შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი მომღერალი. (თავი 2)


20-02-2016, 12:59
ავტორი სოფიო
ნანახია 1 364

დილით მე გავიღვიძე ნინოზე ადრე .. ჰო რაც არუნდა გასაკვირი იყოს მართლა ესე მოხდა . უცბათ თავში საოცარმა აზრმა გამიელვა . სააბაზანოში შევედი წყლით ჭიქა ავავსე და ოთახში გავედი .. აიი ყველაზე მაგარი მომენტიი . იოო , ცხოვრებაში პირველად გავაღვიძე მე სოფია ჩოხელმა ნინო ცუხიშვილი ..
-აუუ , კარგი რაა ! პირველად გაიღვიძე ჩემზე ადრე და მაშინაც წყალი გადამასხი თავზეე? იცოდე ვიმახსოვრებ და მერე გაბუტვებს არ ვიყოთ იდიოტოო !! - ნინოს სახეს რომ შევხედეე ისე იჯღანებოდა , სიცილი დავიწყე .
-კაი რა , პირველად გავიღვიძე შენზე მალე და გამოვიყენე ეს შანსი , აბა ხო არ დაგელოდებოდი როდის გაიღვიძებდი .. მიდი გამოიცვალე და შენებთან წავიდეთ რა ნახლია დავითა ძალიან მომენატრა . -ნინომ თავი დამიქნია , აბაზანაში შევიდა . მე ამასობაში ჩავიცვი და სამზარეულოსკენ გავეშურეე .. საჭმელოო მოვდივაარ , მზად დამხვდიი !! ეეჰ მართლა გავგიჟდი მგონიი .. :დ კვერცხი შევწვი ძეხვთან ერთად და ჭამა დავიწყე . ამ დროს ნინოც ჩამოვიდა .
-აუუ მეც მშია , მიდი მეც შემიწვი რაა . -მე თავი გავაქნიე უარის ნიშნათ , ნინოს სახეს რომ შევხედე გამეცინა .
-კაი ჰოო ისედაც გაბრაზებული ხარ და კიდე რო არ გაბრაზდე შევწვავ შენთვისაც . -ნინომ ენა გამომიყო და სკამზე მოკალათდა , თან ფეხები მაგიდაზე აალაგა და ვაშლის ჭამა დაიწყო .
-დღეს ქეთოსთან (ნინოს დედა) რომ მივალთ პიცა გამოვაცხობინოთ . -მე თავი დავუქნიე და ძეხვის შეწვა გავაგრძელე .
-სალო ჰო სახლში იქნება მიდი დაურეკე რაა .. -ნინომ ტელეფონი აიღო , უნდა დაერეკა და სწორედ მაგ დროს ,,აყვირდა,, ტელეფონიი .
-ჰო დეე ...
-...................................
-ვაა რაკაია . ჰო ეხლა ვჭამთ და გამოვალთ ჩვენც .
-.................................
-კარგი მიდი , გაკოცეე ! -ნინომ ტელეფონი გახარებულმა გათიშა , მე კი თვალებით ვანიშნე დაეწყო მოყოლა .
-გოგო ესეიგი ჩემი მამიდაშვილი გაგა არის თავის საძმაკაცოსტან ერთად ასული ჩვენთან რა . -ისე ემოციებში ყვებოდა გამეცინა . - ოო ნუ მაწყვეტინებ რაა ..
-კაი კაი , მიდი გააგრძელე .
-ჰოდა გაგა ხო მღერის . -მე თავი დავუქნიე . - წინა წელს მაგან და თავის მომღერალმა ძმაკაცებმა ჯგუფი შექმნეს სახელად ,,თბილისელები,, , ეხლა სალომეს ქორწილშიც აპირებენ სიმღერას და რაღაცეების გასარკვევად ავიდნენ ჩვენთან რაა . დაანებე ეხლა მაგ ძეხვს თავი და წავედიით .
-კაიი ჰოო . ე ისე კარგი ბიჭები არიან ?? -ამაზე ნინოს გაეცინა .
-კი , კარგები არიან , პროსტა ეხლა ჩემზე პატარებიი , ნუ ტან შენზე დიდებიი :დდ - რაღაცეებს მიყვებოდა ნინო ბიჭებზე და ამასობაში სახლამდეც მივედით .
-დეე მოვედიით . -მისაღებიდან ქეთო გადმოხტა და ჩამეხუტა . ესეც ჩვენი ჭკუისაა . რაც ჩემი მშობლები ამერიკაში წავიდნენ მას შემდეგ სულ ერთად ვართ , ქეთომ ჩემი და ნინოს ყველა საიდუმლო იცის . მართალიაჩვენთან შედარებით ბევრად დიდია , მაგრამ ყველაფერი ისე ესმის როგორც პატარა თინეიჯერ გოგოს .
-ჩემიი სოფუნაა , რაიყო გოგო ასე უნდა მომანატრო თავიი?? - თან მეხუტებოდა და ამ ყველაფერს ისე მეუბნებოდა .
-აუუ ქეთო გუშინ წინ არ გნახეე? -სიცილით ვუთხარი . -ასე მალე თუ მოგენატრებოდი რავიცოდი . -კვლავ სიცილს ვაგრძელებდი , ამ დროს ოთახიდან გაგა გამოვიდა .
-ვაა სოფუუ , როგორ ხარ გოგო ? რამდენი ხანია არ მინახავხარ . ასე უნდა დავიწყება ჰოო?? -მოჩვენებითი სიბრაზით მეუბნებოდა . მოვიდა და თან ჩამეხუტა .
-შენ ვის რას ეუბნები ბიჭოო :დდ აუუ ისე მართლა რამდენი ხანია არ მინახავხარ . -ძველი დროის გახსენება დავიწყეთ , თან მისაღებისკენ წავედით .. რომ შევედი 4ბიჭი იჯდა . 4ივე რაღაცას უყურებდა . შევედი თუ არა მზერა ჩემზე გამოიტანეს .
-ბიჭებო ეს არიან ბიძაჩემი დავითას ნათლული სოფია . -ყველა სათითაოდ გავიცანი . 2 ლუკა იყო , გიორგი და ბექა .
-ვაა ბიჭებო როგორ ხართ ??? - ნინომ გადაკოცნა ყველა , მოიკითხა . ისე აქამდე რატო არ ვიცნობდი ამ ბიჭებს ..? ნინოს მოვკლააავ ! :დდ
-მესამე ლუკა სად გყავთ?? - ვაა კიდე ერთი ბიჭიი???
-ეგ ჰო იცი სკოლის მოსწავლეა ჯერ და სულ მასწავლებლები და ამბებიი :დ ამიტომ ვერ მოიცალა . ხვალ ქორწილში იქნება .
-ძალიან კარგიი , ვაახ ხვალ ვერთობიით . - ნინამ ისეთი ხმით დაიყვირა ყველას გაგვეცინა .
-ქეთიი სალო სადაა? -მე გავძახე სამზარეულოში მოფუსფუსე ქეთოს .
-ეგ ჰოიცი როგორია . ეხლა გავიდა ნიკა რომ არ ვნახო ცუდათ გავხდებიო . -ამაზე გამეცინა .
-ნეტა ამ სიყვარულმა გამოადებილა თუ თავიდანვე დებილი იყო ?? -სერიოზულად ჩავფიქრდი , რაზეც ყველას გაეცინა .
-სოფ, შენ რამდენი წლის ხარ ? - თუ სწორად მახსოვს ბექამ მკითხა .
-17 ის .  თქვენ რამდენი წლისები ხართ ? -ყველას ვკითხე . ყველა 18წლის იყო .
-სწავლობ ჰოო? -ერთ-ერთმა ლუკამ მკითხა .
-კი 11 კლასელი ვარ .
-ჰო ჩვენი ძმაკაციც 11 კლასელია . გაუგებთ ალბათ ერთმანეთს . - მეორე ლუკამ მითხრა თან თვალი ჩამიკრა , ამაზე გამეღიმა , შემდეგ ავდექი და ქეთისთან და ნინოსთან შევედი სამზარეუოში .
-რას აკეთებთ გოგოებოო????? -ხმამაღმა დავიყვირე . ამაზე ქეთოსთან მუჯლუგუნიც მივიღე .
-რა გაყვირებს გოგო . შენ მგონი მართლა გაგიჟდიი . :დდ -ქეთოს ენა გამოვუყე და ვაშლის ჭამა დავიწწყე .
-აუ , დათო სადაა???
-დღეს დილით სამმსახურიდან დაურეკეს და იქ წავიდა . ჯერ კიდეც არ მოსულა . მოვა ალბათ მალე . გუშინ ამბობდა ცოტახანიც ველოდები და თუ არ გამოვა მაშინ მე ავადგები სახლში მაგ შტერ ბავშვსო . -ქეტი ამ ყველაფერს სიცილით მეუბნებოდა . რაღათქმა უნდა ლაპარაკი ჩემზე იყო .. ცოტახანში ნათლიაც მოვიდა .
-შენ მაგარი საცემი ხარ . სად ხარ გოგო ესე უნდა ჰო დავიწყებაა ? - თან მეხუტებოდა ნათლია და ისე მეუბნებოდა ამას .
-ოო , დავით კაი რა ჰო იცი რო მე შენ და საერთოთ შენი ოჯახი სულ მახსოვხართ . -ლოყაზე ვაკოცე და მისაღებისკენ წავედი .. ცოტახანში ბიჭები წავიდნენ . მე და ნინო , ნინოს ოთახში შევედით და დაღლილებს ტკბილად დაგვეძინა.


***
ესეც მეორე თავი .. იმედია მოგეწონებათ .



№1  offline წევრი natia-natia

კარგია მარა თავები გაზარდე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent