შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჯულება 14 თავი


6-03-2016, 15:37
ავტორი niino
ნანახია 3 428

ლევანიმ გაოცებულმა შეხედა ეკას
-ეს რა ქაღალდია?(ლევანი)
-ჩემი განცხადება სამსახურიდან წასვლის თაობაზე-მშვიდად უთხრა ეკამ
-მიზეზი?(ლევანი)
-სხვაგან გადავდივარ(ეკა)
-მე კიდევ მგონია მიზეზი სხვა რამ არის(ლევანი)
-არა(ეკა)
-და ხელი რომ არ მოვაწერო?(ლევანი)
-კარგით არ მოაწეროთ.აქ მუშაობა რომ დავიწყე არავითარი კონტრაქტი არ ყოფილა ასე რომ სრულიად თავისუფლად შემიძლია წავიდე(ეკა)
ლევანი მიხვდა ეკა მართალი რომ იყო...
-კარგით მოვაწერ ხელს,მაგრამ ერთი თხოვნა მაქვს:სერიოზულ ხალხთან გვაქვს კონტრაქტი გასაფორმებელი,მათი გაშვება არ შეიძლება,ეს კომპანიისთვის უდიდესი დანაკარგი იქნება და მინდა 3 დღე დარჩე,ტასოს მინდა დაეხმარო და ეს ყველაფერი მოვასწროთ(ლევანი)
-არ ვიცი..მოვიფიქრებ(ეკა)
-კარგი.წინასწარ მადლობა(ლევანი)..აშკარა იყო ლევანის რაღაცა ჰქონდა ჩაფიქრებული და ეკა აზრზეც არ იყო..
ეკამ ტასოს უთხრა სამსახურიდან წასვლის შესახებ რაზეც ტასოს ძალიან დაწყდა გული და თვალებზე ცრემლები მოადგა..
-მის გამო მიდიხარ ხო?(ტასო)
-შენთან რა მაქ დასამალი მეგობარო..კი მიტომ მივდივარ..არც იფიქრო რომ შენთან მეგობრობას გავწყვეტ..არც გამოვა მასე იმიტომ რომ დიტოს გოგო ხარრ..(ეკა)
-კაი რა არ ხარ მართალი..თან ეხლა მიდიხარ ისეთ დროს რომ შენი დახმარება მჭირდება ძალიან(ტასო)
-ვიცი ვიცი.მითხრა უკვე ლევანიმ დარჩი 3 დღე და ტასოს დაეხმარეო..
-იმედია თანხმობა უთხარი (ტასო)
-არმითქვამს ჯერ არაფერი,მაგრამ დავრჩები 3 დღე სადღა იყოს.შენი ხათრით დავრჩები ტასუნაა და ჩაეხუტა მეგობარს(ეკა)
-მადლობა ჩემი ეკუნა ჩემი თბილი გოგოოო(ტასო)
ლევანისთან ორივე ერთად შევიდა და გააცნეს მუშაობის გეგმა.ლევანი კმაყოფილი იყო..მართლაც რომ ძალიან ბევრი სამუშაო ჰქონდათ გოგოებს და მთელი მოდნომებით შეუგნენ საქმეს..ლევანიმ ორივე დაიბარა კაბინეტში და ახალი საქმე დაუმატა
-სასწრაფოდ უნდა შემიდგინოთ კონფერენციის გეგმა რომელსაც ახალი თავი დაემატა ვიცი ძნელია მაგრამ როგორმე უნდა შევძლოთ..
-ბატონო ლევან მე ერთი პუნქტი მოვამზადე სადაც ჩემი ხელმოწერით ვადასტურებ,მაგრამ მეორე პუნქტს მე ვერ გავაკთებ რადგან ორის ავტორი ერთი არ შეიძლება იყოს და ეს თქვენც იცით,გარდა ამისა კოქტეილის საღამოსთვის მზადებას გავდივართ ეხლა არვიცი რას მოვასწრებთ ამ მოკლე დროში-ღელავდა ტასო
-მეორე პუნქტი ეკამ რომ გააკეთოს? და შეხედა ორივეს ლევანიმ
-მე რომ არასდორს გამიკეთებია მსგავსი,მეშინია რო არ გამომივიდეს(ეკა)
-მე აგიხსნი რა და როგორ მეც მოგეხმარები მაგრამ ეს ბატონ ლევანის გადასაწყვეტია(ტასო)
-მე თანახმა ვარ.რათქმაუნდა მომზადების მერე გადავხედავ და შესწორებებს შევიტან თუ რამე..ახლა შევუდგეთ საქმეს დასაკარგი დრო არ გვაქვს(ლევანი)
ეკა პირველად ხედავდა ასეთ სერიოზულ ლევანის და ასეთ ცოტა არ იყოს შეშფოთებულს..ალბათ ეს ყველაფერი ახალ კონტრაქტს ეხება-იფიქრა ეკამ.თითქმის გვიან ღამემდე მუშაობდნენ ყველანი ოფისში 2 დღის განმავლობაში..მესამე დღეს შეუტანა ეკამ ლევანის გამზადებული პუნქტი რომელიც ტასოს დახმარებით გააკეთა..ლევანი დიდხანს შწავლობდა და ეცნობოდა ბოლოს ორივე კაბინეტში დაიბარა..ეკა ნერვიულობდა ნუთუ არ ვარგოდა მისი ნამუშევარი..ლევანი გაღიმებული შეხვდა გოგოებს.
-ყოჩაღ გოგოებო..ძალიან კარგია ბევრი არაფერი შემიტანია შესწორებასში(ლევანი)
-ეს ეკას დამსახურებაა ბატონო ლევან.მე მხოლოდ მითითებები მივეცი(ტასო)
-ძალიან კარგი.ესეიგი არ შემვცდარვართ ეკას რომ ვანდეთ..კარგით ახლა მზადების ბოლო შტრიხები დაგვრჩა საგამოს 8 ზე ყველაფერი მზად უნდა იყოს.(ლევანი)
ეკა გახარებული იყო და ტასოს ეხუტებოდა.არ მეგონა თუ მოეწონებაოდა ტას..
-ეს შენი დამსახურებააა ეკა(ტასო)წამო ახლა საღამოსთვის მოვემზადოთ.სალონში ჩაგწერე და კაბაც მე შეგირჩიე ასე რომ არც იფიქრო სხვა რამის ჩაცმა გოგონიი..მინდა გითხრა რომ დღეს ჩემი მეწყვილე დიტო იქნება კისკისებდა ტასო..
-რათქმაუნდა სხვა ვინ უნდა იყოოსს რო? ეშმაკურად უთხრა ეკამ და მზადებას შეუდგნენ
ულამაზესები იყვნენ ორივენი.დიტო გაოგნებული უყურებდა ორივეს ისეთი ლამაზები იყვენენ.ეკას ტანზე მომდგარი გრძელი,შავი ფერის კაბა ეცვა,რომელიც უკან საკმაოდ ამოღებული იყო.წინ გიპიურით გაწყობილი,რომელიც მის სექსუალობას კიდევ უფრო გამოკვეთდა,თმა დაბალზე ქონდა კოსად და აქა-იქ კულულები ჩამოგდებული.სადა მაკიაჟი კიდევ უფრო ბუნებრივს ხდიდა.ტასოს ეცვა ზურმუხტისფერი დაშვებული კაბა რომელიც მის ლამაზ თვალის ფერს გამოკვეთდა,თმა გასწორებული,ბოლოებში კულელებად ეყრებოდა მხრებზე.დიტოს ხელკავი გამოსდეს და შევიდნენ დარბაზში..ლევანი ემზადებოდა სიტყვით გამოსასვლელად უცხოელ პარტნიორან ერთად,როდესაც მოიხედა და ეკა ნახა..თვალს ვერ აშორებდა ეკას,შეამჩნია ეკა და ტასო ვიღაც ბიჭის გვერდით მოდიოდნენ და ბრაზისაგან ძარღვები დაებერა.არასოდეს ენახა და იფიქრა რომ ეკას მოყვებოდა..დააპირა მისვლა მაგრამ მეწყვილემ ანიშნა გამოსვლის დროაო..როგორც უნდოდა ლევანის ისე ჩაიარა გარიგებამ..გაეცნენ ყველაფერს.ლევანის პარტნიორმა ეკას მიერ შედგენილ პუნქტზე გაამახვილა ყურადღება და მოიწონა..ლევანი ეკასთან მივიდა თან დიტოს თვალებით ჭამდა..
-ეკა ჩვენს პარტნიორს შენი ნახვა უნდა თან ხელიც მოსაწერი გაქვს.(ლევანი) და დოტოს გახედავდა ხოლმე რაც ტასომ შეამჩნია
-ბატონო ლევან გაიცანით ეს დიტოა ჩემი შეყვარებული-უთხრა მორცხვად ტასომ..
-დიტო ეს ჩვენი უფროსია ბატონი ლევანი(ტასო)ლევანის გულზე მოეაშვა და სიამოვნებით ჩამოართვა ხელი დიტოს.შემდეგ ეკა ხელი გაუწოდა და ანიშნა გაყოლოდა.ეკამ ხელკავი გამოსდო და შეშინებულმა კითხა
-ნუთუ არ მოეწონა ჩემი მომზადებული პუნქტი?(ეკა)
-არა რას ამბობ,რომ მოეწონა იმიტომ უნდა შენი ნახვა-ღიმილით უთხრა ლევანიმ
-მართლა?ფართო თვალები შეანათა ლევანის და არმჯერას გაუღიმა.ამ საუბარში მიუახლოვდნენ კიდეც პარტნიორს.ლევანიმ გააცნო და წარუდგინა ეკა..ეკამ კომპლიმენტები მიიღო მისგან ნამუშევართან დაკავშირებით და მისი სილამაზეც არ გამორჩენია..ძალიან ღელავდა ეკა და ლევანის ხელს უჭერდა რაზეც ლევანის ეღიმებოდა.შემდეგ ხელი მოაწერინეს ეკას ქაღალდებზე და დასრულდა ყველაფერი..
-ვიცეკვოთ შესთავაზა ლევანიმ.ეკას უარი არ უთქვამს იმდენად იყო აღელვებული და გახარებული რადგან შექება დაიმსახურა და მის ამ შრომას არ ჩაუვლია უკვალოდ..ცეკვავდნენ და ლევანი ჯიქურ უყურებდა თვალებში ეკას რაზეც ძალიან იბნეოდა და ჟრუანტელი უვლიდა.
-არ მინდა წახვიდე(ლევანი)
-ხო მაგრამ..მე უკვე გადავწყვიტე(ეკა)
-ვიცი ჩემს გამო მიდიხარ(ლევანი)ეკამ თავი დახარა
-არვიცი რა გითხრა ძალიან დაბნეული ვარ..უნდა დავფიქრდე ამ ყველაფერზე(ეკა)
-შენ გგონია თუ წახვალ თავს დაგანებებ?მინდა გითხრა რომ ცდები,შენი ასეთი საქციელით კიდევ უფრო შენსკენ მექაჩები ეგ იცი?ასე სერიოზულად არავისთვის შემიხედავს ცხოვრებაში, არ ვიცი რა მჭირს მაგრამ ის ვიცი შენს თავს არ დავთმობ.და ეკას თავი მიადო.ცეკვავდნენ წყნარად მაგრამ ეკა თითქოს მანდ არ იყო..
ტასო უყურებდა და ეღიმებოდა შემდეგ დიტოს სიცილით უთხრა
-ეგ ეკას მომრჯულებელია დიტო.რაზეც ორივეს გაეცინა..
-ნეტა მაგი მანახა(დიტო)
-მალე ვნახავთ მალე(ტასო)
საღამომ ჩაიარა მშვიდად და ყველანი კმაყოფილები იყვნენ.ლევანი მივიდა ტასო და ეკასთან.
-ეკას მე გავიყვან ტასო(ლევანი)
-ხო რათქმაუნდა თქვენ ეკა გაიყვანეთ,ტასოს მე გავიყვან-უთხრა დიტომ ლევანის და თვალი ჩაუკრა თან მხარზე ხელი დაჰკრა ძმურად.ლევანის ეს ჟესტი ესიამოვნა და თვითონაც თვალი ჩაუკრა დიტოს.ეკას სხვა რა გზა ჰქონდა და გაყვა ლევანის.გზაში ლევანი წარმატებულ საღამოზე საუბრობდა,რაშიც ეკაც აჰყვა და ცოტა მხიარულიც ჩანდა.მანქანა გააჩერა ლევანიმ და ეკას მადლობა გადაუხადა დახმარებისთვის
-მინდა დაფიქრდე ჩემს ნათქვამზე(ლევანი)ეკასკენ დაიხარა და ნაზად აკოცა ეკა ტანში გაცრა და სასწრააფოდ გადმოვიდა მანქნიდან.ლევანიც გადმოყვა და სადარბაზოში დაეწია ეკას.
-ნუ გამირბიხარ ეკა მაინც ვერსად გამექცევი(ლევანი)
-დავიღალე და ერთი სული მაქვს დავიძინო..თავის მართლებას შეეცადა ეკა.
-ხო რათქმაუნდა-უთხრა ლევანიმ და მოულოდნელად ეკას წელზე ხელი მოხვია ეკამ მოშორება სცადა მაგრამ ამაოდ
-გამიშვი რასაკეთებ(ეკა)
-კარგი ნუ ფართხალებ ისეთს არაფერს(ლევანი)ეკამ ახედა გაოცებით და ლევანიც დაეწაფა მის ბაგეებს..ლევანიმ იგრძნო ეკას მოდუნება და კიდევ უფრო ნაზად დაუწყო კოცნა,შემდეგ თვალებში ჩახედა და უთხრა
-ტკბილი ძილი ჩემო ლამაზო..ეკა ისეთი დაბნეული იყო მიუხედავად დაღლილობისა მაინც ვერ დაიძინა და წრიალებდა საწოლში..
-დღეს სულ სხვანაირი იყო,თბილად მექცეოდა ზედმეტობების გარეშე და ლევანის კოცნა ახსენდებოდა,ღმერთო რა მჭირს ამ ფიქრებში ჩაეძინა გამთენიისას...



№1  offline წევრი cancara

Momeons gagrdzele saswrafod

 


№2  offline წევრი human

ramagariaa <3 dzalian momwonss<33

 


№3 სტუმარი eto

am istoriaze vgijdebi magram dzaan igvianeb meore dgea velodebi da jer ar gagigrdzelebia male dade ra

 


№4  offline წევრი niino

eto
am istoriaze vgijdebi magram dzaan igvianeb meore dgea velodebi da jer ar gagigrdzelebia male dade ra

დავდე ახალი თავები..იმედია მოეწონებაათ:)............

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent