შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფარულავას მარიამი 2


23-02-2016, 18:59
ავტორი ananio
ნანახია 2 658

მეორე დღეს შუადღემდე არ გაუღვიძია, გაღვიძებულს კი დიდი დრო დაჭირდა მომხდარის გადასახარშად, სწრაფად წამოხტა, ტრადიციულად ოფიციალური ტანსაცმელი ჩაიცვა და კაფეში წავიდა, იქ შესულმა სკლაჩი მაგიდაზე მიაგდო და სანდროს უყვირა კაბინეტში შემოდიო, ფხუკუნით გააცილეს ბიჭებმა, კოტემ კი დრამებზე დაძაბული მუსიკა დაურთო მის გასვლას, იაკო გაფითრებული უყურებდა მარიამის კაბინეტის კარს..
- შენ- იკივლა მარიამმა როგორც კი სანდრომ შეაბიჯა- შენ ყველაზე დეგენეტარი, არაკაცი და საზიზღარი დაამიანი ხარ ...
- რა გეტაკა?- თვალები მაღლა აქაჩა სანდრომ და თეთრ გმჭვირვალე პერანგსა და შავმუხლზე კაბაში გამოწყობილი მარიამი აათვალიერა- გუშინ კარგად მეხუტებოდი და მეჭრავებოდი..
- ნაძირალ დაამიანი ხარ- გამოსცრა მარიამს.
- შენ კი წაკლა ქალი- თვა და მარიამის მოქნეული ხელიც დაიჭირა- ფრთხილად ლამაზო, არავიში შეგეშალო- სახე ახლოს მიუტანა და ხმამაღლა გააფრთხილა.
- გაეთრიე აქედან..- იკივლა მარიამმა.
- ბოდიში მოიხადე ყვირილისთვის..
- რა დონის თავხედი ხარ ხვდები ? არა საერთოდ გესმის რამდენს ბედავ? შენ, ყველაზე, ყველაზე ნაძ-სიტყვა არ დაამთავრებინა სანდრომ ისე დაცხრა მის ბაგეებს თვალბდაჭყეტილი უყურებდა მარიამი, არა პირველი კოცნა არ ყოფილა, ვერც იქნებოდა 28 წლის გოგოსთვის მაგრამ ესგანსაკუთრებული იყო მისთვის, უცნაურად გრძნობდა თავს, სანდრომ წელზე მოხვია ხელი და ამრიამი მისკენ უფრო მიიზიდა, იქგრძნო როგორ მოუდუნდა მარიამს დაჭიმული სხეული და გაეღიმა, თავისთავს გამოუტყდა რომ აგიჟებდა ამ ქალის ტუჩები, წვრილი წელი, თეთრი სურნელოვანი ყელი და მისი კანი, მარიამი რამდენიმე წუთის მერე მოვიდა გონს სანდროს ხელი კრა და სილაც გააწნა- ნაძირალა ხარ-უკივლა აფორიაქებულმა .
- ხო ?- საზიზღარი ღიმილით გადაისვა ცერა თითი ქვედა ტუჩზე სანდრომ და მარიამს დააკვირდა- დარწმუნებული ვარ ერთი სული გაქვს როდის დაწვები ჩემთან..
- ახლავე გაეთრიე, ახლავე გადი აქედან- დაიჩურჩულა მარიამმა დათაი დახარა, არ იტირებდა არ მისცემდა უფლებას სანდროს მის ცრემლი ენახა, ასეთი შეურაწყოფილი არადსროს ყოფილა ეს ბიჭი ბოლომდე თელავდა.. დედა გაახსენდა რომელიც სულ იმას უმეორებდა კაცი შენთა ახლოს არ მოუშვა მითუმეტეს თავხედი გაგანადგურებსო, ვეღარ შეიკავა ცრემლი, მისი სიძლიერე ილუზიაიყო ამის გააზრებამ ყელაზე მეტად ატკინა.
- მარიამ ტირი?- მიუახლოვდა ფარულავა და სახე ააწევინა და თალებზე დააკვირდამაგრამ მარიმმა სწრაფად გაწია თავი-ისე ძალიან გინდა ჩემთან დაწოლა ტირი ? არ გაწყენინე აქვს შეგვიძლია- დივანზე ანიშნა და უხამსად გაუღიმა.
- თუ ახლავე არ გახვალ აქედან დედის სულს ვფიცავარ რამეს ჩაგარტყავ..- აცრემებულმა ახედა და მაგრად დააჭირა ტუჩები ერთმანეთს..
სანდრომ ხელი გაუშვა და კაბინეტი დატოვა, თავი შეზიზღდა სწრააფდ გავიდა გარეთ და სიგარეტს მოუკიდა, სუფთა იყო მარიამის თვალები, სუფთა და ტკივილით სავსე, ვნებით სავსე გამოხედვაც იცის ქალები ომ თვალებით ჭამენ მაგრამ მარიამის თვალები არ იყო ასეთი, იცოდა იმ წამსაც იცოდა არასწორად რომ იქცეოდა და ძალიან ტკენდა მაგრამ არ გაჩერდა, ტკივილი და უაზრო ბოღმა აიძულებდა გაეგრძელებინა მარიამის ტანჯვა, ქეთიც გაახსენდა, მართლაც გავდა ეს ქალი მარიამს ყველაფრით გავდა თვალების გარდა, კოტეს მანქანაში ჩაჯდა და იმ სახლისკენ აიღო გეზი ქეთის რომ ეკუთვნოდა, აივანზე დაინახა მოკლე პენუარში და გახსნილ ხალათში გამოწყობილი ქალი, ქმარს უქნევდა ხელს და თან ყავას სვამდა, სიგიჟემდე მოუნდა მასთან მისვლა და მისი შეხება, როგორც კი მანქანა თვალს მიეფარა ეზოში შევიდა და კარზე დააზარა, იგივე ფორმაში მყოფმა ქალმა გაუღო კარი, სანდროს დანახვას არ ელოდა და ცოტა შეკრთა, ზემოდან დააცქერდა ქალის სხეულს, მკერდი მთლიანად მოღერილი ჰქონდა, ფეხებიც მოშიშვლებული, წამში აუთამაშდა ქალს ჭინკები ტვალებშივნებიანი მზერით აათვალიერა სანდრო და სახლში შეუშვა, წინ გაუძღვა და დივანზე ჩამოჯდა..
- აქ რამ მოგიყვანა ?- ყავა მოსვა და ფეხი ფეხზე გადაიდო..
- ადექი- ბრძანება გასცა სანდრომ და ქალი ფეხზე ააყენა, სურვილი კავდა ისევ მისი შეხება ეგრძნო, ისევ მისი გამხდარიყო, ხალათი მარცხენა მხარეს გადაუწია და ისევ დააკვირდა ქეთის წინააღმდეგობა არ გაუწევია, შემდეგ მთლიანად გახადა და ძირს დააგდო, ეგონა ქაი ეტყოდა რომ ქმარი ყავდა წინააღმდეგობას გაუწევდა მაგრამ არა, მისი თვალებიდანაც გარყვნილი სურვილი გამოსჭვიოდა, მწარედ გაეცინა და ტუჩებზე დააცხრა, თითქმის შემოახია პერანგი და საწოლოთახში საწოლზე გადააგდო, მაქსიმალურად უხეშად ექცეოდა და ცხოველურ ჟინს იკამყოფილებდა, არც ქეთი უწევდა წინააღმდეგობას და მისი ქმედებით აშკარად გმაყოფილი იყო.
გვიან დაბრუნდა ბარში, უნდ ემღერა და ქეთიმ გამოაცხადა ჩემი ქმრის მოსვლის დროა, ისევ მწარედ ცაეღიმა, გათხოვილი ქალის საყვარელი იყო.
- გააფრინე შე$ემა?- აღშფოთდა კოტე, როცა გაიგო სად იყო სანდრო.-ქმარი ყავს..
- მე ჩემსას ვისრულებ.
- სანდრო ხვდები რომ უკვე ზღვარზე ხარ? ეგქალი განადგურებს, ნახე რა გაუკეთე მარიამს? დღეს რა მოხდა რა დაუშავე? ტიროდა როცა იაკო შევიდა გამოაგდო, იაკომ გაოცებული იყო მარიამს არასდროს უტირიაო, რეებს აკეთებ რა გინდა მაგ გოგოსთან.. და იმის მერე მიდიხარ ქეთისთან ?
- ნოტაციებს ნუ მიკითხავ თუ ძმა ხარ..
- იმენა სი$ი ხარ- გაბრაზებულმა დატოვა სანდრო ბართან და სცენაზე ავიდა.
სანდროს ხმა რომ მოესმა მიხვდა დაბრუნდა, გარეთ არ გასულა სანამ ხალხი არ აირია მერე კი ბარი დატოვა და სახლში წავიდა.
ქალაქიდან ავიდა რამდენიმე დღე, იცოდა ეს გაქცევა იყო მაგრამ დაფიქრება და დროს სჭირდებოდა,უნდა მოეფიქრებინა როგორ გაეწია სანდროსთვის წიაღმდეგობა.აშკარად უშველა იქიდან დაწყნარებული დაბრუნდა, საღამო იყო დაძალიან უნდოდა ველოსიპეტით სეირნობა თავისი ველოსიპეტი გამოიყვანა და სკვერისკენ დაიძრა..
......................
მარიამი აკლდა და თან ძალიან, ქეთისთან ორჯერ იყო იმის მერე, რაღაცნაირად ივსებდა მარიამის დანაკლისს, დრესაც მიაკითხა ქეთის, მისი ქმარი დახვდა სახლში, ქალმა უტიფრად უწოდა სანდროს შორეული ნათესავი და ქმარი კარიდან გააცილა მერე კი სანდროს დაქაჩა საყელო და ოთახში შეათრია, გული ერეოდა თავის თავზე, ქალმა პერანგი აუხსნა და ყელზე მიაწება ტუჩები მაგრამ ორივე ხელი დაუჭირა უხეშად კრა და პერანგი შეიკრა.
-რა გჭირს?- უკმაყოფილოდ იკითხა ქეთიმ.
- თუ ჩემთან გინდა რატომ არ შორდები ქმარს?
- შენთან სექსის გამო ქმარს დავშორდე?- გადაიხარხარა ქეთიმ- საყვარელო შეხედე ამ ყველაფერს და გაიხსენე შენი სახლი..
-გულისამრევი ხარ- მიაძახა სანდრომ და ოთახი დატოვა.
- ხომ იცი მაინც ჩემთან რომ მოხვალ- კართან დაეწია ქალის გაბრაზბული სიტყვები..
იქიდან გამოსული დიდხანს დაბოდიალობდა უჩაში, ვლოსიპეტზე მჯდომი მარიამის დანახვამ კი გააოცა, გოგონა მშვიდად სეირნობდა შორტებში და მაისურში გამოწყობილი, ბამბის ნაყინთან გაჩერდა ერთი ცალი იყიდა და გზა გააგრძელა, თან სირული და თან ჭამა ვერ გამოსდიოდა მაგრამ მაინც ეწვალებოდაა რ უნდოდა გაცერება, სანდრომ სწრაფად გადაკვეთა ქუჩა და ადელოდა გოგონას მოახლოებას ისე იყო მარიამი გართული ვერც შენიშნა როგორ წაავლო ხელი სანდრომ მის ველოსიპეტს, წონასწორობა ვეღად დაიცვა და ძირს დავარდა, სანდრო და ველოსიპეტი კი ზედ მიყვნენ.
- გააფრინე?- იკივლა და სანდროს ახედა.
- ორი საქმე ერთად რომ არ უნდა აკეთო არ იცი ?- აქეთ შეუტია სანდრომ.
- ფსიქოპატი ხარ- წამოდგა და ველოსიპეტიც ააყენა- გამიფუჭე- პატრა ბავშვივით შეკრა კოპები და ველოსიპეტი ხელით წაიყვანა.
- ნაცნობი მყავს აქვე და გავაკეტებინებ- დაეწია სანდრო.
- არ მჭირდებ- გაბუტულმა ამოილაპარაკა და ერთერთ ჩიხში შეუვია, მანქანების ხელოსნები დაინხასანდრომ და გაუკვირდა, ერთერთი შუახნის კაცი ფეხზე ადგა და მარიამს გაუღიმა:
- ამჯერად რა დაგემარტა პატარა ქალბატონო ?
- როგორ ხართ ძია ვასო?- გაუღიმა მარიმმა-ადელინა გამიფუჭდა- ველოსიპედს დახედა მერე კი ისევ ვასო..
-ისევ ბორბალი?
- კი- ისეთი შეწუხებული ელაპარაკებო ჯერ იმაზე ძლისვ შეიკავა სნდრომ სიცილი ველოსიპედს რომ სახელი ერქვა და მისსახეზე ხომ საერთოდ.
- კარი დატოვე და ხვალ მოდი..
- გამიკთებთ?
- როგორც ყოველთვის..
- მადობა ხვაალმდე..
- ორისთვს მოდი- დაემშვიდობა ვასო და როგორც კი გამოსცდნენ სანდრომ სიცილი ატეხა.
- რა დაუბღვირა მარიამმა..
- რა ქვია შენს ველოსიპეტს?
-არაა შენი საქმე..
- რამდენიწლის ხარ მარიამ?
-28ის..
-მერე მასე 13 წლისებიიქცევიან.
- 13 წლისას ეს ყვეალფერი არ მქონია და ახლა ვინაზრაურებ..
- სად იყავი ეს დრეები?- უეცრად დასერიოზულდა სანდრო და მარიამს ხელი დაუჭირა.
- რა შენი სამქეა?
- ვინმესთან გულაობ ?
- თუ ისე ითავხედებ გეფიცებ გავწყვეტ კონტრაქტს კაფის გაყიდვაც რომ მომიხდეს..
- ასეთი რეაქცია რატომ გაქვს ?
- მარიამ!- მანქანა გააჩერავირაც ტიპმა და იქედან გაბრწყინებული გადმოვიდა.
- ღმერთო მიშველე- ჩაიბურტყუნა მარიამმა.
-როგორ ხარ ?- გადაკოცნა ბიჭმა.
- მადლობა კარგად..-ცივად გასცა პასუხი.
- ასე სად იყავი ?
- რა აზრი აქვს?
- ყვავილები მიიღე?
- მიიღო- უპასუხა სანდრომ და მარიამს წელზე მოხვია ხელი- მიიღო მაგრამ იმედია მეტჯერ აღარ მიიღებს- საფეთქელტან აკოცა და მზერა ბიჭს გაუსწორა.
- ეს?- მარიამსდახედა ბიწმა.
- სანდრო მარიამის შეყვარებული- ხელი გაუწოდა ფარულავამ.
- სასაიმოვნო ლევანი- ცივად ჩამოართვა ხელი "წყვილს" დაემშვიდობა და წავიდა.
- გაუბერე?-უკივლა ახარარებულ სანდროს.
- ვალში ხარ ჩემთან..- სიცილით გასცა პასუხი.
- ისე ხო- გაეცინა მარიამსაც- ვერაფრით მოვისორე..
-ცივი ყავა შენზეა.
- ვეტყვი იაკოს დახვალ დაგპატიჟებს...
- არა მე შენი გაკეთებული მინდა..
- რა?
-აი ახლა ავალთ შენთან და ყავას დამალევინებ...
- კარგი- ტვითონაც ვერ გაიგო რატომ დათანხმდა.
ყავა გაუკეთა, ჟოლოსნამცხვარიც დაუჭრა და მასთან ერთად დაჯდა მისაღებში.
- წავა ხო იცი- გაუღიმა სანდრომ.
- უმადურო..
- უკაცრავად ?
- გემრიელია ..
- არა არ არის..
- როგორ არა- ისევ გაიბუტა მარიამი..
- როგორ შეგიძლია ორი იყო..- დასერიოზულდა სანდრო.
- მე ერთი ვარ სანდრო, შენ გგონია ასე..
- ის ტანსაცმელი ის ყვეალფერი..
- რა აზრი აქვს რა გაცვია..
- ეწევი?- სიგარეტს გახედა სანდრომ.
- ხანდახან..
- არ გიხდება..
- ვიცი მაგრამ..
- წამო რა..- ადგა სანდრო.
- სად ?- გაოცებუმა ახედა მარიამმა..
- კინოში..
- კაი რა გვიანია ..
- ვიცი მაგარი კომედია გადის..
-კარგი-ჭიქა დადგა და ტელეფონი აიღო.
გაუხარდა სანდროს რომ მარიამს არ გამოუცვლია, მაკიაჟი არგაუკეთებია და ასე წაყვა, ბევრი იცინეს, უამრავი პოპკორნი ჭამეს, ისევ გააბრზეს ერთმანეთი, პირველი იყო სანდრომ რომ მიაცია მარიამი.
- მადლობა- გაუღიმა და მაზე ერთი თავით მაღალს ახედა.
- არაფერს- იგარეტის კვამლს ამოაყოლა სიტყვები სანდრომ.
- ხვალამდე..- დაემშვიდობა და წასვლას აპირებდა .
- მარიამ- კორპუსამდე მისული გააჩერა სანდრომ მიუახლოვდა და ჩაეხუტა, ფრთხილად აკოცა საფეთქელზე და ანიშნა ადიო..



№1  offline მოდერი sameone crazy girl

ძალიან მომწონს აიიიი ძალიაააააააააან მარიამი რომ ჰქვია ამაზე ხომ მეკეტება და ასეთი კარგი და საყვარელი რომაა ეს გოგო უფრო ვგიჟდები. სანდროს რაც შეეხება ის არ მომწონს რომ ვერ შორდება იმ ქალს ეგ სისუსტედ მიმაჩნია მაგრამ ვის არ აქვს ერთი ნაკლი თან გამოსწორებადს არაუშავს wink მოკლედ გელი გელი მოგელიი

 


№2  offline მოდერი bibo

ისე მარწყვო და შოკოლადიუს მომწონს მე ეგი ისტორია თავებს რო გაზრდიდე უდიდეს თავებს დადებდე უპრო დიდი შოკოლადი იქნებოდი და ტორტიიი..... love

 


№3  offline წევრი mimimimo

ვუიმე.. ეს რა კარგი რაღაც წავიკითხე!
შეცდომები არ ვიცი არის, თუ არა ვერ შევამჩნიე იმდენად გართული ვიყავი კითხვის დროს!:დ
ძალიან კარგია..
თან ალექსანდრე და მარიამი ^_^
როგორ მიყვარს ეს სახელები ^_^ <3
შინაარსობრივადაც მშვენიერია..
ყოჩაღ! ძალიან მომწონს! <3 <3
თავები ცოტა'ც რომ გაზარდო კარგი იქნება :დდ <3
გელოდები 12-ის მერე :) <3

 


№4 სტუმარი nino k.d..

dzalian momwons es istoria. ragacnairad kargia. male dade da tavebi gazarde raa ar muofnis amxelebi

 


№5  offline წევრი Pepper

ორი თაცი ერთად წავიკითხე და არ მეყო მაინც. უკარგესი ისტორიააა <3 თან რა კარგად წერ აი არ ვიცი რა <3
მომწონს მარიამი უსაყვარლესი გოგოააა ძალიან ბავშური და ფაქიზი <3
იმედია სანდრო არ ატკენს გულს :(
სანდროსიც მესმის ძნელია იმედგაცრუების შემდეფ სხვას ენდო . თუმცა მის სისუსტეს და იმ ქალთან "სიარულს" არ ვამართლებ. საერთო ჯამში ძალიან კარგი ისტორიააააა დაა ჩემი ფავორიტი გახდაა <3 დიდი სიამოვნევით წავიკითხავ შემდეგ თავებსაც <3

 


№6 სტუმარი nino k.d..

dzalian momwons es istoria. ragacnairad kargia. male dade da tavebi gazarde raa ar muofnis amxelebi

 


№7  offline წევრი Nate

ძალიანნ მომწონსს, მაგრააად!!!!!!!!! გააგრძელე ასე, ფბზე როგორ დაგამატო მითხარი რა :/ ველი შემდეგს )))

 


№8 სტუმარი nino k.d..

dzalian momwons es istoria. ragacnairad kargia. male dade da tavebi gazarde raa ar muofnis amxelebi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent