შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 2 თავი


14-02-2016, 14:42
ავტორი niino
ნანახია 4 222

-შეაბიჯა თუ არა კარებში სახეზე აღებეჭდა ცოტა დაბნეულობა,ცოტა შიში..იდგა შემოსასვლელში და არ იცოდა საით წასულიყო,ყველა თავის საქმით იყო დაკავებული,ვინ სად მიდიოდა,ვინ ვის ესაუბრებოდა მოკლედ სრული ქაოსი..ფიქრობდა ვისთან მისულიყო,რომ ეკითხა სამსახურის თაობაზე,როცა მოუახლოვდა 2 მაღალი სმოკინგებში გამოწყობილი პიროვნება..
უფროსის ნახვა მინდა მიმართა მათ პირდაპირ ეკამ
ვინ ბრძანდებით? კითხა ერთერთმა და თავიდან ფეხებამდე აათვალიერა ეკა..
სამსახურის თაობაზე მოვედი და უფროსის ნახვა მინდა ცოტათი გაბრაზებულმა უთხრა ეკამ.
ბიჭებმა ერთმანეთს გადახედეს..ეკას ჩაცმულობამ მიიქცია მათი ყურადღება,რომელიც იყო უბრალო მაისურში, მოტკეცილ ჯინსებში და კეტებში.
-თუ უფროსთან არ ხართ შეთანხმებული ისე ვერ შეგიშვებთ, გოგონა გთხოვთ დატოვოთ შენობა..ამისთქმა იყო და ეკას ბრაზისაგან თვალები წამოენთო.სცადა ამათი გვერდის ავლით შესულიყო მაგრამ წინ გადაუდგნენ და არ მისცეს ნაბიჯის გადადგმის საშუალება.ეკა არ აპირებდა დანებებას მაგრამ ამათთან რას გააწყობდა და თითქმის გამოაგდეს გარეთ..ჩამოვიდა კიბეზე თან უკან იყურებოდა და ბრაზი ახრჩობდა,იქვე ჩამოჯდა საფეხურზე, ფიქრობდა,წვიმაც დაიწყო,ის მაინც იჯდა ჯიუტად და გეგმავდა შიგნით როგორ შესულიყო..კიბეებთან მანქანა გაჩერდა და გადმოვიდა საშუალო ტანის დაკუნთული ასე 30 ან 32 წლამდე მამაკაცი რომელსაც უკან დაცვა მოყვებოდა.ავიდა კიბეებზე და ჩაუარა ეკას სულ ახლოს.შესასვლელთან გაჩერდა და უკან მოიხედა ნახა კიბეზე მჯდომი ეკა რომელიც წვიმის მიუხედავად იჯდა და სადღაც დარინავდა ფიქრებით.მიუახლოვდა,თვალს არ აცილებდა მის გრძელ თმებს,რომელიც წვიმისგან მჭიდროდ მიკვროდა ტანზე.
გაცივდებით-უთხრა,მაგრამ მიხვდა სულ არ გაუგია მისი ნათქვამი ეკას.იგივე გაუმეორა უფრო ხმამაღლა.ეკამ შიშისგან ისეთი ფართო თვალებით ამოხედა უცნობს გაეღიმა.
უკაცრავად რათქვით?(ეკა)
უცნობმა იგივე გაუმეორა უკვე მესამედ..
მერე თქვენ რა(ეკა) და ფეხზე წამოდგა თან კარებისკენ იყურებოდა საიდანაც გამოაგდეს ცოტახნისწინ..უცნობს ეს არ გამოპარვია.
რით შემიძლია დაგეხმაროთ?(უცნობი)
ეკა ახლა დააკვირდა უცნობს,მის ჩაცმულობას და მიხვდა:ეს პიროვნება აქ მუშაობს და უნდა გამოვიყენო ეს შანსი..
უფროსთან მინდა შესვლა სამსახურის თაობაზე მაგრამ ეს გორილები არ მიშვებენ მიაყარა ეკამ და მიუთითა კარებში მდგარი ბიჭებისკენ..უცნობს ამის გაგონებაზე გაეცინა რაზეც ეკა გაბრაზდა
რავთქვი სასაცილო?(ეკა)და გაბრაზებულმა ახედა უცნობს.
უცნობმა თითქოს ვერ გაიგო ეკას ნათქვამი.
კარგი შევიდეთ(უცნობი)
ეკამ გახედა კარებში მდგარ დაცვას.
წავედით-უთხრა უცნობმა და წავიდა კარებსიკენ ეკა მიყვა უკან დაეწია და ამოუდგა გვერდით.დაცვა მიესალმა უცნობს და მოწიწებით გაატარეს კარებში თან ეკას უყურებდნენ.ეკამ ერთი მოხედა დაცვას და ენა გამოუყო.თითქოს უთხრა მაინც ჩემი გავაკეთეო.უცნობმა ეს შენიშნა და ეკას ამ საქციელზე ჩაეცინა,მაგრამ ეკას არ შეუმნჩნევია.გახარებული იყო იმით,რომ შევიდა შიგნით და იმედი მიეცა.ლიფტთან მივიდნენ და ელოდებოდნენ.ეკას მოუსვენრობა დაეტყო შიში აღებეჭდა სახეზე..



№1 სტუმარი Ellee

Vaimeeee ra sakvareliaaa ekunaaaaaaaaa

 


№2  offline წევრი cancara

ჰაჰა კაიგაგრძელე პატარა ძალიან

 


kargia magram dzalian patara tavebia
--------------------
romantikosi mwerali

 


№4  offline წევრი niino

Ki gavagrdzeleb..radgan ase mogwont mixaria dzalian...miuxedavad ekas mkacri da seriozuli xasiatisa cota petqebadi da cotac bavshvuria:):)
Ellee
Vaimeeee ra sakvareliaaa ekunaaaaaaaaa

 


№5 სტუმარი A

Au magaria. Ra sayvarelia es eka ra... Male dade kargi?

 


№6  offline წევრი niino

A
Au magaria. Ra sayvarelia es eka ra... Male dade kargi?

Davde ukvee

 


№7  offline წევრი TAKO23

კაიაკაიაკაიაკიაკაიაკაიაკაიაკაია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent