შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როცა ის გამოჩნდა! (1)


17-03-2016, 14:37
ავტორი Sandrda123
ნანახია 1 617

წამო მეგ ვჭამოთ რა ..
ეს ის ფრაზააა რომელიც ჩემში ცოცხლობს , ყველა ლექციის მერე თავს მახსენებს და ჩვენც სულმოუთქმელად გავრბივართ იმ კაფისკენ სადაც არც ისე გემრიელი საჭმელებია , მაგრამ უბრალოდ იქ ყოფნა გვაწყობს ..
და გამარჯობათ , მე უნდა ვიღიიმოდე ! (ჩემი დღე იწყება აი ამ ლააამაზი ფრაზით) ^_^
მე ნია ვარ , 18 წლის ვსწავლობ პირველ კურსზე , ფსიქოლოგიას , მიყვარს ჩემი პროფესია და ძალიან ძალიან მიყვარს ჩემი მეგობრები ! ! ! ეს წელი აღმოჩენებით დაიწყო , ძალიან ბევრი ახალი მეგობარი შევიძინე , რომლებმაც ჩემს გულში დიდი ადგილი დაიკავეს , თავი შემაყვარეს და ჩემი მესაიდუმლოები გახდნენ , მათ შორის გამოვარჩევდი მეგის და ინას , ძალიან ძალიან საყვარელ ორ გოგოს , ხანდახან ვიქრობ ხოლმე , როგორ უძლებენ ჩემსგან ამდენს , მაგრამ ჩანს რომ არც ისეთი ცუდი და აუტანელი ვარ , მათთან თავს მშვიდად და კარგად ვგრძნნობ , იტანენ ჩემს გაუთავებელ ბოდიალს იმ ერთზე .
უნოივერსიტეტში რომ შემოვაბიჯე , სხვა ვიყავი , ერთი ჩაციკლული გოგო ძველ სიყვარულზე , რომელიც ადგა და წავიდა , არაფრის ახსნა საჭიროდ არ ჩათვალა , უბრალოდ წავიდა სხვასთან , მე ? მე ის მენატრებოდა და ამსზე ვფიქრობდი , ვისხსენებდი იმ 4 წელს ერთად რომ გავატარეთ და მინდოდა ის დრო დაბრუნებულიყო .. ჩემი ბავშვობის მეგობრები უკვე აგარც მისმენდნენ ბოლო დროს და მეც შევწყვიტე ფიქრი და დავიწყე მუშაობა დავიწყებაზე , თითქმის გამომივიდა თქო ვიფიქრე სექტემბერში , როცა ერთმანეთს აგარ ვხედავდით , მაგრამ ცოტა მოგვიანებით კვლად ავტყდი მასზე და მიყვარს თქო უკვე მეგის და ინას ვუჭამდი ტვინს ! !
დღეს ??
დღეს არ მიყვარს , არავინ არ მიყვარს , ვცდილობ არ მიყვარდეს ... თავს ვატან ძალას არ შემიყვარდეს !! (გამომივა , ვიცი გამომივა)!

-აი მალეეეე , თორე ცუდად ვარ !
- გოგო სულ როგორ შეიძლება გშიოდეს , მე არაფერს ვჭამ დიატაზე ვარ !მხოლოდ ჩემს სიყვარულს დავლევ !
-ზერო რა თქმაუნდა !
-დიახ
მითხრა და ისე საწყალი თალებით გამომხედა , ძაალიან როარ მშიებოდა არ შევჭამდი , მაგრამ მიეჩვიეს უკვე იმ ფაქტს რომ ნიას სულ შია და სულ ჭამს . უკვე ზარი რომ გამოდის თქმის გარეშე ვიცით ჩვენი გზა საით მიდის . ინა ან იქ გველოდება ან გზაშია და ან კიბეზე დგას უკვე ,
- დაურეკე სად არის მე რამეს ამოვიტან !
-გზაში ვარო 5 წთში მოვა ,
-ექნება მაგას ახალი ამბები ! :დ
შემოანათა ჩვენნმა გოგომაც
-რას შვებით ?
-ვჭამთ
-როოგორც ყოველთვის .. მე დიატაზე ვარ !
რეალურად გამხდარია მაგრამ სულ დიეტაზეა , რატომ რატომ !!
ეს ოორი გადამრევს
-გოგოარ მოუწერია ???
-არა რათქმა უნდა ცხვირის აწევით ვუპასუხე მაგან არა გიგამ მომწერა (ჩემმა ყოფილმა სიყვარულმა )და ყავა წინ დავიდგი ! უცებ კიდე ჩემს სამყაროში გადავვარდი !
-ეგ რად გინდა ნეტა ვიცოდე , იმან მოგწერროს !
-მომწეროს მერე კიარ ვაკავებ ! აუარა რაა ვიცი უნდა დავივიწყო ! და სამივემ ერთად სიცილი ავტეხეთ ჩემს უაზრო ნათქვამზე !
-შენ არ მოგწერა იმან ??
-კი და ამ კვირას მივდივართ მგონი !
-რა მაგარია ! ^_^

რას ნიშნავს უნდა დავივიწყო ?? !- ყველამ ვიცით როგორ გვინდა ვიღაც დავივიწყოთ, მაგრამ რამდენად რთულია ეს ჩვენთვის , გვინდა არ ვიფიქროთ მაგრამ თავს გვახსენებენ , დღეს უკვე ან ფოტოსმოწონებით ან გვერდის განახლებით , ან უბრალოდ შეგხვდება გაგიღიმებს და იმ წამს მკვდარიხარ ! გონზე რომმ მოდიხარ ფიქრობ ყველაფერზე ერთად, ნეტა როგორი იყავი ?? ვაიმე რა ვუთხარი ? ნეტა ახლოს მოსულიყო , მაგრამ რელაურად იცი რომ ხმას ვერ ამოიღებდი , ეს არის მოწონების პიკი ,რასაც მე ვეძაი ამას მაგრამ სიყვარული რაღაა ???? არმნინდა ეს რომ სიყვარული იყოს , ვიცი იმედები დღეს იმაზე მეტად გამიცრუვდება ვიდრე ოდესმე , ვიცი გული მეტკინება და საბოლოოდ ყველაფერი ცუდად დამთავრდება !
ყველაფერი 2 კვირის წინ დაიწყო ფრაზით
-კაი რა ინა რას გავს :დ ისეთი სახით გამომხედა გუულში გაიფიქრა შენ მეტყვი ამაზე მომწონსო :ს და აი ეს დღეს დადგა , სულ არმახსოვდა როგორ გავაკრიტიკე მხოლოდ ის მახსოვდა როგორ მეხმარებოდა ჩამოვსულიყავი ციცაბო კკლდიდან . დიახ დიახ მთასვლელია , ძალიან საყვარელი და უბრალოა (არმიდნა რომ ავღწერო), უბრალოდ იცოდეთ რომ კარგი ბიჭია , თვალისმომჭრელი ღიმილით და ტუჩებით (ინას თქმით) , მეც შევამჩნია ეს 2 გასვლაზე ,და გული ამომიოვარდა როცა მის გოგოსთან ერთად დავინახე , როგორ ეხვეოდა და კოცნიდა ..
არმიყვარს ჩახუტება , ყველა ჩახუტებამ იმედი გამიცრუა , :დ
-შემოვიდნენ (ინა) მედა მეგიმ ერთმანეთს გადავხედეთ დაა იმან არვიცი მაგრამ მეკივიგრძნები პეპლების გადაფრენა მუცლიდან გულის მიმართულებით ...
გამოხედვა გაღიმება დაცემა , პპულსი გონზე მოსვლა
-მოდის !
ღრმად ჩაისულთქე ! კარგად ხარრ
-რას შვებით ?
-რავი შენ ? (ინა)
-რავი, მოდიხართ ხო ??
- რავი კი წამოვალთ !
-ოოგონდ მე ვერ (მეგ)
-კაი , მომწერეთ !

თავი მივადე სავარძენს თვალები დავხუჭე და ცოტა ხნით გავფრინდი ..

არა ხალხნო , რას ამბობთ ეს არარის სიყვარული !! მოწონებააა !! უსაზღვრო ჩაციკლვა არარეალურზე ! ნია კი ცდილობს და ცდილობს ამ ყველაფერს ისე არ მიეჩვიოს რომ მისგან თავის დაღწევა ასე გაუჭირდეს, ცდილობდ არ შეუყვარდეს ,
გამოუვა კი ?? !

ესეც ახალია ! ! ალბათ იფიქრებთ რომ რაღაც ისეთია , მაგრამ რეალური ამბავი რომ ყველა ისეთია , არა ზღაპრული !!



№1  offline წევრი MegMorgan

გააგრძელე, სულმოუთქმელად ველოდები შემდეგ თავს!!! love

 


№2  offline წევრი Sandrda123

MegMorgan
გააგრძელე, სულმოუთქმელად ველოდები შემდეგ თავს!!! love

love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent