შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოჰ,ნიუ-იორკ, ნიუ_იორკ....


3-03-2016, 21:14
ავტორი ana_aneta
ნანახია 1 376

გარეთ საშინლად წვიმდა,მთელი ნიუ-იორკი წყალს მიჰქონდა ყველა სადღაც მიიჩქაროდა, წვიმას გაურბოდა,მაგრამ მე არა მხოლოდ მე ვიყავი თავსხმა წვიმაში ერთ ადგილას გაყინული და კიდევ ერთი აუხსნელი უარის გამო ვიტანჯებოდი,ღმერთო რატომ?ამდენი იმიტომ ვისწავლე,რომ საბოლოოდ Mc ში ვიმუშაო, ამაზე ფიქრი და იმის წარმოდგენა რომ ყველა ის ოცნება რაც ამ ქალაქს უკავშირდებოდა ჩემს წარმოდგენაში,წამებში ნამსხვრევებად იქცა....მინდოდა დიზაინერი ვყოპილიყავი მაგრამ კარგი გარეგნობის გამო ყველას მოდელი ვეგონე ამიტომ ჩემში ეჭვი ეპარებოდათ...
თითქმის სულ გალურჯებული მივედი სახლში,სწრაფად გავიძრე ტანსაცმელი და ცხელი შხაპის ქვეშ დავდექი,ცხელი წყალი სასიამოვნოდ ეხებოდა ჩემს სხეულს,ისეთი გრაძნობა მქონდა თითქოს ყველა ტკივილი ჩამოვირეცხე სხეულიდან...
დივანზე მოვკალათდი და არხებს ჩამოუარე ისევ იგივე,ისევ ჯასტინი, ჰარი და ა.შ. ნეტავ რა აქვს ამ იდიოტს ასე რომ დახამდა ხალხი?... ასე უაზროდ გავატარე მთელი ორშაბათის
საღამო და დიდი ალბათობით მთელი კვირაც ასეთი იქნება...ამის ფიქრში ვიყავი როცა ტელეფონმა დაიწკრიალა..
-გისმენთ.სწრაფად ვუპასუხე მე.
-მის ანასტასია ვოტსონს ვესაუბრები? იკითხა ქალის ხმამ.
-დიახ.
-მე მარკის მენეჯერი ვარ შენს ნამუშევრებს გადავხედეთ,თამამად გეტყვით,არაჩვეულებრივ ესკიზებს ქმნით,ამიტომ თქვენთან თანამშრომლობა გვინდა,თუ თანახმა იქნებით?
-გაოცებისგან პირი დავაღე.
რა თქმა უნდა თანახმა ვარ.ამოვღერღე როგორც იქნა.
-ძალიან კარგი ხვალ გელოდებით.ეს ნამდვილი სასწაული იყო სამთვიანი უიღბლოვის შემდეგ,ისეთი ბედნიერი ვიყავი ვერც კი დავიძინე....
ამის შემდეგ სხვა შეთავაზებებიც მივიღე,წარმოუდგენელია ახლა ერთის მაგივრად ორი სამსახური მაქვს უკეთესს ვერც ვინატრებდი...
პირველი რამდენიმე დღე თავი ისე სიზმარში მეგონა,მაგრამ მალევე"მოვიხოდე" რადგან მოდის კვირეულამდე ორ თვეზე ნაკლები რჩებოდა...აღმოჩნდა რომ კვირეულამდე უამრავ მიღებასა და წვეულებას უნდა დავსწრებოდით.
-დღეს საღამოს GQ-წვეულებაზე უნდა წავიდეთ,მითხრა ესმამ,-დრეს კოდი აქვთ,კაბა უნდა გეცვას აუცილებლად,შავი ან თეთრი.წამო შევარჩიოთ მეგობრულად შემომთავაზა ესმამ.-იქ ბევრი ცნობილი სახე იქნება და ჩვენ როგორც ცნობილი ბრენდის წარმომადგენლები შესაბამისად უნდა გამოვიყურებოდეთ.მე ყველაფერზე თავს ვუქნევდი.ძალიან ვნერვიულობდი პირველად მივდივარ მსგავს წვეულებაზე იმედია ყველაფერი კარგად ჩაივლის....
საღამოს რვა საათზე მანქანამ მოგვაკითხა,იზაბელაც შემოგვიერთდა და როგორც ესმა იტყოდა:მარკის სამეული სანადიროდ წავიდა. სამივე არაჩვეულებრივად გამოვიყურებოდით,ირგვლივ ყველაფერი ბრწყინავდა მოდელები დიზაინერები,მსახიობები,მომღერლები, ყველა აქ იყო ნამდვილი საოცრებაა.
-პირველად მეც ასეთი რეაქცია მქონდა,გაიცინა იზაბელმა.თავს მართლა უხერხულად ვგრძნობდი.შესვლისთანავე მივიქციეთ ყურადღება.-მაგრამ შენგან განსხვავებით პირველ ჯერზე,არავის შევუმჩნევივარ,შენ კი აშკარად გახდები საბედისწერო არსება.გადაიკისკისა ქერამ.გამიმართლა ასეთი საყვარელი ხალხი რომ მყავდა ირგვლივ.ბევრი ცნობილი სახე გავიცანი,ყველანი ძალიან საყვარლები და ამავდროულად პირფერები იყვნენ,ერთმანეთს ელაქუცებოდნენ, მეც შამპანურის ჭიქით ხელში დავბოდიალობდი აქეთ-იქით.
-ამაღამ თავისუფალი ხარ პატარავ .მკითხა შავგვრემანმა სიმპატიურმა ბიჭმა(,რომელიც ბალმანის ჩვენებაზე ვნახე) და ლოყაზე ნაზად მაკოცა,ხელიდან დავუსხლტი და კიბეზე სწრაფად ჩავირბინე და ვიღაც ქერა ბიჭს მთელი ძალით შევასკდი..
-ღმერთო წინ არ იყურები.დაიღრინა ბიჭმა.ორივემ ერთდროულად ავწიეთ თავები და გავშეშდით,ხელში არც მეტი არც ნაკლები ჯასტინ ბიბერი შემრჩა...პირდაღებულები შევყურებდით ერთმანეთს
-კინაღამ კიბიდან დამაგორე.ისევ დაიღრინა ბიჭმა.
-ძალით არ მინდოდა.დავისისინე მე.ბიჭს ხმა აღარ ამოუღია მკვლელი მზერა მესროლა და იქაურობას გაეცალა.დიდად არც აქამდე მეხატებიდა გულზე ახლა მითუმეტეს...შავგვრემანი ბიჭი ისევ წამომეწია,მაპატიე პატარავ შენი შეშინება არ მინდოდა,შემიძლია სახლში წაგიყვანო. მეც უსიტყვოდ დავუქნიე თავი.


ძალიან გთხოვთ გამოხატოთ თქვენი აზრი. მადლობა ყველას წინასწარ :* :* :*



№1  offline წევრი Elenikoo

Cudi ar aris,cota daxvece da dzalian kargi ikneba)))velodebi shemdeg tavs))

 


№2  offline წევრი diana.cherchuki

Anaze da malfoize minda meee, rato ar daamtavree??
--------------------
Onlinegirl

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent