შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენი თვალები..ჩემი ფავორიტია !


15-03-2016, 16:44
ავტორი θεοδώρα
ნანახია 2 082

ამბობენ სიყვარული ცვლის ადამიანსო..ჰმმ მე კი ამის არ მჯერა და სიმართლე გითხრათ არც სიყვარულის მჯერა..ვუყურებ წყვილებს და ვხვდები,რომ ყველაფერს დროის გასაყვანად აკეთებენ..21-ე საუკუნე,"გრძნობების დაცემის" ხანა,პერიოდი როდესაც სიყვარული სულაც არაა საჭირო იმისთვის,რომ გყავდეს შეყვარებული..დღეს ყველაფერი სხვანაირადააა..ამ უგრძნობი ფიტულების დანახვისას არანაირი სურვილი არ მაქვს მყავდეს შეყვარებული..
შესავალი ძალიან გამიგრძელდა..მე ვარ ლილე დადიანი,17წლის..წელს სკოლას ვამთავრებ და გამარჯობა თავისუფლებავ...ხონუ მერე უნი იწყება მაგრამ ეგ არაფერი...მამა, გიორგი დადიანი საკმაოდ წარმატებული ბიზნესმენია,დედა ნინა გასვიანი კი ერთ-ერთი საუკეთესო ადვოკატია თბილისში..მეც დედის კვალს დავადექი და მომავალი იურისტი ვარ..ელენა არაბული, ეს კი ჩემი საუკეთესო დაქალია..ბავშვობიდან ერთად მოვდივართ.ყვეეელაზე მეტად მიყვარს ეს უჯიშო.."სასტავში" სამი ბიჭი გვყავს სანდრო ბურდული,დემეტრე დადეშქელიანი და საბა გელოვანი.ყველა ძალიან მაგრად ვართ ერთმანეთთან..ხოო ერთი პატარა საიდუმლოა სასტავში რომელიც მარტო მე ვიცი..ჰაჰაჰაა..ძნელი გამოსაცნობი არ იყო,დემეტრეს და ელენას ერთმანეთი მოსწონთ,მაგრამ არ უტყდებიან ერთმანეთს..

აააააა უკვე ღამის სამი საათია და ხვალ ბოლო გამოცდა მაქ...ფუუუუ რაწავა,რა დაწერს..ვაიმე დედა გუუულიიიიი-ღრიალებდა ელენე,გუშინ ჩემთან დარჩა და გაბურღა უკვე ტვინი გამოცდებით
-რაიყო გოგო,საომრად კი არ მიდიხარ-სიცილით ვუთხარი
-ოოო შენ ხო რკინის ნერვები გაქ რა...მიდი მათხოვე ორი დღით..
-დადე ეგ დებილი თავი ბალიშზე და დაიძინე თუ ძმახარ რა..
-ჰოოოო კაი- პატარა ბავშვივით გამობზიკა ტუჩი და გაბუტული დაესვენა ლოგინზე...
-ჰაჰაა ერთი დემე გხედავდეს ახლა..
-რა თქვი? დაფეთებული წამოხტა ლიზა
-ააა არაფერი დაიძინე..წყალი მინდათქო და გავდიოდი..

მეორე დილით,არაფრის თავი არ გვქონდა...ჩავიცვით და ბოლო გამოცდის ჩასაბარებლად წავედით..საკმაოდ კარგად დავწერეთ,რთული არ ყოფილა..ამის აღსანიშნავად კი ბიჭებს დავურეკე და ჩემთან დავპატიჟე..მაგათ მეტი რა უნდოდათ,თან თქვეს,რომ ძმაკაცი ამერიკიდან ჩამოუვიდათ და იმასაც წამოიყვანდნენ..მეც დავთანხმდი..თან რაღაცნაირად დამაინტერესა,ადრე არასდროს უხსენებიათ თავიანთი ახლადგამოჩენილი ძმაკაცი..

-აუუუ ლილეე რა ჩავიცვაა? დადიოდა გაწეწილი ლიზი აქეთ-იქით და ბუზღუნებდა
-ოო რა ბოთე ხარ,შორტი და მაიკა..მარტო ჩვენი სასტავია და კაბა რაათგინდა.
-აა ხო კაი..
მე მაღალწელიანი მოკლე შორტი და თეთრი ტოპი მოვირგე,თეთრი კონვერსები ჩავიცვი და თმა ცხენის კუდად სევიკარი...მაკიაჟი არ გამიკეთებია.. ისედაც ლამაზი ცისფერი თვალები მაქვს..წითელ დიდ ტუჩემზე უფერული პომადა გადავისვი და ქვემოთ ჩავედი...

მე და ლიზიმ ყველაფერი მოვამზადეთ..სუფრა გავაწყეთ და კარზეც დააკაკუნეს....
-ლიიზ მიდი კარი გააღე რაა..მე მანამდე სასმელს მოვიტან..
-ხოო კაი..
ვისკის ბოთლს დავწვდი და უნდა ჩამომეღო,რომ ლამის დამივარდა...უუუფს,ვიღაცამ დაიჭირა..საბა მეგონა ის არის ხოლმე ჩემი მშველელი მაგრამ ნურას უკაცრავად..
-ააუუ საბა მადლობა თორე ესს გემრიელობა ძირს დაიქცეოდა..სიცილით ვუთხარი და შევტრიალდი..ჩემს წინ კი უსიმპატიურესი ბიჭი იდგა.ქერა თმით,ცისფერი თვალებით და დიდი წითელი ტუჩებით...რომელიც სასწაულად მიღიმოდა..
-მმ..მადლობა..არვიცი რა დამემართა მადლობა გადავუხადე და გამოვიქეცი..

გამოსვლისთანავე ბიჭებთან მივვარდი..
-ვაააახ ჩვენი კრასავიცა მოსულაააა(სანდრო)
-ხოოო ყვეელაზე მაგარი გოგოები ბყავსს რაააა(დემეტრე) ამის თქმა იყოდა ლიზი სულ აწითლდა..
-დამიანე ბრატ,მოდი გოგოები გაგაცნო..(საბა)
ბიჭებმა დამიანე ახვლედიანი გაგვაცნეს..რომელიც უკვე დიდი ხანია ამერიკაში მოღვაწეობს,წარმატებული ბიზნესმენია..

იმ საღამოს ძალიან ბევრი დავლიეთ..დამიანე თვალს არ მაშორებდა,მე კი ნერვები მეშლებოდა მასზე..
-აუუ ბავშვებო მე ავალ დავიძინებ..თუ გინდათ დარჩით ჩემები არ იქნებიან დღეს...
-კაი მიდი (სანდრო)

ოთახში ავედი,შხაპი მივიღე და საწოლსი შევწექი..თავი დავდე თუ არა ეგრევე დამეძინა..დილით კი მესიჯის ხმამ გამაღვიძა..
-აააა ვინჯანდაბააა..მობეზრებულად ჩავილაპარაკე და მესიჯი გავხსენი..უცხო ნომერი იყო ტექსტით.."დილამშვიდობის ძილისგუდა..მინდა გითხრა,რომ ძალიან ლამაზი თვალები გაქვს..და ტუჩები..მმმმმ მადისაღმძვრელია...საოცარი გოგო ხარ..შეხვედრამდე პატარა ქალბატონო"
-ეს ვინ ჯადაბა იყო..ფუუ გარყვნილი..რაო? მადისაღმძვრელიო?ველური იდიოტი...ნეტა ჩამახედა ამ უტვინოს თავში...ლანძღვას,რომ მოვრჩი ვიბანავე..და პირსახოცშემოხვეული გამოვედი აბაზანიდან,თან თმებს ვიმშრალებდი...სავარცხლის ასაღებად მოვტრიალდი როცა ის უტვინო დამიანე იწვა ჩემს საწოლზე და დებილივით მიღიმოდა..მერე კარგად შემათვალიერა და თვალებში ჭინკებმა დაუწყეს ცეკვა-თამაში..მერეღა მივხვდი რომ ნახევრდშიშველი ვიდექი...
-აქ რა ჯანდაბა გინდა? ისე მომეშალა ნეერვები უკვე ყვირილზე გადავედი..
-მომენატრე პატარა ქალბატონო...




გამარჯობაათ...ველი შეფასებას..იმედია მოგეწონებათ...



№1  offline წევრი შოკი მოკი

wink ვაიმეე რა თამაამი იდიოტი დამიანე ! wink საინტერესოა გააგრძელე love

წინა სიახლეებიც წავიკითხე "პატარავ სამუდამოდ ჩემიხარ" ძალიან საინტერესო იყო რატომ არ გააგრძელე ^.^ request

 


№2  offline წევრი θεοδώρα

sheidzleba gavagrdzelo..ragats akhali mindoda damewera da es daviwke..paralelurad meoresats gavagrdzeleb

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent