შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადი მცველი 3


27-02-2016, 16:22
ავტორი tikliko
ნანახია 3 086

• ფანჯარიდან იყურებოდა და ჩაფიქრებულიყო.მარცხენა ორი თითით სიგარეტი ეჭირა და დროდადრო აბოლებდა.მთელი დღეა არაფერი უჭამია და არც უნდოდა მიჩვეულია.სააბაზანოში შევიდა და ნება მისცა მის ტანზე წყლის წვეთებს ეთარეშათ.გამოსვლისას სახე გაუმკაცრდა ,როცა მის საწოლზე ლაღად მოკალათებული გოგონა დაინახა. -მაპატიე ,რომ შემოგეჭერი .შენი გაცნობა მინდოდა .მე ელე მქვია ლევანის და.ბევრჯერ დავაკაკუნე.მერე შემოვიპატიჟე თავი .სააბაზანოდან წყლის ხმა ,რომ გავიგე ....ვიფიქრე დაველოდები-მეთქი... -არაფერია!გამიკვიდა .რამე მოხდაა ისეთი?!-ჩაფიქრდა და წარბები ზემოთ აზიდა. -იცი ...გამოიცვალე და გთხოვ ქვემოთ ჩამოდი ჩვენი მეგობრები არიან .კარგი იქნება ახალი ნაცნობები ,თან გაერთობი.. -პირადი საქმე და სამსახური არ მინდა ერთმანეთსი ავრიო!-თუმცა ელე მაინც არ თმობდა პოზიციებს. -ჩამო გთხოვ .ამით არაფერი დაშავდება.თან გვესაუბრე შენს სამსახურზე..გთხოვ.-პატარა ბავშვივით ითხოვდა .თინა კიდევ დააკვირდა გოგონას მაღალ სხეულსა და სახის ნაკვთებს.არა პატარა არ უნდა იყოს.არარა რა ბავშვივით კი იქცევა.თუმცა საყვარელია და ბავშვური.უარი არ უთხრა .შავი ელასტიკი და სპორტული ზედა მოირგო .სველი თმები მალევე გაუშრო და გაიშალა.ფეხზე კი შავი კედები.იარაღიც წელს უკან დამალა.ყოველთვის თან დააქვს.რაიცი რა ხდება?!
• -გაიცანით ერთმანეთი .ჩვენი ანასტასიას პირადი მცველია.თინა ჰქვია.აი აქ დაჯექი . -მიუთიტა გოგონას ცარიელ სავარძელძე .მალე ერთმანეთი გაიცნეს,ბიჭები თვალს არ აშორებდნენ.რაც მოპირდაპირე მხარეს მჯდომი ანას გაბრაზებას იწვევდა. -საინტერესოა.ასეთი სამუშაოო...სახიფათოა ძალიან ..ვერც კი წარმოვიდგენდი თქვენნაირი გარეგნობის გოგო ამ პროფესიის.-გაუკვირდა ბექას.და ლაპარაკიც მან წამოიწყო.თინა გაბრაზდა,არ მოსწონს საკუთარ პროფესიაზე საუბარი.თუმცა მშვიდად მიუგო. -სახიფათოა,მაგრამ მე ძალიან მომწონს.თუმცა სხვა პროფესიაც მაქვს.თქვენ რას საქმიანობთ?! -ლამაზი ცისფერი თვალები შეანადა კაცს.ახლაღა დააკვირდა ლევანი გოგოს სახეს.მის გრძელ რიჟა თმებს,ცისფერ თვალებს,ჭორფლიან სახესა და დიდ წითელ ბაგეებს,რომელიც მადისაღმძვრელად გამოიყურებოდნენ და ირგვლივ მაგნიტივით იზიდავდა. -მე და დათო ადვოკატები ვართ.გიორგი ფინასისტია,ჩვენ ლევანს კი საკუთარი ბიზნესი აქვს.ჩვენი გოგონები კი მოდელები არიან.-ეს ანამ შეიფერა და მედიდურად გადაიდო ფეხი -ფეხზე. -საინტერესოა...-აღმოხდა თინას,რომელსაც მათთან საუბარი სულას არ სურდა. -ხოო,მართლაც ,რომ საინტერეოა ჩვენი საქმიანობები.სხვისი დაცვა და საფრთხეში ჩაგდება..კარგი სამუშაო როგორ უნდა იყოს ,თან ჩვენსავით ბევრი სწავლა არ უნდა.ხო ასეა ბიჭებო?!-ამოისისინა ანამ.თინას უნდოდა მისთვის ერთი გემრიელი მუშტი ეთავაზებინა. -ანა ხოო?!..-თან იარაღი ამოიღო და ხელებში მოიქცია.თან საუბარი განაგრძო.-არა მარტო იარაღის ხმარებას ასწავლიან .ამასთანავე სპეციალურ წვრთნებს გადიან.რაც რთული და ძნელად დასაძლევია.მიუხედავად იმისა,რომ სხვა საკუთარი ბიზნესი მაქვს.სხვისი დაცვა და სიცოცხლის საფრთხეში ჩაგდება მირჩევნია.თუმცა მოდელობაც არ უნდა იყოს ურიგო.თქვენ ხო პოდიუმზე გაწამებენ!-ირონიულად წარმოსთქვა სიტყვები და იარაღი შეიანახა. ანა გამწარდა მაგრამ არ შეიმჩნია. -მოდი სხვა რამეზე ვისაუბროთ!-ყურადღება გადაიტანა ელემ.ამ დროს თინას ტელეფონმა დარეკა .ბოდიში მოიხადა და გვერდზე გავიდა. -ბატონო ლევან !შეიძლება ცოტახნით წავიდე .მალე დავბრუნდები. -კარგით....-თან მამაკაცი გულში ფიქრობდა .უეჭველი მამაკაცთან მიდის!რატო არ ეყოლება რა ?!რა გოგოააა?ან რა სხეული, სახე.იდეალურია...ჯანდაბა...შარში ვარ! -რა მალე წავიდა .არა რა მე მეგონა მეც დაველაპარაკებდი.-მოიწყიდა გიორგიმ. -ისე ცოლი ,რომ არ მყავდეს ,მაგ გოგო გასაშვები არ არისს!-მიუგო დათომ. -გეყოფათ მაგ გომბიოზე საუბარი!-გაბრაზდა ანა. -ვიღაცა ეჭვიანობსსო?!-ირონიულად უპასუხა ბექამ.ააზე ახარხარდა ყველა. -კარგით ,შევწყვიტოთ მასზე საუბარი.მოდი დავლიოთ...-ლევანის აზრი ყველამ მოიწონა .მალე მოეკიდათ სასმელი და რაღაცას თამაშობდნენ.მათდა გასაკვირვად დაბრუნდა თინა და მათ სასტავს შეუერთდა. -კარგია ,რომ მალე მოხვედი .დალიე შენც და თან ვითამაშოთ....სიმართლე და მოქმმედება..აბა ვის უნდაა?!-(ელენა) . -თინამაც გადაკრა ზედიზედ რამდენიმე ჭიქა და მასაც მოეკიდა სასმელი. -სიმართლე თუ მოქმედებაა?!-შეეკითხნენ მალე თინასაც.-სიმართლეე. -რამდენი კაცი გყოლია?!-იკითხა ვნებიანი ხმით ბექამ. -ნუუ,ჩამოვთვალოო...1 2 3 4 5 6 7 8 ...მოკლედ არ მახოვსს. -ოოო!-ახლა ლევანისაც კითხეს .-კარგი ლევან მოქმედება ...მაშინ ადექი და ვნებიანად აკოცე ანას..ვფიქრობ უარს არ გეტყვის...-(ელენა)-ლევანიც ადგა და გოგონას ტუჩებს მხეცურად დაეპატრონა.თან თინასკენ აპარებდა თვალს .გოგონას კი უდარდელი გამომეტყველება მიეღო.თამაში არც ისე დიდხანს გაგრძელდა.სტუმრებიც მალე დაიშალნენ და თინაც დასაწოლად გაემზადა.მისი მყუდროება კარებზე კაკუნმა დაარღვია.ნახევრად ძილბურანში მყოფმა გააღო კარები და ზღურბლზე ლევანი ,რომ დაინახა გაუკვირდა.-არ შემომიპატიჟებბ?!-ვნებიანად ჩაშჩურჩულა მამაკაცმა. -ბატონო ლევან მეძინება და იქნებ ეს თქვენც გეცადათ !-კარგი რა!არ გინდა ჩემთან ?ამას ვერ დავიჯერებ.დაგიმტკიცებ ,რომ სხვა მამაკაცებზე მაგარი ვარ.... -ბატონო ლევან! მეძინება და ამის დამტკიცებას არავინ გთხოვთ!თქვენი სექსუალური ვნებები წადით და სხვასთან დაიკმაყოფილეთ! -მე რა ვქნა ,რომ შენ მიზიდავ...და მაგიჟებ...დიდი სიამოვნებით გაკვნესებ და გამოგაფხიზლებ კიდეც .-თან მამაკაცმა ქალს ბაგეებზე გადაუსვა დიდრონი ცერა თითი. ქალმა თავი გააქნია და უხეშად მოიშორა ხელი. -ბატონო ლევან!იქნებ კვლავ თქვენობით მომმართოდ!თქვენი თავი არ მაქვს!უკანასკნელი მამაკაცი,რომ იყოთ მაინც არ დავწვებოდი თქვენთან !და სანამ ჩემი იარაღით ერთი ადგილი არ დაგიზიანეთ,მომშორდით!-კარები მოუხურა და გადაკეტა .-მამაკაცი ამაზე გაბრაზდა .უნდოდა კარები შეემტვრია და ქალისთვის ჭკუა ესწავლებინა.როგორ გაბედა და უარი უთხრა მას.ბატონს.....!კარის შემტვრევას მართლაც აპირებდა,რომ არა ამ ხმის გაგონებაა. -მამიტოო,მოხდა ლამეე?!-თვალების ფშვნეტით იკითხა პატარა ანგელოზმა. -არა მაა...რატომ არ გღვიძავს ჩემო ფერიააა?-და ბავშვი ხელში აიყვანა. -ცუდი სისმალი ვნაქე და ჩემეშინდა ..შენთან მოვდიოდიიი....ფუუუ...ნუ მკოცნი მამიტოო ლაა...ცუდი სუნი გაქქქ.... -რა ვქნა ?სასმლის სუნია, ბევრიი მომივიდა..-თან გადაიხარხარა. -წამო ერთად დავიძინოთ -მა ,როგორ მოგეწონა თინა ჰააა.... -მაა...ისე ეცვა ჩემეშინდა თავიდან ,მაგრამ მელე მომეწონა...იმდენს მკოცნის ხოლმეეე და მეფელებაა. -ნეტა მეც მკოცნიდეს.._თავისით ჩაიბურტყუნა მამაკაცმა.-ქოო.კიდე მა ..იცი დღეს სად წამიყვანა?..დიდი სასლიალოები და აიი დიდი ბულთები იკო და იქ ვცურავდით..მელე ნაკინებიც ვჭამეთ..აუ მაგალი იკოო...მელე ქო წამოხვალ ჩვენთან ეთადდ?!-კი მაა.ახლა დაიძინე ...-და ლოყაზე ნაზად აკოცა.
(



№1  offline წევრი natia-natia

კარგია ♥♥♥♥

 


№2 სტუმარი მონიკა

Momwons dzalian male dade tavebi da cota didebi

 


№3  offline აქტიური მკითხველი terooo

მომწონს მე ეს ყველაფერი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent