შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნაზი ღამე 8


12-02-2016, 13:28
ავტორი შარლატან
ნანახია 2 247

- შემოდი.
-იყვეს აქ მირჩევნია.ბესოს დავალებით მოვედიი ეს კონვერტი უნდა გადმოქცეე.
- მადლობ. ვიცი ბესომ დამირეკა და გამაფრთხილა.
-იცი ეხლა ჩემ ოჯახში მძიმე სიტუაციაა,არმინდა დედაჩემა ეს ამაბავი გაიგოს(მუცელზე მიანიშნა) ქალი ძლივს გამოვიდა მდგომარეობიდან.
-ამით რა გინდა მითხრა?
-კიტ ჩემი ძმა აქ კიდე კაი ხანს ვერ ჩამოვა დაივიწყე და ცხოვრება შენი გზით გაგრძელე. ბესო შენი ღირსი არაა ის შენაირ გოგოს არ იმსახურებს. ( და კიბები სწრაფად ჩაირბინა.)
კიტი ისევ კარებსი იდგა და ღაპარუპით ჩამოსდიოდა ცრემლებიი. ბოლოს კარი მიხურა სავარძელში ჩაჯდა და ფიქრებმა წაიღოო....
კვირი თავზე ბესომ ისევ დარეკა:- გამარჯობა ფერია თავს როგორ გრძნობთ?
-მადლობ ბეს კარგად (ცივად უპასუხა კიტიმ)
-ჩემი საჩუქრები მიიღეთ?
-არაა რა საჩუქრები?
-გიგი აიღებს და მოგიტანთ.მიყვარხარ კიტ
- მე აღარ და ჯობია საერთოთ შემეშვა, მე არ ვარ შენი ღირსი და ტოლი(ატირდა)
-რა სისულელებს მეუბნები ვიცი ჩემზე ნაწყენი ხარ ყველაფერს აგიხსნი.ახლა როცა მუცლით ჩვენ შვილს ატარებ სრულიად მარტო დარჩი მანდ სრულ გაურკვევლობაში...
- არა ბეს ჩემთვის უკვე ყველაფერი გარკვეულია ჩვენი შვილი აღარ გაჩნდება მუცელი მომეშალა. დამივიწყე და ცხოვრებას მიხედე...
-არა კიტ შენ გინდა მატკინო ისე როგორც ახლა ჩემგან გტკივა ვიცი კიტტ(ბესო ტიროდა) ადვილი არა მარა გპირდები ჩამოვალ სანამ ბავშვი დაიბადება და აღარ...(სიტყვა შეაწყვეტინა კიტიმ)
- ვერ გაიგეე ბავშვი აღარ დაიბადება მშვიდობით.(ტელეფონი გათიშა და გამწარებულმა კედელს მიანრცხაა).საწოლზე გულაღმა დაემხო ატირებული და აღარ ახსოვს როგორ ჩაეძინა.
მეორე დღეს შუადღისით გაიღვიძა თავი საშინლად სტკიოდა იმავე საღამოს გიგიმ გამოგზავნილი საჩუქრები მოუტანა. ორი დღე უყურა ყუთს და ბოლოს გახსნა.ულამზესი კაბა და ბავშვის ჩასაცმელი იყო პტარა წერილთან ერთად:"მენატრები კიტ ვიც ძნელია უჩემობა , მაგრამ გპირდები ბავშვის დაბადებამდე ჩამოვალ. ჩვენ შვილი უცხო ბავშვი იქნება რადგან ერთი თალი დედის ექნება მეორე მამის გუშინ ვნახე სიზმარში. მიყვრახარ ფერია შეხვედრამდე."
კიტი თავის თავში ჩაიკეტა აღარავისთან უნდოდა კონტაქტი გოგოებსაც გაურბოდა, ფიქრებიდან მხოლოდ ბავშვის მკვეთრ მოძრაობას გამოყავდა. გული სტკიოდა ცხოვრების ერთადერთი იმედი პატრა არსება იყო რომელსაც მუცლით ატარებდა.ადვილი არ იყო ამ გადაწყვეტილების მიღება მაგრამ ხვდებოდა რომ ბესოსთვის ასე ჯობდა. ერთ მშვენიერ დღესაც გადაწყვიტა ქვეყანა დაეტოვა, რადგან აქ ყველაფერი ბესოს აგონებდა.(სამსახურიდან შემოთავაზება მიიღო უკრაინაში გაეგრძელებინა თავისი ჟურნალისტური შემოქმედება) ბევრი არ უფიქრია უბრალოდ ჩანთა ჩაალაგა გოგოებს ესემესი გაუგზავნა და ქვეყანა დატოვა.

ბესო უშედეგოდ ეძებდა კიტს მაგრამ მის კვალს ვერსად მიაგნო. არვინ იცოდა სად გაქრა პატარა გოგო სევდიანი თვალებით.ხვდებოდა რომ კიტის კარგავდა მაგრამ არაფრის გაკეთების უნარ აღარ შესწევდა. თვები მირბოდა კიტის კვალი კი არსად არ ჩანდა თითქოს მიწამ უყო პირიო.
კიტისთვისაც არ იყო ადვილი უცხო ქვეყანში უცხო ხალხთან ახალი ცხოვრების დაწყება, მაგრამ ნელ ნელა შეეგუა ბედს. ბოლომდე იხარჯებოდა სამსახურში რადგან ფიქრის დრო არ ქონოდა , მაგრამ ფიქრები ბესოზე მაინც არ ანებებდნენ თავს. ენატრებოდა საშინლად უნდოდა მისი ხმის გაგება სიამყე არ აძლევდა ბევრი რამის უფლებას. ბესო ხომ დაპირდა გულს არ გატკენო, არსოდეს მიგატოვებო მაგრამ რა გამოვიდა, ულმობელმა წუთისოფელმა არ აცალათ ბედნიერება. ღრმად როცა დაფიქრედებოდა თავის თავს შემუძახებდა ხოლმე: რა გჭირს კიტ გაიხსენე რა ბედნიერები იყავით ერთად, გაიხსენე ცეკვა მინდორზე, წვიმაში მთელი ღამე ხეტიალი,პირველი კოცნა და ის ნაზი ღამე. ნუთუ ეს ყველაფერი არაფერია? მაგრამ ბესოო როგორ არის ის ახლა, რატომ ვატკინე გული მას ხომ ვუყვარდიი, არა კი არ ვუყვარდი ისევ ვუყვარვარ და იქნებ მაინც. ღმერთო როგორ გავუძლო ამდენ ტკივილს და მონატრებას ოო როგორ მიყვარსს... ამ ფიქრებში თენდებოდა კიდეც. დრო მიდიოდა ორის სიყვარულით სავსე გული ეძბდა ერთმანეთს და ვერ პოულობდა მხოლოდ ღამემ იცოდა მათი ადგილსამყოფელი.
15 ივლის იმშობიარა კიტიმ სწორედ იმ დღეს როცა მან და ბესომ ერთმანეთს მარადიული სიყვარული შეფიცეს.(პტრა ლუკა მოევლინა ქვეყანს.ბესოს სიტყვები ახდა მართლაც უხო ბავშვი იყო რადგან ერთი თვალი ცისფერი ქონდა მეორე კი მწვანე.)იმ ღამესაც ნაზი იყო ღამე. სწორედ იმ დღეს დაბრუნდა ბესოსც საქართველოში..


საქართველოში დაბრუნებული ბესო ორი წელი უშედეგოდ ეძებდა კიტს, ბოლოს თავის თავში ჩაიკეტა: რას არ მისცემდა უკან რომ დაბრუნებულიყო ძველი დრო. მხოლოდ ის გარკვია გოგოებისგან კიტი ისევ ორსულად იყო საქართველო რომ დატოვა.ამას ისედაც ხვდებოდა.ისიც კარგად იცოდა, კიტი ასე რატომ მოიქცა,პირიბა ვერ შეასრულა სრულიად მარტო დატოვა და ზღავდა კიდეც საზღაურს. წარმატებულ მენეჯერს და ერთერთ ცნობილ ბიზნესმენს ყველაფერი ქონდა ბედნიერებისთვის მაგრამ რაღაც აკლდა..... ცხოვრების მიზანი პატარა კიტი იყო (თავისი ძმიშვილი),რომელიც ყოველ უფერულ დღეს ცოტათი მაინც უფერადებდა, დრო კი უკან მოუხედავად გარბოდა.
არც კიტი იყო ბედნიერი. ზრდიდა პატრა ვაჟკაცს, რომელიც დღითიდღე უფრო ემსგავსებოდა მამას.ყოველ ღამე ზღაპრად უყვებოდა სიყვარულის ლამაზ ისტორიებს, რომელიც ტრიალ მინდორზე ბედნიერათ მთავრდებოდა.იცოდა რომ მალე კონტრაქტს ვადა გასდიოდა და საქართველოში დაბრუნება მოუწევდა.



№1  offline წევრი tatushki1995

Dzalian kargi iyooo genacvalee

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent