შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი გრძნობები


22-03-2016, 19:19
ავტორი მედეა
ნანახია 2 988

პატარები იყვნენ როდესაც მამამ მიატოვა,ხოლო დედა იძულებული იყო რომ სამუშაოდ იტალისში წასულიყო.ნინა და დემე დეიდასთან იზრდებოდნენ.რამდენიმე ხნის შემდეგ გაიგეს რომ მაკა(დედა) იტალიაში გათოვდა.ნინა ძალიან ცუდად იყო არ იჯერებდა ამ ყველაფერს არ ეგონა თუ მაკა ესე მოიქცეოდა და ყველაფერი ტყუილი ეგონა. დემეტრეს მოკვლა უნდა ისეთი გაბრაზებული იყო ნინას ესეთ მდგომარეობაში რო ხედავდა.გავიდა 1 წელი და დემემ გაიგო რომ მამისგან კიდევ ერთი ძმა ჰყავდა საბა ეს ნინასაც უთხრა.ნინას ძალიან გაუხარდა და გაცნობა გადაწყვიტა,მარამ დემეტრე სასტიკ უარზე იყო,რადგან ეგონა რომ თუ საბას გაიცნობდა და ურთიერთობა ექნებოდა ბავშვობა გაახსენდებოდა და თუ როგორ იტანჯებოდნენ მამის გარეშე,მაგრამ ნინა არ მოუსმინა და მაინც წავიდა გასაცნობად ბათუმში.ნინას მამიდამ გააცნო საბა.ერთმანეთს გაუგეს,ხოლო დემეს მარტო ფოტოებში ყავდა ნანახი მისი ძმა.
ნინას ძალიან უყვარდა მეგობრებთან ერთად გართობა.ბევრი მეგობარი ყავდა, მაგრამ განსაკუთრებით დამიანე ყავდა გამორჩეული დემეს ძმაკაცი და მისი ბავშვობის მეგობრები ლუკა თაკო მარი და დათა.გავიდა რამდენიმე წელი.
ხშიარდ ადიოდნენ მეგობრებთან ერთად ნინას და დემეს აგარაკზე წყნეთში,რომელიც მამამ უყიდა (მამას 1 წლის წინ შეურიგდნენ საბას დაჟინებული თხოვნის შედეგად).დედისგან არაფერი ისმოდა.
-დემე გაიღვიძე (ნინა)
-აუ მაცადე ნი გთხოვ!(დემე)
-აუ ადექი რა დემე მაღაზიებში უნდა გამიყვანო მერე წყნეთში უნდა ავიდეთ და რაგაცეები გავაკეთოთ ხოარ დაგავიწყდა ხვალ ჩემი დაბადების დღე რო არის?(ნინა)
-არა ჩემი ულამაზესი დაიკოს დაბადების დღე როგორ უნდა დამავიწყდეს.(დემე)
-ხო და ადექი ან მე მომეცი გასაღები მანქანის და წავალ(ნინა)
-მანქანის თხოვებას ისევ მე რო ავდგეის მირჩევნია (დემე)
-დამპალო(ნინა)
-ლამაზო(დემე)
-კაი არგინდა ეხა აპერისტობა (ნინა)
-მეც მიყვარხარ (დემე)
-მე არა (ნინა)
-ეგრე იყოს ვინ წაგიყვანს ვახოთ (დემე)
-დამიანეს ვეტყვი და ეგ გამიყვანს (ნინა)
-დამიანე კოჯორშია დედამისთან და საღამოს ამოვა წყნეთში (დემე)
-აუ ჩემ ჯინაზე არავის ეცლება ეხა(ნინა)
-რაშვები ეხა გიყვარვარ თუ გავაგრძელო ძილი:დ (დემე)
-ადექი(ნინა)
-ჰო ვდგები(დემე)
-5 წუთში ქვემოთ იყავი (ნინა)
-კაი ჩემო პრინცესავ(დემე)
-2 წუთის შემდეგ რაშვები დროზე გავიდა 5 წუთი (ნინას საშინლად არ უყვარს ლოდინი)
-5 წუთი და მოვდივარ (დემე)
-პატარძალი ხომ არ ხარ ჩამოდი (ნინა)
-მოვედი(დემე)
-წავედით ოღონდ იქ არ დაიწყო დავიგალე და მსგავსები(ნინა)
-კაი(დემე)
-საჩუქარი ხომ უნდა მიყიდო(ნინა) ჰაჰ
-არა!(დმე)
-კაიც(ნინა)
-ყველაფერი იყიდეს და წყნეთში ავიდნენ სახლი დაალაგეს ბავშვობა გაიხსენეს და რაგაცების გააკეტეს ამასობაშიც მეგობრების ამოვიდნენ.ნინამ თავისი კურსელი ელენე შეყვარებულთან ერთად დაპატიჟა.ელენეს შეყვარებულს არ იცნობდა და ძალიან უუნდოდა მისი გაცნობა უი მართლა (ნინას შეყვარებული არ ყავს მაგრამ ყავს ბევრი თაყვანისმცემელი რაც ნინას ძალიან აღიზიანებს)
-ნინ მოვედი სად ხარ (გაისმა ელენეს ხმაც)
-ელე მოდი სამზარეულოში ვარ (ნინა)
-ნინა უცებ გაშრა როდესაც მისი ძველი თაყვანისმცემელი დაინახა რომელიც ნინას უყვარდა და სისულელის გამო დაშორრდა დაშორდა რა არც ყოფილან ერთად.
-ვახ მოხვედი ქალი როგორ ხარ (კანკალის ხმით უთხრა ელენეს)
-კარგად ნი საჩუქარი მოგიტანე ჩემგან და გიოსგან(ელენე)
-მადლობა(ნინა)
-უი გაიცანი ეს ჩემი დაქალია ნინა ეს გიოა (ლენე)
-ხელი კანკალით ჩამოართვა ნინამ
-ჩვენ ვიცნობთ ერთმანეთს (გიო)
-მართლა საიდან ?(ლენე)
-სკოლიდან ადრე ვმეგობრობდით ერთ სკოლაში ვსწავლობდით (ნინა)
-ელენიკო მოსულა(დემე)
-ვაიჰ დემე რამდენიხანია არმინახიხარ (ელენე)
-ჰო არგამაცნობ ?:დ (დემე)
-უი გაიცანი ნინას ძმა დემეტრე ეს გიოა(ელენე)
-სასიამოვნოა(დემე)
-ჩემთვისაც (გიო)
მოგეწონათ გავაგრძელო?



№1 სტუმარი tamuna

Ici ra me momewona...magram dzveli grdznobebi ar gaaxseno amat raaaa<3

 


№2 სტუმარი anita

kiu gaagrdzele ra aucileblad kaia

 


№3 სტუმარი medea 12

ხვალ აუცილებლად იქნება

 


№4 სტუმარი ana

Dzalian magaria

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent