შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი (ნაწილი II) თავი 2


19-03-2016, 23:53
ავტორი რუსანა
ნანახია 10 981

იმ დილით თავს ყველაზე საცოდავ კაცად თვლიდა ,ჰო ყველაზე არაკაცი და უსუსური იყო დედამიწაზე. ხვდებოდა როგორ ეცლებოდა ძალა და ნანობდა მის ყველა გადადგმულ ნაბიჯს.ალბათ უკვე გაიგო ქალის გამო ბიზნეს როგორ ბინძურად იყენებდა და ზოგადად მისი თამაშის წესები რომ არ იყო მთლად სუფთა,მაგრამ დარწმუნებული იყო თავის და მოუყვებოდა ყველაფერს და ახლა გოგონა რმელიც ცოტა ხნის წინ მისი დანახვისას აღტაცებისგან უშტვენდა ზიზღით აღსასვსე სახით შეხედავდა. აუზში გაცურა,ჰო ნამდვილად გავდა გამოკეტილ დელფინს ,გამეარებული უსვამდა კლავებს მაგრამ ბოლოს მაინც იმ წყელ პატარაა ნაპირებთან მიდიოდა ,მისი ცხოვრებაც ასე მიდიოდა ამ მომენტისთვის ,ისტორია ჩახლართა და ბოლოს მაინც ისევ იმ სიამაყეს შეეჩეხებოდა ან კი თუ მიზანს მიაღწევდა შეიცვლებიდა რაამე?? ფიქრი ლანას კრუსუნმა გააწყვეტინა -“არაა ეს ქალი ზედგამოჭრილია ჩემთვის,მგრძნობიარე არსებები შორს ჩემგან. მე ეს მადგება მტეხილ ფრჩხილს რომ დასტირს და იმდენი ტვინი არ აქვს სხვა საკითხებზე იტიროს.
ლანა დიდი ზარზეიმით გაემზადა და მართლაც ისეთი შეუდარებელი იყო ,აღფრთოვანება ქმარმაც ვერ დამალა.
-შენი სილამაზე მაკომპლექსებს გიგის გაეღიმა
-მთავარია ის დააკომპლექსოს ვინც გეგმაში გყავს.
-ჰოჰო,გიგი მანქანაში ჩაჯდა და ანიშნა მძღოლს წადიო-ლანას მიხვედრილობამ გააოცა.
-დროზე ჩაიწვინე ლოგინში და დაამასვენე,თორე უკვე ვფიქრობ რომ მარტო ეგ არ გინდა და არ მაიძულო ზომები მივიღო. ლანამ დმცინავად გახედა ქმარს და თმა შეისწორა. ლადო მისდა გასაოცრად კორპუსში ცხოვრობდა. კარი გოგონამ გაუღო და გაუღიმა.ჰო ეს ნამდვილად ნინო იყო მსგავსება დებს შორის დიდი იყო .ლადოც მიეგება სტუმრებს და მეუღლე გააცნო. ლაბა დემონსტრაციულად შევიდა და კომპლიმენტები მიიღო ნინოსგან. სავარძლებში გადანაწილდნენ და უხერხული სიჩუმე ჩამოვარდებოდა რომ არა სამზარეულოდან გამოსული მტვრევის ხმა.
-ღმერთო ნინო ,ანამ ჭურჭელი დაგვიტოვა ?
-ვიმედოვნებ რომ კი.ნინომ უხერხულად გაიღიმა .რაღაც სალათას აკეთებს და
-და უკვე 3 რაღაც გატეხა ლადომ გადაიხარხარა.
-მზადაააა ,ანა წინსაფარით გაკოფრასტუნდა შლპანცებში ფეხებ წაყოფილი და რაღაცა ყვავილებიან ყვითელ მოკლე კაბაში. ანა ცდილობდა ,ცდილობდა ,მაგრამ რა გამოუვიდა არ იცოდაა ,არ გაწითლდე ,და მშვიდად ისუნთქე ,თავს უმეორებდა მაგრამ დაინახა თუ არა გული ყელთან ამოუვდა და ოჰ ,ოჰ ეს მართლაც შველივით ლანა. ბოლო ძალა მოიკრიბა ,თავი დააჯერა რომ ეს მისი სიძის გადასარჩენი მისია იყო და მხიარულად შესძაახა
-სტუმრებიც მოსულან .
-გამარჯობა ლანამ გაუღიმა და წამოდგომა დააპირა ანამ არ აცადა
-იყავი იყავი ვერ მოგვწდებიბ,რომ ადგე . გიგინ დამცინავად ჩაიღიმა ,ეს გოგო არ იყო სულელინდა კარგადაც მიხვდა ყველაფერს და აშკარა იყო ამ წუთიდან ამ საღამოსბდამთავრებამდე კლდესავით შეუვალი იქნებოდა. ლანას შემდგომ გიგის ჯერი დადგა ,მამაკაცს არც უფიქრია წამოდგომა”ნაგავი “ ანას ერტი სიტყვა უტრიალებდა თუმცა გადაკოცნის მაგივრად ტუჩები ნაზად შეახო მის ლოყას და ნაზადვე გამოიწია. სუნი ,არ უგვარდა მამაკაცების სუნამოები მაგრამ არაა ამ კაცს სხვანაირი სუნი ქონდა აი ისეთი თავს რომ აკარგვინებდა. გიგი ვერ მიუხვდა კოცნას თუმცა რამოდენიმე წამში გაიაზრა ,თამაშში აყვა . გოგონა რიმელმაც ისტერიკა გაუმარტა სიამაყეზე ახლა თამაშსი აყვა ,წესით უნდა გახარებოდა ,მაგრამ არა არ გახარებია და ცხოვრებაში პირველად იგრძნო შიში ,რომ ის რასაც ანაში ასე აფასებდა გაქრებოდა და ისიც ჩვეულებრივ მოთამაშე ქალად გადაიქცეოდა. ლადმ სტუმრებს მაგიდასთან მიუხმო გიგი და ლანა გვერდიგვერდ დასხდნენ ლადო და ნინო გვერდიგვერდ და ანამ ხმამაღლა შენოსძახა :-მარტოობასაც აქვს ხიბლი ,სუფრის თავში ვჯდები ,ტაში მხიარულად შემოკრა და დაჯდა.
-როდის აქეთ ხარ მარტო,ლადო ანას გამოეპასუხა. ანაას გაეღიმა არ იცოდა მისმა სიძემ რა იგულისხმა ,მაგრამ ახლა ყველაზე მეტად აწყობდა თავის თაყვანისმცემლების ხსენება.
- მართალია ,ისეთი ასაკი გაქვს ეხლა მარტოობაა ტეხავს ,ლანამ წვენი მოსვა და ანას გადახედა.
-იდიალურს ველოდები. ანამ თვალი ჩაუკრა
- ხო? და არსებობენ?
-ჰმ ანამ თვალები მოჭუტა და ბოლოს თქვა-კი,ვფიქრობ არსებობენ.
ნინომ ანას გახედა და გაიცინა ,იცოდა ანას გრძნობები მთელი ღამე გათენეს გუშინ ანამ დაწვრილებით მოუყვა ,მაგრამ მიხვდა ახლა სულ სხვა როლს თამაშობა ანას სიტყვები არ ვაპირებ ამ კაცს მივცე გულიო სიყალბე იყო,მაგრამ კარგად ცდილობდა.
-რატო გაიცინე ?ლანამ ნინოს შეხედა
-საიდუმლოს გაგიმხელთ,ნინომ დაიჩურჩულა
-ნინო გეყოფა ანამ დაიბღვირა. გიგი დაიძაბა აასეთი საუბარს არ მოელოდებოდა მითუმეტეს იდილაყრებში ანა მას რომ არ მოიაზრებდა ნათელი იყო.ნინო ლანასკენ გადახარაა და -უიმედოდაა შეყვარებული . ვითომ ხმადაბლა თქვა მაგრამ ლადომ ისე გადაიხარხარა ანა შეხტა
-რა გაცინებს სიძეს დაუბღვირა
-ისევ ის ბიჭი ?? ლადომ თავი გადააქნია. გიგი უკვე ნერვებს ვერ თოკავდა და ბიჭის ხსენებამ სულ გადარია:ბიჭი?? ეს რაღაც ახალია. ანას გახედა და სახეზე უმხელა ირონია აღიბეჭდა ხმა კიდევ უარესად დამცინავი
-ისევ ის ბიჭი?? გიგიმ ლადოს სიტყვები გაიმეორა.
-ხო ისევ ის ,ანამ თავი დაქნია და ენაზე იკვნიტა.
-საქმე ისაა რომ ის ბიჭი არც იცნობს ამას .
-რამდენჯერ ვუთხარი გაგაცნობთქო ლადომ ანას თვალი ჩაუკრა მაგრამ უარს ამბობს ქალბატონი.
-მთლად მასეც არააა ეხლა გეყოთ დაიბღვირა ანა,-უბრალოდ სიმპატიურია მხრები აიჩეჩა ანამ ,მაგრამბისეთიც არაა რომ გასაცნიბად ვეახლო.
-ოხ ეს ქალური სიამაყე ანა ,თავი გაუქნია გიგიმ .
- აჰაამ ანამ თავი დაუქნია,რავქნა არ მიღირს მისი ლამაზი მხრები გაცნობად.
-რიმანტიკოსები ,ლანამ გულიანად ამოიოხრა,რა კარგია ისევ პრინცების რომ გჯერა და მზად ხარ ელოდო.
- აი ნინომ იპოვა თავის პრინცი,შენც ხომ იპოვე შენი?
- იმედია შენც იპოვი .გიგიმ გაუღიმა
-მეც მაგის იმედი მაქვს . ანამაც გაუღიმა და გემრიელად შეუდგა სალათის ჭამას . გიგი და ლადო რაღაცაზე საუბრიბდნენ სიძის გაბადრულ სახეს აკვირდებოდა .
ვახშმის შემდეგ ლანა და ნინომ ყავის დალევა გადაწყვიტეს და სამზარეულოში გავიდნენ გიგი და ლადო აივანზე ეწეოდნენ. ანა მისაღებიდან აკვირდებოდა:” მემგინი მე მხოლოდ შენზე ვარ გაგიჟებული,მაგრამ მართლაც რომ უიმედოდ რადგან შენ “ ფიქრი მის წინ მჯდარმა და ფეხიფეხზე გადადებულმა გიგიმ გააწყვეტინა .
-სად არიან ?
-მივლენ.
- ჰოო ,ანამ მზერაა არადი და ისევ აივანს გახედა
-ისევ ის ბიჭი? გიგიმ ციტირება გაუკეთა ისევ
- სასტუმრო და ბიზნეს გეგმა?? ანამ კითხვითვე უპასუხა
- დამთანხმდი და არ შევეხები.
-შეხე და არასდროს დაგთანხმდები ანამ უფრო სიმაყით შეხედა
-შენ მებრძვი
-მე არა შენ .
- სამწუხაროაბშეიძლება ამ ჩვენს ბრძოლას შენები შეეწირონ
-და შენც ,მეც ,მაგრამ არაფერი გამოვა.აქამდე მხოლოდ დაძაბულიბას და ოდნავ შიშს ვგრძნობდი. შეხე ჩემებს გიგი ანამ გულდაწყვეტით და როგორი სიამვნებით წარმოთქვა მისი სახელი. ასე ალბათ არავისგან მოწონებია მისი სახელის დაძახება ,-შეეხე და გულის რევაც დაემატება ამ გრძნობებს .
-და თუ მიღირს ერთი ჯერი შენს შემდგომ სამუდამო შეძულებად ?
- მაშინ მე ვერაფერს შევცვლი ჩემი აქ ყოფნით და ლადოსთვის იმის დაჯერებით რომ კარაგდ ვართ ერთმანეთტან და მისი ბიზნესი აყვავდება შენთან ერთად . შენ იმას გაკეთებ რაც გინდა და უაზროა ახლა აქ ყოფნა და მეგობრული ნიღბების მორგება. ანა წამოდგა და შეტრიალდა. საოცარი არტაცებით შეყურებდა ამ გოგოს ქონდა გამბედაბა და ეს მას აგიჟებდა.
-სად მიდიხარ ლადო ყუთით დაბრუნდა უკან,როგორც ჩანს დანების კოლექციის ჩვენებას აპირებდა .
- რაღაც საქმე მაქვს ლადოს მოეხვია და მხიარულად აკოცა . ხომ იციი სხვა ასაკში ვარ, მბეზრდება ეს გალსტუკიან ქუსლიან კაცების და ქალების ლაპარააკი.
-წავალ ნინოს ვეტყვი.ლადომ ყუთი დადო .
-ნინო ორსულადაა.ლადიმაც არ იცის ჯერ,თუ რამე ცუდს აპირებ ცოტა დრო მიეცი. აწყლიანებული თვალებით შეხედა კაცს რომელიც იდიალური ეჩვენებოდა თავისი ყველა ბინძური საქციელის მიუხედავად და წამით მისი სახე სევდიანიც კი მიეჩვენა.
-რატო მიდიხარ? ნინომ წაიდუდღუნა
-გაერთობით ჩემს გარეშეც . გათხოვილი ქალების კლუბში არ მინდა ყოფნა აბა კარგად . ისე გავიდა არ შეუხედავს . გიგი დანებე უყურებდა და შიგ და შიგ ამბობდა კარგიაო ,მაგრამ თავის ჩაშლილ გეგმას უფრო დარდობდა ,ვერ წყვეტდა რა ექნა . არ გაკეთებდა და წაგებული იყო და გაკეთებდა და უარესად წაგებული . პირველად გაიაზრა რომ მარტო ამ გოგოოსთან დაწოლა არ უნდოდადა ადარდრბდა რას იფიქრებდა მასზე. მგრამ ეხლა უნდა აერჩია რა უფრო წინ იდგა მისი სურვილი თუ .. “რა ჯანდაბა გჭირს იდიოტო თუ არ არსებობს . რა თუ,სურვილი გაქვს ამ გოგოს მიმართ და სანამ შენ ცდილობ ვიღაცას თავის სურვილით ,ღმერთო გაფიქრებაც არ მინდა@ თავიდან მოიშორა აზრი რომ ვინმე შეილება ყოლოდა. მანქანაში ლანა იღიმებოდა
-გიგი,იცი რა მანტერესებს ,რატომ იფასებს თავს ასე?
-ვინ?
-დენი ანაჩკა.ჯერ არ ყოლია კაცი თუ დედოფალია თავს რომ იდებს შენთან.
-რას გულისხმიბ? გიგი დაიძაბა და ჰალსტუხი შეიხსნა
- რას და ეგ შენი ანა არც უმწიკლო ჩიტია და არც დედა ტერეზა ,ნინოსგან ერთი რამ კარგად გავიგე ,უყვარს როცა ეხვეწებიან. გიგი ლანას მიაშტერდა
-რას ბოდავ?
-იცი შენ რასაც,21 საუკუნეა შენი აზრით კიდევ ინახავენ თავს პირველი ღამისთვის ? უბრალოდ ყველას უმწიკლო გოგოდ ყავს წარმოდგენილი და მოკლედ რომ გითხრა და გასაგებად არ გაძლევს რადგან შენს თვალშიც დამდაბლდება ასე რომ ..
-მოკეტე ლანა ,გიგიმ თითქმის დაიყვირა.
-კარგი.ლანამ გაიღიმა:” ეჭვი ჩემო ძვირფასო ქმარო ,ეჭვი. ლანა კარგად ხედავდა როგორ შეყურებდა ქმარი ამ გოგოს, საქმე ცუდად იყო და უნდა ემოქმედა იმედი რომ გიგი ამ გოგოს გემოს გასინჯვით დამშვიდდებოდა ისეთივე უბრალო გოგოდ გადაიქცეოდა როგორებიც მანამდე ყოლია ჰქონდა,მიტუმეტეს იცნობდა ქმრის ხასიათს და მთავარი იყო ახლა როგორმე მათი ღამე მოეწყო თორემ მისი ქმარი კი არა თავადაც კი იჯერებდა რომ ეს გოგო წმინდა იყო. მთელი ღამე არ ეძინა ,ვერ დაიძინა ამ კაცს ხედავდა ,ის და მისი სუნი იყვნენ ყველგან ,ძილშიც ,რეალობაშიც. რა მოხდება რომ თავს უფლება მვცე მიყვარდეს ,მეხებოდეს ,ვგრძნიბდე ,რატომ არის მნიშვნელოვანი რომ ცოლიანია ,რომ უბრალოდ ასეთია და რომ შეიძლება ერთჯერადი აღმოვჩნდე . ადამიანმა ცხოვრებაში ის არ უნდა აკეთოს რაც მას სიამვნებს ? თუ ეს სიამივნება ამ კაცის მკლავებშია მაშინ რატომ არ შემიძლია. კარგა ხანს იფიქრა და ბოლოს გადაწყვეტილების მიუღებლად ჩაეძინა.
მეორე დილით საათმა გააღვიძა ,ჩვეულებივად ჩაიცვა თუმცა რატომღაც ძალიან მოუნდა გაპრანჭულიყო აი ისე უბრალოდ, საკუთარ თავს არასდროს აფასებდა მაგრამ ხომ მოწონდა მას ,ალბათ მაქვს რაღაც . თმა ლამაზად გაიკეთა ,თუჩები ოდნავ წითლად შეიფერადა ფეხზე პატარა ქუსლიანი ფეხსაცმელები ჩაიცვა და წავიდა . ცხივრებაში პირველად გრძნობდა თავს დაჯერებულად . ლამაზი იყო ,თვითონ ასე ფიქრობდა თვალები უბრწყინავდა . დიანასთან სანამ მივიდოდა ნაყინი იყიდა დიანასაც უყვარდა ნაყინი და რამდენჯერ უჩხუბიათ არა ბოლო ჩემია არა ჩემიო. ეს ქალი რმერთმა გამოუგზავნა,რამე რომ მოუვიდეს ? მოიშორა ეს ფიქრი ,დიდხანს ეყოლება ,იმიტომ დედასავითაა. საყვარლად დეფრიალდა სახლში და პირდაპირ სამზარეულოში გაუხვია,ექთანი და დიასახლისი იქ დახვდნენ და ანას ანიშნეს სტუმრები ყავსო, ანამ გასვლა გადაიფიქრა თუმცა სულაც არ აცდა გაცნობას ,დიანაას ხმა მოესმა
-ანაა ,ჩემო ლამაზო ,ვიცი რომ მოხვედი და ვერ დაგვემალებიიიი ..
ანამ თავი გაყო მომღიმარმა დიანას სიტყვებზე და სასტუმრო ოთახი მოათვალიერა. სტუმარს არ იცნობდა. თუმცა ახლა გაიცნობდა და “ღმერთო ამ ქალთან სულ ასეთი კამფეტები რატომ მოდიან? ანამ გაიღიმა და თავი დახარააა პირველი რეაქცია გახსენა გიგიზე. კუთხეში იდგა ზუსტად გვერდით და მონუსხული შეყურებდა ,სახე ის სახე იყო გიგიმ რომ ნახა პირველად და ეჭვიანონა გულში საწამლავივით მოეჭირა.
-ეს ლუკაა.დანამ სავარძელში მჯდომ მამაკაცზე ანიშნა -ჩემი ძმიშვილი.
-შენ ალბათ ანაა ხარ. ლუკა სწრაფად წამოდგა და ანას აკოცა.ხელი რომ ჩამოერთმია ტეხავდა? გიგი ვერ ითმენდა.
-გამარჯობა მშვენიერო ,უკან მოუარა გოგოს და ჩაუარა. მიხვდა რიგორ დაეჭიმა სხეული ,რა სხვა კამფეტი ამ კაცის გამოჩენისას ყველა კუნთი ერთიანად იწყებდა ფეთქვას . ლუკა კარგად იცნიბდა ბიძაშვილს ,თითქმისნმის ყველა ჟესტს ცნობდა და ხო ეს მშვენერო მის მისმართით ისროლა,ჩემი ნადავლიაააო. თუმცა არც უფიქრია ლუკას სხვანაირად ,სანამ გიგი მოვიდოდა დიანამ სიტყვა სუტყვი მოახსენა ყველაფერი. ხო მართლაც რომ არ გავდა თავს გიგი,არცერთი აქლის გამო არ შეიწუხებდა თავს ასე ,არ გამოამჟღავნებდა ასე შკარად თავის გრძნობას ,მაგრამ ყველაფერი სხვანაირად იყო .თვალებში ვნება დიდი ასოებით ეწერა.
ანაა სწრაფად დაჯდა დიანას გვერძე თორე ,სიტყვაცია კარგად გაიგო,ვეფხვი რომ უვლის გარშემო ლეშს ისე ჩაუარა ახალა გიგიმაც.
-ლუკა მოგწონს ??დიანმ სახლზე ანიშნა
-კამაზი გამვდა ,რამდეჯი ოთახია? წამოდგა ლუკა . დიანა მიხვდა ახლა უნდა გასულიყო . და გაყვა ძმიშვილს დაგათვალიერებნებო .ჰოლში იყო მამიდას რომ უჩურჩულა :-“ გაბმულია და თან თავისივე ქსელში”
-ანა იჯდა და ვერ ინძრეოდა ,მამაკავის დაჟინებული მზერა არ შორდებოდა.
-მაკიაჟი გაიკეთე?
-არაა ,არც კი იცოდა რატომ უპასუხა არაა
- ტყუილია ,გიგიმ თავი გადაქნია და მისკენ დაიძრა. ანას გული ყელთან ქინდა და თან ისე უცემდა შეშინდა ცუდად არ გამხდარიყო. მის წინ დაჯდა პირდაპი პატარა მაგიდასთან ხილი უკან გაწია და ზუსტად მის წინ ,ანას მიტყუპული მუხლები პირდაპირ მის ფეხებშუა აღმოჩნდა. საჩვენებელი თითი ნაზად ააყოლა ფეხებთან და უეცრად აუშვა იგივე თითი ნიკაპ ქვეშ ამოსდო და თვალი თვალში გაუყარა.
-მაკიაჟი გაიკეთე? კითხვა გაუმეორა
-ხომ ხედავ? ანამ გამბედაიბა მოიკრიბა რაღაც მმენტში აიაზრა რომ ესეც ამ კაცის ხრიკი იყო ,თუმცა შეცდა ხრიკი სულაც არ იყო, უბრალოდ ეჭვიანობა არ აძლევდა მოსვენებას და ლანას გუშინდელ სიტყვებს რომ ეს გოგო სულაც არ იყო უმწიკლო და ანგელოზი ,რომ მასთან თამაშობდა უკარებას თავიდან არ შორდებოდა და მიზეზს ეძებდა რომ ჩაჭიდებოდა ,რომ ეგრძნო მართლაც არ იყო განსაკუთრებული და თამამად გაეკეთებინა ის რაცა ასე უნდოდა.
-ხო ვხედავ,გიგიმ თავი დაუქნია და ცერა თითი ტუჩებზე ჩამოუსვა. გრძნობდა როგორ უკანკალებდა მუხლები ,როგორ აუჩქარდა სუნთქვა და როგორ გაუფითრდა სახე. -ვის ეპრანჭები? მოულოდნელად გაუშვა ხელი და აკანკალებულ მიხლებზე დაალაგა რომ დაეკავებინა .-დამშვიდიი ,დანაშაულზე წასწრებული ბავშვივით კანკალებ.
-მე დამნაშავე არ ვარ,ანამ თავი გადაქნია,რიცა მინდა მაშინ წავისვამ მაკიაჟს სხეული ჩემია და რასაც მინდა იმას ჩავიცვამ ,გაჭირვებით გამოძვრა სავარძელსა და გიგის ფეცებში მოქცეული და კაბა შეისწორა.
-და რასაც გინდა იმას უზამ არაა? გიგის დამცინავი ხმა დაეწია კართან
-ხო რასაც მინდა იმას ვუზამ ,ჯიუტად თქვა გოგომ.
- ცდები ,რასაც გინდა იმას წაისმევ , გიგი წამოდგა და ისევ ანასკენ დაიძრა. ხო ,მართალია რასაც გინდა იმას ჩაიცმევ , ანას კაბას შეეხო და შემდეგ ისეთი ძალით მიკრა ხელი კედლისკენ ანას რომ თავადაც დაიძაბა რამე ხომ არ ვატკინეო.ხელი ნაზად შემოხვია წელზე და მეორე ხელი სახეზე მოუჯირა , კი გინდა წითელ პომადას და გინდაც ამ თხელ და გამაგიჟებლად მოკლე კაბას ,ხელი წელიდან გვერდებზე ჩამიუცურა,მაგრამ რასაც გინდა მას ვერ უზამ. გიგიმ ხელი შეუშვა და ოდნავ მოშორდა მის მიწებილ სხეულს ანას გულის ცემა და კანკალი აშფოთებდა ,სახეზე ფერი არ ედო. გაეცალა როგორ არ უნდოდა ამ წამს მისგან მოშორება ,რა სიამოვნებით შეეხებოდა ამ წითელ ტუჩებს და აჩქარებულ მკერდს ზენოთ ქვემოთ რომ ნერვიულად ადი ჩადიოდა ,მაგრამ ,მიხვდა რომ აზრი არ ქონდა ,შეიძლება არ იყოს ეს გოგოო უს რაც მგონია და ლანა მართალია,მაგრამ მასთან ძალით და იძულებით ვერაფერს მიღებდა,მიღებდა მაგრამ ყველაფერს სიამოვნების გარდა ,მისი სახე სიამოვნებისგან მომიმარი უნდოდა და არაა შიშისგან ნერვიულბისგან და იმაზე ფიქრით გათეტრებული რომ ვიღაცა მასზე ძალადბდა. ანა ისე გავადა სამზარეულოში თითქოს მისდევდა ,მაცივარს ეცა დ ცივი წყალი მოიყუდა ,აჩქარებული გული ვერაფრით დაიწყნარა და მეორე ჭიქაც მიაყოლა აკანკალებული სკამზე ჩამოჯდა,დიანას ექთანი ეცა,
-ფერი არ გადაევს ანა .
-გული ,გოგო ძლივს სუნთქავდა მემგონი აჩქარებული მაქვს. სასწრაფოდ გავარდა ქალი ,კაპლის მოსატანად ,ისე გაიქროლა დიანამ გაოგნებულმა გახედა
-რა ხდება?
-არაფერი ქალბატონო დიანა ქალი კაპლით გამოვარდა ,ანა ვერა კარგად. გიგის მეორე ოთახიდან მოესმა ქალის ხმა და სწრაფად შევიდა სამზარეულოში .მაგიდასთან მჯდარი მისვენებული გოგო მძიმედ სუნთქავდა
-ანა ,ანაა ,გიგი მისკენ დაიძრა
-არ შემეხო ,ამოიკნავლასავით და თითქმის ატირებული თვალებით შეხედა ,ადგილზე გაქვავდა ,ხედავდა როგორ ეცა დიანა და თავზე გადაუსვა ხელი ,პიკი ის აღმჩნდა ლუკამ სწრაფად რომ მოირგო ექიმის როლი (თუმცა ნამდვილად ექიმი გახლდათ) და გოგონას თხელ მაჯას ნაზად რომ მოუჭირა ხელი. გიგი მძიმედ გავიდა მისაღებში და სავარძელში გადაწვა ,სახეზე ხელები აისვა და თვალი რომ გახილა დიანა ედგა დოინჯით
-რა უქენი??
- გეყოფა დიანა
- რა მეყოფა ,ნამუსი არ გაქვს? ასე რამ გაგაველურა ? რამ გადაგრია,მზადა ხარ ასეატ დღეში ჩააგდო თუ იმას ვერ იღებ რაც გინდა?? ხომ იციი რომ სუსტია? ხომ იცი რიმ არც ისე კარგი და ძლიერი ჯანმრთელობა აქვს თითქოს ბოლოს შენ არ მიიყვანე სავადმყოფოში? გიგის ის დღე გახსენდა როგორ მსუბუქად აიტატა ხელში ,როგორ უმწეოდ ყავდა გულზე მიავენებული”ესღა მაკლდა გმირი ბიძაშვილი “ სამზარეულოდან ანას და ლუკას სიცილი მოესმა . ფეხზე წამოგა და სამზარეულოსკენ დაიძრა თუმცა დიანამ გაჩერა
-შეშვი , ეჭვიანიბა თვალებს გიბრმავებს,ლუკამ იცის და
-ხო მისთვისვე აჯობებს რომ იცოდეს ჩემია . გიგი სამზარეულოს კართან მისული მოტრიალდა დიანას შეხედა,-აქ არ დარჩება შენი ლუკა ,სანამ ბინას იპოვის რომელიმე ახვა ბინაში გაუშვი ,მაგრამ იცოდე თუ გავიგე ,რომ აქაა და ისინი
-დამშვიიდი ,ადამიანო რა აზრები გიტრიალებს ,ბიძაშვილები ხართ, ლუკა ვინ გგონია ან ადეთ სიბინძურე
-მე ბიძაშვილი არ გამაჩერებდა
-ყველა შენნაირი არაა გიგი.
-საბედნიეოდ ,რადგან ეს გოგოო მხოლოდ განსაკუთრებულს იმსახურებს
-ჰმ,ეს გოგო კარგს იმსახურებს ,იყო დრო როცა ვიფიქრე რომ შენ იმსახურებდი ,მაგრამ ახლა რიმ შემეძლოს ...
-ხო და სწორედ ამიტომ პაემნების და შეხვედრების ექსპერტი ხარ ,ვიცი რაც შეგიძლია და შენთვისვე აჯობებს ბებია არ გავიგო რომ სხვას უწყობ ხელს.
-იცი ,მართლა ძალიან გავხარ ბაბუაშენს .
- ხო და თუ ბაბუამ შეძლო შენი მოპოვება ,მეც არ გამიჭირდება მისი დაჭერა.
-მე ცოლი ვიყავი .
-ოხ ეს ქალები ოჯახი შვილები და არავითარი სექსი და სიამოვნება. ამოიოხრა გიგინ და წავიდა. გასასვლელდან დუანას მოაძახა გადაეცი რომ შევეხმიანებიოო ისე დაიყვირა ანამაც კი გაიგოო და ლუკამაც რიმელმაც თავი უკმაყოფილოდ გადაქნია .
-გაშინებს არა?? ლუკამ ანას გაუღიმა -ეგ ყველას აშინებს ,მაგრამ არა ეგეთიც.
-თუ თქვა რომ შევეხმიანები ს ესეგი შემეხმიანება
-ხო სამწყხაროდ რასაც ამბობს იმას ასრულებს ,ლუკას გაეღიმა მაგრამ საბედნიერცაა
- საბედნიერო? ანამ დეიჭმუხნა
-აბა წარმოიდგინე ,კი ცუდია ცუდს რომ ამბობს და ასრულებს მაგრამ თუ კარგი რამე თქვა იმასაც იგივე სიზუსტით ასრულებს ვიცი მე ეგ ამბები გამომიცდია მაგის დაპირება შესრულებები და დაფიქრდ მაგაზე ლუკამ თვალი ჩაუკრა.მარტო ცუდს ნუ აპირებინებ კარგ რაღაცეებიც შეგპირდეს დააძალე. ანაამ კარგად ვერ გაიგო რა მიანიშნა ლუკამ ,მაგრამ მიხვდა ლუკამ იცოდა მათი ისტორია სავარაუდოდ დიანასგანდა რაღაც კარგი რჩევა მისცა”აუცილებლად დავფიქრდები “ დავფიქრდები თავს უმეორებდა :ჰო ანაა უნდა დაფიქრდე და იმოქმედო თორემ ეს კაცი გწვავს გჭამს და განადგურებსს ,თუმცა სიამვნება ჩაეღვარა როცა მისი შეხება გაიხსენა .და ლოყებზე სიწითლე მოედო.



ვაიმე დიდება შენს გამოჩენასას სად ხარ აქამდე?მე მეგონა აღაარ ააგრძელებდი
ძალიან კარგი იყო მაგრამ რაღაცეები გაურკვეველი ნინის და ლადოსთან რომ იყვნენ ეგ მომენტი კარგად ვერ გავიგე .საერთო ჯამში კარგი იყო მაგარმ გთხოვ ასე აღარ დააგვიანო რა
--------------------
romantikosi mwerali

 


№2  offline აქტიური მკითხველი lalita

ვაიმე როგორციქნა დაგვადგა საშველი , რასაა რომ იგვიანებქალბატონო, ვგიჟდები ამ ისტორიაზე და აღარ მალოდინო იცოდე დროულად დადე ფლიზზ.

 


№3  offline წევრი talamani

გააგრძელე რა გთხოვ აღარ დაიკარგო . ეს ისტორია იმდენი ხნის წინ წავიკითხე და დღეს გაგრძელება რო ვნახე თვალებს. არ დავუჯერე . საინტერესო და განსხვავებულია . შენი იმედი მაქ არ დაიკარგო .

 


№4  offline წევრი shany shany

agar velodi am istoriis gagrdzelebas da sashinlqd gamaxare..male dade raa shendegi nawili

 


№5  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

uups ra magaria sad daikarge ?? male dade ra shemdegi

 


№6  offline წევრი talamani

მოვლენები არ დააჩქარო რა . და ოღონდაც ანა თავისი ნებით ნუ დათანხმდება გიგის .

 


№7 მოდერი sameone crazy girl

ძალიან მაგარი ისტორიაა იმედია უცებ არ დაასრულებ მინდა გაგრძელდეს ვგიჟდები ამათზე და საერთოდ ეს გიგი მომწონს მიუხედავად ყველაფრისა wink მალე დადე რა

 


№8  offline წევრი niino

აუ როგორც იქნა გვეღირსააააა..მაგარი იყოოოოო..აღარ დააგვიანო რააა

 


№9  offline აქტიური მკითხველი tatuka20

Auu ra kargiaaa agar daikargo raaa gaagrdzele

 


№10 სტუმარი eto

sauketeso xar sayvarelo male dade axali tavi nu gvalodineb didxans

 


№11 სტუმარი Teo...

Axar deb axal tavs?? Gtxov ra gelodebi.!!!!

 


№12  offline აქტიური მკითხველი terooo

ოხ ეს ქალები ოჯახი შვილები და არავითარი სექსი და სიამოვნება. ამოიოხრა გიგინ და წავიდა. გასასვლელდან დუანას მოაძახა გადაეცი რომ შევეხმიანებიოო ისე დაიყვირა ანამაც კი გაიგოო და ლუკამაც რიმელმაც თავი უკმაყოფილოდ გადაქნია .
ეს ყველაზე მეტად მომეწონა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent