შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

XVII


23-03-2016, 02:06
ავტორი CMHBS
ნანახია 2 546

კაწია ამაშუკელი სულ მალე 17 წლის გავხდები,თითქოს ერთბაშათ შეიცვალა ჩემ ცხოვრებაში ყველაფერი,შევიცვალე საცხოვრებელი და მაშინვე შევიცვალე სკოლაც ბაქსვუდში ვსწავლობდი რამდენიც არუნდა ვილაპარაკო ბაქვსუდს ვერც ერთი სკოლა შეედრება თუმცა საჯარო სკოლაში გადმოსვლა ჩემთვის იმდენად დიდი ტრამვა არ ყოფილა როგორიც იმ სახლის დატოვება რომელშიც გავიზარდე ჭავჭავაძედან ტაბიძეზე ჩვენი გადასვლის მოულოდნელი მიზეზი მამაჩემის 2წლიანი სამსახურეობრივი მივლინების გამო მოხდა,მამა ნიდერლანდებში გაემგზავრა 2 წლით მე, დედა, ჩემი ძმა ანდრია და პატარა და ლიზა კი, ახალ სახლში გადმოვედით. ეს სახლი ბევრად დიდი იყო წინასთან შედარებით ახლა უკვე მეც და ლიზასაც ცალ-ცალკე ოთახები გვქონდა ვერ ვიტყვი რომ მავიწროებდა მაგრამ ცალკე ძილს არაფერი სჯობს! ახალი სკოლა ახალ ბავშვებთან და ახალ ურთიერთობებთანაა დაკავშირებული. ჩემი ძმა თავიდანვე საჯარო სკოლაში დადიოდა მე მასზე ერთი წლით პატარა ვარ ხოლო ჩემი და ჩემზე ორი წლითაა პატარა,ხანდახან ნერვებს მიშლის ისიც რომ მე მბაძავს და ჩემნაირად იცვამს თუმცა მირჩევნია ისევ ჩემნაირად ეცვას ვიდრე იმ გოგოების მსგავსად რომლებიც დედაჩემის ასაკის ქალებს გვანან.. ახალ სახლში ჩემი ოთახი ყველაზე მყუდრო იყო,ზუსტად ისე მოვაწყე მე რო გმაიხარდებოდა ფანჯრის რაფა ფართოა ჩამოჯდომა და წიგნის კითხვა რომ შევძლო რაფის ფრძელი სათავსოა სადაც წიგნებს ვინახავ,ოთახი ნაცრისფერ ფერში გადავწყვიტე ,საწოლი დიდი და მოხერხებული კარადა კი კედელში ჩაშენებული ბევრი ადგილი რომ არ დაეკავებინა,აქვეა ჟურნალების მაგიდა თავისი ორი პუფით და ასევე რათქმაუნდა სამეცადინო კუთხე.. ხვალ სკოლის პირველი დღეა როოგორც წესი დილაობით მე და ჩემი ძმა ერთად დავრბივართ შემდეგ სახლში მოვდივართ წყალს ვივლებთ ყავას ვსვამთ და სკოლაში მივდივართ,ახლა უკვე მე და ანდრია ერთად ვივლით სკოლაში არ ისე შესანიშნავია როგორც ჟღერს რატომ? წარმოიდგინეთ და-ძმა რომელიც მთელი დღე ერთმანეთს ბალიშებით სცემს.. სახლის მოწყობა დავამთავრეთ,ვიბანავე და მაშინვე დასაძინებლად წავედი როგორც კი საწოლზე თავი დავდე მაშინვე უგონოდ გავითიშე.. დილის 5 საათზე გავიგე ვიღაც როგორ შემოიპარა ჩემ საკუთარ ოთახში ეს ვიღაც ლიზა იყო რომელიც მიუჩვეველია ჩემ გარეშე ოთახში ყოფნას,არვიცი რატომ მაგრამ ჩემი დის ოთახში შუქი თუარაა ანთებულ იან პატარა ლამფა მაინც ძილს ვერახერხებს კოშმარები ესიზმრება,ანდრია არც უსმენს მაგრამ მე ყოველთვის მის გვერდით ვიყავი და მასთან ჩახუტებულს მეძინა,ლიზა ჩამეხუტა და ისევ გავაგრძელე ძილი 7ს აკლდა 15 წუთი გავიღვიძე ჩავიცვი და მე და ანდრია სარბენად გავედით სალხში 1 საათში დავბრუნდით წყალი გაადვივლეთ და სკოლაში წასასვლელად მოვემზადე.. თეთრი საროჩკა, მუქი ლურჯი ჯინსი,ნაცრისპერი პალტო შავი კაშნე და კოვერსის მაღალ ყელიანი შავი კედები ჩავიცვი,თმა ავიწიე და სკოლაში წასასვლელად აი უკვე მზადვარ! როგორც კი ახალ სკოლაში შევაბიჯე მაშინვე გავიგე ბუტბუტი ეს ახალია? კიკი ახალია აქამდე არდამინახავს და მსგავსი ტექსტები სწრაფად ავირბინე 2 სართულზე აი ჩემი კლასიც სადაც როგორც ჩანს მასწავლებელი უკვე შესულა და ყოჩაღ კაწი შენ მოახერხე პირველივე დღეს დაგვიანება! (როგორია? დააფიქსირეთ თქვენი აზრი) 17!



№1 სტუმარი LaNa

Magariaa. Dawyeba xo momewona da mere warmomidgenia.. imedia imedebs ar gamictueb. Gelodebi. <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent