შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერება ჩემთანაც მოვა (დასასრული)


13-02-2016, 00:12
ავტორი Elenii Gavasheli
ნანახია 3 103

იმ მომენტში, როცა პირველად დაიჭირა ტაისია ხელში და გვერძე მდგომ ნიკუშას შეხედა,რომელსაც გაბრიელი ეჭირა ხელში,მაშინ იგრძნო ამოუცნობი და სიტყვებით ძნელად წარმოსათქმელი ბედნიერება.
მაშინ მიხვდა რომ ბედნიერებ მასთანავ მივიდა!
კიდევ მაშინ იგრძნო,სახლში ვარჯიშიდან,ძალიან დაღლილი ნიკუშა რომ მივიდა და დაღლილ ელენეს ბავშვები გამორთვა..
კიდევ მაშინ ორივე ბავშვი ერთად რომ ატირდებოდა ღამის 5საათზე და ელენეს ადგომის უფლებას,რომ არ აძლევდა დაიძინეო.
ბედნიერი იყო ელენე,საფენებით და საჭმლით ხელში,ნიკუშას რომ უყურებდა.
მაქსიმლურად ცდილობდა დახმარებოდა ელენეს.
ის რომ არა ალბათ გაგიჟდებოდა კიდეც ელენე.
ნიკუშას კარიერის გამო,ესპანეთში მოუწიათ გადასვლა,თავიდან ძალიან გაუჭირდათ მაგრამ მერე შეეგუვნენ...
თამაში ჰქონდა ნიკუშას,ბვშვები ძიძასთან ყავდა დატოვილი ელენეს და თვითონ ნიკუშას ესპანელი გუნდელის ცოლთნ ერთად თამაშზე იყო წასული.
კარგი გოგო იყო სარა,ერთადერთი გოგო იყო ამ 1წლის განმავლობაში ვისაც დაუმეგობდა.
საკმაოდ რთული თამაში გამოდგა
3-2დამთავრდა ჩვენს სასარგებლოდ.
თამაშის დამთავრებისთანავე არცერთი ნიკუშას გუნდელი არ გამოსულა სტადიონიდან,ცოტა გაუკვირდა ელენეს,არც ხალხი ამდგარა ფეხზე,რაღაცის მოლოდინში იყვნენ,ელენეც მათ შორის.
ნიკუშას ხმამ ყურები დაუგუბა ელენეს.
-მთელი 4წლის განმავლობაში მე ვიყავი ბედნიერი თუნდაც იმიტომ რომ ელენე სუნთქავდა და შემეძლო შორდან მაინც მეყურებინა..
ახლა კიდევ ასმაგად ბედნიერი ვარ,დილით ჩემს გვერძე რომ ვხედავ ბავშვებით ხელში.
გაგიკვირდებათ და ქორწილი არ გვქონია,არადა ეს ელენეა ოცნება იყო.
ახლა კიდევ ოცნებების ახდენის დროა
- ელენიკო ცოლად გამომყვები?
ელენე ტიროდა,მთელი სტდიონი მას უყურებდა,და იზიარებდა მათ ბედნიერებას.
ყველაფერს ელოდა ამის გარდა.ახლა ნათლად შეიგრძნო ის ფაქტი რომ სიყვარული ერთხელ მოდის და სამუდამოდ რჩება!
ყველაფრის მიუხედავად ბედნიერებამ და სიყვარულმა გაიმარჯვა.
სწრაფად ჩაირბინა ტრიბუნები და სტადიონზე შევარდა,მაგრად მოხვია ხელი და -თანსხმა ვარო ხმამაღლა დაიყვირა..
ბედნიერი იყო ელენე ზუსტად ისეთი ქორწილი ჰქონდათ როგორიც ელენეს სურდა.
ღიაცის ქვეშ,მრგვალი ლამაზად გაფორმებული მაგიდებით,უამრავი ახალგაზრდით და დიდი კაბით.
მალდივის კუნძულები და ბედნიერი წყვილი.
კიდევ ერთი პატარა შეემატა მათ იდეალურ ოჯახს.
პატარა ნინა.

-დეე წამო დავწვეთ.ნინას დაუძახა და გაბრიელს და ნიკუშას შეხედა სერიოზილი სახეებით რომ უყურებდნენ ფეხბურთს
-გოოოოლ! ერთად დაიყვირეს და გიჟებივით წამოხტნენ ფეხზე და გულგახეთქილი ნინა სწრაფად გავარდა დედისკენ.
-ზღაპრები გინდა დეე? მზრუნველად შეხედა შვილს ელენემ
-დედა კაი რააა 13წლის ვარ,რადროს ზღაპრებია..შენ და მამიკოზე მომიყევი.
-ნინა სულ ზეპირად იცი უკვე მთელი ისტორია რაღა მოგიყვე.
ეციმებოდა ელენეს ნინაზე.
არასდროს უყვარდ ზღაპრები,სულ დედიკოს და მამიკოს სიყვარუის ისტორიას აყოლებდა.


სწრაფად შემოვარდა სახლში 17წლის გაბრიელი და თავჩაღუნული დები სახლში შემოყვნენ.
-მერამდენე ბიჭი უნდა ვცემო ჰაა? აღარ შემიძლია ვინ არის ეს!
თქვენ კიდევ მშობლებს მიუბრუნდა ახლა. ერთი ბიჭი ვერ გააჩინეთ,ცოტა ხელი რომ შეეწყო ტო,ვინ არიან ესენი.
ნიკუშას და ელენეს ეცინებოდა
-ხოდა დამშვიდი ამის მერე ორი ძმა გეყოლება.ღიმილით უთხრა შვილს და თავისზე მაღალ შვილს მოეხვია.-უიმე გაბრიელ და საშინელი დუხი გასხია.სახე სასაცილოდ დამანჭა ელენემ.
-რას ნიშნავს მალე გეყოლება?ტაისიამ შეხედა მშობლებს.
-დედა ორსულად ხარ? ახლა ნინამ
იკითხა
-ჩვენი ლამაზი დედიკო ორსულად არის,და ტუპ ბიჭებს ელოდება.ღიმილით დაამთვრა სუბარი და ცოლს მუცელზე მოეფერა.
-რა?ღიმილით იკითხა ნიკუშამ და ხელში აიტაცა დედიკო
-ღმერთო ჩემო რამაგრიაა,მამაჩემის თითქმის მშურს.სიცილი ამბობდა და აფრილებდა ელენეს ხელში.

-ნიკუშ ტყუპებს ჩააცვი და მზად ვარ მეეც
-მე ჩავაცმეევ,ღიმილით გამოართვა ბავშვები გაბრიელმა მამამისს.
-გაბრიელი რომ არ იყოს ალბათ გადავიწვებოდი,ღიმილით უთხრა ელენემ ქმარს და ჩემოდანიც ჩაალაგა.
ყველანი მზად იყვნენ უკვე.
გახარებული ნინ შემოვრდა ოთახში
-ღმერთო როგორ მომენტრა საქრთველო თქვენ არ იცით! ტაში შემოჰკრა და ტყუპებთან მივიდა
-დროა ლამაზი თბილისი დაათვალიეროთ!

იცით ბედნიერება რა არის?
მე ვიცი უკვე რადგნ მყავს ულმაზესი შვილები და უმაგრესი ქმარი.
ახლა არვიცი მერამდენედ, ოთახში ვზივართ ყველანი და კიდევ ვყვები ჩვენ ისტორიას!
და თამამათ შემიძლია ვთქვა!
ბედნიერება ჩემთანაც მოვიდა!
დასასრული.
დიდი მადლობა ყველას,ძალიან მიხარია რომ მოგწონთ ეს ისტორია.
დიდი მადლობა ყველას,მიყვარხართ ძალიან და აუცილებლად დაგიბრუნდებით სულ მალე,ახალი ისტორიით.



№1  offline წევრი natia-natia

მაგარი იყო ძაან მომონა

 


№2  offline წევრი Elenii Gavasheli

natia-natia
მაგარი იყო ძაან მომონა

Madloob❤️

 


№3  offline წევრი Ninuca)

ძალიან მაგარიი იყოო <33

 


№4  offline წევრი Elenii Gavasheli

Ninuca)
ძალიან მაგარიი იყოო <33

Madloba❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent