შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ჩემი გახდები?!....(თავი 19)


28-02-2016, 00:41
ავტორი aleqsandra
ნანახია 5 214

ალექსი უეცრად მოეგო გონს და გადმომსვა მისი კალთიდან,მაგიდასთან მივიდა და მუშტი მაგრად დაჰკრა.
-ამ ყველაფერს,რატომ აკეთებ და რაც მთავარია მე რატომ მიკეთებ,გინდა დამტანჯო ამით,გინდა სულ დამნაშავედ ვიგრძნო თავი,ეს ხომ დიიდი შეცდომაა?! მე ხომ შენი პირველი მამაკაცი ვიქნებოდი რომ გონს არ მოვგებულიყავი? გინდა რომ მთელი ცხოვრება სინდისმა შემაწუხოს?
მისი სიტყვები გულშ ისრებივით მხვდებოდა,მაგრამ მისთვის რამის თმას და ახსნას აზრი არ ჰქონდა,რა პრინციპებითაც ბავშვობაში თამშბდა ისევ იგივეს აგრძელებდა დღესაც,რა მოკლე ჭკუაც მაშინ ჰქონდა იგივე ჰქონდა დღესაც. იხტიბარი არ გავიტეხე და მის ნათქვამს დავეთანხმე.
-ხო,ეს მინდოდა,ეს! მეც მინდა გატკინო ისე,როგორც შენ მე მტკენ! შენი ტვინი ვერც ადრე ჭრიდა ბევრს და ვერც დღეს, გაეთრიე ამ ოთახიდან და ფეხი არ ვნახო შენი ამ ოთახში ამიერიდან. დაიხარა შიშელ მკერდზე პალტო მომაფარა და გავიდა უხმოდ.
************ ****************8 ********************* ****************
მთელი ღამე ტირილში გავატარე,არავინ იცოდა როგორ მტკიოდა გული და სული...ჯერ ხომ ამ უტვინო უხეშმა ვირმა რა დსკვნები გამიკეთა,მერე უკანასკნელი ქალი ვიყავი,ოჯახი დავკარგე...დედა რომელიც საუკეთესო იყო,სამყაროს მერჩია,მისი სიტყვები გამხსენდა;“ნაკაშიძე შენი შესაფერისი არ არის,შენ გაცილებით უკეთეს იმსახურებ,ისინი რძლად არასდროს მიგიღებენ შენ,მე კი მას სიძედ,დაიმახსოვრე ნინია! იცოდე სული გეტკინება ნაკაშიძე თუ შენსს გვერდით იქნება და მერე არ მითხრა არ გაგიფრთხილებივარო!“...გამახსენდა ეს ყოველივე და აბაზანას მიავაშურე,ნეტავ რატომ ვერ იტანადა ალექს დედა ბავშვობიდან?ადრე როდესაც არაფერს ვგრძნობდი მისდამი,მაშინაც მეწინააღმდეგებოდა,რომ ჩვენ შესაძლოა ოდესმე ვყოფილიყავით „ჩვენ“ და არა ნინუცა და ალექსი.
წყალი მოვუშვი და უფრო ვუმატე ტირილს,მეტიც ბღავილს მოვყევი,როგორ ამიხდა დედაჩემის სიტყვები,როგორ?!....როგორ მტკიოდა ღმერთო ჩემო... ნეტავვ რისთვის მომიყვანა ცოლად?!...ერთ კითხვას ვუსვამდი ჩემს თავს და ამასთანავე წყლის ხმაში ვფარავდი ჩემს ხავილს..
არ ვიცი რამდენ ხანს დავყავი აბაზანაში კარი,რომ გავაღე ახალგაზრდა გოგო მიცინოდა...
-გამარჯობა,ალბათ თქვენ ხართ ხომ ქალბატონი ნინუცა?
-კი მე ვარ...
-მე ნუკა,ვარ...ბატონ ალექსს დალაგებაში ვეხმარები და....
-აჰა,გასაგებია...დამტოვე ნუკა.
-ბატონმა ალექსმა მითხრა...
-სულ ფეხებზე რა გითხრა ბატონმა ალექსმა,მთავარია რას ვიტყვი მე! გაიგე ნუკა?!...
-დიახ ქალბატონო ნინ...
-ნუკამ კი გაიგო მაგრამ მე ვერა და ხომ ვერ ამიხსნი?მისმა ხმამ შემაკრთო,მაგრამ ჩემი თავისთის მიცემული პირობა გამახსენდა უცებ და ურცხვად გავუყარე თვალი-თვალში.
-რა ვერ გაგიგე ნაკაშიძევ? ის თუ როგორ მძულხარ?! და გადავიკისკისე.
-ნუკა დაგვტოვე...ნუკა გავიდა თუ არა ალექსანდრე მკლავში მეცა და ნჯღრევა დამიწყო...
-მე შენ რამდენჯერ გაგაფრთხილე,ენე დაიმოკლეთქო,რამდენჯერ?!....
-რასაც მინდა იმას გგეტყვი,ნაგავი ხარ,ნაგავი! შენი ფასი კაპიკია! მთელი მისი სახე გაბრაზებამ მოიცვა.
-ნინო გაჩუმდი და წყობიდან ნუ გამომიყვან! თვალებიდან ცეცხლს აფრქვევდა.
-არ გავჩუმდები! ჯერ გუშინდელიც გეყოფა სირცხვილად შენ,საერთოდ ხმას როგორ იღებ?!...
-რაზე ლაპარაკობ გოგო?
-რაზე?!... ღადაობ?შენ კაცისგარდა ყველაფერი ხარ,ყველაფერი!
-რა გინდა გამაგებიე..მშვიდი ხმით მკითხა...მაგრამ ეს მშვიდად ნათქვამ რად დაუჯდა ნაკაშიძეს ვინ იცოდა.
-არც არაფერი,ეგ ყველაფერი გუშინ მინდოდა,მაგრამ როგორც მივხვდი შენგან ამ ყოველივეს ვერ მივიღებ,იმიტომ რომ ჩემნაირი ძლიერი ქალის ...და შევწყვიტე სთქმელის თქმა და თვალებში დაჟინებით ჩავაშტერდი.
-რა ძლიერი ქალის....განაგრძე,სახეზე აშკარად ინტერესი აღებეჭდა.
-.არ ღირს ახსნა,შენნაირები ამას ვერ მიხვდებიან,ჩემნაირები კი თავს ამდენად არ დაიმცირებენ!
-რა გინდა ნინო?! თქვი და გაათავე ამით!ტონს უმატა.
-არაფერი, გამიშვი,მეცინება შენნაირს,რომ ქვია ჩემი ქმარი და არა ისეთ მამაკაცს როგიც აი,მაგალითად აკოა....
-მოკეტე!...და მეორედ არა გაბედო ჩემს სახლში მაგ არაკაცის ხსენება,მაგ ნა****ს თორემ გეფიცები შემომაკვდები!...მთელი ხმით მიღრიალა....შევკრთი და ხმა ვერ გავიღე..უეცრად ხელი გამიშა და კარისკენ გაემართა,მე კიდევ ჩემი მწარე ენა ვერ გავაჩერე მაინც მდუმარედ და სიტყვა გზაში დავაწიე.
-დარწმუნებული ხარ რომ ძლიერ ქალებთან შეგიძლია ურთიერთობა და მათი დამორჩილება? ცოტა ხანს დაყოვნდა დააახლოებით 2-3 წუთი დუმული იყო ჩვენს ოთხში,შემდეგ ნელ-ნელა შემოტრიალდა და თვალი-თვალში გამიყარა ახლა მან.
-მაგაში 100%-ით იყავი დარწმუნებული შენ გედენიძის ქალო?...და ჩაიცინა.
-მე რაღაც მაგის მეეჭვება...ვითომ აქ არაფერიო ხელი ავიქნიე და ფანჯრისკენ გავწიე.
-წეღან არ გამოგყევი და ვითომ ვერ მიგიხვდი ნააზრევს ახლა კი პირდაპირ გეტყვი მოსულა?! ძაალით შემომატრიალა და მკლავზე ხელი მომიჭირა.
-რა უნდა მითხრა ის რომ ძლიერ ქალებთან ურთიერთობა არ შეგიძლია და მათი დამორჩილება?!
-მე ყველა ქალს ვიმორჩილებ,ყველაგან და ყოველთვის ნინუცა! საწოლშიც და მაგიდაზეც... და შენ თუ წუხანდელს უმიზნებ მაგაზეც მოგახსენებ ორიოდე სიტყვით და ცრემლები და არ დამანხო კაი?!
ჩემი ცოლი მინდა იყოს,იმპერატრიცა და არა კახპა,შენ კი გუშინ კახპასავით იქცეოდი თანაც იაფფასიანივით!... სახეზე ყველა გრძნობა წამეშალა,ამ სიტყვებს მისგან არ მოველოდი.
-ამის მერე გაფრთხილებ მოიქეცი ისე როგორც ნამდვილ ნაკაშიძეების რძალს შეფერის და გედენიძეების ქალს!
-ხელი მოვუქნიე მაგრამ ჰაერშივე დამიჭირა...
-გარტყმა არასდროს გაბედო,არასდროს ერთჯერ უკვე გითხარი ეს,მეორედ გიმეორებ და მესამედ აღარ გაგიმეორებ და რაც მოგივა შენს თავს დააბრალე მერე ! და კიდევ ერთი ერთადერთი ქალი,რომელიც ძლიერად და დაუმორჩილებლად მიმაჩნდა შენი იყავი და დღეს შენ ჩემი ხარ! შენც გიმორჩილებ,ერთერთი მიზეზი იმის რომ ცოლად მოგიყვანე ეს იყო! და თუ ჩემს კაცობაში ეჭვი გეპარება,მაშინ მაგ ყოველივესაც დაგიმტკიცებ,მაგრამ იმაზე მალე არ მინდა დაგცე ვიდრე გათვლილი მაქვს,იცოდე როცა შენთან დავწვები და შენ ჩემი გახდები და არა მე,შენი, ეს ბოლო წვეთი იქნება შენი განადგურების რადგან ......ამას შენ თვითონაც მიხვები.... ახლა დაფიქრდი ყველაფერზე და ჩემი კაცობაც განსაჯე.და ხო კიდევ, ხვალ საღამოს დედა,მამა,ჩემი და და კიდევ სხვა ნათესავები მოვლენ და წესიერად მოიქეცი მე შენ გაფრთხილებ,ენას კბილი დააჭირე და ტვინიი გაანძრიე! კართან მისული შემოტრიალდა და არტისტულად გამომხედა და მომიახლოვდა.
-ტელევიზორის ჩართვა არ დაგავიწყდეს,აჰა პრესაც და კიდევ პოკ-კორნიც კარგი გადაცემები და ინტერვიუები გელის წინ. თვალი ჩამიკრა,შუბლზე მაკოცა და წავიდა....
მან მისი სიტყვებით გადამიარა,ასე როგორ დამამცირა,გუშინდელის მერე ამას თუ იზამდა კიდევ არ მეგონა?! მაგრამ აბა რა მეგონა მე რომ ეს ვუთხარი,ხომ მითხრა ვალში არ დაგრჩებიო,ხო და...აი,შედეგიც... ასე რატომ მატკინა,ასე რატომ ვძულვარ? რა დავუშავე?! ნეტავ რისთის მომიყვანა ცოლად,რისთვის? როგორ მეგონა რომ ვუყვარდი,ღმერთო ჩემო,რა დებილი ვარ,რა სულელი!უმარავი სალანძღავი სიტყვით შევამკე შემი თავი და ავსლუკუნდი.
უკვე კარგად დაბნელდა ის კი არსად არ ჩანდა...სულ არ მაინტერესებდა ის მოვიდოდა თუ არა,მაგრამ ამ ვებერთელა სახლში ცოტა არ იყოს და მეშინდა,თან გარეთ ჭექდა და ქუხდა...
ბავშვობიდან მეშინოდა ჭექა-ქუხილის,სული მეხუთებოდა,ყოველთვის მამა ან გიო მეხუტებოდა,მათ რომ დამტოვეს კი დედა....ცრემლები მომადგა თვალებზე და თავი გადავაქნიე,ახლა ამ ფიქრებს რომ ავყოლოდი შესაძლოა გამეფრინა...მერე უეცრად ალექსის მოტანილ ჟურნალ-გაზეთებს და პოკ-კორნს გავხედე... ერთერთი ჟურნალი ხელში ავიღე და დავხედე,პირველივე გვერდზე ჩემი და ალექსის ფოტო იყო წარწერით.... „თოვლში გორავის შემდეგ,ახლა საწოლში განაგრძობენ გორავს! მეორე ავიღე და აქ უკვე სხვა სათაური ქონდა „რით აიძულა ცნობილ მშენებელ-ბიზნესმენს ალექსანდრე ნაკაშიძეს თავის ცოლად მოყვანა ცნობილმა დამწყებმა არქიტექტორმა ნინუცა გედენიძემ?!“ „გუშინ თოვლში იგორავა დღეს კი საწოლში გორაობს მასთან,აი ქართველო ქალებო აიღეთ მაგალითი და მასტერ კლასი ნინუცა გედენიძისგან.ის არა მარტო კარგი არქიტექტორი არამედ კარგი.... კითხვა ვეღარ განვაგრძე,ცრემლები გადმომცვივდა,მათ მთელი ჩემი მეობა შეურაწყვეს,ჩემი ოჯახი...ყველაფერი გათელეს,ღმერთო რა დღეში იქნება ახლა დედა,როგორ ეტკივება ეს ყოველივე...
იატაკზე უღონოდ დავეცი,რა დაგიშავე ღმერთო რაა? ამისთვის გევედრებოდი ალექსი დამიბრუნეთქო? ან ჩემს გვერდით ამყოფეთქოოო? ამისთვის?!!!....მთელი ცხოვრება ხომ მტანჯავ,რა დაგიშავე? ამ ვიგინდარას შეყვარებისთვის მეტის ღირსი ვარ,უკანასკნელ ქუჩის ქალად დღეს არა მარტო ჩემს თავთან არამედ მთელი ქვეყნის წინაშე შემრაცხა...
ცოტახნის შემდეგ აღარ ვტიროდი მხოლოდ ალექსანდრეს მოსვლას ველოდი,ის კი არ ჩანდა... სათის ისრებმა 3:35 რომ უჩვენეს ტელეფონი ავიღე და დავრეკე... კარგახნის შემდეგ აიღო...
-ალოოო...
-სად ხარ?
-2 წუთი დამელოდე,მივხვდი რომ დაწოლილი ან დამჯდარი იყო და ფეხზე წამოდგა,მერე კარის გაღების ხმაც გავიგე ყურმილში და კრუტუნით ნათქვამის „სად მიდიხარ ალექს?!“ ეხლა გისმენ...მშვიდობა გაქვს?რა გინდა?
-სახლში მოდი...
-რატომ? აზრს მოეგე თუ ისევ ეჭვიანობის სცენების გამართვა მოგინდაა?
-არც ერთი და არც მეორე,მოდი....ან თუ გინდა ორივე,ოღონდ მოდი!
-რატომთქოოო? გაღიზიანება დაეტყო ხმაში.
-მაშინ მე მითხარი სად ხარ და მე მოვალ....გაწყობს?!
-შენ სახლში ხარ და დარჩები მანდ,მე კიდევ ხვალ შუადღით მოვალ,აბა კარგად...
-არ დაკიდო გთხოვ! გთხოვ მოდი რა...აქ მთელი ღამით მარტო ვერ გავჩერდები..
-რააა?! მე შენს ძიძას ვგევარ?მე მგონი ხვდები რომ დაკავებული ვარ ასე რომ შუადღემდე მოიცდი შენ... ვეღარ მოვითმინე და მაინც ვუთხარი...
-რითი ხარ დაკავებული? გართობით? როცა მე აქ ვკვდები? დიდი სიამაყით მიწოდებ შენს ცოლს და ასე მამცირებ ვიღაც ქუჩის ქალთან? ასე მიმეტებ მთელი ღამე ამ ჭექა-ქუხილში მარტო ყოფნისთვის? მერე უეცრად თითქოს გონება გამინათდა და მის გასამწარებლად გეგმა დავისახე.
არ გეშინია რომ გალიიდან გაგექცე?
-რა მეამატი და სულელი ხარ.... ვერსად ვერ წახვალ,მანდ იმაზე მეტი ადამიანია ვიდრე შენ გგონია...
-და ასეთ ამინდში რომ შენი კარიბჭე ღიაა და თავისუფალი ის თუ იცი ნაკაშიძევ?! ასე რომ... და გავუთიშე...
-რეკავდა,მაგრამ არცერთ მის ზარს არ ვუპასუხე,ქურთუკი ჩავიცვი და ფეხსაცმელ ვიცვამდი უკვე,სმს-ი რომ მომწერა. „ფეხი არსად გაადგა, 30 წუთში სახლში ვიქნები,თორემ კაცობას გეფიცები ფეხებს დაგამტვრევ სადაც გიპოვი და ხომ იცი რომ გიპოვი?!...“
-ვერ მიპოვი! მივწერე და ტელეფონი გამოვრთე... ვიცოდი მიპოვიდა,ამ ყველაფერს მხოლოდ მის გასამწარებლად ვაკეთებდი,ვიცოდი იმაზე მეტად გამამწარებდა ვიდრე დღეს,მაგრამ არ მაინტერესებდა,მხოლოდ ის ჟურნალ-გაზეთები მედგა თვალ წინ და იმ ქალის ხმა ჩამესმოდა ყურში ვისთანაც იყო..
მართალი აღმოვჩდი დაცვა სახლის ქვედა სართულში იყო,უკანა კიბებზე დავეშვი და სისუსტე ვიგრძენი,ამასთანავე გულისრევაც და თავბრუსხვევაც,მაგრამ მაინც არ გავჩერდი...თვალის დახამხამებაში გავედი ეზოში და გავაღე ჭიშკარი....
მივდიოდი,მაგრამ სად არ ვიცი...წვიმა ჩემს სხეულზე ცეკვავდა,ვხვდებოდი რომ უფრო და უფრო ცუდად ვხდებოდი, საშინლად მეხვეოდა თავბრუ,თვალებში ყველაფერი მიორდებოდა,გადავწყვიტე სახლში დავბრუნებულიყავი,მაგრამ უკვე სიარული ძაალიან მიჭირდა,პირში უეცრად სისხლის გემო ვიგრძენი,ხელი მოვისვი და სიხლის უწყვეტი ნაკადი მდიოდა ცხვირიდან...
ალექსანდრე ნაკაშიძე გიჟივით გამოვარდა ნიას სახლიდან,ისე რომ გოოგოსთვის არაფერი უთქვამს...ასევე გიჟივით მიაქროლებდა მანქანას...
-ჯანდაბა,ჯანდაბაა...წავიდოდა უეჭველი წავიდოდა! ჯერ ერთ ფეხს მოვამტვრევ,მერე მეორეს და მერე ენას ამოვაძრობ! სულელი გოგო,თანაც ამ ბ***ის ხმაც გაიგო და........ოხ,ჯანდაბა,ჯანდაბაა!....სახლში გიჟივით შევარდა,დაცვის ბიჭები დაფეთებულები უყურებდნენ...
-ბატონო ალექსანდრე...
-ბატონო ალექსანდრე,კი არა ჩემი ცოლი სადაა?
-მაღლაა...დღეს მთელი დღეა არ ჩამოსულა ქვევით...
-მაღლა სართულში,ელვის სისწრაფით ავარდა ნაკაშიძე,საძინებლის კარი შეგლიჯა,მაგრამ ნინუცა არსად ჩანდა,სააბაზანოშიც შეიხედა,არც იქ იყოო...
-ოხ,ნინო.ნინოოოო! შორს ვერსად წახვიდოდი,მაგრამ ჩემი წყობიდან გამოყვანა კი მოახერხე! ამ ჭექა-ქუხილში ფეხით....ოხ ნინოო,რომ გიპოვი მართლა გცემ! ბუზღუნებდა ნაკაშიძე,მერე ტელეფონი აიღო დაა...
-დადა გავდივართ...
-სად?გაგიჟდი?!
-ნინო წავიდა, ვითომ გამექცა.....ეს თქვა და ისევ ღრმად შეისუნთქა,ნინუცას სურნელი,რომელიც ოთახს შემოენახა.

ესეც მეცხრამეტე თავი,მალე გელით უთბილესი თავი, უნდა დაგადნოთ შოკოლადებოოო <3 :))
ველი თქვენს კომენტარებს და იმ გაუგებრობისთვის მე გიხდით ბოდიშს სხვის მაგივრად,მეტჯერ ამ თემასთან დაკავშრებულ არცერთ პროვოკაციას არ ავყვები,ალბად ესეც მისი ნაწერიაა,სასაცილოა ეს სიტვაციაა უკვე,თანაც ძაალიან. და ყელში ამოვიდა ეს ყოველივე,მე ჩემი მკითხველი მყავს მას მისი. კიდევ ერთჯერ მე გიხდით ბოდიშს ასეთი უხამსობისთვის.
პ.ს. მიყვარხართ ჩემო ტკბილო შოკოლადებო <3



№1  offline აქტიური მკითხველი grafo

იfff:))). საკუთარი თვის ქება მაგრად გამოსდის ამ გოგოს, ნეტა რაშია ენის ტლიკინის გარდა ძლიერი?!

 


№2  offline მოდერი bibo

Vaimeee saawauli xar davitanje gulis dzapi chamewva da gulis picari chamomengra tkbilo muraba tortis nachero vgijdebi me shenze.imedia egirseba am or virs da rqebian idiots ertad yopna da bedniere aa .imedia kargi dasasruli eqneba am ixvebs

 


№3  offline წევრი natia-natia

მსლე დადე გელოდები

 


№4 სტუმარი darina

Am ors ar undat tavianti bedniereba da me ratomga vishalp nervebi, gmerto chemo rogori debilebi arian ar imsaxureben ertad yofnas chemtvis orive dzalian susti personajebi arian, saxlshi coli yavs da sayvareltan garbis am shemtxvevashi ar vamtyuneb am gogos.

 


№5 სტუმარი Teo...

Arvici ra,mokled eseni gulis infaqts dammarteben.ase uyvart ertmaneti da arcerti dgams win nabijs.gelodebiiiiiiii.....

 


№6 სტუმარი lanuka lanu

Waswauli xar chemo shokolado.magram daviwvi amati sacodavobit.neta amat tu eshvelebat odesme?ninuca shemecoda dzalian.imedia aleksi rom ipovis dzn ar gamwardeba ninucaze.mokled magari xar dzn tan ase male rom dade axali tavi.veli gagrdzelebas

 


№7  offline წევრი kora

როდისღა უნდა გვაღირსო შოკოლადივით ტკბილი თავი, იქნებ დროა დაატკბო ეს ორი, თორე ამათი საცოდაობით დამაწყდა უკვე ნერვები. მოუთმენლად ვუცდი გაგრძელებას და იცოდე არ დააგვიანო.
პ.ს. ისტორიის პოლოს შენი მინაწერი წავიკითხე, აზრზე არ ვარ რაზეა საუბარი, ან ვინ ვის და რას ადარებს, მაგრამ ერთი ვიცი უზომოდ მომწონს ეს ისტორია და გახსოვდეს, რომ ძალიან ბევრი მკითხველი გყავს, რომლებიც მოუთმენლად გიცდით love
--------------------
kira.G

 


№8 სტუმარი Nino

Me sheni erguli mkitxveli var da dzalian miyvarxarrrr.....aau gtxov male dade ra shemdegi

 


№9 სტუმარი nini

Chemi shokoladi gogo ra dampalia es aleqsandre maceminaa es ninucac rogor mishlis nervebs male dade tore gavgijdebii

 


№10 სტუმარი lizazu

namdvili atakacivit ikceva, wina dgit coli moikvana da meore dges boztan midis. am gogos xom ar scems pativs, magram mgoni arc sakutar tavs. ver gavige unda davicvao da misi mtrebi imaze uaress ras uzaven rasac es ushvreba. sulierad, moralurad da pizikurad anadgurebs. albat exla gaigebs rom avad aris da datkbeba? am galats araprit ar vapatiebdi.

 


№11 სტუმარი lililiiiiiiii

მოკლედდდდ ვაფშეეეე ყველაზეე მაგარი გოგოო ხარ და ყველაზე მაგარი და საუკეთესო მოთხრობას წერრ ახლაა შენნ მინდ არაღაცა გირჩიოო ჩემოო ლამაზოოოო <3 ძალიან გვტანჯავვ დაა არ გეწყინოს და მოსაბეზრებელს ხდიი ამმ მოთხრობასს ამმდენი კბენებითთ გვეყოო რა ახლა მართლაა ცოტაა გაათბე ამათი გულებიი არ მინდაა ვინანო ამ მოთხრობისს წაკითხვა იმიტომ რომმ ძალლ მაგარი მოთხორბაა მოდი დავტოვოტ ერთადდ და გულიი არ დაგწყვიტო რაა წარატებებიი შენნ ერთიიიი პერიოდიი ისე მეგონა რომ შეწყვიტე ამ მოთხრობის წერაა მაგრამმ როოო გააგრძელეე ძააანნ მაგრად გამიხარდაა მოკლედდ მაგარი გოგო ხარ და წარმატებებიი ვიციი რომ შენნ დანაპირებსს შეგისრულებ დ ამათ ერთადდ დატოვებბ <3 !! მე მჯეერაა შენიიი ''აბა ველით ალექსისა და ნინის ბედნიეეეერრრ .. დღეებს !!! '' !!!! <3 <3 <3 მიყვარხარრრ love ხოო დაა კიდეე დიიიდიი თავებიი დადე დაა ცოტა მალლ მალეე რა ვიცი ბევრიი რამე მოვინდომე ერთად მაგრამმ ... :D რააავქნა ეს შენ შემაყვარე ესს ისტორიაა <3 '! love

kora
როდისღა უნდა გვაღირსო შოკოლადივით ტკბილი თავი, იქნებ დროა დაატკბო ეს ორი, თორე ამათი საცოდაობით დამაწყდა უკვე ნერვები. მოუთმენლად ვუცდი გაგრძელებას და იცოდე არ დააგვიანო.
პ.ს. ისტორიის პოლოს შენი მინაწერი წავიკითხე, აზრზე არ ვარ რაზეა საუბარი, ან ვინ ვის და რას ადარებს, მაგრამ ერთი ვიცი უზომოდ მომწონს ეს ისტორია და გახსოვდეს, რომ ძალიან ბევრი მკითხველი გყავს, რომლებიც მოუთმენლად გიცდით love

გეთანხმებიიი საუკეთესოოო ისტორიაა და მეც მაგას ველოდები რომმ ერთადდდ დატოვოსს ეს წყვილიი

 


№12  offline წევრი ♡EPICLOVE♡

dzaan magari istoriaa da es tavic dzaan saintereso iyo imedia bolos nino am daavadebit ar mokvdeba ise aleqsi ki iqneba girsi rom mokvdes nino magram tviton gogo mecodeba tan minda ro ojaxis wevrebsac shearigo♡♡♡
--------------------
არასოდეს დაელოდო საუკეთესო მომენტს უბრალოდ აირჩიე მომენტი და გახადე ის საუკეთესო♡

 


№13  offline მოდერი aleqsandra

kora
როდისღა უნდა გვაღირსო შოკოლადივით ტკბილი თავი, იქნებ დროა დაატკბო ეს ორი, თორე ამათი საცოდაობით დამაწყდა უკვე ნერვები. მოუთმენლად ვუცდი გაგრძელებას და იცოდე არ დააგვიანო.
პ.ს. ისტორიის პოლოს შენი მინაწერი წავიკითხე, აზრზე არ ვარ რაზეა საუბარი, ან ვინ ვის და რას ადარებს, მაგრამ ერთი ვიცი უზომოდ მომწონს ეს ისტორია და გახსოვდეს, რომ ძალიან ბევრი მკითხველი გყავს, რომლებიც მოუთმენლად გიცდით love

მაადლოდბა დიდი ჩემო გოგო love ვეცდები მალე დაგიდოთ ახალი თავი.

 


№14 სტუმარი lile

აი უმაგრესი ისტორიააა მალე დადე შემდეგი რაა wink

 


№15  offline წევრი patara giji

ალექსანდრა სიტყვებით ვერ აგიღწერ როგორ მომწონს ეს ისტორია ჩემს საყვარელ ისტორიებს შორის საპატიო ადგილს იკავებს, რატომღაც მგონია რომ ეს ისტორია ცუდად დამთავრდება recourse , ძაან გთხოვ არ აქვს მნიშვნელობა რეალობაში როგორ დასრულდა ეს ისტორია გთხოვ აქ მაინც დაამთავრე კარგად. wink ძაან მიყვარხარ. პ.ს მალე დაგვიდე არ გვალოდინო love

 


№16  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

მე ბოლო ორი თავი მაქვს ამ ისტორიის საკითხულიი და ძაან მომეწონა..თავიდან სიამოვნებით წავიკითხავ რადგან ვერ გავიგე რატო ექცევა ასე საშილად ეს ბიჭიი :(( მალე დადეე რაა დღეს მთელიი დღე გელოდებიი

 


№17  offline წევრი lilearchvadze:)

ვაიმეე გული მწიწკინს გეფიცები ამათი საცოდაობით უუუფ.. რავერ დაადგა საშველი ამ ალექსანდრეს? ან რა ჭირი უნდა? ხოგაიგო რო უყვარს ნინუცას და გამოუტყდეს ახლა საკუთრ გრძნობებშიც >_< თუ რომოკვდება მერე აუხსნის სიყვარულს? ან რისგან იცავს ნინუცას? თავისი სიყვარულისგან? >_<

 


№18  offline მოდერი aleqsandra

ბავშვებო ხვალ დაგიდებთ ახალ თავს ისტორიისას დღეს ვერვახერხებ ;)

 


№19 სტუმარი anano anano

რა მაგარი გოგო ხარ !!! ))) გაგრძელე და ესენი ერთად უნდა დამიტოვოო მიყვარხარ ძალიან ! ძალიან შემაყვარე თავი !! აბაა ... ველიი შემდეგ თავს ! <3 მოუთმენლად ! <3
love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent