შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"ცხოვრების მწვანე თვალება საჩუქარი"(თავი3)


23-03-2016, 17:53
ნანახია 2 834

რაა? ვინ არის? რა უნდა ჩემგან ? კარებთან ჩავიკეცე და ტირილი ამიტყდა, ის ღამე იმ ადამიანის წყევლაში და ტირილში გავატარე ვინც ეს ყველაფერი მომწერა !!
დილის ცხრა საათი შესრულდა,გადავწყვიტე ტელეფონი ჩამერთო და იმ ადამიანისთვის ვინც ეს ყველაფერი საკადრისი პასუხი გამეცა!! ტელეფონი ჩავრთე და ელენეს მონაწერი დამხვდა..
-ელენე: დილამშვიდობისა თამარ , როგორ ხარ ? რაღაცის თხოვნა მინდა და იმედი მაქვს უარს არ მეტყვი ))
-მე: დილამშვიდობისა, კარგად შენ ? გისმენ რისი თხოვნა გინდა ?
-ელენე : მეც კარგად ,დღეს ჩემთან მოდი რა გთხოვ,უარი არ მითხრა ძალიან მეწყინება
-მე: კარგი მოვალ
-ელენე: მიყვარხარ<3 მიდი მალე გაემზადეგელოდები და ერთად ვისაუზმოთ .
-მე: მეც ძალიან მიყვარხარ <3
სწრაფად ავდექი სააბაზანოში შევვარდი, წყალი გადავივლე, თავი მოვიწესრიგე და კარადასთან მივედი ვფიქრობდი თუ რა ჩამეცვა ? როგორც ყოველთვისახლაც ბევრი არ მიფიქრია, არჩევანი მოკლე წითელ კაბაზე , თეთრ საროჩკაზე და მაღალ ქუსლიან წითელ ფეხსაცმელზე შევაჩერე, მოკლედ რომ ვთქვათ საკუთარი თავით აღფრთოვანებულივიყავი..მსუბუქი მაკიჟი გავიკეთე და ელენესთან წავედი..
ელენესთან მივედი კარზე ზარი დავრეკე და დაველოდე როდის გამიღებდნენ კარს..
კარი ელენემ გამიღო, პირ დაღებული მიყურებდა და აღფრთოვანებისგან თვალები უციმციმებდა..
-ელენე: ვაიმე თამარ რა ლამაზი ხარრ ..
-მე: მადლობა ელენე თბილად გავუღიმე და გადავეხვიე
-ელენე: სახში შემოდი , ყველა შენ გელოდებით, სანამ შენ არ მოხვედი საჭმელზე პირი არავის არ დავაკარებინე.. თქვა და სიცილი აუტყდა , მეც თავი ვეღარ შევიკავე და გამეცინა , სიცილი მაშინვე შევწყვიტე როდესაც სუფრის თავში დაბღვერილი, კოპებ შეკრული ბექა დავინახე..
-ონისე: ვაიმეე თამარ რა ლამაზი ხარ !! დღითი დღე მაოცებს შენი სილამაზე..
-მე: მადლობა ონისე.. მორიდებით და თავ ჩახრით ვუპასუხე
-ონისე: ჩემი მორიდებული გო...ონისემ სიტყვის დასრულება ვერ მოახერხა , როდესაც ბექამ სიბრაზისგან წამოიძახა , ვისაც გშიათ მიირთვით , თუ არა და შეგიძლიათ წახვიდეთ !! ეს ყველას გეხებათ
-ელენე: თამარო მოდი დაჯექი
-მე :კარგი))
-ონისე: თამარ რატომ არ მიირთმევ ?
-მე: მადა არ მაქ ,არ მშია მადლობა თქვენ მიირთვით , გავიღიმე და თვალები ცრემლებით ამევსო, რადგან გუშინდელი ღამე გამახსენდა...
-ონისე: რატომ ? რა მოხდა ? ხომ კარგად ხარ ?
-მე : კი კი კარგად ვარ ვთქვი და ალუბლის წვენი მოვსვი,, ამ დროს ელენემ ხელი გამკრა და ჩემი თეთრი საროჩკა მთლიანად წითლად შეიღება
-ელენე: ვამეე მაპატიე თამარ არ მინდოდა
-მე: დამშვიდდი არაუშავს ნუ ნერვიულობ გთხოვ !!
-ელენე: კარგი მაშინ ჩემს თეთრ საროჩკას გათხოვებ წამოდი...
ელენეს ოთახში შევედით
-მე: ელენე სააბაზანო საით არის ? თუ წყალი არ გადავივლე ისე ვერ ჩავიცმევ, მთლიანად გაწეპილი მაქვს სხეული
-ელენე: ვაიმე ჩემი სააბაზანო გაფუჭებულია დღეს უნდა შეაკეთონ, მაგრამ არაუშავს წამოდი გვერდით ბექას ოთახია და იქ შედი იბანავე
-მე:არა.. არა.. იყოს არ მინდა
-ელენე: კარგი დამშვიდდი ბექას მე თვითონ გავაფრთხილებ , რომ აბაზანში ხარ და ოთახში არ შემოვა
-მე: თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე
მე სააბაზანოში შევედი ელენე კი დაბლა ჩავიდა..
სააბაზანოში როდესაც შევედი აბაზანა სავსე დამხვდა , აქაფებული იყო .ტანისამოსი გავიხადე და აბაზანაში ჩავწექი , იმდენად სასიამოვნო იყო თბილი წყალი მთლიანად მოვდუნდი

-ონისე: ელენიკო თამარი სად არის ?
-ელენე: ბექას სააბაზანოშია
-ონისე: რაა იქ რა უნდა ?
-ელენე : ჩემი სააბაზანო გაფუჭებულია და მემგონი არაფერი არ დაშავდება , იქ თუ იბანავებს , წავალ ბექას გავაფრთხილებ.
-ონისე: ელენიკო ბექას მე ვეტყვი შენ წადი ეხლა უნივერსიტეტში გაგვიანდება , გარეთ მამაშენი გელოდება
-ელენე: კარგი, ბექას უთხარი არ დაგავიწყდეს !!
***
ონისეს ტელეფონზე დედამისმა დაურეკა და სასწრაფოდ მასთან მისვლა სთხოვა , სულ გადაავიწყდა ბექას გაფრთხილება, რომ მის სააბაზანოში თამარი იყო ...

მე ბანაობას მოვრჩი , ტანი სამოსი ოთახში მქონდა დაწყობილი, პირსახოც შემოხვეული გავედი ოთახში , როდესაც პირასხოცი შემოვიხსენი სხეულიდან , ოთახის კარი გაიღო გაოგნებული ბექა შემოვიდა ... პირსახოცი უცებ სხეულზე შემოვიხვიე , როდესაც ყველაფრის ახსნას ბექას ყვირილმა გამაჩუმა
-ბექა : შენ.. შენ არ რა გინდა ? რას აკეთებ ჩემს ოთახში ?
-მე: მე იცით მე... სიტყვის თქმა ვერ დავამთავრე მაშინვე ტირილი ამიტყდა
ვერც კი მივხვდი როდის მოვიდა ბექა ჩემთან ასე ახლოს , ჩემი თავი ხელებში მოაქცია და თვალებში ჩამაშტერდა , "მწვანე თვალება " რატომ მიზიდავ ასე ძალიან ?
მაშინვე განვითავისუფლე ჩემი თავი მისი ხელებიდან და ტირილით ამოვილუღლუღე
-მე: რაა ? ნუთუ ის იისს ...იის .. თქვენ ხართ ?
-ბექა: ხო მე ვარ მე !! არ ვიცი რა მხიბლავს შენში , არადა შენც ხომ ყველას ნაირი ბო** ხარ , რომელიც ყველასთან დაწვება ფულის სანაცვლოდ ,თქვა და ირონიული სიცილი აუტყდა .
-მე: როგორ შეგეძლოთ ჩემთვის ასეთი შეურაცყოფის მოყენება ? რატომ რისთვის ? ან როდის მოგეცით ამის საბაბი , ჩემზე ასეთი რა გეფიქრათ ?
ძალა გამოცლილი უღონოდ ძირს დავვარდი , სიცივემ ამიტანა და კანკალი დამეწყო. ბუნდოვნად მაგრამ მაინც დავინახე როგორ მოდიოდა ბექა ჩემთან , რომ ხელში ავეყვანე და საწოლზე დავეწვინე , მაგრამ ძლივს ძლივობით ამოვილუღლუღე არ მომეკაროთ !! თქვენი ბინძური ხელებით არასდროს არ შემეხოთ , თორემ თავს არ ვიცოცხლებ !! დავინახე როგორ გავიდა ბექა ოთახიდან , შემდეგ კი საავადმყოფოში გამომეღვიძა. ჩემთან ონისე და ელენე იყვნენ , იმ დღესვე გამომწერეს საავადმყოფოდან , ონისემ და ელენემ სახლამდე მიმაცილეს , ელენემ მითხრა რომ ხვალ მის დაბადების დღეზე მივსულიყავი .. მართალია არანაირი სურვილი არ მქონდა იქ მისვლის, რადგან ვიცოდი რომ იქ ბექას შევხვდებოდი , მისი დანახვა კი ნამდვილად არ მინდოდა ... მაგრამ ელენეს მაინც დავპირდი რომ წავიდოდი .
***
გათენდა დილა გამახსენდა , რომ დღეს ელენეს დაბადების დღე იყო , მართალია ძალიან ცუდად ვგრძნობდი თავს , მაგრამ მე მას პირობა მივეცი და აუცილებლად უნდა წავსულიყავი ... საჩუქრის საყიდლად მაღაზიაში წავედი , არჩევენი ლამაზ ბეჭედზე და საათზე შევაჩერე ... შემდგომ გადავწყვიტე რაიმე ჩემთვისაც მეყიდა და მაღაზიებში გავიარე ...
არჩევან შავ მთლიან კაბაზე შევაჩერე, უკან ამოღებული , წინ დახურული ტანზე კარგად მომჯდარი კაბა იყო . ფეხზე რათქმაუნდა შავი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი ვიყიდე და სახლში წამოვედი.. ონისემ მითხრა , რომ გამომივლიდა და ერთად წავიდოდით ელენესთან.

უკვე მზად ვიყავი და მინდა ავღნიშნო , რომ ძალიან ლამაზად გამოვიყურებოდი )) როდესაც ონისემ დამირეკა , რომ უკვე ქვემოთ იყო და მელოდებოდა , მეც დიდხანს არ ვალოდინე და ქვემოთ ჩავედი .
-ონისე: იციი... მოკლედ ჩაჯექი რა მანქანაში ძალიან გვაგვიანდება !!! მითხრა და შემომიბღვირა
-მე: რატომ მეჩხუბები ონისე ?
-ონისე: მაპატიე რა გთხოვ , უბრალოდ დავიბენი იმდენად ლამაზი ხარ , სიტყვები არ მყოფნის , რომ გადმოგცე .
-მე: გამეცინა დამადლომა გადავუხადე

უკვე რესტორანში მივედით , ელენეს მივულოცე და საჩუქარი გადავეცი , ელენემ მადლობის თქმა ვერ მოასწრო მამამისმა რომ დაუძახა და მასთან მისვლა სთხოვა.
ჩემი მეგობრები შევამჩნიე და მათთან მივედი , ისინი ძალიან მოწყენილები იყვნენ . რა ხდება რატომ ჩამოგტირით სახეები ? ანანა სად არის ? გიო ანა სად არის ?
-გიორგი: ვაიმე თამარ შენ არ იცი ? ანას პატარა შვილს , თავის ტვინის სიმსიმნე დაუდგინდა (((
-მე : რაა ? ვაიმე ექიმები რას ამბობენ ? ( ანა ჩემი ძალიან ახლო მეგობარი გახდა ამ მოკლე დროში ძალიან შემიყვარდა , დასავით იყო რომელიც არასდროს არ მყოლია )
-გიორგი: ექიმები ამბობენ რომ პირველი სტადიაა და ოპერაცია უშველის მაგრამ...
-მე : მაგრამ რა ?
-გიორგი: ოპერაცია ძალიან ძვირი ჯდება 20 000$ , ესეც რომ არ იყოს იქ კიდე სხვა ხარჯები მოკლედ რაა ...
-მე : მიდმინეთ ელენეს არაფერი არ აგრძნობინოთ , ხომ იცით ძალიან ინერვიულებს , არც თქვენ არ ინერვიულოთ რამეს მოვიფიქრებ ...იმ წუთას მხოლოდ ერთი აზრი მიტრიალებდა თავში ... ბექას სიტყვები , რომ მზად იყო ჩემთან ერთი ღამის გასატარებლად ნებისმიერი ჩემი წინადადება მიეღო . ფიქრებიდან ვიღაცის ძახილმა გამომაფხიძლა
-სანდრო : გამარჯობა, შეიძლება ვიცეკვოთ ? უარი არ მიიღება ))
-მე : კარგით
ვიგრძენი ვიღაცის მრისხანე მზერა , რომელიც მე და სანდროს გვიყურებდა და ძარღვებში სისხლი ეყინებოდა
-სანდრო: მე სანდრო მქვია , თქვენ რა გქვიათ მშვენიერო გოგონავ ?
-მე : თამარი
-სანდრო : სასიამოვნოა შენი გაცნობა .
-მე: ჩემთვისაც !
-სანდრო: მინდა გითხრ ა რომ ძალიან ლამაზი ხარ !
-მე: მადლობა მორიდებით ამოვილუღლუღე
უკნიდან მკლავში ხელი ვიღაცამ ჩამავლო , დავინახე რომ ბექა იყო. ის ძალიან გაბრაზებული იყო და თვალებიდან ცეცხლს აფრქვევდა . ჩემ ფიქრებში ვიყავი გართული , ვფიქრობდი რა უნდოდა ჩემგან , სად მივყავდი ? უცებ მისმაა ხმამ გამომარკვია, მბრძანებლური ტონით მითხრა ჩაჯექი მანქანაში!!
-მე: რატომ ? სად მივდივართ ? რა გინდათ ჩემგან ? მე თქვენთან ერთად არსად არ წამოვალ გასაგებია !!!
-ბექა : ჩაჯექი თორემ ძალით ჩაგტენი !!
მივხვდი რომ მისთვის წინააღმდეგობის გაწევას აზრი არ ქონდა და მანქანაში ჩავჯექი ..
:ბეწა: ღვედი შეიკარი !!
-მე: რატომ ? სად მივდივართ ?
-ბექა: მალე გაიგებ !! მანქანა მთელი სისწრაფით მოწყდა ადგილს
ხმა არ ამომიღია , ვფიქრობდი ანაზე და მის შვილზე , გადაწყვეტილება მივიღე !! ბექას ხმამ გამომარკვია ფიქრებიდან..
-ბექა: გადმოდი!
-მე : სად ვართ ?
-ბექა ჩემთან სახში !!
-მე: მე თქვენთვის რაღაც მაქვს სათქმელი
-ბექა : ჯერ სახლში შევიდეთ და მერე მითხარი
სახლში შევედით ბექამ კარი ჩაკეტა და მკითხა თუ რა უნდა მეთქვა მისთვის ?
-მე: ესეიგი ჩემს ნებისმიერ წინადადებას დათანხმდებიატ ? იმისთვის რომ ჩემთან თუნდაც ერთი ღამე გაატაროთ ? ვთქვი და ტირილი ძლივს შევიკავე ..
ბექას არც კი გაკვირვებია ჩემი ნათქვამი , თითქოს წინასწარ იცოდა , რომ ამას ვეტყოდი .. ირონიული სიცილი აუტყდა , შემდეგ დაბშბიდდა და მითხრა
-ბექა: კი ნებისმიერ წინადადებაზე დაგთანხმდები ...
-მე: ერთ ღამეში 20 000$
-ბექა: ძალიან მეძვირე ყოფილხარ სხვა ბო**ბთან შედარებით...
მისი სიტყვები გულზე მომხვდა, მაგრამ უკან ვერ დავიხევდი , იმისთვის რომ მარიამი გადამერჩინა ყველანაირი დამცირება უნდა ამეტანა ...
-მე: თანახმა ხართ თუ არა ?
-ბექა : მაინდამაინც მე რატომ ? სხვებს რატო არ სთხოვ , მაგალითად ონისეს , სანდროს ან ნებისმიერ სხვას ? თუ მათთან უკვე იწექი ? თქვა და სიცილი აუტყდა ..
-მე: ღრმად ამოვისუნთქე და ტირილი შევიკავე თანამა ხართ თუ არა ?
-ბექა: კარგი თანაა ვარ!! მაგრამ ფული ერთ კვირაში იქნება შენს ანგარიშზე ...
-მე: კარგით .. სხვა რა გზა მქონდა დავეთანხმე
- ბექა : კარგი მაშინ მოდი დღესვე დავასრულოთ ყველაფერი ..
-მე: კარგით .. ტირილი ვეღარ შევიკავე და ვიკითხე სად იყო სააბაზანო ? სააბაზანოში გავიქეცი . სახეზე ცივი წყალი შევისხი და ტირილი შევწყვიტე . გადავწყვიტე ანასთვის დამერეკა და მეთქვა რომ ფული ვიშოვე .
-ანა: გისმენ თამარ ? ტირილით მკითხა
-მე: ანა გიორგიმ ყველაფერი მიამბო , დამშვიდდი არ ინერვიულო 20 000$ მე მოგიტან დანარჩენ ხარჯებზე შენ იზრუნე !!
-ანა: თამარ კი მაგრამ საიდან როგორ ? ბედნიერება ჩაიღვარა მის ხმაში
-მე : უცხოეთსი ბიძა მყავს , იმას ვთზოვე და მაძლევს , სანაცვლოდ მათთან უნდა წავიდე სამუდამოდ ... ოღონს ფული ერთ კვირაში იქნება რამე პრობლემა ხომ არაა ?
-ანა : არა არავითარიპრობლემა არ იქნება , მაგრამ შენ ჩვენს გამო თანახმა ხა ბიძაშენთან გადახვიდე საცხოვრებლად არ არ შემიძლია
-მწ: ანა გაჩუმდი გთხოვ დამიჯერე !! ეხლა უნდა გავთიშო ფულს როცა მოგიტან მერე ვისაუბროთ !! სასწრაფოდ გავთიშე ტელეფონი ..



№1  offline წევრი natia-natia

ძალიან საინტერესოა ველოდები შდეგს

 


აიი აიიი ძაან საინტერესოა მალე დადე შემდეგო თავი გთხოოვ <3 მომწონს ძალიაან!! <3

 


natia-natia
ძალიან საინტერესოა ველოდები შდეგს

მიხარია რო კითხულობ და შენს აზრს აფიქსირებ მადლობა <3

გიჟი რომანტიკოსი
აიი აიიი ძაან საინტერესოა მალე დადე შემდეგო თავი გთხოოვ <3 მომწონს ძალიაან!! <3

მიხარია რომ მოგწონს <3 შევეცდები მალე დავდო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent