შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დამიბრუნე სიყვარული


14-02-2016, 19:20
ავტორი elo
ნანახია 2 127

კვირა დღე იყო აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული 12 აპრილი მე დასვენების დღე მქონდა სამსახურიდან მივდიოდი მეგობრებთან რათა აგვეღნიშნა ეს დღე,დილის სიო ლამაზად ქროდა უცხო და საოცარი სურნელი იდგა ირგვლივ უცებ გონს მოვედი მანქანამ ჩემ წინ გააჩერა და ჩემ წინ დადგა შავებში ჩაცმული სუსტი აღნაგობის ადამიანი რომელიც მაღაზიაში მიაბიჯებდა თავის ელეგანტური სხეულით, უცებ ტელეფონის ზარი გაისმა, ალოო ვუპასუხე ელო სად ხართ გელოდებით მალე მოდიო,მან ჩემი ხმა გაიგონა გამარჯობათ ქართველი ხართ...დიახ,გაგიმარჯოთ მე ალექსანდრე მავროპულო ვარ მე უბრალოდ ელო ძალიან სასიამოვნოა,წამობრძანდით გაგიყვანთ სადაც გნებავთ ,არა მადლობა მან მიპასუხა კარგით თქვენი ნებაა...ერთმანეთს დავემშვიდობეთ უცებ ფიქრებმა გამიტაცა რატომღაც იმ ადამიანზე ვფიქრობდი მე ხომ მას არც კი ვიცნობდი ვინ იყო და რას წარმოადგენდა,როგორც იქნა დათქმულ ადგილზე მივედი იქ ყველა ვნახე კაფეში დავსხედით ბევრიც ვიცინეთ და ვისაუბრეთ სხვადასხვა თემებზე ..2 საათი იყო ტელეფონი მირეკავს ერთ-ერთი მეგობარი ერთ ბიჯს ძალიან მოეწონე და შენი გაცნობა უნდა და გთხოვ უარი არ თქვა დაგვერთმივეა მოვალ მალე,მეც დავეთანხნე კარგითქო..ნახევარი საათიც გავიდა ჩემი მეგობარი მოვიდა ერთმანეთს მივესალმეთ და ოჯახებით მოვიკითხეთ,უცებ ჩემს უკან გაისმა ნაცნობი ხმა ისევ გამარჯობა ელო ნახე სამყარო რა პატარაა ისევ შეგვახვედრა ღმერთმა ერთმანეთს, უკან მოვიხედე და ალექსანდრე შენ???ბედნიერებისგან კინდოდა მეყვირა,ჩვენმა საერთო დაქალმა თქვენ ერთმანეთს იცნობთ მაშ მე წავალ დაგტოვებთ და ისაუბრეთ,ჩვენ მარტონი დავრჩით ვილაპარაკეთ და ვიმხიარულეთ მასთან თავს საოცრად კარგად ვგრძნობდი,ნახე ელო საერთო მეგობარიც გვყავს და რა კარგია,ელო იცი რა ძალიან ლამაზი ხარ ერთი ნახვით მომხიბლე და ძალიან მომწონხარ,ტელეფონის ნომრები გავცვალეთ და ერთმანეთს დავემშვიდობეთ,საღამოს 8 საათიც დადგა ჩემი სამსახურში წასვლის დროც მოვიდა და კიდევ ერთი კვირა კიდევ სახლში ჩაკეტილი რა რთულია ემიგრანტის ცხოვრება, ერთმანეთს ხშირად ვასაუბრებოდით ძალიან მოგვწონდა ერთმანეთი კარგადაც გავუგეთ ხასიათებით ,ყოველ მეორე დღეს ვნახულობდით ერთმანეთს, მასზე ფიქრით იწყებოდა ყოველი დილა საღამო,გავიდა ერთი თვე ერთმანეთით ვტკბებოდით მაგრამ სულ ვჩხუბობდით ერთმანეთი კი სიგიჟემდე გვიყვარდა.



№1  offline წევრი elo

ხვალ აუცილებლად დავდებ ,მადლობა

 


№2 სტუმარი A

Vau magaria magrad damaintriga.....

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent