შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მომვლელი(ნაწილიII) თავი 3


21-03-2016, 22:20
ავტორი რუსანა
ნანახია 10 577

დიანა დათანხმდა სახლში გაეშვა ,დიდი გაჭირვების შემდეგ ,ისე ღელავდა გულის აჩქარების გამო ექიმთან წასვლაზეც კი ფიქროდა,მაგრამ ლუკას ჩარევის შემდეგ ტაქსი გამოუძახა და გაუშვა . სახლში მკვდარივით მივიდა ,მთელი გზა იმაზე ფიქრობდა როგორ ეხებოდა ,როგორი ნაზი და უხეში იყო.საწოლზე დაწვა და თვალები დახუჭა ,რატომღაც ლუკას სიტყვები ამოუტივტივდა ,მეორდებოდა და მეორდებოდა ეს ფიქრები ,ბოლოს ჩაეძინა დახლოებით 7 სათზე გაეღვიძა ,ზაფხულის წვიმამ თავი შეახსენა ქალაქს,წამოდგა ფანჯარა დახურა და ისევ დაწვა,ძილს შეიბრუნებდა ,რომ არა კარში აყუდებული მამაკაცის სილუეტი .კარგად არც იყო გამოფხიზლებული თვალი მოკრა და ისე შეკივლა საწოლის თავს აეკრო.
-შენი შეშინება არ მინდოდა.
-შენ ხარ? ანამ ამოისუნთქა ამაზე უარესი ვინ უნდა ყოფილიყოო,მაგრამ ამ წუთას ანდაზა გახსენდა ,შეუაჩვეველ ჭირს შეჩვეული ჯობიაო.
-სხვა ვინმეს ელოდებოდი? გიგიმ დამცინავად მიუგო და საწოლისკენ დაიძრა.
-არაა ,მაგრამ შენ კი.
-ხო? გიგის აეღიმა და საწოლზე ჩამოჯდა მაგრამ ბოლოში მისგან შორს.
-ხო,ხომ დამპირდი შეგეხმიანებიო.ანას ამ წამს ისევ ლუკას სიტყვები ამოუტივტივდა,ვერც ხვდებოდა რა უნდა ექნა მაგრამ ცხოვრებაში პირველად მოდუნდა და ბედს ,ღმერთს და ენას მიანდო ყველაფერი. დავიღალეო გაიფიქრა და თვალები დახუჭა.
-მე შენ არ დაგპირდი ,უბრალოდ გადაეციითქო ვთქვი ,მე როცა ვინმეს რამეს ვპირდები ყურადღებით ვარ,რადგან ვიცი შესრულება მომიწევს .
-არ მგონია გაგჭირვებოდა თუ დამპირდებოდი მაგას შესრულება ,შენი ბიჭები ყველა კარს აღებენ არა?
-დაღილი ხარ? ანას მოთენთილ სახეს სითბოთი შეხედა.
-მეძინა და ..
-ვიცი ,საკმაოდ მოუსვენრად..
-რა? ანამ თვალები გააჭყიტა ,აქ იყავი??
-ხო ,მომწონს შენი დივანი . ანა დუნდებოდა და თითქოს ყველა ნაწილი ერთიანად ჩასძახოდა აზრი არ აქვს ამ კაცთან ჭიდილსო.
-რატომ კარგავ დროს?
-მერედა ვინ გითხრა რომ ვკარგავ? გიგი მისკენ მიწია და პატარა ადგილზე მიკუნჭულ გოგოს მიუწვა.აბა დაიძაბა და შეიშმუშნა.-ოღონდ ცუდად არ გახდე კაი? გიგიმ ანას გადახედა რომელსაც თვალი არ გაუხელია. -გეფიცები არ შეგეხები. რაღაცამ უცბად ჩასძახა ანას გაკეთე ესო ,და ენამ აზრს წინ გაუსწრო ,ინსტიქტურად გასწორდა და მისკენ მიჩოჩდა “რაც არის არის თუ მიწერია,და რაც მიწერია ის მოხდება”
-შემეხე თუ გინდა,დავიღალე. თავი მკერდზე ჩამიადო და ამოიოხრა..ბოლოს და ბოლოს გაგონა ის რაც უნდოდა მისი სანატრელი სიტყვები ესმოდა და ახლა გამარჯვების ფიალა უნდა შეესვა,უკვალოდ არ ჩაუვლია მის ამდენ შრომას ,თავისი გაიტანა ,ეხლა ერთი მოძრაობა უნდოდა და მის მკლავებში აღმოჩნდებოდა ,მაგრამ სულაც არ უფიქრია ამ წამს სექსზე,იმის მისმენა რაც ანამ თქვა დიდი სიამვნება იყო მაგრამ ამ წამს ის უფრო სიამვნებდა როგორ იყო მის მკერდზე მიწოლილი და მშვიდად ეძინა.კარგა ხანსბარ გაუღვიძია , ბოლოს ჭექა ქუხილის ხმამ გამოაღვიძა და პირველიბრაც გაკეთა თვალი მოავლო საწოლს და ვერსად დალანდა გიგი,შემდეგ მისაღებში გავიდა თუმცა სახლი სრულიად ცარიელი დახვდა. :”წავიდა ,ვუთხარი რომ წინააღმდეგობას არ გავუწევდი და ადგადა წავიდა,რა ნაგავი ხარ “სიმწრისაგან ტუჩი მოიკვნიტა,მე კი არ ვუნდოდი ან ჩემს მიმართ სურვილი ამოძრავებდა,უბრალოდ ადარდებდა როდოს გამტეხავდა ,ღმერთო რა ნ***** მე სულელმა კიდე თავი მივართი თითქმის. გეყოფა ვაჟბატონო გეყოფაა ,ჩემს ცხოვრებაში ფათური,შენ შენი ცხოვრება გაქვა მე ჩემი და ,მერამდენედ ვიძახი მაგრამ მის წინ გამბედაობა არ მყოფნის ბავშვივით უძლური და უსუსური ვხდები. დროაბ,აი ეხა ამ წუთიდან გეყოფა ამ კაცზე ფიქრი,არაფერი გჭირს საიმისო რომ ამას აარევინო თავი,უამრავი თაყვანისმცემლები გყავს,შენს ასაკში ჩემო დებილო თავო ,სერიოზულ ურთიერთობებსა და ცოლიან კაცის საწოლზე არ უნდა ფიქრობდე,შეყვარებული უნდა გყავდეს ,შირდებოდე ,იცნობდე ისევ ახლიდან ,დადიოდე კინოში ,პაემანზე და ასე შემდეგ. თავის თავს დიდი ლექცია წაუკითხა და ბოლოს გადაწყვიტა ნორმალური 22 წლის გოგოსავით ეცხოვრა.


მეორე დილით შუბლ შეკრული იჯდა მეგობრის სამუშაო ოთახში და ხელში კალამს აწვალებდა. ზურამ კარგახანს უყურა გიგის კისერზე ნერვებისგან დაბერილ კისერს და ბოლოს შეაგინა.
-შენღა მაკლდი,დაიღრინა გიგიმ
-ვიღაცამ უნდა შემოგარტყას შენ. გამაგებინე რამ გა*** ასე აა? ქანცი გააძრე ,შენს გამო კინაღამ ცუდად გახდა,ნორმალურად ცხვრებისბსაშუალებას არ აძლევ,სიცოცხლე მოუწამლე,22 წლის თუ უფრო პატარა გოგოს საიძულებ შენი ბ*** გახდეს. უარი თქვას შანსზე ქონდეს ბედნიერი ოჯახი იმის გამ რომ შენს მკლავებში მოექცეს.ამისთვის ყვრლაფერს აკეთებ და ბოლოს გატეხილ განადგურებულ გოგოს ასე ტოვებ?? რა ჯანდაბა გინდა იცი მაინც?
-საქმეც ეგა ,მეგონა ვიცოდი ,ვიცოდი რომ მინდოდა ჩემთან ყოფილიყო ,შევხებოდი მეკოცნა,მაგრამ აღმოჩნდა რომ ვერ ვიმეტებ. მაშინაც ასე დამემართა რომ დავტოვე იქ საავადმყოფოში. მეცოდება გესმის ?? მეცოდება ჩემი თავისთვის. ისეთი ნაზია ისეთი იყო აი ისეთი სუფთა რომ ეძინა ,არ იმსახურებს რომ გამოვიყენო . მაგრამ ამ სურვილსაც ვერაფერს ვუხერხებ,ერთი სული მაქვს ,გიგიმ მუშტი შეკრა და თვალებში ისეთი ცეცხლი აენთო იმის გაფიქრებაზე ,როგრო შეუხსნიდა კაბას..
-ხო და ნუ გამოიყენებ ,მიეცი ის რაც უნდა ,მიეცი ბეჭედი ,თეთრი კაბა და მართალი იქნები შენს სინდისთან. სურვილსაც მოიკლავ და გამოყენებაში არ ჩაგეთვლება. შენთვის რა აზრი აქვს ლანა გეყოლება რომელიც აღარ იწვევს არანაირ გრძნობას თუ ანა გეყოლება რიმელიც გადარდებს მაინც და ბოლოს და ბოლოს სურვილი მაინც გაქვს.
-შენ გგონია დამთანხმდება?? გიგის გაეღიმა ,კარგად იცის ,რა უნდა მას მარტო ბეჭედი კი არა ნორმალური ურთიერთობა უნდა ,ქმარი ყოველღამე გვერდით დილით მასთან ერთად საუზმე,შვილები.შენნ გგონია არ იცის რომ თუ ცოლად მოვიყვან მხოლოდ იმიტომ რომ საწოლში ჩაწვენა მინდა და უბრალოდ ოფიციალურად ვაფორმებ მოწმოობით? ამ სიამოვნებას არ მომანიჭებს . მეცინება ბიჭო,ბედის ირონია არაა ?? ამ ღლაპის გამო რა დღეში ვარ.
-არ ვიცი მაშინ რა გითხრა,რთულადა საქმე ,შენი საყვარლობა არ უნდა,შენთან ერთხელაც არ უნდა,არც ცოლად გამოყოლა არ უნდა. ვერ გავიგე.
-მას სუყვარული უნდა. გიგის გაეღიმა
-მერე ან შეიყვარე და მაგას სავარაუდოდ ვერ შეძებ სანამ გემოს არ გაუგებ და ის კიდე ითხოვს რომ შეიყვარო და გემოს მერე გაგასინჯებს ,ან.. ზურას ბოროტულად გაეღიმა
-ან ვითომ შევიყვარე და მოკლე ხანში დავითანხმო არა? გიგისაც გაეღიმა.
-მაგრამ როცა აღმოაჩენს რომ შენი შეყვარებულობანა და ქორწინება მიზნის მისაღწევად გამოყენებული საშუალება იყო რას იზამ მერე?
-სავარაუდოდ მაგ დროისთვის ჩემს საწოლში იქნება და არ მგონია ბევრჯერ მომინდეს მისი ჩახუტება.წავა და უპრობლემოდ გავუშვებ.
-ყველაშენთხვევაში დაზარალებულია.
-ჰო მაგრამ ლანამ ისწავლა ჩემთან უსიყვარულოდ ცხოვრება,ქრჩევანი მასზე იქნება. სადაც კარგი სექსია იქ სიყვარულს ნაკლებად უყურებენ. გიგიმ ზურას თვალი ჩაუკრა.
-ლანა? ლანას რას უპირებ??
-ლანამ იცის რომ დიდი დღე არ უწერია,საკუთარი ხელით მოაწყობს განქორწინებას და თან ისეთ გრანდიოზულს რომ ხალხს ჩემი ყველაზე ახლო მეგობრად დარჩენილი ეგნება.დარჩება ჩვენს გვერდით დამეხმარება ანას შებმაში და როცა საქმე სერიოზულად იქნება თავსი ჯავრს ამოიღებს.
-გიღირს კინამდენ წვალებად ? განქორწინება ქორწინება.
-არ ვიცი,გიგიმ თავი გაქნია,მაგრამ ერთი ვიცი ეს გოგო მინდა ,მაგრამ ისე არა რიგორც თავი შემომთავაზა ,ჯანდაბას შეჯი თავი დავიღალე მოდი შემეხეო ,თითქოს მოწყალებას იღებდა. გაბრაზებულმა გადაამტვრია კალამი. იცი რას მიშვება ბიჭო?იცი რას მიშვება ,სისხლს მიდუღებს და ბოლოს ისეთ რაღაცას გააკეთებს თითქოს თვითონ კი არ უნდა იმიტომ აკეთება რომ მე ვაძალებ ან დაიღალა ჩემთან ამდენი ჭიდილით და მყინავს. არ აფასებს თავის თავს სილამაზეს მაგრამ ისეთ რაღაცას გაკეთებს თითქოს დარწმუნებულია რომ იდიალურია,ამბობს რომ არაა სექსუალური მაგრამ ისე იცვამს დარწმუნებულია რომ ყველა შეხედავს. უბრალო ვარო მაგრამ იცის რომ განსაკუთრებულია და ამით ამაყობს.
-არ ვიცი მაგრამ გეტყობა კარგად გაქვს თავი გაყოფილი.


დიანასთან ჩვეულ დროს მივიდა ,მთელი გზა თავს კიდევ ერთხელ არწმუნებდა რომ თავის ცხოვრება უნდა დაეწყო და ამ ცხოვრების გარეთ მიექცია გიგი,დიანამ შეატყო სხვანაირი იყო დღეს მისი ანა . უფრო აფორიაქებული ვიდრე არის ხოლმე ,დაწვრილებით მოუყვა გუშინდელი ამბები დიანა ტუჩებზე ხელ აფარებული ისმენდა და ბოლოს გულდაწყვეთით ამოთქვა
-არ მოგეშვება,კარგია რომ გადაწყვიტე შენს ცხოვრებას მიხედო მაგრამ დამიჯერე ამით უარესად გაამხეცებ. ყურებს არ უჯერებდა დიანა რომელიც ეხმარებოდა მისგან შორს ყოფნაში ასეთ რამეს ეუბნებოდა
-დიანა შენ მეუბნები რომ
-მისმინე მე გეხმარები და გითხარი რომ ვერ მოგეკარება რომ ეხლა მხოლოდ გეთამაშება ,დამიჯერე ეს მისიი მშვიდი ყოფნაა ,როცა გაიგებს რომ ვიღაც გყაავს და რეალურ საფრთხეს დაინახავს რომ მას შორდები რომ შეიძლება ვინმე იყოს ან იარსებობს,თამაშიდან რეალურ მოქმედებაზე გადავა და შენ არ იცი რქ შეუძლია როცა იმას ვერ იღებს რაც უნდა,ან უარესი თუ კარგავს.
-მაშინებ.ანამ ტირილი დაიწყო .
-მოდი ჩემთან,დიანა ჩაეხუტა ,მაპატიე რომ ასეთ შარში გაგხვიე ,მაპატიე რომ საერთო შეგხვდა. მაპატიე ჩემო გოგონა. კარგა ხანს იტირა და ბოოს ყელში ბურთ გაჩხერილმა მტკცედ თქვა ,
-მე მაინც ვცდი ,მობეზრდება და თავს დამანებებს ან ან მართლა გამხეცდება დაე ქნას და იყოს ისე რიგორც მოხდება . ადრე თუ გვიან მაინც არ ამცდება როგორც ჩანს მისი ბინძური აზრები და სურვილები ხო და სიამივნებას მივიღებ თუ გამწარდება ცოტათი მაინც. ამ საღამოს კლუბში წაცალ და ისე გავერთობი როგორც უნდა ვერთობოდე და არა სახლში ვიჯდე ,ვტიროდე და ცრემლებს ვღვრიდე მის გამო. ისეთი სიჯიუტით ამბობდა დიანა არ შეპასუხა ,ან რა უნდა ეთქვა ქობდა კი უფლება რამე უთხრას ? ანა თავი არ დაიღუპო შურისძიებით და სამაგიეროს გადახდით დაბრნავებულმაო?? განა თავისი შვილიშვი იგივეს არ უპირებდა ? მთელი დღე აფორიაქებულმა იარა დიანამ არც ჭამა ,არც წამალი დალია,ანა ეხვეწა მაგრამ არაფერი გამოუვიდა ,თანდათან რწმუნდებოდა რომ ეს ქალი მასზე ისე ზრუნავდა სიცოცხლესაც არ დაინანებდა
-დიანა,გპირდები ზედმეტი არ მომივა ,ისეთ რამეს არ გავაკეთებ რსაც მერე ვინანებ ახლა გეხვეწები დალიე წამალი და ცოტა შეჭამე ,თუ შეჭამ გპირდები ალკოჰოლსაც არ გავეკარები. დიანამ მომღიმარ ანას გახედა. -თითქმის დარწმუნებული იყონ რომ ატყუებდა,მაგრამ იმაშიც დარწმუნებული იყო მასზე ღელავდა ,საზრუნავად რომ არ დამატებოდა და სანერვიულოდ მისი არ ჭამა, უხალისოდ დაიწყო ყლაპვა ,თავის სადარდებელიც ყოფნისო და ზედმიწევნით სწორად დალია ყველა წამალიც .
დიანა საღამოს უამრავ მიზეზს იგონებდა რომ არ გაეშვა ანა. თუმცა არაფერი გამოუვიდა დახლოებით 1საათით შეაკავა და შემდეგ წავიდა. არასდროს გასულა აივანზე თუმცა ამ საღამოს გავიდა და გულდაწყვეტით გახედა. უყვარდა ეს ბავშვი და მისთვის კარგი უნდოდა ,თავი კუბიდონად წარმოიდგინა და სინამდვილეში ვერ გათვალა თავისი შვილიშვილის ხასიათი თუმცა საკუთარ თავს ვერასდროს აპატიებდა და ალბათ არც გიგი აპატიებდა ამ საღამოს ხელს თუ დააფარებდა ანას. სასწრაფოდ შევარდა და გიგის ნომერი აკრიფა. თუმცა არ იღებდა .
გიგიმ მბილურს ხნა გამოურთო და ლანა მშვიდად დაისვა წინ.
-უნდა ვილაპარაკოთ ლანა ,მაგრამ ყოველგვარი ისტერიკის გარეშე.ლანამ თავში ის გაივლო რის თქმასაც აპირებდა ზუსტად გიგი და დასწრო.
-განქორწინება გინდა არა ? ლანას ცრემლები მოადგა თვალზე.
-ნუ ტირიხარ, გიგიმ თავისკენ მიწია და ცრენლები მოწმინდა,ორივემ ვიცით რომ ჩვენი ურთიერთობა დიდი ხანია დასრულდა ,უბრალოდ ორივვეს ჩვენი ცხოვრება გვქონდა და ..
-მასთან რა გექნება? იმიტომ მშორდები არაა??
-ჰო ,გიგიმ მძიმედ ამოისუნთქა,ეცოდებოდა ლანა,მასთან 5 წელი გაატარა და ამხუთი წლის განმავლბაში ეს გოგო უძლებდა,ყვირილს დამცირებას და მისო ერთი თითის დაქნევაზე და გაღიმებაზეც ბედნიერი იყო. ეცოდებოდა რადგან ლანას მოსწონდა მისი ცოლობა და გიგისაც უბრალოდ აწყობდა ცოლიანი კაცის სტატუს და თან ასეთი უპრობლემო,არანაირი ვალდებულებებით.
-იცი მე ,შენ ლანა სლუკუნებდა არ მინდა შენგან შორს ,შენ იყავიბყველაფერი. როცა რამე მიჭირდა ,შენ მედეგი სულ ახლა სულ მარტოს მტოვებ?
-ლანა ,არააფერი შეიცვლება ჩემო ლამაზო ,ისევე ვიქნები სენთან როგორც ადრე .ისევ ისეთივე ურთიერთობა გვექნება როგოც ახლა და ისევ ისეთი გულახდილი . უბრალოდ ერთ სახლში აღარ ვიცხოვრებთ.ლანას გულზე მოეშვა იმის გაფიქრება რომ ისევ ისე იქნებოდა ფინანსურად ,მაგრამ თავს ვერ უტყდებოდა იმაში რომ შორდებოდა რაღაც გაურკვეველი ურთიერთობის გამო. შურისძიება ? ერთი აზრი უტრიალებდა თავში ,მაგრამ არ იყო ის გოგო შურისძიება რომ დაეგეგმა .
-იცი გული მეტკინა,ალბათ მართლაც მნიშვნელოვანია ,იცი მაინც რომ ტყულად არ ანგრეევ ჩვენს ქორწინებას ?? დარწმუნებული ხარ ??
-არ ვარ,ლანა ,გიგიმ გოგოს თმაში შეუცურა ხელი,მაგრამ შენ ხომ მიცნობ? თუ შურისძიება მოგინდება მე გაგიგებ.გიგიმ გაუღიმა.
-შურისძიება?? ლანამ გადაიხარხარა , შურისძიება შენ იქნები გიგი. ის რაც მას შენთან ელის სწორედაც რომ ეგ ტანჯვა იქნება შურისძიება.ვგრძნბდი რაც პირველად ნახე მას შემდეგ ვგრძნბდი რომ ნიშანი დაადე. და როდის მივხვდი იცი რომ ჩემი ბოლო შეხებაა იყო შენთან . აი იქ თვითმფრინავში..ცივი უგულო და უხეში იყავი.
-მაპატიე,აი ხომ ხედავ ჯობია მეგობრები ვიყოთ ვიდრე ცოლ ქმარი ვინ იცის იქნებ ერთხელ თავიდანაც დავიწყოთ ფეხზე აატარა ხელი და გაუღიმაზ
- ყველაფერი ისე მოხდება როგორც მე მინდა ,ლანას ისევ ისეთი გაუხდა ხმა ,ახირებული . განქორწინებას 5წლის თავისბქორწინებაზე გამივაცხადებ და ორივე ბედნიერად გავიღიმებთ,გვერდიგვერდ ვიჯდებით,ვიხუმრებთ. ლანამ ისევ ცრემლი მოიწმინდა-დამიმტკიცეე რომ არაფერი შეიცვლება და ისევ მეგობრები ვიქნებით.
-როგორც გინდა,რაც გინდა და საერთოდ არაფეტი შეიცვლება უბრალოდ ხელს მოაწერ იმ დამპალ განქორწინების საბუთს და ისევ ოსე იქნება ყველაფერი. გარდა ერთად ცხოვრებისა დაა..
-ერთად ცხვრებას ალბათ მადლობა უნდა ვთქვა ცალკე რომ ვიქნები შენი ხასიათზე ცეკვა აღარ მომიწევს რაც შეეხება სექს ეგ იმის გაცნობის შემდეგ ისედაც აღარ გვაქვს . მაგრამ ვაღიარებ მომენატრება.
-დამირეკე ხოლმე.ლანამ ხელი ჩაარტყა და მერე მხარზე მიეკროო,ერთი კიდევ წაიტირაა და შემდეგ ისეთივე ხალისით შეუდგა მზადებას წვეულებისთვის. კარგა ხანს იფიქრა რა გაეკეთებინა იქნებ ქონდა შანსი ,მაგრამ ბოლოს მიხვდა რომ გიგის კარგად ქონდა გაანალიზებული მათი ურთიერთობა,გრძნობდა რომ მათ უბრალოდ ვნება აკავშირებდათ ეს 5 წელი და ახლა ესაც გაქრა. მცდელობით უფრო ბევრს წააგებდა ვიდრე მასთან მეგობრობით. :”შურისძიება?? შე პატარა კ**** არც კი იცი რა გელის მის გვერდით,მე მომწონდა მასთან მაინც,შენ? პრინცზე მეოცნებევ ?შენ რა გეშველება.”ისე გახალისაა გიგის და ანას ურთიერთობის წარმოდგენამ მითუმეტეს რომ ამ კაცის ხასიათის ყველა თუ არა ნახევარზე მეტი დეტალი იცოდა.შეეცოდა კიდეც და სამაგიეროს გადასახდელად მზად იყო ეიძულებინა კიდეც ამ გოოსთვის ქორწინება.შხაპის ქვეშ იდგა და ფიქრებდი გართულს სულაც არ ადარდებდა მბილური ტელეფონი რომელიც არ ჩერდებოდა.ფიქრობდა რომ მთავარი ნაბიჯი უკვე გადადგა,ლანასთან განქორწინებას წესით ანაზე უნდა ემოქმედა და იმედი ჩასახვოდა რომ ის უყვარდა.თუმცა სამწუხატო იყო რომ ამას იქამდე ვერ გაიგებდა სანამ ლანა არ გამოაცხადებდა. ან მივა კი იმ საღამოს? უნეა მვიდეს ამას დიანა მიხედავს. ხალათი შემოიცვა და საწოლზე გაგორდა გვერძე მიგდებული მობილურის ნათებას რომ მოკრა თვალი . აიღო თუმცა გაითიშა.დიანა რრკავდა დააახლოებით 40ამდე ზარი იყოს. სწრაფად გადარეკა
-რა მოგივიდა ბებიკო.
-გეყოფა ეს ირონია ,გიგი ალბათ მთელიცხოვრება ვინანებ ამ ზარს ,მაგრამ
-რა მაგრამ ,ბებიის ტონით ადვილად მიხვდა რომ რაღაც ისე არ იყო
-ანა ,მოკლედ გადაწყვიტა რომ თავის ცხოვრებას მიხედოს ,რომ ისე იცხოვროს როგორც სხვა მისიი ასაკისები,გაიცნოს ვინმე ბიჭი და
-რა? გიგი ისე წამოფრინდა საწოლიდან და კარადას ეცა.
-რომ დატოვე გუშინ იფიქრა რომ მოგეწინა რომ გატეხე რომ ფეხებზე გეკიდა და მხოლოდ მისიი დანებების მოსმენა გინდოდა და დაიფიცა აღარ მივცემ უფლებას იარსებოს ჩემს გნებაშიო და ,მოკლედ სადღაც მიდიან მეგობრები ამ საღამოს კლუბში და არ ვიციი რატომ ვფორიაქობ ესე ,მაგრამ საკმაოდ ლამაზი გოგოა მაგრამ გულუბრყვილო და ხომ ხვდები ვნმე თუ ყურადღებას გამოიჩენს ეს ჩათვლის რომ მოსწონს და მიკლედ არ ვიციი .. გიგიმ წარმოსახვაში დახატა სურათი როგორ ეტმასებოდა ვინმე ბიჭი და როგორ ეხებოდა მას.სასწრაფოდ ჩაიცვა და გავარდა .ახლა პრობლემა ის იყო რგორ უნდა ეპოვნა ,ამდენ კლუბში.ფაქტია ძვირიან კლუბებში არ წავიდოდნენ ,თუმცა არც რაიმე უაზრო ადგილას .მანქანაშ ჩაჯდა მძღოლი აიძულა ისეთი სისწრაფით ევლო რომ ერთი ორჯერ მოსახვევში მანქან თითქმის მომავალ მანქანას შეასკდა. ზურას დაურეკა იმ კლუბის სახელი აინტერესებდა წინაზე რომ წამოიყვანა ,ზურამ მისამართიც უთხრა და მეპატრონესაც დაურეკა მითუმეტეს რომ მეპატრონის ცოლის დაქალი იყო არ გაჭირვებია აეხსნა რომელ ანაზე ლაპარაკიბდნენ და სთხოვა ყურადღება მიექციათ. შესასვკელში ვიღაც დახვდა,გიგი არ იცნობდა სახელი კი უთხრა მაგრამ ამ მომებტში ანას გარდა არავინ ადარდებდა
მხოლოდ ის გაიგო რამოდენიმე ჭიქა ტეკილა და კოკტეიი დალია და გაუჩერებლად ცეკვავსო ,ადვილად იპოვა ხალხის შუაგულში ერთი კი არაბრამოდენიმე ბიჭით გარშემორტყმული რომ ცეკვავდა მოკლე ბოლოში და ზურგზე შეკრული ერთი თოკიანი მაიკით. ცოტახანს უყურა როგორ ლაღად ნაზად და გამომწვევად ატრიალებდა წელს ,არხევდა თეძოებს და დრო და დრო გაშლილ თმას უკან იწევდა.
-ლაამაზია აარა? უეცრად უცნობს მიუტრიალდა გიგი. მამაკაცმა უხერხულად ჩათვალა პასუხუს გაცემა . -ჩემია . ჩემი . პირდაპირ ანასკენ დაიძრა ,მკლავში ხელი წაავლო და მოქაჩა. თავისკენ იტრევდა უნდოდა სიარული დაეწყო თან წაეთრია მაგრამ ,გოგონა არ დაიძრა,მამაკაცს ამღვრეული თვალებით შეყურებდა.
-ისევ შენ? რატომ მოხვედი? ააა ხო ვიციი ,ვიღაცის ბინძურ საწოლში კოტრიალს უნდა გადამარჩინო. გიგი მოტრიალდა და ხელი შეუშვვა და კარგა ხანს უყურა ,სახე რმელიც ასე ელამაზებოდა უაზროდ ქნდა წაშლილ არეული თვალები და სასოწარკვეთილი ხმა .-არ მინდა გადარჩენა ,თითქოს შენ უკეთეს საწოლს მთავაზიბდე და ვაბშე შენ არ მინდიხარ. ანამ ხელი აუქნია. და ერთი გამომწვევად დატრიალდა-მე ჩემი ტოლი მინდა და არა კაცი რმელიც დაცვის გარეშე ანბიჯს არ დგავს ,ბიჭი მინდა კინოს ბილეთებს თავისი მწირი ხელფასით რომ იყიდის და არა ადამიანი რიმელიჩ მთელს კინოს იყიდის,ბიჭი რიმელიც ჩენთან ერთად წამოვა და ამარჩევინებს 50ლარში რაიმე ჩასაცმელს ხალისით და მხიარულებით და არა შენ რონელიც მრავალათასიან ბარათს მომცემ და მარტოს გამიშვებ.უბრალოდ თავი დამანებე ,ანამ ენა გამოუყო და ძლვს ლუღლუღით დაუმარცვალ თუ მაინც ვერ წყვიტავ ასე ნერვიულობ ჩემს გვერდზე მყოფზე მაშინ დარჩი ,ანამ თმა ნაზად გადაიწია და გიგის შეხედა რომელსაც ნერვებისგან ძარღვები დაბერვოდა და მუმოკეტე ,გიგიმ დაუღრიალა და თმაზე ხელი გადაისვა თმა შეისწორა და თითქოს ცოტა დამშვიდებული მოუტრიალდა გოგოს რომელიც უტიფრად შეჰყურებდა. ჩაჯექი მანქანში უბრძანა გოგოს. ანამ თავი გადაქნია
-არსად წავალ სანამ ვინმეს არ ვიპოვი.
-გოგო ნუ მაგიჟებ ,გიგლიმ ხმას აუწია.
-მე იმას ვამბობ რაც მე მინდა და შენ რატო გიჟდები. ანამ უდარდელად ამოილუღლუღა. საერთოდ რას დამდევ რა შენი საქმეა მე ვის -და საერთოდ ნაწყვეტ ნაწყვეტ ისროდა სიტყვებს მთვრალი .შტებს კუმავდა .-დარჩი და დამეხმარე ავარჩიო ვინმე, მიდი მირჩიე ,ანა ერთერთი მოცეკვავისკენ შებრუნდა,მერე გიგის მოუბრუნდა ეს არ მომწონს ზედმეტად ქერაა. იცი როგორი ვიღაც მინდა ცოტა მხარბეჭიანი ხვალ დილით თვალებს რომ გავახელ მის მჯერდზე კარგად დავეტიო. ანამ სიტყვების დამთავრება ვერ მიასწრო რომ გიგი ეცა და ისე მოუჭირა ხელი თავადვე ეტკინა . თითქმის თრევით გაიყვანა და მანქნას მიაყუდა,ანა არ ჩუმდებოდა -რატომ მივდუვართ ჯერ რმ ვერავინ ავარჩიე?
-მოკეტე ,გიგიმ დაუღრიალა და თმაზე ხელი გადაისვა თმა შეისწორა და თითქოს ცოტა დამშვიდებული მოუტრიალდა გოგოს რომელიც უტიფრად შეჰყურებდა. ჩაჯექი მანქანში უბრძანა გოგოს. ანამ თავი გადაქნია
-არსად წავალ სანამ ვინმეს არ ვიპოვი.
-გოგო ნუ მაგიჟებ ,გიგლიმ ხმას აუწია.
-მე იმას ვამბობ რაც მე მინდა და შენ რატო გიჟდები. ანამ უდარდელად ამოილუღლუღა. საერთოდ რას დამდევ რა შენი საქმეა მე ვის -და საერთოდ ნაწყვეტ ნაწყვეტ ისროდა სიტყვებს მთვრალი . -საერთოდ შენს გამო ჩამეშალა ჩემი მცდელობა რომ გავმხდარი..
- ანაა,გაჩუმდი ,გიგი ეცა და ხელი სახეზე მიუჭირა აქეთ გამოწია მანქანის კარი გააღო და უხეშად შეაგდო მანქანაში - კიდე ერთი სიტყვა მანქანაში წინ ჩაჯდა გიგი მძღოლის გვერდით და უკან გათხლაშულ გოგოს კიდევ ერთხელ დაუღრიალა -საკუთარ თავზე პასუხს არ ვაგებ.. ანას ბოლო სიტყვები საერთოდ არ გაუგია ,როგორცვე რბილი სავარძელი იგრძნო გაწოლილ მდგომარეობაში უგონოდ მიეძინა. მთელი გზა გიგი საკუთარ ტუჩს კბენდა,ერთხელაც არ გაუხედავს გოგოსთვის ,არც არაფერზე იქრობდა მაგრამ საკუთარი ნერვების მოშლა აშუნებდა და ანას კიდევერთი გამაღიზიანებელი სიტყვა და ალბათ ერვებს მართლაც ვერ გააკნტროლებდა. სახლამდე ცოტა დაწყნარდა. მანქანიდან გადავიდა და უბრძანა გადმოდიო. და ისე წავიდა სახლის კიბისკენ არც დალოდებია მას. მაგრამ რიმ მიხვდა არ გადმოდიოდა უკანნმიტრიალდა -ჯერ ჩაჯდიმაზე იკონცერტა ეხლა კიდე მანქანის კარი გამოგლიჯა და მძინარე გოგონას სახეს წაწყდა”ჰო ეს მისი ანა იყო ,ანგელოზვით მშვიდი და სრულებით განსხვავებული. გიგიმ თავი გაქნია და ჩაიღიმა-რა კარგი ხარბროცა ჩუმად ხარ და უაზრო მორალს არ კითხულობ. ნაზად აიტატა ხელში და სახლში შეიყვანა.


აბა ბავშვებო,მომახსენეთ თქვენი აზრი,გამატარეთ კრიტიკის ქარცეცხლში ,მართლა მაინტერესებს რას ფიქრობთ?
პერსონაჟებზე,და ზოგადად რა აზრი გაქვთ ,რა მოხდება თქვენი აზრით და ასე შემდეგ:))



№1  offline წევრი talamani

ძალიან კარგია როგორ გელოდებოდი . ასე გააგრძელე არ დაიკარგო რა .მოეშვას ცოტა ხნით ანა გიგიზე ფიქრს და აწვალოს არაფერი არ მოუვა

 


№2  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

uuh dzaaan magaru iyoo... nervebs mishlis es bichii :X male dade shemdegii warmatebebii

 


№3  offline წევრი natia-natia

აუუ ამ გიგიმ გაარკვიოს რაუნდა ჯერ და მერე იმოქმედოს რა...ველოდები შემდეგს

 


№4  offline წევრი NA NO

მალე დადეე კარგიი გოგო ხარ :*

 


№5 სტუმარი Teo..

Darwmunebuli var Gigi's sheuyvsrdeba .vgijdebi am wyvilze

 


№6  offline აქტიური მკითხველი lalita

ვერ ვიტან ასეთ კაცებს ცოლიც რომ ყავთ და მაინც სხისკენ იყურებიან, რა უნდა თვითონაც არიცის ანა ხომ ერთი ჩვეულებრივი გოგოა,რომელიც მხოლოდ ერთი ღამისთვის უნდა და მერე სხვებივით მოისვრის.

 


№7  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ყველანაირ შემთხვევაში უნდა შეუყვარდეს ეს გოგო თორე ისე არ გამოვა :/ ველოდები გაგრძელებას და მალე დადეეე

 


ძალიან მიმწონს კარგი იატორია მაგრამ გიგი აი თოთქპს შემზიზღდა არ მიდა რო გამოიყენოს და მიაგდოს უბრალოდ
მე პირადდაგონია რომ თავისი სურვილის მიღწევის შემდეგ მიხვდევა რომ ან შეუყვრადება არვიცი არვიცი შენ იცი რა მოხდება
ველი შემდეგს
--------------------
romantikosi mwerali

 


№9 სტუმარი eto

saocari xar sayvarelo vgijdebi shenze da shens istoriebze

 


№10  offline წევრი anni123

მიყვარს მე ეს მოთხრობა და ეს "წყვილი" .გიგი მაინც მომწონს :დ და ანა და გიგი ერთად მინდა :დ რაც შეგეხება შენ ძალიან მაგარი გოგო ხარ :დმალე დადე შემდეგი რა.:დ

 


№11  offline აქტიური მკითხველი tatuka20

მალე გააგრძელე რააა დამელია სული

 


№12 სტუმარი Teo...

Au axar agrdzeleb???? Ici rogor gelodebi!!!??? Gtxov ra male Dade axali tavi...

 


№13  offline წევრი ემილი

აუუუუ მალე დადე რააა ძაან მაგარია მომენატრა ეს მოთხრობა მალეე რა ძაან მაგარია თან და გააგრძელეე love

 


№14 სტუმარი mari

male dade raa nu gvalodinep

 


№15 სტუმარი mako

კარგი იყო და აღარ აგრძელებ

 


№16 სტუმარი mari

Axr agrzelebt am istorias? Zalian momdwona da damainteresda.

 


№17  offline აქტიური მკითხველი terooo

გამაგებინე აქ რა ხდება და მერე რაც გინდა მითხარი....
ან ეს რატომ იკლავს ამ გოგოსთვის თავს ან ეს გოგო რატომ ცდილობს ვინმე ააგდოს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent