შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- მისტერ უჟმურო ოდესმე იცინით?.. (1)


14-02-2016, 00:18
ავტორი tsn
ნანახია 7 745

....
- მაა გავედი მეე - ჩავძახე მამას, მისი ყავა მოვსვი და ლოყაზე ვაკოცე..
- ჭკვიანად ემი.. - მომაძახა მამამ ჩვეული ღიმილით.. ჩემი როლერები მოვირგე, ყურსასმენებიც არ დამვიწყებია და ახლომდებარე კაფესკენ 'გავგრიალდი', ეს კაფე ჩემს ნათლიას ეკუთვნის და მისი ყოველდღიური სტუმარი ვარ.. ახლაც ჩემი მეგობრები, ანა და ლილი მელოდებინ... კაფე ხალხმრავლობით გამოირჩევა და მაგიდები ღია ცის ქვეშაც დგას.. ხალისიანად შევვარდი და ერთ წყვილს მოვკარი თვალი.. უკვე რამდენი ხანია ვამჩნევ.. ასე შორიდან ''ეტრფიან'' ერთმანეთს და ერთმანეთის გასაცნობად არ მიდიან.. ამიტომ, პიღვრლ რიგში, ბიჭთან მივვარდი, ქუდი მოვგლიჯე თავიდან და იმ გოგოს დავახურე, თან ვანიშნე მოდი-მეთქი..
- ნეტავ რა გეშველება - მომაძახა ნათლიამ..
- რაც თავი მახსოვს ეგ კითხვაც მესმის, მაგრამ უკვე 19 წლის ვარ და ჯერ არაფერი მეშველა - წარბები ავქაჩე მაღლა და მისკენ გავიქეცი.. - მომენატრეე
- ოჰ, საუკუნეა არ მინახავხარ რა - თმა ამიჩეჩა მან
- ნწ, ნწ ამოვუყვანე ბიჭს თვალებში მაზოლები
- ნუ მახტები გოგო ეგრე - მომიშორა მან - გოგოებს მიფრთხობ, ყველას შეყვარებული ჰგონიხარ..
- აუ, თუ გაპატიო გიო რა.. - წნა გამოვუყავი და გოგონებისკენ გავქროლდი
- ემი, ერთ დღეს კისერს წაიტეხ .. - კისკისით მითხრა ლილიმ
- გამომივიდა მეორე მამა, რა იყო, დაგარიგათ? - ვუთხარი და წვენი მოვსვი ანას ჭიქიდან..
- შტერუკელა, ეგ ჩემი იყო - ვითომ გამებუტა ანა...
- მომისმინე ლუი - ლუი ჩვენ დავარქვით,- ოღონდ.არ გამებუტო, ახალს მოგიტან..
ისევ მივდრიალდი მომსახურე პერსონალთან და წვენი გამოვართვი, აბა ხომ არ შევაწუხებდი... დაქალებისკენ წავედი, როცა ტელეფონმა დარეკა და წამლის მიღების დრო მაცნობა.. ტელეფონს ვოღებდი, რომ ხმა გამეთიშა, როდესაც ვიღაცას შევასკდი და წვენიც დავღვარე..
- თვალებში არ იყურები? - მომესმა საკმაოდ ბოხი, მაგრამ უხეში ტონი..
- უკაცრავად, ბოდიშს გიხდით - თავი დამნაშავედ ვიგრძენი
- თქვენი ბოდიში ამ დასვრილ და გაფუჭებულ დოკუმენტებს ვერ შველის - არ შეუცვლია ტონი მას, ვერ ვხვდრბი, მარტო ჩემი ბრალია? - უყურადღებოდ რომ დადიხარ, ეს მაგისი ბრალია, არავის არ უყურებ, იქნებ რა ხდება
- უკაცრავად? - თავის დაცვის რეჟიმზე გადავედი - ჯერ ერთი, მე ბოდიში მოგიხადეთ, მეორეც, ჯანდაბას, მე უყურადღებოდ დავდივარ, თქვენ თუ იყავით ყურადღებით, მაშინ რატომ დამეჯახეთ? ეს შემთხვევით მოხდა.. ჩემს ადგილზე, შეიძლება ნებისმიერი სხვა ყოფილიყო..
- სხვა ასე არ იტლიკინებდა
- თქვენს ადგილზე კი, სხვა უბრალოდ ბპდიშის მოხდის შემდეგ წავიდოდა და ისტერიკებს არ მომიწყობდა, - ვუთხარი გაბრაზებულმა და ზურგი ვაქციე
- ცანცარა - ჩაილაპარაკა თავისთვის, მაგრამ გავიგე მაინც
- მისტერ უჟმურება - მეც მოვუფიქრე უცებ მეტსახელი და გავეცალე.. ისევ ავიღე.სასურველი წვენი და გოგონებისკენ წავედი, გიოც იქ იყო და სამი პირდაღებული ადამიანი მომცქეროდა..
- რა იყოთ? - ვკითხე და მხრები ავიჩეჩე
- ახლა იცი ვის ეტლიკინე?
- ნწ - უარყოფის ნიშნად თავი გავაქნიე
- ვის და მათე გულედანს.. მართლა არ იცი ვინაა? - გაიცა ანამ
- ოო, არ ვიცი, დიდი.ვინმეც ეგ იქნება, უხეში და უჟმური.. გეგონება მხოლოდ ჩემი ბრალი იყო..
- მათე ცნობილი ბიზნესმენია, ყველამ იცის მის შესახებ.. მასთან ხმის აწევას ვერავინ ბედავს, შენ კი - მომახსენა გიომ
- მე, უბრალოდ თავის ადგილზე მოვსვი.. - მხრები ავიჩეჩე - თავი ვინ ჰგონია, მითუმეტეს მოვუბოდიშე კიდეც, ხომ იცით სიტყვებს ჰაერზე არ ვისვრი და საერთოდ ყველას ადვილად ვეწყობი.. არც უხეშობა მიყვარს და არც თავის გამოდება.. მამაც ცნობილი ბიზნესმენია, მაგრამ არასოდეს აუწევია ხმისთვის.. მომსახურე პერსონალისადმიც კი.. ადამიანს თავისი სტატუსი არ აძლევს იმის უფლებას, რომ სხვებზე მაღლა დააყენოს თავი.. - ჩავურაკრაკე და წვენი მოვსვი..
- აბა დღეს რა გეგმები გვაქვს - იკითხა ლილიმ
- რავიცი, - ტელეფონის ზარმა საუბარი შემაწყვეტინა - ხო მამა, კი დავლიე წამალი, მეც მიყვარხარ მაა - იძულებული ვიყავი მეცრუა, რადგან ამ გაწამაწიაში წამლის მიღება გადამავიწყდა.. ანემია მაქვს, არც ისე საშიშია, მაგრამ მაინც არ მინდა მამა ვანერვიულო.. ამიტომ, წამლებს რეგულარულად ვიღებ.. კაფეში კიდევ ცოტა ხანს გავჩერდით და სასეირნოდ გავედით.
მე, ანა და ლილი ბავშვობის მეგობრები ვართ.. ერთად გავიზარდეთ, მშობლები მეგობრობენ და შესაბამისად, ჩვენც.. გიო კი, ჩემი ნათლია, ჯერ 24 წლისაა.. მართალია, ერთად არ გავზრდილვართ, მაგრამ ის ჩემი ცხოვრების ნაწილია და მიხარია, რომ არის.. კიდევ მყავს უფროსი ძმა - დემე.. ის და გიო კლასელები არიან.. დემე ამ ჟამად იტალიაშია, ბიზნესის საქმეზე.. დედამ დიდი ხანია დაგვტოვა, იქ წავიდა, საიდანაც აღარ ბრუნდებიან, სამწუხაროდ...
მამა ჩემი იდეალია.. ყველაფერი ღირებული, რაც კი ვიცი, მისგან ვისწავლე.. ხშირად მეუბნება, რომ დედას ვგავარ, მაგრამ მე ვცდილობ, რომ მას ვგავდე.. მართალია, მისი ერთადერთი ქალიშვილი ვარ, მაგრამ ეგოისტი არასოდეს ვყოფილვარ.. არც მამიკოს ფულით განებივრებული გოგო.. მართალია მამა არაფერს მაკლებს, მაგრამ მაინც, როცა კი ფული მჭირდება ნათლიასთან კაფეში ვმუშაობ და ჩემით ვშოულობ, დამსახურებულად...
მთელი დღე აქეთ-იქეთ ვიარეთ მე და გოგოებმა, ზაფხულია და უნივერსიტეტიდან დათხოვილები ვართ, ასე, რომ მთელი დღე თავისუფალი გვაქვს.. საღამოს სახლში დავბრუნდი და პირველ რიგში მამას სანახავად შევვარდი ოთახში, მოვეფერე და დასაძინებლად წავედი.. წყალი გადავივლე და გაგრილებული შევწექი საწოლში.. უნებურად მათე გამახსენდა და ისევ ბრაზი მომერია, მისტერ უჟმური.. ჰმ.. როგორ უძლებენ სახლში, ნეტავ იღიმის ოდესმე?...


********
დავბრუნდი, ახალი ისტორიით.. ველოდები თქვენს შეფასებებს, იმედი მაქვს, რომ მოგეწონებათ.. ვიცი, რომ პატარა თავია, მაგრამ ასე ვთქვათ ''საცდელი'' თავია და თუ მოგეწონებათ, შემდეგში უფრო დიდ თავებს ავტვირთავ..



№1 სტუმარი xato

momewonaaa kargiaaa.gaaagrdzeelee aucilebladd.

 


№2 სტუმარი tamo

ძალიან მომეწონა.ძალიან კარგი ისტორია<3

 


№3  offline მოდერი tsn

xato
momewonaaa kargiaaa.gaaagrdzeelee aucilebladd.

გმადლობ ♥♥

 


№4 სტუმარი Elleee

Kitxva rom daviwke ar mindoda rom damiavrebuliko❤dasawkisi idealuria vnaxot gagrdzeleba velodebi moutmenlad❤

 


№5  offline მოდერი tsn

tamo
ძალიან მომეწონა.ძალიან კარგი ისტორია<3

გმადლობ.. მიხარია, რომ მოგეწონათ♥

Elleee
Kitxva rom daviwke ar mindoda rom damiavrebuliko❤dasawkisi idealuria vnaxot gagrdzeleba velodebi moutmenlad❤

მიხარია, რომ მოგეწონა.. აუცილებლად გავაგრძელებ...

 


№6 სტუმარი fortoxlisgogona.marti

გააგრძელერაა<3კარგია^_^

 


№7  offline მოდერი tsn

fortoxlisgogona.marti
გააგრძელერაა<3კარგია^_^

მადლობაა ♥♥ გავაგრძელებ )))

 


№8  offline მოდერი bibo

Momewona egi me dzalian ici shen tkbilo .....mal male dade da didze xidi tavebi shokolado murabav

 


№9  offline მოდერი tsn

bibo
Momewona egi me dzalian ici shen tkbilo .....mal male dade da didze xidi tavebi shokolado murabav

გმადლობ ♥♥

 


№10  offline წევრი p♥♥h ^^

Sataurshive shecdoma :-)
Didi araperi mara kitxvas rom iwyeb cudad xvdeba
--------------------
ყოველ ადამიანში მზეა-აცალეთ, რომ ანათოს!

 


№11  offline მოდერი tsn

p♥♥h ^^
Sataurshive shecdoma :-)
Didi araperi mara kitxvas rom iwyeb cudad xvdeba

ნუ ჯერ-ჯერობით მთლად უშეცდომოდ ვერ ვწერ.. მაგრამ, გმადლობ შენიშვნისთვის, გავითვალისწინებ ))

 


№12  offline წევრი მოლურჯო

შეცდომები...
შეცდომები...
და ისევ შეცდომები...
წესით ამდენი ისტორიის მერე უნდა დახვეწილიყავი
მაგრამ, არაფერი გეტყობა
--------------------
მარიამი

 


№13  offline წევრი kiko

მიუხედავად შეცდიმებისა მაუნც მომეწონაბრადგან მიყვარს ასეთი ისტორიები. არაუშავს შეცდომები რადგან ყველა შეცდომებზე სწავლობს და აქ არამგონია იყოს ისეთი მწერალი რომელსაც შეცდომა არ დაუშვია.

 


№14  offline მოდერი tsn

kiko
მიუხედავად შეცდიმებისა მაუნც მომეწონაბრადგან მიყვარს ასეთი ისტორიები. არაუშავს შეცდომები რადგან ყველა შეცდომებზე სწავლობს და აქ არამგონია იყოს ისეთი მწერალი რომელსაც შეცდომა არ დაუშვია.

გმადლობ...♥♥

სევდიანი გიჟი
შეცდომები...
შეცდომები...
და ისევ შეცდომები...
წესით ამდენი ისტორიის მერე უნდა დახვეწილიყავი
მაგრამ, არაფერი გეტყობა

გმადლობ შენიშვნისთვისთვის, მაგრამ, მაინც ვფიქრობ მთლად უშეცდომოდ არავინ წერს..♥♥

 


№15  offline წევრი cancara

ცჰემი ცანცარა გოგოხარ შენ კაია ასე გაგრძელე

 


№16  offline მოდერი tsn

cancara
ცჰემი ცანცარა გოგოხარ შენ კაია ასე გაგრძელე

გმადლობ ♥

 


№17  offline წევრი Soow

მეც ძალიან მომეწონა!
შეცდომები შეცდომები და შეცდომები ყველას ააქვს იმიტომ რომ აქ კლავიატურით ვწერთ და ტექნიკურია ყველა შეცდომა,ხელნაწერი რომ იყოს მერწმუნეთ რომ არც ერთი შეცდომა არ იქნება. და გრამატიკულად ყველაფერი სწორადაა!
გააგრძელე !

 


№18  offline წევრი qetiqetiA3

ძალიან კარგი იყო...მომეწონა...ისე წავიკითხე ერთი შეცდომაც არ შემიმჩნევია შეიძლება არის მაგრამ ისეთი კარგი წასაკითხი რომ ყველა შეცდომა გაანულა love ველი შემდეგ თავს დიდი ინტერესით ?მინახავხარ მომეწონა პირველოი ისტოირაა სადაც ამ სიტყვის სწორი ფორმა წავიკითხე იმის მიუხედავად რომ ვიცი არც მე ვხმარობ ხშირად love წარმატებები lol

 


№19  offline წევრი ErTi MeOcnEbe Gogo

Gaagrdzele dzaan magaria. Istoriebi ro unda wamekitxa vedzebdi chamovyevi da uceb es shemxvda. Chavuare gverdi mara amis sataurma mainc damainteresa da dzaaan magariaaa :*<3
--------------------
ლიკა.ხარებოვი

 


№20  offline წევრი kaxelii

კარგია მალე დადე ახალი თავი და დიიდიიი

 


№21  offline მოდერი tsn

Soow
მეც ძალიან მომეწონა!
შეცდომები შეცდომები და შეცდომები ყველას ააქვს იმიტომ რომ აქ კლავიატურით ვწერთ და ტექნიკურია ყველა შეცდომა,ხელნაწერი რომ იყოს მერწმუნეთ რომ არც ერთი შეცდომა არ იქნება. და გრამატიკულად ყველაფერი სწორადაა!
გააგრძელე !

დიდი მადლობა. მიხარია, რომ მპგეწონაა ♥♥♥

qetiqetiA3
ძალიან კარგი იყო...მომეწონა...ისე წავიკითხე ერთი შეცდომაც არ შემიმჩნევია შეიძლება არის მაგრამ ისეთი კარგი წასაკითხი რომ ყველა შეცდომა გაანულა love ველი შემდეგ თავს დიდი ინტერესით ?მინახავხარ მომეწონა პირველოი ისტოირაა სადაც ამ სიტყვის სწორი ფორმა წავიკითხე იმის მიუხედავად რომ ვიცი არც მე ვხმარობ ხშირად love წარმატებები lol

უღრმესი მადლობა საყვარელოო♥♥♥

ErTi MeOcnEbe Gogo
Gaagrdzele dzaan magaria. Istoriebi ro unda wamekitxa vedzebdi chamovyevi da uceb es shemxvda. Chavuare gverdi mara amis sataurma mainc damainteresa da dzaaan magariaaa :*<3

მიხარია, რომ მოგეწონა.. გმადლობ♥♥

 


ძალიან კარგია მომეწონა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს წარმატებები_
--------------------
romantikosi mwerali

 


№23  offline მოდერი tsn

lann❤
ძალიან კარგია მომეწონა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს წარმატებები_

გმადლოობ ♥♥

 


№24  offline წევრი Xati Zaalishvili

Gamixardaa sheni dabrunebaa ♥♥♡♡momewonaa dzaliannn misterr ujmuri :-D

 


№25  offline მოდერი tsn

Xati Zaalishvili
Gamixardaa sheni dabrunebaa ♥♥♡♡momewonaa dzaliannn misterr ujmuri :-D

გმადლობ.. მიხარია, რომ მოგწონს..

nino k.d.
კარგია მალე დადე ახალი თავი და დიიდიიი

აუცილებლად ♥ მიხარია, რომ მოგეწონა ))

 


№26  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

auu kargi iyoo dzaan male dade raq

 


№27  offline მოდერი tsn

uchveulo
auu kargi iyoo dzaan male dade raq

აუცილებლად.. გმადლოობ ♥♥

 


№28 სტუმარი Black

Tsn kargia dzalia da veli shemdeg tavs<3

 


№29  offline მოდერი tsn

Black
Tsn kargia dzalia da veli shemdeg tavs<3

გმადლობ ))

 


№30  offline მოდერი Eleniko13

გამოხმაურება ბევრია,
ნახვებიც,
რაც იმაზე მიმანიშნებს, რომ რაღაც კარგი მელის წინ.
არ იფიქრო, ამით ვაფასებდე ნაწერს.
უბრალოდ, ახლა ასეა.
დაგელოდო, თუ დავიწყო უკვე?
მოდი, ჯერ დაასრულე რა.
--------------------
ლილიტის ქალიშვილი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent