შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერების ჩარჩოები 5


17-03-2016, 15:57
ავტორი შარლატან
ნანახია 1 281

კიდევ ერთი ზაფხულის ცხელი დღე იყო. ცოივი ყავა გავიკეთე და აივანს მივაშურე.ტკივილამდე მენატრებოდნენ ჩემები ,ხანდახან ვფიქრობდი რომ ავდგები და წავალ მეთქი მაგრამ ბებია არ მეთმობოდა და ჩემი ქვეყანა.14 წელი გავტარე ევროპაში და ვერაფრით შევეგუე იქაურობას. იმის მიეხედავათ რომ იქ ოჯახთან ერთად ვიყავი,ვერანაირად ავუწყე ფეხი იქაურ ცხოვრებას, მეგობარიც კი არ მყოლია .აქ კი სხვა ყველა გიყვარს და ყველას უყვარხარ არავინ დაგცინებს იმის გამო რომ არ დადიხარ პრესტიჯულ სკოლაში,არ გაცვია ბრენდი, და ვინ მოსთვლის კიდე ..... ბევრი ტკივილინი დღე მახსოვს, და ბევრჯერ უნახავთ ამის გამო ჩემს თვალეზე ცრემლი ესააა ერთერთი მიზეზი რატომაც არ შემეწინაღმდეგა მამა როცა საქართველოში დაბრუნება გადავწყვიტე.ბევრის უთქვია და ალბათ იტყვის აქ არ არიან ასეთები? ცხოვრებაზე გაგიჯებული გაბოროტებული ადამინები? კი როგორ არა მაგრამ აქ შენი ქვეყანა და შეგიძლია თამამად ამოიღო ხმა.... არც აქ ყოფილია ჩამოსვლი შემდეგ ადვილი ურთიერთობის აწყობა ,თუმცა უფრო ადვილია როცა შენი მშობლიური ენა გესმის და იცი რომ სადმე რო წაიქცე წამოგაყენებენ... ამ ფიქრებიდან ტელეფონის ზარმა გამომიყვანა გიორგი მწერდა ესემეს როგორ ხარო? ამან მართალი გითხრად და ძალინ გამახარა.მალევე მნივწერე პასუხი და მეც მოვიკითხე.მახარებდა კიდევ ერთი კარგი ადამინის გაცნობა.რამდენათაც გრუბი, მკაცრი გამოხედულება ქონდა იმდენათ თბილი და თავაზიანი ადამინი იყო მისტერ ელეგანტურობა.მისი ლურჯი თვალები თითქოს რაღაცა დიდი ტკივილს მალავენ მისი სახის ნაკვთები კი სხვას გეუბნება.ასე რომ მკაცრი მინისტრის უკან მხიარული, ხალისიანი, მეგობრული გიორგი ჩოხელი დგას.მახარებს ის ფაქტი რომ ასეთი კარგი ადამინის გაცნობის საშულება მომეცა.ახლაღა გამახსენდა რომ ეს ყველაფერი ჩემი საყვარელი დაიკოსთვის არ მომიყოლია სწრაფად მივაშურე კომპს და დავურეკე თუმცა რად გინდა იქ ახლა დილის 6 საათია და ტკბილად სძინავს.ისევ ესემესი მოვიდა ტელეფონს დავხედე ადრესატი იგივე იყო:მოკითხვისთვის მადლობას მითვლიდა და უკან მოყვებოდა ბოდიში გადატვირთული გრაფიკის გამო გასეირნებას ვერ მოვახერხებთო.ამის წაკითხვისას თვალწინ დამიდგა მისი სახე და გულიანათ გამეცინა მაგრამ ვინ გაცდის თავზე დამადგა ჩემი გადარეული დაქალი კატო დაუცებ ჩამომირაკრაკა დღევანდელი დღის გეგმები და სანამ რამის გაზრებას ან თქმას მოვასწრებდი უკან მოაყოლა დროზე გაემზადე ნგიორგი ნიკა და ტასო მანქანით უკვე ქვემოთ გველოდებიანოო...ის დღე მეგობრებთან ერთად მხიარულად გავატრე თუმცა არ ვიცოდი სახლში მოსულს რამხელა სურპრიზი მელოდა....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent