შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ურთიერთობა გრძნობების გარეშე.


10-02-2016, 18:21
ავტორი ninaa --
ნანახია 2 837

კიდევ ერთი უაზრო დღე გათენდა ..დილით როგორც ყოველთვის ვფიქრობ ღირს თუ არა სამსახურში წასვლა,რადგან უკვე მესამედ ვაგვიანებ და სავარაუდოდ ამ თანამდებობასაც დავკარგავ... ხო მართლა მე გაიანე/განო ვარ ...როგორც იქნა გადავწყვიტე და ზანტად წამოვდექი საწოლიდან,მალევე გავემზადე და ჩემი HONDAთი სამსახურისკენ მიმავალ გზას დავადექი...სანამ მივიდოდი ვფიქრობდი ამჯერად რა მიზეზი მეთქვა უფროსისთვის..ამაშიც ბედი არ მაქვს ..ჩემი უფროსი ქალია,აბა მამაკაცი რომ ყოფილიყო მოვთაფლავდი და სამსახურსაც არ დავკარგავდი...
როგორც იქნა მივაღწიე და საყვედურებისთვის მოვემზადე,მაგრამ ჰოი საოცრება...ახალი ამბავი დამახვედრეს...ნუუ ამბავი კი არა უფროსი..თან რა უფროსი..დავინახე თუ არა ქანდაკებად ვიქეცი...მმმ..თავში იმდენმა აზრმა გამიელვა სახეზე წამოვხურდი და წყლის დასალევად გავედი...მომეწონათქო რომ ვთქვა მოგატყუებთ,რადგან მოწონებები და სიყვარულები ჩემს თავს დიდი ხნის წინ ავუკრძალე,ამიტომ ვისთანაც ურთიერთობა მქონდა(რა თქმა უნდა ერთჯერად ურთიერთობას ვგულისხმობ) ნორმალურად არც ვიცნობდი და მითუმეტეს არც არაფერს ვგრძნობდი...შეიძლება უგრძნობ ბოზად ჩამთვალოთ,მაგრამ ეს არ მადარდებს...25 წლის ვარ და 15 წლიდან ცხოვრება ჩემზე კაიფობს..ამიტომ ვისწავლე რომ სხვის აზრს ჩემს შესახებ არ მოვუსმინო...




რაც შეეხება ჩემს უფროსს-ბატონ დემეტრეს...ვაღიარებ უძალიანმაგრესად სიმპატიურია...აქცენტზე ეტყობა რომ დიდი ხანია საქართველოში არ ყოფილა და აქ ახალი ჩამოსულია...უნდა ვაღიარო მაგრად გაუმართლა ...ჩამოვიდა თუ არა ამხელა კომპანიის თანამფლობელი გახდა...ოჰო..როგორც ვატყობ "გუჩი მენია"..გემოვნებას ვერ დავუკარგავ...მაგრამ როგორც ყველა ასეთი " ტიპი" ესეც ირონიითა და ცინიზმითაა სავსე....არაუშავს როგორმე გავუძლებ..არც მე ვარ მასზე ნაკლები.

ჩემს სამუშაოს რომ მოვრჩი სახლში წავედი,გზად დანკინ დონატსში გავიარე და ტკბილეულობა ვიყიდე...ალბათ უკვე ხვდებით როგორა ჩემი ყოველდღიური რუტინა-სახლი/სამსახური..თუმცა დღეს ყველაფერი ისე არ მოხდა როგორც ყოველთვის...სახლის გზაზე ტელეფონზე ვლაპარაკობდი,როდესაც უკნიდან ძლიერი დარტყმა ვიგრძენი..გიჟივით გადავვარდი მანქანიდან თან სალანძღავ სიტყვებს ვიმარაგებდი რომ კარგად შემემკო ის ხეპრე,მაგრამ ...(დღეს უკვე მეორედ დავმუნჯდი,რაღაცაშია საქმე აშკარად) "ბოროტმოქმედის" დანახვისთანავე ყველა სიტყვა დამავიწყდა...



გამარჯობა..ახალი ისტორია დავიწყე და იმედია მოგეწონებათ..წინა ისტორია ისე არ დავამთავრე როგორც თავიდან მქონდა ჩაფიქრებული და საერთოდ არც ვაპირებდი დამთავრებას ,მაგრამ გადავიფიქრე....მოკლედ. ძალიან გთხოვთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი... მიყვარხაართ !!



№1 სტუმარი ნიჩუპი

ძალიან საინტერესოა დამაინტრიგა თავები მალე დადე და დიდები რაა

 


№2  offline წევრი ninaa --

მადლობაა :* აუცილებლად <3
ნიჩუპი
ძალიან საინტერესოა დამაინტრიგა თავები მალე დადე და დიდები რაა

ნიჩუპი
ძალიან საინტერესოა დამაინტრიგა თავები მალე დადე და დიდები რაა

 


№3 სტუმარი A

Rodis gaagrdzeleb?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent