობა,მაგრამ შენმა დანახვამ გუნება მომიშხამა!-სრულიად მშვიდად მივუგე.-მას სიბრაზისაგან სახე აელეწა,ყელის ძარღვები გაეჭიმა და მუშტები შეეკრა.-გოგო!ზედმეტები მოგდის.არ შეგარჩენ ჩემს შეურაწყობას !ისე თუ გინდა აქ ვარ და ..-სწრაფად მომიახლოვდა ,უცებ მთელი ძალით შემომატრიალა და კედელზე ამაკრო სახით.ძლიერ მიჭერდა ხელებს ზურგს უკან.-გამიშვი!გასწიე შენი ბინძური ხელები!-ვფართხალებდი უშედეგოდ.მერე ერტი ხელით ჩემს ჯრილში შემიყო ხელი,ნელ-ნელა საჯდომთან მომიჭირა.ვყვიროდი უშედეგოდ.-გაჩუმდი ძუკნა!-საზარლად დამიღრიალა.ტუჩები ყელთან მომიტანა და ზურგს უკან მაკოცა ,თან მკბენდა. -შემეხვეწები ერთი მაგრად გაგჟიმო,მაგრამ არა პატარა მაგის ღისიც კი არ ხარ!მალე ჩემს ფეხებთან დაჩოქილს დაგინახავ!..-ეს თქვა და მომშორადა და უცებ გაუჩინარდა .ასე შეურაცყოფილი არასოდეს ვყოფილვარ.ასე დაუცველი.პირდაპირ ლომის ხახაში ...არ შეგარჩენ დემეტრე !ომი გინდა ?!ხოდა მიიღებ!
პ.ს.ვივი დავაგვიანე და ბევრი შეცდომებიცაა.მააგრამ სტიმული არ მაქვს.ასე მგონია არავინ კითხულობს.ღირს გაგრძელებაა?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent