შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 3 თავი


15-02-2016, 00:44
ავტორი niino
ნანახია 5 051

-მე ვერ შემოვალ..მე..მე არშემიძლია-შეშინებული ბუტბუტებდა ეკა
რამოხდა რისი გეშინია კი არშეგჭამ ლიფტში-გაღიმებულმა უთხრა უცნობმა
დახურული სივრცის მეშინია არასდროს ვყოფილვარ ლიფტში, მე..მე კიბით ავალ მითხარით მერამდენე სართულზეა უფროსი?(ეკა)
შენ რა გინდა 7 სართული კიბით მატარო?(უცნობი)
მერედა ვინ გითხრა კიბით ადიო?მე გკითხე მერამდენე სართულზე უნდა ავიდე მაგრამ უკვე მივხვდი რომ მეშვიდე სართულზე არის უფროსი..მიაყარა ეკამ არც დალოდებია უცნობის პასუხს ისე გაემართა კიბეებისკენ.როგორც იქნა ავიდა მეშვიდე სართულზე,ისე იყო ფიქრებში გართული ვერც კი იგრძნო დაღლა.პატარა მაგიდასთან მჯდომ გოგონას კითხა თუ სად იყო უფროსის კაბინეტი,გოგონამ შეიყვანა კაბინეტში და უთხრა:დაელოდეთ მალე მოვა ბატონი ლევანი..და დატოვა ეკა კაბინეტში.ეკა თვალებს აცეცებდა მოათვალიერა კაბინეტი,რომელიც მუქ და მკაცრ ფერებში იყო გადაწყვეტილი,ავეჯიც მსგავსი და დასკვნა გამოიტანა:ეტყობა უჟმური და უხეშია ამ კაბინეტის პატრონი..ვერ ისვენებდა თან ელოდებოდა, თან აინტერესებდა თუ რა მოხდებოდა..ხვდებოდა მის ცხოვრებაში რაღაც იცვლებოდა..მიუახლოვდა მაგიდას,რომელსაც დიდი სავარძელი ამშვენებდა ჩაჯდა,მოხერხებულად მოეწყო..ამ დროს გაიღო კარები და შემოვიდა ეკასთვის ნაცნობი უცნობი.ეკა ელვის სისწრაფით წამოხტა,მაგრამ როგორც კი იცნო უცნობი ისევ ჩაეშვა სავარძელში.
მიუხედავად კიბეებისა მაინც თქვენზე ადრე ამოვედი გაღიმებულმა უთხრა უცნობს ეკამ..
თქვენც უფროსს ელოდებიით?სავარძლიდან არც ამდგარა ისე კითხა უცნობს,მაგრამ პასუხის გაცემა არ აცალა ისე მიახალა: რადგან დაგასწარით გარეთ დაელოდეთ ჯერ მე უნდა დაველაპარაკო და კიდევ დიდი მადლობა რომ დამეხმარეთ აქ შემოვსულიყავი..
უცნობი სიცილს ძლივს იკავებდა,უყურებდა ეკა სავარძელს როგორ აქანავებდა აქეთ იქით თან როგორი გამარჯვებულის სახით უყურებდა ,რადგან მასზე ადრე ამოვიდა..
კარგით ქალბატონო მეც აქვე დაველოდები.ღიმილით უთხრა უცნობმა
საქალბატონე!შეუსწორა ეკამ.
ამ დროს შემოვიდა მდივანი გოგონა ყავით ხელში.
თქვენი უფროსი ყოველთვის ასეთი პუნქტუალურია?სად არის რახანია ველოდები-გულმოსულმა უთხრა ეკამ გოგონას,რომელიც გაოცებული უყურებდა უფროსის სავარძელში მჯდარ ეკას შემდეგ ფანჯრისკენ გაიხედა და ნახა უცნობი რომელიც იღიმოდა..
თქვენს წინ დგას უფროსი.ბატონი ლევანი- უთხრა მდივანმა გოგონამ ეკას......



№1  offline მოდერი bibo

Ra kargi iyo exa wavikitxe tkbilo shokolado samiveee ux vgijdeni me shrnzee chokolatus

 


დზალიამ პატარა თავი გაზარდე რა თავები
--------------------
romantikosi mwerali

 


№3 სტუმარი Neneee

Vaimee

 


№4  offline წევრი cancara

Eka eka ahaha shteria ra kai male dade

 


№5  offline წევრი niino

Ki gavzrdi taveebss..mixaria ro mogwoont da veli tqvens shepasebebs, shenishvnebs da a.sh

 


№6  offline მოდერი mikussa

სასიამოვნო წასაკითხი იქნება თუ ამის შემდეგ უცნობებთან მიმართვის თქვენობით ფორმას გამოიყენებ. თავიდან ჩანდა, შემდგომ გაქრა.
--------------------
If you don't believe in yourself, nobody will do.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent