შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ლამაზმანი (ნაწილი 12


11-02-2016, 16:25
ავტორი romka13
ნანახია 1 547

სანამ სახლამდე არმივედი ადგილიდან არ დაიძრა იდგა და მელოდებოდა,ვუღიმოდი და ისიც მიღიმოდა, ერთი მხრივ მეშინოდ კიდეც,რადგან არმინდოდა,ამ ყველაფრის მერე ეს ჩემთვის ძალიან ძნელი იქნებოდა,მაგრამ უნდა მეცადა ცხოვრებამ მეორე შანსი მომცა და არ მინდოდა ამ შანსის ხელიდან გაშვება.
სახში რომ ავედი დედა დამხვდა,მე სააბაზანოში შევდი,რომ წყალი გადამევლო და გიო სკოლიდან წამომეყვანა.
წყალი გადავივლე და სკოლაში წავედი,გიო გამოვიყვანე სახლში დავტოვე და მე ბარში წავედი სადაც დაქალები უნდა მენახა.ბარში მივედი და გუგა იქ დამხვდა,ნერვები მომეშალა რადგან არ გამაფრთხილეს,რომ გუგაც აქ იყო. შევკრთი და რაღაც დამემართა ტანში ჟრუანტელმა დამიარა ,ნაბიჯები შევანელე და ბოლოს მივუახლოვდი მათ.ყველა მოვიკითხე და ამათგან გამორჩეულად გუგა ჩამეხუტა.ვიკეცებოდი ნერწყვს ძლივს ვყლაპავდი ავკანკალდი და მალევე გავუშვი ხელები.
დავსხედით და მე ყავა შევუკვეთე,გუგა თვალს არ მაცილებდა,მაგრამ მე ყურადღებას არ ვაქცევდი თითქოს არც არსებობდა.
ბოლოს გუგან გაბრაზებული ხმით თქვა გავალ და მოვალო,მივხვდი რომ ეწყინა ამიტომ გოგოებს ვუთხარი რომ მეც გავდიოდი გუგა გარეთ იდგა და სიგარეტს ისეთი გამწარებული ეწეოდა მეშინოდა რომახლოს მივსულიყავი და რამე მეთქვა.
ბოლოს როგორც იქნა მივუახლოვდი.
-რამოხდა?
-არაფერი რაუდა მომხდარიყო?
-მეც მაგიტო გეკითხები.
-რაც მოხვედი ყურადღება არ მოგიქცევია,თითქოს არც ვვარსებობდე.(ისეთი საწყალი ხმით მითხრა რამის ტირული დავიწყე)
ხმას ვეღარ ვიღებდი და პასიხს ვერ ვცემდი,ისე გაგიკვირდებათ,მაგრამ ჩემდაუნებურად ჩავეხუტე ხელები ისე მოვხვიე თითქოს აღარასოდეს გავუშვებდი,თვითონაც ჩამეხუტა და ასე ვიდექით.
-გუგა.
-ჰო?
-ყველას ცხოვრებაში გამოჩნდება ისეთი ვიღაც,რომელისაც გეშინია რომლის დანახვაზეც გულს უხარია,რომლის დანახვაზეც ბედნიერდები,შესაძლოა ვცდები,შესაძლოა ვაჭარბებ მაგრამ ჩემს ცხოვრებაში ეს ადამიანი შენ ხარ,ის ვისთანაც თავს ისეთად ვგრძნობ ვინც ვარ.
ამის თქმაზე გუგას ცრემლები წამოუვიდა,მეც ცრემლები მომდიოდა,მაკოცა,და წინააღმდეგობაც არ გამიწევია,ხელსი აყვანილი მანქანაში წამიყვაა და ჩამსვა,მივხვდი სადღაც მივდიოდით არც მიკითხია სად ვიცოდი არმეტყოდა,გული გამალებით მიძგერდა და უხმოდ გაჩუმებული ვიჯეიდა მივყვებოდი მას,ბოლოს გავჩერდით სახლთან ზღვის პირას სადაც ტალღების ხმა ისმოდა და თბილი სიო ქროდა მანქანიდან გადმოვედით და სახში შევედით,მან ღვინო შემომთავაზა მეც გამივართვი და დავლიე.
შემდეგ მაკოცა და მაიკა გამხადა,მეც მაიკა გავხადე და ჩვენ დაუვიწყარი ღამე გავატარეთ ასე კარგად თავი რამდენი ხანია აღარ მიგრძვნია,დილით ავდექი და საუზმე მოვამზადე სანამ გუგა ადგებოდა.

ბოდიშს გიხდით დიდი ხანია არ დამიდია ახალი თავი იმედია მოგეწონებათ.. ველოდები კრიტიკას



№1  offline წევრი ბრო13

კარგია ველოდები შემდეგ თავს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent